جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 سفارش آنلاین چاپ لیبل و قیمت چاپ لیبل در تعداد کم و زیاد

چاپ-لیبل

فهرست مطالب

امروزه برای شروع هر کسب و کاری و معرفی محصولات و یا معرفی اشخاص و ارگان های مختلف، به کارت ویزیت و چاپ لیبل های متنوع نیاز است تا بازدهی کار بیشتر شود. چاپ لیبل می تواند در سازمان ها، نهاد ها و به صورت خصوصی برای اشخاص مورد استفاده قرار گیرد که باعث اعتبار بخشیدن به حرفه و هدف مورد نظر می شود. معمولا چاپ لیبل دارای اصول و قواعد خاصی است و افراد نیازمند افراد متخصص می باشد تا بهترین و مناسب ترین لیبل را همسو با فعالیت مورد نظر طراحی نمایند.

لیبل هایی که امروزه طراحی می شوند، بر روی جنس های لیبل یو وی، مات، براق، سلفون، متالایز، شیشه ای، طلاکوب، اموال، کاغذی، شبرنگ و غیره انجام می شود که هر کدام از آن ها دارای خواص و کاربرد های مختلفی هستند. این لیبل ها را بر روی جنس های مورد نظر و در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می کنند که تنوع بالایی را ایجاد می نماید. نکته ی قابل توجه در طراحی و تولید این لیبل ها این است که امکان سفارش طرح مورد نظر برای آن ها وجود دارد و می توان با هر نوع سلیقه ای، لیبل مورد نظر را طراحی نمود.

قابل ذکر است که این محتوای آموزشی است

انواع چاپ لیبل

همان طور که میدانید، چاپ لیبل در انواع مختلف انجام می شود که امکان طراحی لیبل های خاص و منحصر به فرد برای زمینه ای فراهم می باشد. در مورد چاپ لیبل، می توان در تیراژ کم یا زیاد سفارش داد که در این مورد می توانیم به تاثیر حجم نمونه بر قیمت لیبل ها اشاره کنیم. در ادامه به برخی از پرکاربردترین انواع چاپ لیبل می پردازیم.

بیشتر بخوانید: چاپ سربرگ

چاپ لیبل کاغذی

در لیبل کاغذی از کاغذ گلاسه استفاده می شود که پشت آن نیز چسب دار بوده و قابلیت چسبیدن به متریال مختلف را دارد. معمولا لیبل های کاغذی به صورت مات و براق طراحی می شوند و همواره در حجم و تعداد دلخواه قابل چاپ می باشد.

چاپ لیبل کاغذی دارای انواع مختلفی است که یکی از انواع آن ها، چاپ لیبل کاغذی با استفاده از کاغذ های تحریر می باشد. در این نوع لیبل، چاپ به صورت دیجیتال صورت می گیرد و به وسیله ی دستگاه های برش دیجیتالی، برش آن ها انجام می شود. این کار باعث برش های حرفه ای می شود و از آن بر روی مواد و متریال مختلف استفاده خواهد شد.

چاپ لیبل ژله ای

لیبل ژله ای که به آن لیبل پلی استر هم گفته می شود، نوعی از چاپ لیبل است و بر روی پی وی سی انجام می گیرد. این نوع لیبل ها را به کمک روکش های مقاوم اپوکسی، پوشش دهی می کنند که باعث شفافیت و مقاومت بالای آن ها می شود. این نوع لیبل ها به عنوان یکی از با دوام ترین لیبل های موجود در بازار شناخته می شود.

چاپ لیبل پی وی سی

لیبل پی وی سی را معمولا در تیراژ پایین و با حجم بسیار کم نیز تولید می کنند. استفاده از این لیبل ها  بیشتر در مواردی خواهد بود که محصول مورد نظر در آب و یا رطوبت دائم قرار داشته  باشد و بنابراین نیاز به مقاومت در این شرایط دارد. لیبل پی وی سی علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و آب، می تواند در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب نیز مقاومت بالایی از خود نشان دهد. متریالی که برای ساخت لیبل پی وی سی مورد استفاده قرار می گرد، نوعی پلاستیک است که هم دارای مقاومت بالا و هم شفافیت مناسبی است. پیشنهاد میکنیم از صفحه چاپ کارت ویزیت نیز بازدید کنید.

چاپ لیبل تبلیغاتی

در تبلیغات و بازاریابی های حضوری و اینترنتی، هیچ چیز مانند داشتن لیبل نمی تواند به معرفی و تبلیغ محصول بپردازد. معرفی نام تجاری یا نام تولید کننده یکی از روش هایی است که در چاپ لیبل ها مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه ای بسیار کاربردی و گسترده در تبلیغات خواهد داشت. با استفاده از چاپ لیبل های تبلیغاتی میتوانید برای هر نوع محصولی که قصد تولید و عرضه آن دارید را لیبل گذاری کنید.

چاپ-لیبل تبلیغاتی

چاپ لیبل های درخواستی

در چاپخانه دیبا، می توانید انواع لیبل های درخواستی با هر طرح و رنگی که مد نظر دارید را تهیه نمایید البته این فرآیند توسط افراد متخصص و با تجربه در این زمینه انجام می شود که لیبل های درخواستی را  با  توجه به هدف مورد نظر آن ها، طراحی و تولید می نمایند. این لیبل ها در اشکال دور گرد، مستطیلی، مربعی و طراحی های خاص انجام می شود. علاوه بر این ها، شما می توانید با هر حجم و تیراژی که نیاز دارید، لیبل خود را سفارش دهید.

نکته ی مهمی که در خصوص طراحی و تولید لیبل های درخواستی در شرکت چاپ دیبا وجود دارد این است که زمان ارائه خدمات می تواند متفاوت باشد. به گونه ای که می توانید لیبل مورد نظر را در زمان کوتاهی به صورت فوری سفارش دهید و یا این که در بازه های بلند مدت که این تفاوت ها باعث تغییر قیمت  سفارشات خواهد شد. علت این امر آن است که در سفارش های فوری، به طور بدیهی زمان کمتری برای تحویل کار وجود دارد و قیمت بالا تری نیز خواهد اما در سفارشات بلند مدت با حجم و تیراژ بالا، قیمت  ها نیز مناسب تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: چاپ تراکت

سفارش لیبل در تهران

شرکت های مختلفی در سطح شهر تهران وجود دارند که میتوانید سفارش چاپ لیبل خود را به آن ها بدهید، ولی نکته مهمی که وجود دارد انتخاب بهترین مجموعه چاپ  در تهران است، اگر بتوانید مجموعه خوبی را پیدا کرده و سفارش چاپ خود را به آن ها بدهید علاه بر برخورداری از مزیت های کیفیت های بالای کار آن ها میتوانید از قیمت به صرفه نیز بهره مند شوید

شرکت چاپ دیبا به عنوان یکی از نام آشنا ترین شرکت های چاپ بادکنک تبلیغاتی در تهران است و شما میتوانید سفارش های چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی خود را به شرکت چاپ دیبا بدهید و با خیال راحت بهترین محصول با بالاترین کیفیت را تحویل بگیرید. البته دقت کنید محتوای چاپ لیبل که در سایت چاپ دیبا درج شده آموزشی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *