جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 ارزانترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

ارزانترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی را می توان از شرکت های متنوع با کیفیت های مختلف تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد. لازم به توضیح است اینکه بتوانیم با میزان هزینه ای که می کنیم، بهترین و با کیفیت ترین بادکنک تبلیغاتی را تهیه نمائیم امری است که باید به آن دقت نظر داشته باشیم.

از همین رو اینکه بخواهیم صرفا ارزانترین بادکنک تبلیغاتی را تهیه نمائیم، تا حدودی این کار منطقی محسوب نمی گردد. به همین جهت باید در کنار قیمت مناسب، بادکنک تبلیغاتی را نیز با کیفیت عالی خریداری نمائیم تا این امکان برایمان میسر باشد که در دراز مدت بتوانیم از بادکنک های تبلیغاتی خود استفاده نموده و بازخورد بسیار مطلوبی را بدست آوریم.

به همین سبب شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و همچنین چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت مستمر دارد و در سالیان متمادی با بسیاری از شرکت های معتبر داخلی و خارجی افتخار همکاری داشته است، این نوید را به شما عزیزان می دهد که میتوانید بهترین کیفیت بادکنک تبلیغاتی را با یک قیمت بسیار استثنایی از شرکت دیبا تهیه نموده و مورد بهره برداری قرار دهید.

شایان ذکر است از آنجا که شرکت دیبا به صورت مستقیم عرضه محصولات خود را انجام می دهد، از همین رو شما مشتریان گرامی می توانید به صورت دسته اول کالا و محصول تبلیغاتی خود را از شرکت دیبا تهیه نموده که این امر موجب میگردد که دست دلالان کوتاه شده و محصول نهایی با حذف واسطه ها با قیمت بسیار مقرون به صرفه به دست شما عزیزان رسد.

همچنین بخوانید: برای تبلیغات چه تغداد بادکنک چاپ کنیم؟

ارزانترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

مرغوب ترین جنس بادکنک برای چاپ:

بادکنک هایی که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد در کیفیت ها و جنس های متنوع در دسترس شرکت های تبلیغاتی می باشد.

برخی از کیفیت جنس های بادکنک تبلیغاتی نظیر ترک، چینی، مالزی، تایلندی، مکزیکی و بسیاری از جنس های دیگر می باشد که در بازار عرضه و وارد می گردد.

حال باید به این نکته توجه داشته باشیم که سایز استاندارد بادکنک تبلیغاتی می بایست 12 اینچ یا 30 سانت باشد که بتواند به درستی و با اندازه بسیار مطلوب تبلیغات شما عزیزان را به معرض دید مخاطب برساند.

با توجه به مطالبی که به آن اشاره کردیم مرغوب ترین بادکنک به جهت انجام فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی در حال حاضر بادکنک مالزی می باشد که از سایز استاندارد و کیفیت خیلی فوق العاده ای بر خوردار می باشد.

این کیفیت مرغوب و استفاده از متریال بسیار مناسب سبب می گردد که بادکنک در زمان استفاده نه بترکد و نه دارای سوراخ شدگی قبل از باد شدن باشد.

از طرف دیگر چون از مواد اولیه مطلوب در تولید آن استفاده شده است بادکنک دارای حالت ارتجاعی می باشد و این امر موجب می گردد که بادکنک را بتوان تا حدود 34 سانت باد نمود که در این حالت لوگوی چاپ شده بر روی بادکنک تبلیغاتی نیز بزرگتر دیده خواهد شد.

بهترین مدل بادکنک برای چاپ بادکنک:

لازم به ذکر است که شرکت دیبا در ادوار گذشته از مدل های متنوع به جهت چاپ روی بادکنک تبلیغاتی بهره میبرد.

بدین صورت که از مدل بادکنک قلب نیز در سال های نه چندان دور در شرکت دیبا برای سفارشات شما عزیزان استفاده می شد. اما از آنجا که بادکنک مدل قلب دارای شکل فانتری می باشد و به نوعی زاویه و گوشه دارد، لذا این امر موجب می شد بادکنک در هنگام چاپ کردن توسط تیم شرکت دیبا و یا در هنگام استفاده توسط شما عزیزان دچار ترکیدگی گردد.

به همین جهت با گذشت زمان برای ارائه خدمات مطلوب تر به شما عزیزان بر آن شذیم که مدل قلب را از چرخه ی تولید حذف نموده و فقط از مدل بادکنک گرد به منظور تبلیغات و چاپ بهره بریم.

لذا این امر موجب گردید که علاوه بر اینکه یک فضای مناسب و ایده آل برای چاپ در اختیار داشته باشیم، بتوانیم از دو طرف بادکنک به منظور چاپ استفاده نموده و بادکنک مدل گرد را به صورت دو رو چاپ در صورت سفارش به شما عزیزان تحویل نمائیم.

یکی دیگر از موارد استفاده از بادکنک مدل گرد این است که طول عمر مفید این دست از بادکنک ها بسیار بالا می باشد و موجب می شود بادکنک در مدت زمان طولانی باد را داخل خود نگه دارد و مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین بخوانید: تفاوت کیفیت جنس های بادکنک چیست؟

ارزانترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

حداقل تیراژ چاپ بادکنک و نحوه نگهداری آن:

باید به این نکته اشاره نمائیم که بادکنک های تبلیغاتی توسط شرکت های مختلف در تیراژهای گوناگون چاپ و عرضه می گردد. به همین جهت قیمت ها و کیفیت ها در زمینه چاپ بادکنک توسط شرکت های متنوع با هم اختلاف دارند.

لازم به ذکر است که شرکت دیبا فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را حداقل در تیراژ 1000 عدد و در دو نوع بادکنک رنگ جور که تلفیقی از رنگ های متنوع می باشد ( که به آن رنگ الوان نیز گفته می شود) و یا به صورت رنگ اختصاصی و یا تک رنگ انجام می دهد و تقدیم شما عزیزان می نماید.

لذا شما عزیزان می توانید بادکنک تبلیغاتی را در تیراژ مذکور و در بهترین قیمت ممکن و با طراحی و شابلون (کلیشه) رایگان از شرکت دیبا تهیه نمائید که در این صورت حداقل مبلغ 120 هزار تومان برای شما صرفه اقتصادی به همراه خواهد داشت. در صورتی که سایر شرکت ها مبلغ طراحی و شابلون را در زمان ثبت سفارش از شما عزیزان اخذ خواهند نمود.

باید توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید بادکنک تبلیغاتی خود را در دراز مدت مورد استفاده قرار دهید، می بایست چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را به دور از تابش نور خورشید و در جای خشک نگهداری نمائید.

که این امر موجب می گردد که هیچ گونه آسیبی به بادکنک و یا چاپ روی بادکنک وارد نشود و شما عزیزان بتوانید در مدت زمان 2 سال به راحتی از بادکنک های تبلیغاتی خویش استفاده نمائید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبایوتیوب چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *