💕 پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

فهرست مطالب

پمپ باد بادکنک یکی از مهمترین ملزوماتی است که برای سهولت در امر باد کردن بادکنک مورد استفاده قرار می گیرد
پمپ باد بادکنک موجب می گردد شما در مدت زمان خیلی کوتاه بتوانید بادکنک های زیادی را باد نموده و از آن ها استفاده نمایید لذا در صورتیکه پمپ باد در دسترس .نباشد، باد نمودن چند بادکنک نیز کار دشوار و مشکل خواهد بود
پمپ باد بادکنک در مدلهای متنوع می باشد که می‌توان از دو مدل پمپ باد دستی و همچنین پمپ باد برقی بادکنک که خود به چندین مدل تبدیل میگردد نام برد

تفاوت پمپ باد برقی و دستی بادکنک در چیست؟

پمپ باد دستی، یک نمونه ابتدایی از پمپ باد است که می‌توان از آن به منظور باد کردن تعداد محدودی بادکنک استفاده نمود دلیل این امر آن است که باد کردن بادکنک با پمپ باد دستی کاری تقریباً دشوار بوده و همچنین سرعت عمل را حد زیادی پایین میاورد. نحوه کار کردن با پمپ باد دستی به این صورت است که شما یک بادکنک را .در دهانه پمپ باد قرار می‌دهید و با تلمبه زدن اهرم بالایی متوانید بادکنک را باد نمایید
اما در طرف مقابل پمپ باد برقی بادکنک وسیله ای بسیار کارآمد می باشد که شما تنها کافی است با فشار دادن یک دکمه و یا نازل بالای پمپ باد، بادکنک های خود را .در مدت زمان بسیار کوتاه که نهایتاً چند ثانیه میباشد باد نمایید و علت رایج شدن استفاده از این نوع پمپ باد این است که کار با آن بسیار آسان میباشد

همچنین بخوانید: خرید پمپ باد بادکنک ارزان و باکیفیت

انواع مختلف پمپ باد برقی بادکنک:

پمپ بادهای برقی بادکنک در دو مدل تک سوپاپه و دو سوپاپه در بازار موجود می باشند. پمپ باد برقی تک سوپاپه فقط قابلیت این را دارد که با آن یک بادکنک را باد نموده در صورتی که پمپ باد های دو سوپاپه همزمان دو بادکنک را باد می نماید. لازم به توضیح است که پمپ باد تک سوپاپه ۵۰۰ وات قدرت دارند در صورتی که پمپ باد برقی دو سوپاپه ۶۸۰ وات قدرت دارند که این نوع پمپ باد به روزترین نوع پمپ باد میباشد.

حال این سوال پیش میاد که تفاوت میزان قدرت پمپ بادهای برقی چه تاثیری در عملکرد آنها دارد؟

که جواب این سوال آن است که هر چه قدر میزان قدرت پمپ باد بیشتر باشد سرعت باد کردن بادکنک با پمپ باد بیشتر خواهد بود و از طرف دیگر مدت زمان طولانی تری پمپ باد عمر میکند. به همین دلیل پیشنهاد همیشگی شرکت چاپ دیبا به مشتریان برای خرید پمپ باد برقی این است که چون پمپ باد برقی وسیله ایی است که باید در انتخاب آن بسیار دقت نمود پس چه بهتر است که شما برای خرید آن بهترین انتخاب را انجام دهید و پمپ بادی را تهیه کنید که بالاترین کیفیت را دارد و مدت زمان بسیار طولانی با همان کیفیت اولیه برای شما کار کند.

نتیجه این است که پمپ باد برقی دو سوپاپه با قدرت خروجی ۶۸۰ وات بهترین انتخاب است زیرا شما عزیزان با یک بار هزینه مدت طولانی را با خیال آسوده از آن استفاده .خواهید نمود

فروش پمپ باد برقی در شرکت چاپ دیبا:

از آنجا که شرکت چاپ دیبا با بسیاری از مشتریانی که بادکنک تبلیغاتی و چاپ بادکنک را در تیراژ بالا سفارش میدهند و برای عرضه بادکنک تبلیغاتی خود نیاز به پمپ باد بادکنک به صورت برقی با کیفیت دارند و همچنین همکارانی که در زمینه بادکنک آرایی فعالیت دارند و به اقتضای کارشان از پمپ باد برقی برای کارهای بادکنک آرایی خود بسیار زیاد استفاده مینمایند و کیفیت برایشان خیلی مهم است، پمپ باد برقی دوسوپاپه را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در سراسر ایران بصورت عمده و تک فروشی با .یکسال ضمانت تعویض بدون قید و شرط عرضه مینماید

پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟
روش استفاده از پمپ باد برقی بادکنک:

شایان ذکر است برای هر وسیله برقی یک دستورالعمل استفاده از آن وجود دارد که می بایست تمام نکات برای بهره برداری درست از وسیله مورد نظر رعایت شود تا بتوانیم طول عمر وسیله برقی خویش را تا میزان بسیار چشمگیری افزایش داده و مانند روز اول بتوانیم در دراز مدت از پمپ باد برقی استفاده نماییم.

به همین جهت روش استفاده از پمپ باد برقی بادکنک را در این مقاله به شما عزیزان به صورت کامل توضیح داده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از پمپ باد برقی خود استفاده نمایید.

شایان ذکر است که ابتدا باید سیم برق پمپ باد خود را به پریز برق متصل نموده و سپس تعداد مدنظر بادکنک خود را در دسترس داشته باشید تا بتوانید کار را به سهولت و به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید.

باید در نظر داشته باشید که شرکت چاپ دیبا تمامی پمپ بادهای برقی بادکنک هایی را که عرضه می دارد به صورت دو سوپاپه و با دو موتور مجزا می باشند که این امر موجب می‌شود علاوه بر اینکه پرتاب باد بیشتری داشته باشد و بادکنک در یک بازه زمانی مناسبی باد شود، به هیچ عنوان به موتور پمپ باد فشار اضافه وارد نشده و طول عمر این پمپ باد ها بسیار طولانی خواهد بود.

لذا بعد از اینکه بادکنک ها را از دهانه ورودی آن به سرنازل ها یا همان سوپاپ های پمپ باد متصل نمودید فقط کافی است که نازل مورد نظر را چون حالت فنری دارد به سمت پایین فشار داده و در این هنگام خواهید دید که بادکنک ها به هر اندازه که شما عزیزان بخواهید باد می شود و این امر میسر می باشد که بتوانید همزمان دوتا بادکنک را باد نموده و میزان سرعت کار خویش را افزایش دهید.

نکته قابل توجه این است که علاوه بر استفاده و باد نمودن بادکنک ها با حرکت دادن نازل ها به سمت بالا و پایین این امکان نیز برایتان میسر می باشد که بتوانید بادکنک ها را با دکمه خاموش و روشن که روی پمپ باد می باشد باد نموده و استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که علاوه بر اینکه می توانید به صورت همزمان دو عدد بادکنک را باد نمایید، همینطور به راحتی می توانید به صورت تک تک نیز بادکنک ها را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید، چون هردو نازل قابلیت استفاده همزمان و یا به صورت تکی را خواهند داشت.

همچنین بخوانید: قیمت پمپ باد بادکنک

کاربرد پمپ باد بادکنک

قیمت پمپ باد برقی تکی به قیمت عمده:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و همین طور چاپ بادکنک تبلیغاتی و همچنین فروش خرده و عمده پمپ باد برقی بادکنک فعالیت مستمر دارد این نوید را به شما عزیزان می دهد که می توانید پمپ باد های برقی را به صورت تکی و خرده با قیمت عمده و کارتنی از شرکت دیبا تهیه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آبی که ۷۰۰ وات قدرت دارد را با مبلغ ۸۰۰ هزار تومان عرضه نموده و همینطور پمپ باد برقی بادکنک با رنگ صورتی به قیمت ۶۵۰ هزار تومان عرضه می شود.

لذا این نکته را در نظر داشته باشید که از آنجا که شرکت دیبا فرآیند چاپ بادکنک را در تیراژ حداقل ۱۰۰۰ عدد انجام می دهد لذا به همین دلیل می بایست پمپ بادی را به شما سروران عرضه نماییم که از لحاظ کیفیت عالی بوده تا بتوانید در یک بازه زمانی بسیار کوتاه دو عدد بادکنک باد نموده و به مشتریان و مراجعین خود تحویل نمایید.

به همین جهت از آنجا که پمپ باد های برقی در کیفیت های مختلف نظیر ۵۰۰ وات ، ۵۵۰ وات و غیره اما با همان شکل پمپ باد های عرضه شده توسط شرکت دیبا به شما سروران فروخته می شود به همین جهت می بایست این نکته را در نظر داشته باشید که پمپ باد ها از لحاظ قدرت و کیفیت با هم متفاوت بوده و شرکت دیبا بهترین کیفیت موجود در کشور را که قدرت آن بی نظیر بوده و در بالا به آن اشاره نمودیم عرضه می دارد و به مشتریان خود تحویل می دهد.

روش ارسال پمپ باد برقی بادکنک به تهران و شهرستان:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا فرایند توزیع و عرضه پمپ باد های برقی بادکنک را در تهران و شهرستان در یک بازه زمانی بسیار کوتاه انجام داده تا سفارش مد نظر شما عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن در درب محلتان تحویلتان گردد.

شایان ذکر است که سفارشاتی که در تهران می بایست عرضه گردد توسط پیک و یا تاکسی های اینترنتی مانند اسنپ و تپسی در کوتاه ترین زمان ممکن و نهایتاً در ۲ الی ۳ ساعت کاری به درب محل شما عزیزان ارسال شده و تقدیمتان می گردد.

اما از آنجا که شرکت چاپ دیبا ارسال پمپ باد برقی را نیز به شهرستان انجام می دهد لذا به شما سروران و دوستانی که در خارج از تهران حضور دارید این نوید را می‌دهیم که سفارش مد نظر شما مشتریان گرامی از طریق شرکت تیپاکس که یک شرکت حمل و نقل با قیمت بسیار مناسب می باشد، ظرف مدت یک الی دو روز بعد از ثبت سفارش، کالای مورد نظر به دستتان خواهد رسید.

لازم به توضیح است که هزینه ارسال به تهران توسط پیک و یا هزینه ارسال از طریق تیپاکس به شهرستان ها بر عهده مشتریان گرامی می باشد که لازم است بعد از تحویل سفارش هزینه ایاب و ذهاب پرداخت گردد.

تفاوت پمپ باد برقی دوسوپاپه و تک سوپاپه

همچنین بخوانید: استفاده از پمپ باد برقی برای بادکنک آرایی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *