💕 خرید بالن تبلیغاتی شیک و مدرن

چاپ دو رنگ بادکنک

فهرست مطالب

برای سفارش خرید بالن تبلیغاتی مدرن و نصب بالن تبلیغاتی بزرگ در مدل های بالن بادی و بالن گازی تبلیغاتی می توانید در ادامه با ما همراه باشید. بالن تبلیغاتی را می توان در مدل های مختلف و با طرح و لوگوی اختصاصی مدنظر شما اجرا کرد. در این میان می توانید از خدمات شرکت دیبا بهره مند شوید. فروش بالن تبلیغاتی ارزان و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که مشتریان همواره به این موضوع توجه دارند.

بالن‌های تبلیغاتی شیک و مدرن راهی عالی برای جلب توجه مردم و تبلیغ کسب‌وکارتان هستند. آنها در اشکال، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند، بنابراین می‌توانید بالنی را پیدا کنید که کاملاً متناسب با نیازهای شما باشد.

لازم به ذکر است که بیان کنیم در شرکت دیبا از مرغوب ترین جنس بادکنک و بالن تبلیغاتی استفاده می شود تا رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار دهد و همچنین با توجه به کیفیت بالای این محصولات، قیمت بسیار مناسبی را نیز در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

در ادامه به این موضوع نیز می پردازیم که آیا استفاده از مجوز بالن تبلیغاتی الزامی است یا خیر؟

از دیرباز برند های مختلف برای اینکه بتوانند کالا و محصول خود را به مشتریان هدف خویش معرفی نمایند و سهم قابل توجهی از فروش محصول در بازار را متوجه محصول تولید شده خود کنند، روی به انجام تبلیغات مختلف و متنوع نموده اند.

حال این تبلیغات می تواند در انواع مختلف اعم از بیلبورد در سطح شهر، تبلیغات تلویزیونی، استند تبلیغاتی، چاپ کاتالوگ و بروشور معرفی محصول، چاپ بادکنک تبلیغاتی، خرید بالن تبلیغاتی و بسیاری از انواع دیگر تبلیغات باشد.

شما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان دیبا بهره مند شوید و سفارشات بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی خود را به راحتی از طریق واتساپ ثبت نمایید.

شماره تماس: 09126911610

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیباواتساپ چاپ دیبا

سفارش بالن تبلیغاتی

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی ارزان

بالن تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از انواع تبلیغات که در سال های اخیر بسیاری از برندهای معتبر و صاحبان مشاغل را به سمت خود جلب نموده بالن تبلیغاتی می باشد.

به کمک این ابزار تبلیغاتی همانطور که از نامش مشخص است شما می توانید نام محصول و برند خود را روی آن چاپ نموده و بر فراز آسمان به اهتزاز در بیاورید.

در ابتدا متخصصین امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی لوگوی مد نظر شما را روی بالن اصطلاحا چاپ نموده و بعد از انجام فرآیند چاپ از نوعی طناب بسیار قوی و مقاوم برای مهار بالن تبلیغاتی در آسمان استفاده می نماید و پس از انجام نصب طناب به بالون تبلیغاتی با تزریق گاز هلیوم بالن را در فضای مناسبی که قابل دید باشد اجرا می کنند.

ارتفاع نصب بالن تبلیغاتی چقدر است؟

در جایی که ساختمان های مجاور در ارتفاع کوتاه تری نسبت به بالن باشند به نوعی که بالن بر اثر وزش باد به ساختمان ها و دکل هایی که در سطح شهر است برخورد نداشته و از بین نرود و جلوه خوبی داشته باشد در آسمان و در ارتفاع حدوداً ۳۰ تا ۵۰ متر به احتزاز در میاورند.

این امر سبب می شود که علاوه بر زیبایی بصری بسیاری از افراد را حتی در زمانی که در نقاط دورتری نسبت به بالن هستند به سمت خود جلب می نماید.

لازم به ذکر است که شرکت بالن تبلیغاتی دیبا دارای تیم اجرایی متخصص برای نصب بالن تبلیغاتی می باشد که سفارشات شما را در تهران و تمامی شهرستان های کشور نصب می نمایند. شما می توانید برای کسب اطلاعات در خصوص قیمت بالن تبلیغاتی تهران و شهرستان و شرایط نصب بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق چت واتساپ و یا صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

تنوع رنگ بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی در رنگ های متنوع و شاد توسط شرکت دیبا تولید و عرضه می گردد. لازم به ذکر است که از بدو ورود به سال ۱۴۰۱ رنگ پارچه های بالن نظیر رنگ سبز تیره، سبز روشن، بنفش، صورتی، کرم، نارنجی به ترکیب رنگ و کالیته رنگ شرکت دیبا به جهت تولید بالن تبلیغاتی اضافه گردید.

لذا شما عزیزان میتوانید علاوه بر رنگ های قبلی اعم از سفید، زرد، قرمز و آبی از این تنوع استثنایی رنگ بالن نیز به جهت ثبت سفارش استفاده کرده و حتی تم و رنگ سازمانی خویش را به نوعی لحاظ نمایید.

سفارش بالن تبلیغاتی از طریق اینستاگرام

رنگبندی بالن تبلیغاتی

جنس و متریال بالن تبلیغاتی:

لازم به ذکر است که تنها پارچه ای که برای تولید بالن تبلیغاتی کاربرد دارد و استفاده می گردد، پارچه برنی می باشد که توسط شرکت مارون صنعت اصفهان در بهترین کیفیت ممکن تولید و عرضه می گردد.

باید اذعان نمائیم که پارچه برنی مانند سفره می باشد و با توجه به منافذ بسته ای که دارد موجب می گردد گاز تزریق شده داخل بالن در مدت طولانی ماندگاری و ثبات داشته باشد.

لازم به ذکر است که در بالن تبلیغاتی از متریال و مواد اولیه ای نظیر پارچه برنی، چسب، پرچ، گاز، طناب، دوخت استیکر و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود که شرکت دیبا تمامی موارد فوق را در بهترین کیفیت ممکن استفاده نموده و بکار می گیرد تا بتواند یک محصول نهایی با کیفیت تقدیم مشتریان گرامی نماید.

آیا برای نصب نیاز به مجوز بالن تبلیغاتی می باشد؟

لازم به ذکر است که برای نصب و اجرای بالون تبلیغاتی این موضوع را باید در نظر داشت که در چه مکانی و در چه محلی، از بالن تبلیغاتی استفاده می شود. زیرا می بایست این نکته را در نظر داشته باشید که اگر منطقه ای که برای نصب بالن تبلیغاتی مدنظر قرار داده اید در نزدیکی اماکن دولتی نظامی، فرودگاه و مکان های خاصی باشد، در این صورت می بایست برای دریافت مجوز بالن تبلیغاتی جهت نصب در آن منطقه اقدام نمایید. در این خصوص می توانید برای اطلاعات بیشتر مطلب مجوز بالن تبلیغاتی را مشاهده نمایید. و یا با کارشناسان دیبا از طریق چت واتساپ در تماس باشید.

نکات نصب و اجرای بالن تبلیغاتی

برای اجرا و نصب بالن باید به برخی از نکات فنی و تخصصی دقت نظر داشته باشیم تا بتوانیم کیفیتی که مطلوب و در خور شما عزیزان می باشد را تقدیم حضورتان نمائیم.

اولین نکته این است که بهترین محل برای نصب بالن تبلیغاتی بر روی پشت بام محل تجاری و کسب و کار شما سروران می باشد.

دومین نکته این است که محلی که قرار است نصب بالن در آنجا صورت بگیرد، ساختمان های مجاور در چه ارتفاعی ساخته شده اند، که اگر ساختمان ها بلند باشند ارتفاع بالن باید در حدود ۴۰ متر از سطح زمین باشد و اگر ساختمان ها ارتفاع زیادی نداشته باشد، اینکه بالن را در ارتفاع ۲۰ الی ۳۰ متری نصب نمائیم مطلوب می باشد.

نکته سوم این است که شرایط جوی باید مساعد باشد و میزان سرعت وزش باد در زمان نصب نباید فراتر از ۲۵ کیلومتر بر ساعت باشد تا بالن در بهترین حالت ممکن نصب و تحویل حضورتان گردد.

مشاهده گالری تصاویر بالن تبلیغاتی و گالری ویدیو بالن تبلیغاتی

خرید بالن تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

از آنجایی که خرید بالن تبلیغاتی نسبت به چاپ بادکنک تبلیغاتی بسیار پر هزینه تر می باشد و همینطور در شرایط سخت اقتصادی فعلی که بسیاری از برندها با آن درگیر می باشند خیلی مهم است که شما در خرید بالن تبلیغاتی به موارد زیر توجه داشته باشید و بتوانید با کمترین هزینه، بالاترین بهره وری را به دست آورید.

با توجه به قیمت بالن تبلیغاتی گازی، برخی از مشتریان به این موضوع روی آورده اند که از بالن تبلیغاتی دست دوم استفاده کنند که این کار اصلا پیشنهاد نمی شود زیرا در این صورت از جنس و مرغوبیت مناسبی برخوردار نخواهد بود و کیفیت تبلیغات شما را با مشکل مواجه می سازد.

البته در این میان می توان اذعان داشت که قیمت اجاره بالن تبلیغاتی ممکن است هزینه ی پایین تری برای شما به همراه داشته باشد اما تبلیغات شما را به درستی به انجام نمی رساند.

بدین منظور شرکت چاپ بادکنک دیبا برای جلب رضایت مشتریان به ارائه بهترین انواع بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی با کیفیت مرغوب و لوگوی اختصاصی اما با هزینه ای مقرون به صرفه می پردازد. شما می توانید برای دریافت مشاوره بالون و بادکنک تبلیغاتی خود با ما در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای شرکت دیبا را از طریق شبکه های اجتماعی و سایت در قسمت منوی نمونه کار مشاهده نمایید.

همچنین بخوانید: انواع مختلف بالن تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی مدرن

قیمت بالن‌های تبلیغاتی مدرن به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

نوع بالن: بالن‌های تبلیغاتی در انواع مختلفی مانند بالن‌های گازی، بالن‌های بادی، بالن‌های استادیومی و بالن‌های تبلیغاتی زنجیره‌ای تولید می‌شوند. هر کدام از این نوع بالن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و قیمت آنها نیز با هم متفاوت است.

اندازه بالن: بالن‌های تبلیغاتی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. هر چه اندازه بالن بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

جنس بالن: جنس بالن‌های تبلیغاتی می‌تواند از نایلون، PVC یا فویل باشد. هر کدام از این جنس‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند و قیمت آنها نیز با هم متفاوت است.

طرح و چاپ بالن: طرح و چاپ بالن‌های تبلیغاتی می‌تواند ساده یا پیچیده باشد. هر چه طرح و چاپ بالن پیچیده‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

تعداد بالن: قیمت بالن‌های تبلیغاتی به صورت تکی و عمده متفاوت است. خرید بالن به صورت عمده می‌تواند شامل تخفیف شود.

بالن تبلیغاتی دست دوم یا نو؟

همانطور که گفتیم این سوال ممکن است برای شما پیش بیاید که استفاده از بالن تبلیغاتی دست دوم مناسب تر است یا اینکه برای تهیه بالن گازی تبلیغاتی نو اقدام کنید.

در جواب می توان بیان داشت که استفاده از بالن های دست دوم ممکن است هزینه کمتری برای شما همراه داشته باشد، اما از کیفیت و جنس مناسبی برخوردار نیست. زیرا به دفعات و در مکان های مختلف و مدت زمان های متفاوت مورد استفاده قرار گرفته است. این امر سبب می شود تا جنس بالن به مرور خشک و نامرغوب شود و کیفیت مناسبی نداشته باشد.

همچنین لازم به توضیح است که برای اجرای لوگوی اختصاصی شما بر روی بالن تبلیغاتی دست دوم، نیاز است تا استیکرهای لوگوی قبلی از روی کار کنده شود و این کار سبب می شود بالن سوراخ شده و یا پاره شود. از این رو نه تنها نتیجه ی مناسبی برای تبلیغات نخواهد داشت بلکه از تمیزی لوگوی شما و تبلیغات شما کاسته خواهد شد. در نتیجه به شما پیشنهاد می دهیم تا همواره مناسب ترین ها را باتوجه به کیفیت انتخاب نمایید تا بتوانید بازخورد بهتری را از تبلیغات خود دریافت نمایید.

روند ثبت سفارش بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا

برای ثبت سفارش بالن تبلیغاتی ابتدا می بایست سایز و ابعاد بالن تبلیغاتی را که مد نظرتان می باشد را انتخاب نمایید.

شایان ذکر است که شرکت دیبا بالن تبلیغاتی را در سایز ۳ متر، سایز ۳/۵ متر و سایز ۵/۵ متر تولید و عرضه می نماید.

سپس می بایست متن و لوگویی که برای چاپ روی بالن مد نظرتان می باشد را به شرکت دیبا ارسال نمایید تا فرآیند طراحی توسط تیم طراحی شرکت دیبا انجام شده یک ماکت تبلیغاتی از بالن با توجه به رنگ بالن و رنگ چاپی که مد نظر شما عزیزان می باشد آماده شده و برای تاییدیه گرفتن خدمتتان ارسال گردد.

در نهایت پس از انجام تاییدیه، فرآیند نصب مطابق با زمانبدی اعلام شده در محل شما سروران در هر نقطه از کشور که باشید انجام خواهد شد.

صادرات بالن تبلیغاتی

شرکت دیبا علاوه بر اینکه توانسته است برای بسیاری از برندهای داخلی و خارجی فرآیند تولید بالن تبلیغاتی را انجام دهد و نصب بالن را در تمامی نقاط کشور بدون کوچکترین فوت وقتی میسر نماید. این افتخار را دارد که به صادرات بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی نیز بپردازد.

لذا از این رو در سال های اخیر شرکت دیبا مفتخر می باشد که محصولات خود اعم از بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی را به کشورهای آسیایی، اروپایی و حتی آمریکا صادرات نموده است.

شایان ذکر است که شما عزیزان می توانید بالن مد نظر خود را به شرکت دیبا سفارش داده و تا پس از تولید و اجرایی شدن بالن تبلیغاتی، فرآیند نصب برایتان صورت بگیرد و همچنین فیلم آموزشی مرحله به مرحله نصب بالن تبلیغاتی از طریق واتساپ برایتان ارسال گردد.

تمامی مراحل نصب توسط کارشناسان ما برای شما توضیح داده خواهد شد و همچنین بالن تبلیغاتی شما در کوتاهترین زمان ممکن از طریق راه های هوایی به کشور و شهر مورد نظر شما ارسال می گردد.

هیچ گونه نگرانی در خصوص تصب بالن نداشته باشید، زیرا در هر زمانیکه نیاز داشته باشید کارشناسان ما از طریق واتساپ پاسخگوی شما خواهند بود.

همچنین بخوانید: صادرات بالن تبلیغاتی

 

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

خرید بالن تبلیغاتی از تولید کننده

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

14 پاسخ

    1. سلام روز بخیر. از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ می توانید سفارش خود را با کارشناسان ما هماهنگ و ثبت کنید.

    1. سلام روز بخیر. برای اطلاع از قیمت بالن ها و بادکنک تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق شماره تماس 09126911610 و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

    1. سلام روزتون بخیر. برای راهنمایی بهتر و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و شماره 09126911610 یا چت واتساپ در ارتباط باشید. اما به طور کل بستگی به محل قرارگیری بالن تبلیغاتی دارد. در صورتی که نزدیک به اماکن دولتی و… باشد نیاز به مجوز خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر مطلب مجوز بالن تبلیغاتی را مشاهده نمایید.

    1. برای اطلاعات کامل و شرایط نصب می توانید با کارشناسان دیبا از طریق شماره تماس 09126911610 در ارتباط باشید. و یا از طریق دایرکت اینستاگرام پیح chapdiba در ارتباط باشید.

  1. سلام. فیلم نصب که اعلام کردید را میخواستم . ۰۹۲۹۳۹۵۹۷۰۷. وانساپ ، بله ، اینا ، سروش ،. در ضمن از بالن دست دوم و. با هر لگوی بدون تغییر در نظر هست . تاحد ممکن قابل استفاده. برپایی باشد

    1. سلام وقت بخیر بله حتما ارسال میشه خدمتتون البته میتوانید از قسمت گالری ویدئو ها نیز مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *