💕 قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

بالن های تبلیغاتی تا چه میزان اثر بخشی دارند؟

فهرست مطالب

میزان اثر بخشی بالن تبلیغاتی:

در میان انواع بسیاری از تبلیغات متنوع که در عصر حاضر با آن مواجه هستیم و در سطح شهر و در جاهای مختلف با انواع تبلیغات برخورد می نماییم، باید در نظر داشته باشیم که بسیاری از تبلیغات که امروزه از آن به جهت معرفی کسب و کارهای متنوع و مختلف استفاده می‌شود تا حدودی منسوخ شده است.
از این رو باید اذعان نماییم که بسیاری از صاحبان مشاغل و برندهای مختلف باید در نظر داشته باشند که برای جلب توجه عامه مردم و مشتریان هدف خود باید روی به تبلیغات جدید و خاص بیاورند.
مثلاً در نظر بگیرید یکی از انواع تبلیغات که از نظر تیم بالن تبلیغاتی شرکت دیبا منسوخ شده است و دیگر کاربرد سابق را ندارد و تا حدودی زیادی مردم به آن توجه نمی کنند پخش تراکت و بروشور می باشد.

همچنین بخوانید: مدلها و انواع مختلف بالن های تبلیغاتی

قیمت بالن

 

تاثیر تبلیغات روی تراکت و بروشور:

شایان ذکر است که با توجه به زندگی روزمره ی مردم داریم و همچنین کمبود وقتی که در زندگی ماشینی در حال حاضر امروزه به وجود آمده است دیگر در حوصله و وقت عامه مردم نمی گنجد که بخواهند متن تبلیغاتی شما را روی تراکت و بروشور ملاحظه نمایند و به آن دقت نظر داشته باشند از این رو در جای جای شهر با این صحنه مواجه شده‌ایم که هر شخصی که تراکت و بروشور یک کالا و محصول به ایشان ارائه میگردد، در مرحله اول از گرفتن آن امتناع نموده و یا در صورتی که کاتالوگ و بروشور را دریافت نماید، بدون توجه به آن در کوتاهترین زمان ممکن این نوع تبلیغات را به دور می‌اندازند.

بهترین راه تبلیغات برای کسب و کار شما:

لذا بهترین راه حل برای اینکه تبلیغات کسب و کار شما و برند تان دیده شود این است که از تبلیغات بسیار شکیل و چشمگیری که در حال حاضر پا به عرصه ظهور گذاشته است استفاده نموده تا بتوانید بازخورد بسیار مطلوبی را نیز برای کسب و کار و شغل تان به دست آورید.
شایان ذکر است چاپ بالن تبلیغاتی یکی از آن دسته از تبلیغات است که بسیار اثربخش بوده و موجب می گردد مخاطب در هر گروه سنی و هر جنسیتی باشد با توجه به فرم و نوع خاص بالن تبلیغاتی و همچنین با توجه به اینکه در آسمان به صورت معلق قرار گرفته است، نگاه همگان را به خود معطوف نماید.
این امر سبب می گردد که نوع شغل و برند شما علاوه بر معرفی درست و چشمگیر، موجب می‌گردد هر آنچه که یک تبلیغات مفید برای شما در بر خواهد داشت را بدست آورید و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تاثیر بسزای آن را در میزان فروش و سودآوری خویش احساس نمایید.

همچنین بخوانید: بهترین فروشگاه بالن تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

میزان جلب توجه بالن های تبلیغاتی:

لذا شایان ذکر است همین تفاوت چشمگیر بالن تبلیغاتی نسبت به سایر انواع تبلیغات موجب شده است که این نوع از تبلیغات بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل و همچنین عامه مردم قرار بگیرد. لذا زمانی که بالن تبلیغاتی در محل مورد نظر شما سروران در می آید موجب میگردد که تمامی عابرین پیاده از فواصل دور و نزدیک و همچنین تمام اشخاصی که در خودروهای شخصی و وسایل عمومی در حال تردد از محل مورد نظر شما می باشند به بالن تبلیغاتی که شما نصب نموده اید توجه نمایند و برند و شغل شما در ذهن ایشان حک گردد.

بهترین لگو برای چاپ روی بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است برای اینکه بتوانید تاثیر بسیار چشمگیر تری را روی مخاطب خود اعمال نمایید و یک تبلیغات درست و هدفمند را خلق نموده و از آن بهره برداری کنید بهتر است که از یک لوگو و متن و شعار استفاده نموده و همچنین در صورت لزوم میتوانید برای برندسازی کسب و کار خویش از نشان تجاری خویش نیز در چاپ روی بالن تبلیغاتی استفاده نمایید.
گروه بالن تبلیغاتی دیبا که چندین سال است در امر تولید چاپ و نصب بالن تبلیغاتی به صورت تخصصی فعالیت می نماید و با افتخار با بسیاری از برندهای بزرگ داخلی و خارجی همکاری مستمر داشته و دارد بر اساس تجربه به شما عزیزان که در گام اول برای معرفی کالا و محصول و شغل خود به چاپ بالن تبلیغاتی علاقه‌مند شده اید، این پیشنهاد را که برای اینکه بتوانید تاثیر بسیار ویژه و خاص تری را روی مخاطب هدف خود اعمال نمایید بهتر است برای چاپ روی بالن تبلیغاتی ازنام و شعار تبلیغاتی خود و نوع کاری که انجام می دهید استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: چاپ اسم روی بادکنک تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

معرفی کسب و کار با استفاده از بالن های تبلیغاتی:

زمانی که شما از از اسم و نام کسب و کار برند خود استفاده می‌کنید و همچنین شعار تبلیغاتی خود را روی بالن تبلیغاتی چاپ می نمایید سبب می گردد که هر کسی که با نوع شغل و کسب و کار شما آشنایی ندارد در ابتدا و در نگاه اول با شغل و نوع کار شما یک آشنایی ابتدایی پیدا کرده و بعد بر اساس کنجکاوی خویش بخواهد دقت نظر بیشتری بر نوع کار و فعالیت شما داشته باشد تا به این نکته پی ببرد که شما چه محصول و کالایی را تولید و یا عرضه می نمایید.
از این رو با توجه به اینکه بالن تبلیغاتی در قطر نرمال سه متر یک فضا و یا شعاع سه و نیم الی ۴ متر در هر طرف بالن برای چاپ لوگو و برند شما در اختیارتان قرار می دهد می توانید به راحتی و به درستی از این فضای هفت الی هشت متری شعاع چاپ بالن تبلیغاتی استفاده نموده و کسب و کار و شغل و برند خود را به بهترین شکل ممکن به عامه مردم معرفی نمایید و از تاثیرات شگرف بالن تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف تجاری خود استفاده نمایید.

سایز بالن های تبلیغاتی:

در بحث تولید و چاپ بالن تبلیغاتی نکته بسیار اهمیت دارد که بالن های تبلیغاتی در سایت های متنوع و برای مصارف گوناگون و همچنین در اشکال بسیار مختلف بسته به اقتضا و نوع شغل و همچنین سفارش شما عزیزان در شرکت دیبا تولید و چاپ و همچنین نصب می گردد.
لازم به توضیح است که بالن های تبلیغاتی در حداقل سایز قطر ۳ متر تا قطر ۵ و نیم متر تولید میگردند.
لذا توجه داشته باشید که عوامل مختلفی در میزان قیمت بالن تبلیغاتی تاثیر گذار می‌باشد که در زیر به برخی از این عوامل اشاره می نماییم.
اولین نکته این است که شما عزیزان از چه قطری برای بالن تبلیغاتی خود قصد استفاده دارید تا تیم بالن تبلیغاتی دیبا برای شما عزیزان با توجه به آن فرآیمد تولید را انجام نماید.

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی بر چه اساسی محاسبه می شود

قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

پر تیراژترین بالن تبلیغاتی:

یکی از پر تیراژترین بالن های تبلیغاتی که شرکت چاپ دیبا تولید می‌کنند و برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد قطر ۳ متر می باشد که بسیار پر مصرف است اما بعضا پیش آمده که بسیاری از مشتریان گرامی از قطر های بالاتر برای تولید بالن استفاده مینمایند.
اما باید به این نکته هم توجه نمایید که همانطور که قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ یا همان سایز ۵ و نیم متر افزایش می یابد، شعاع چاپ خیلی بزرگ تری برای چاپ روی بالن تبلیعاتی در اختیار خواهید داشت و می توانید از متن و نوشته بیشتر و بزرگ تری استفاده نمایید.در بحث قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به اینکه کشور عزیزمان ایران در سال های اخیر تحت تأثیر تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است و بسیاری از مواد و متریال اولیه کارخانه های تولیدی به صورت وارداتی می باشد و تحت تاثیر قیمت ارز قرار دارد به همین دلیل این نوسانات سبب می گردد ثابتی در بحث تهیه پارچه برای تولید بالن تبلیغاتی و همچنین تهیه کپسول گاز هلیوم وجود نداشته باشد و به دفعات در طول سال قیمت اجناس بالا رود.

قیمت بالن تبلیغاتی:

به همین جهت با توجه اینکه شرکت دیبا بالن های تبلیغاتی را به صورت سفارشی و در همان زمان حال تولید می نماید، لذا از این رو با توجه به شرایط قیمتی روز مجبور به ارائه قیمت می باشیم.
این نکته حائز اهمیت است که شرکت دیبا در دو سه سال گذشته هیچ گونه افزایش قیمتی برای تولید و نصب بالن تبلیغاتی نداشته است و اگر نوسان قیمتی وجود داشته فقط و فقط به دلیل افزایش مواد اولیه مانند پارچه و گاز هیروژن بوده است.

شایان ذکر است شما عزیزان می توانید بهترین کیفیت بالن تبلیغاتی را با نازلترین قیمت در هر نوع از ابعاد و اشکالی که مد نظرتان می باشد به شرکت دیبا سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرایند تولید انجام شده و تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا به محل مورد نظر شما عزیزان جهت نصب اعزام خواهد شد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *