💕 طراحی و ساخت بالن تبلیغاتی

استفاده مجدد از بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

طراحی و ساخت بالن و تاثیرات چشمگیر آن در سال های اخیر موجب گردیده که بسیار مورد استقبال صاحبان و مدیران مشاغل قرار بگیرد.

از این رو شرکت چاپ دیبا که فعالیت خود را با چاپ بادکنک تبلیغاتی آغاز نمود و سپس اقدام به طراحی، تولید و ساخت بالن نموده است، این نوید را به شما سروران می دهد که بالن اختصاصی خویش را در هر مدل و رنگی که مد نظرتان می باشد و همچنین با هر طرح و لوگویی که قصد تبلیغ آن را دارید تا عموم مردم بیشتر با نوع فعالیت و کسب کار شما شوند، می توانید به شرکت دیبا سفارش خود را محول نموده تا با بهترین متریال و مواد اولیه اقدام به تولید بالن تبلیغاتی سفارشی شما عزیزان نمائیم.

انواع سایزهای ساخت بالن تبلیغاتی:

در نظر داشته باشید که ساخت بالن تبلیغاتی در ۳ سایز متنوع کوچک با قطر ۳ متر، سایز متوسط با قطر ۳/۵ متر و سایز بزرگ با قطر ۵/۵ متر برای شما توسط شرکت دیبا انجام می گردد.

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که الگوهایی که شرکت دیبا برای تولید بالن استفاده می نماید و سایز بندی بالن ها با این الگوها صورت می پذیرد و الگوها کاملا استاندارد و مهندسی شده می باشند تا بتواند فشار هوا را به راحتی تحمل نموده و میزان گازی که داخل بالن نیز تزریق می گردد بتواند به راحتی و به بهترین شکل ممکن بالن را در ارتفاع معلق نگه دارد.

باید اذعان نمائیم که برای ساخت بالن تبلیغاتی از پارچه برنی استفاده می شود که بهترین نوع آن توسط شرکت مارون صنعت اصفهان تولید می گردد.

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی ارزان

طراحی و ساخت بالن تبلیغاتی

بهترین مدل بالن تبلیغاتی با بازدهی مطلوب:

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا بالن تبلیغاتی را با توجه به خواست و نظر شما عزیزان در مدل های متنوع تولید می نماید که شما سروران می توانید با توجه به خواست و نظر خویش مدلی را که میپسندید انتخاب نموده و با توجه به سایز و قطر مورد نظر شما عزیزان فرآیند تولید بالن در شرکت دیبا صورت خواهد پذیرفت.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بهترین مدل برای تولید و چاپ بالن تبلیغاتی مدل گرد و یا کروی می باشد.

به این دلیل مدل گرد بالن تبلیغاتی ایده آل می باشد که اولا چون حالت آیرودینامیک دارد و این امر موجب می گردد که بالن در ارتفاع به راحتی باد و وزش های ناگهانی را از خود عبور دهد و چون فشار هوا در ارتفاع با سطح زمین متفاوت می باشد، مدل گرد بالن دچار تکان های شدید نمی شود.

از طرف دیگر بالن تبلیغاتی مدل گرد موجب می شود که فضای ایده آل و مطلوبی به جهت چاپ در اختیار داشته باشیم و این امکان فراهم می باشد که بتوانیم لوگو و متن چاپ شما عزیزان را در بزرگترین حالت ممکن روی بالن چاپ بزنیم و نیز در چون بالن گرد داری فضای مناسب می باشد می توانیم در دو سطر و یا دو خط بالا و پایین متن و لوگوی شما عزیزان را روی بالن برای چاپ استفاده و بهره برداری نمائیم.

در صورتی که در مدل های دیگر مانند مدل بیضی و یا هواپیما با توجه به فرم ظاهری بالن ایجاب میکند که فضای کمتری برای چاپ در اختیار داشته باشیم و به همین دلیل اندازه و سایز چاپ نیز کوچکتر خواهد شد. و یا در مدل معکب مربع بدلیل اینکه بالن دارای شکستگی در انحنا نمی باشد و اصطلاحا بصورت زاویه دار نمی باشد در اثر وزش باد، بالن باد را از خود عبور نمی دهد و بالن دچار تکان های شدید خواهد شد.

مدت زمان تولید تا نصب بالن در محل:

لازم به ذکر است که شرکت دیبا که در زمینه چاپ بادکنک و تولید بالن تبلیغاتی فعالیت می نماید، این مژده را به شما سروران می دهد که می توانید در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که هستید سفارش خود را به جهت تبلیغات در زمینه هایی که در بالا به آن اشاره نمودیم به شرکت دیبا محول نموده تا در سریع ترین زمان ممکن فرآیند تولید و چاپ برای شما عزیزان صورت پذیرد و کالا و محصول خود را در کمترین زمان ممکن در محل خویش تحویل بگیرید.

لذا با توجه به موضوعات بیان شده به شما عزیزان اذعان می نمائیم که سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی را در مدت زمان ۳ الی ۴ روز از مبدا تهران به هر مقصدی در کشور که باشید ارسال خواهیم کرد.

همچنین سفارشات بالن تبلیغاتی با توجه به اینکه مستلزم نصب می باشد و باید توسط تیم نصب بالن تبلیغاتی انجام شود و کار بصورت نهایی تقدیم حضورتان شود، لذا به همین جهت پس از انجام مراحل طراحی، تولید و چاپ سپس سفارش به تیم نصب شرکت دیبا تحویل داده میشود تا ایشان با توجه به محلی که شما حضور دارید و مقصد شما می باشد به محل مورد نظر اعزام شده و فرآیند نصب با توجه به خواست و نظر شما عزیزان صورت خواهد پذیرفت.

لازم به توضیح است مدت زمان شروع طراحی تا مرحله نصب کردن بالن تبلیغاتی در شهر شما عزیزان به مدت یک هفته الی ۱۰ روز خواهد بود که با توجه به زمان بندی مذکور بالن تبلیغاتی اختصاصی شما در محل مورد نظرتان نصب خواهد شد.

همچنین بخوانید: بهترین ارتفاع بالن تبلیغاتی چقدر است؟

طراحی و ساخت بالن تبلیغاتی

تفاوت استفاده از بالن تبلیغاتی با سایر تبلیغات:

لازم به توضیح است که امروزه مدل های بسیار متنوعی از تبلیغات در دسترس عموم مردم و صاحبان مشاغل و برندهای گوناگون می باشد، که این امر بسیار مهم و حیاتی می باشد که شما عزیزان بتوانید بهترین مدل تبلیغاتی را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید تا بیشترین بازدهی را برایتان به همراه داشته باشد.

لذا به همین جهت چاپ بادکنک تبلیغاتی و همچنین تولید بالن تبلیغاتی با توجه به اینکه تبلیغات بسیار نو و جدید محسوب می شود و همچنین با توجه به فرم جذاب و چشم نوازی که دارد می تواند چشم هر بیننده ای را به خود معطوف نموده و در اولین نگاه منظور تبلیغاتی شما عزیزان را به دید مردم برساند.

حال در کنار رسالت تبلیغاتی بسیار ایده آلی که بالن تبلیغاتی خواهد داشت و از فواصل مکانی دور و نزدیک قابلیت روئت دارد و موجب می گردد مخاطب برند شما را در ارتفاع و به زیباترین حالت ممکن رویت نماید، از طرف دیگر توجیه اقتصادی نیز به همراه دارد و می تواند با صرفه ی بسیار مطلوبی فرآیند معرفی محصول، کالا و یا شغل شما عزیزان را به دید عموم مردم برساند و برند شما را ملکه ذهن مخاطبین تان نماید.

این فاکتور بسیار مهم می باشد که امروزه با توجه به زندگی روزمره بسیار پر مشغله ای که آهاد مردم دارند و با توجه به ذیغ وقتی که در امورات روزمره وجود خواهد داشت، شما مدیران مشاغل بتوانید با جذابیت بصری بالا و در اولین نگاه کسب و کارتان را معرفی نمایید که از این رو بالن تبلیغاتی اولین و بهترین گزینه برای این امر می باشد.

همچنین بخوانید: بهترین طرح برای چاپ بادکنک تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *