💕 تفاوت سازه های بادی تبلیغاتی

سازه های بادی تبلیغاتی:

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی در انواع مختلف و مدل های گوناگون توسط شرکت های متنوع تولید و عرضه می شود.  لازم به توضیح است که شما مشتریان و سروران گرامی با توجه به اقتضا و شرایط کاری که در نظر دارید می توانید از مدل های گوناگون بالن تبلیغاتی به جهت پیشبرد اهداف تبلیغاتی و تجاری خود مورد استفاده قرار دهید. حال در نظر داشته باشید که بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات می باشد که تبلیغات کسب و کار و شغل شما سروران را به بهترین شکل ممکن در مسیر درست انجام داده و در کوتاه ترین بازه زمانی می‌توانید از تأثیرات شگرف بالن تبلیغاتی بهره مند شده و استفاده نمایید.

تفاوت پرکردن سازه ها با باد هوا و گاز هلیوم

یکی از انواع مختلف بالن تبلیغاتی که بسیار مورد توجه مخاطبان و صاحبان مشاغل قرار دارد سازه های بادی می باشد. لذا همانطور که از نام آن مشخص است بر خلاف بالن های تبلیغاتی که از گاز هلیوم به منظور اوج دهی و تزریق به بالن استفاده می‌شود تا در ارتفاع معلق بماند، این سازه های بادی با هوا پر شده و به نوعی داخل سازه را با باد پر می کنند تا بتوان فرم ظاهری که برای سازه ها در نظر گرفته شده است به دست آمده و از آن بتوان استفاده نمود.حال می بایست در نظر داشت که این سازه های بادی امکان این که بخواهد در آسمان به صورت معلق قرار بگیرد را ندارد و فقط به منظور تبلیغات یک برند بر روی سطح زمین مورد استفاده قرار میگیرد و به هیچ عنوان قابلیت تزریق گاز هلیوم در آن میسر نمی باشد.

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

ماندگاری بیشتر بادکنک هلیومی

سفارش سازه ها در اشکال مختلف

لازم به ذکر است شرکت چاپ دیبا قادر به تولید انواع سازهای بادی  میباشد و این سازه ها را به هر شکل و مدلی که شما سروران در نظر داشته باشید تولید نموده و برای تبلیغات برند خود می توانید از این سازه ها به اشکال مختلفی مانند کانتر، اشکال هندسی، بالنهایی که بصورت ثابت در یک محل نصب شده و باد داخل آن تزریق می‌گردد استفاده نمایید.

انواع سازه های بادی

لازم به ذکر است که سازه های بادی به دو شکل میباشند، یک مدل به صورت است که یک دستگاه دمنده زیر بالن قرار می گیرد و از یک طرف باید با فشار زیاد وارد بالن شده و از طرف دیگر با دریچه و سوپاپ اطمینانی که وجود دارد با فشار کم از سمت دیگر خارج می‌شود که هوا داخل بالن جریان داشته و بالن فرم ظاهری خود را به همان شکل اولیه حفظ می‌کند و این نوع بالن در یک جا ثابت در محل کسب و کار مشتریان گرامی نصب می گردد و به صورت طولانی مدت میتواند تبلیغات شما سروران را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و هر نوع چاپ که مد نظرتان باشد را روی بالن می‌توانیم انجام دهیم و حتی برای دید درشب آن نیز می‌توانیم از روشنایی که داخل بالن قرار می‌گیرد استفاده نمایید تا به راحتی در شب نیز قابل رویت باشد. یک مدل دیگر از سازهای بادی به این شکل می باشد که شما می توانید مانند یک کانتر آن را سفارش داده به هر شکلی که مد نظرتان می باشد سفارش تولید دهید و یا حتی از سازه های طاقی بادی نیز می توانید به منظور عبور عموم مردم استفاده نمایید در محل رفت و آمد مردم و مشتریان قرار می گیرد و تبلیغات شما را به بهترین شکل ممکن با چاپی که روی آن صورت می گیرد انجام می دهد.

همچنین بخوانید: سازه های بادی تبلیغاتی

تفاوت سازه های بادی تبلیغاتی

فواید استفاده از بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی از آن آن دسته از تبلیغات است که توجه همگان را در اولین نگاه به خود معطوف می نماید. باید توجه داشت که تمامی انسان ها بر روی این کره خاکی و در هر جای جهان که حضور داشته باشند به هر جسم و یا شئ که در آسمان قرار داشته باشد به صورت ناخودآگاه توجه نموده و نگاه ایشان به آن معطوف میگردد. لذا شرکت دیبا از سالیان گذشته بر آن شد که بتواند از این حس غریزی و ناخودآگاه عموم مردم استفاده نموده و یک تبلیغات هدفمند در مسیر درست برای کسب و کارهای مختلف فراهم آوریم.

در نظر داشته باشید شما سروران میتوانید بالن تبلیغاتی را در ارتفاع حدود ۵۰ متر از سطح زمین با ابعاد مختلف نصب کرده و همچنین بالنها از شعاع حدوداً ۸۰۰ و ۹۰۰ متر قابل دید می باشد.

چاپ بالن ها در انداز و ابعاد مختلف

توجه داشته باشید که بالن ها در ابعاد و اندازه های مختلف و در رنگ بندی های متنوع تولید و عرضه می شود که با استفاده از استیکر و یا همان شبرنگ کار چاپ آن انجام شده در محل مشتریان گرامی نصب می گردد. نکته قابل توجه در امر بالن تبلیغاتی این است که بالن مانند یک تیزر تبلیغاتی که در تلویزیون و صدا و سیما پخش می شود و یک بازخورد ایده آل را برای کسب و کارهای سفارش دهنده به همراه دارد، میتواند به همان اندازه در محلی که شما عزیزان قرار دارید و مشغول به فعالیت می باشید و اقدام به سفارش بالن تبلیغاتی می نمایید بازدهی به همراه داشته باشد و همچنین این بالن ها مانند همان تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون، البته فقط در محیطی و منطقه ایی که شما هستید برایتان بازخورد به همراه خواهد داشت. لازم به ذکر است تمام افرادی که در محیطی که شما هستید عبور و مرور دارند و شما در آن منطقه اقدام به فعالیت می نمایید، نسبت به بالن تبلیغاتی شما توجه نموده و توجه ایشان به بالن تبلیغاتی که در ارتفاع قرار دارد ، جلب خواهد شد و به نوعی کسب و کار شما سروران در ذهن عامه مردم حک و ملکه می گردد، که این مهم ترین رسالت تبلیغات صحیح می باشد.

همچنین بخوانید: بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

تفاوت سازه های بادی تبلیغاتی

بهترین نوع بالن تبلیغاتی

همانطور که در مقالات گذشته و یا در همین مقاله در بالا به آن اشاره کردیم، بالنها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و چاپ می‌شوند و تحویل مشتریان گرامی می گردد و در محل ایشان فرایند نصب صورت خواهد پذیرفت. اما نکته قابل توجه این است که بهترین بالن تبلیغاتی در چه ابعاد و اندازه هایی می باشد و برای شما صرفه اقتصادی در بر خواهد داشت. شرکت چاپ دیبا بالن های تبلیغاتی خود را از قطر ۳ متر واقعی تا نهایت قطر ۵/۵ متر تولید و عرضه می نماید که این بالن ها به کمک گاز هلیوم به صورت معلق در هوا قرار می گیرد. لازم به توضیح است که بالنهای با قطر ۳ متر و سه و نیم متر یکی از پرفروش‌ترین قطرهای بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا می باشد که هم برای شما عزیزان صرفه اقتصادی دارد و هم فرایند تبلیغات شما سروران را به درستی انجام خواهد داد.

باید اظهار نماییم که بالن قطر ۳ متر شعاع چاپ هفت متر دارد و بالن قطر سه و نیم متر  شایع چاپی در حدود ۸ متر برای شما سروران فراهم خواهد آورد. اگر شما عزیزان قصد سفارش بالن تبلیغاتی را دارید بهترین نوع بالن که می تواند عمر طولانی برای شما به همراه داشته باشد و هم فرآیند تبلیغات شما را به درستی انجام دهد مدل کروی و یا همان گرد می باشد که در قطر سه و سه و نیم متر تبلیغات صحیح و هدفمند را برای شما به همراه خواهد داشت.

چاپ متن و لوگوی سفارشی

شما مدیران و صاحبان کسب و کار ها میتوانید بالن تبلیغاتی خود را به هر رنگ و مدلی که مد نظرتان می باشد سفارش داده و هر متن و لگویی که برای چاپ  در نظر دارید را به طراحان شرکت دیبا انتقال دهید تا فرایند چاپ روی بالن تبلیغاتی با توجه به سفارش شما عزیزان و رنگی که مد نظر دارید که از نظر رنگ بالن و چه از نظر رنگ چاپ در کوتاه ترین زمان ممکن برای تان انجام دهند.

اما نکته قابل تامل در چاپ روی بالن این است که بهتر از نوشته های بزرگ و کلمات مختصر به جهت چاپ استفاده شود تا تاثیری بسزایی بر روی مخاطب گذاشته شود این نکته حائز اهمیت است که بدانید با توجه به اینکه بالن در ارتفاع حدود ۵۰ متر از سطح زمین قرار می‌گیرد باید نوشته ها به اندازه ایی بزرگ باشند که از فاصله دور و نزدیک به راحتی خوانا بوده و اصل مطلب به مشتری القا گردد. لذا بهره برداری از نکات فوق که برای شما سروران ذکر گردید، می تواند یک تبلیغات بسیار ایده آل و مناسب را به کمک بالن تبلیغاتی برایتان انجام داده و تاثیرات شگرفی را برای شما به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید: نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *