💕 موارد استفاده از بادکنک تبلیغاتی

برای جلوگیری از ترکیدن بادکنک چکار کنیم؟

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات محسوب می شود که هم رضایت صاحبان مشاغل که اقدام به چاپ بادکنک تبلیغاتی می‌نمایند را جلب می نماید و هم مورد پسند مخاطبین و عموم مردم قرار می‌گیرد. حال این سوال در ذهن پیش می‌آید که در چه مواردی می توانیم از بادکنک تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده نماییم تا بتوانیم تاثیر مطلوب و بسزایی و همچنین بازدهی بسیار بالایی در امر تبلیغات به دست آوریم. در نظر داشته باشید که چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالن تبلیغاتی مشمول تمامی واحدهای صنفی و مشاغل می‌شود و شما صاحبان مشاغل و کسب و کارها که در هر گروه شغلی فعالیت می نمایید می توانید از تاثیرات شگرف و بسیار مطلوب با بازدهی بسیار بالای چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی بهره مند شوید.

ایجاد خاطره خوب با کمک بادکنک تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که شما عزیزان می توانید برای افتتاحیه واحد صنفی و مشاغل خود و همینطور برای جشنواره های کوتاه مدت و بلند مدتی که در طول سال و در ادوار مختلف برگزار می نماید و همچنین به طور معمول و در طی سال به جهت اینکه یک هدیه تبلیغاتی و یا یک اشانتیون تبلیغاتی به مشتریان خود تحویل نمایید و ارائه دهید تا ایشان یک خاطره خوب و یک حس خوشایند از ورود به مجموعه شما به دست آورند و این امکان میسر میباشد که بادکنک های تبلیغاتی را در موارد فوق الذکر استفاده نمایید.

نکته دیگر در امر استفاده از چاپ بادکنک تبلیغاتی این است که این امکان میسر می باشد که از بادکنک های تبلیغاتی به جهت کارهای عامل المنفعت و همینطور برای فرهنگ سازی و کارهای اجتماعی استفاده نمایید. بدین صورت که در خیلی از موارد شرکت چاپ دیبا برای بیمارستان ها، خیریه ها، پرورشگاه ها و بسیار مراکز از این دست اقدام به چاپ بادکنک نموده است تا یک هدیه مطلوب و بسیار جذاب به کودکانی که از نظر احساسی نیاز به حمایت دارند، به ایشان داده شود تا ایشان احساس خشنودی و رضایت داشته باشند. مثال شما عزیزان با یک نگاه اجمالی و کلی به سایت شرکت چاپ دیبا و همینطور صفحات مجازی مانند اینستاگرام میتوانید نمونه کارهایی که شرکت دیبا در تمامی مشاغل چاپ بادکنک و تولید بالن تبلیغاتی را انجام داده است ملاحطه نمایید تا بتوانید یک ایده جذاب در امر تبلیغات بدست آورید.

همچنین بخوانید: تفاوت کیفیت جنس بادکنک ها

ضمانت دیده شدن تبلیغات با بالن تبلیغاتی

 

درست کردن طاق بادکنک با بادکنک های چاپ شده

بادکنک های تبلیغاتی با توجه به فرم ظاهری و همینطور استفاده از رنگ های شادی که برای چاپ روی بادکنک انجام شده است، جلوه بسیار جذاب و هیجان انگیزی دارد و شما عزیزان می توانید به طرق مختلف از چاپ بادکنک تبلیغاتی خود بهره ببرید که در ادامه مطلب قصد داریم چند نوع مدل های دیزاین بادکنک تبلیغاتی را برای شما سروران بیان نماییم  اولین مدل به این صورت است که می‌توانیم بادکنک های تبلیغاتی را بر روی استند های رومیزی که هفت شاخه می باشند و یا استند های ایستاده که ۱۳ شاخه بوده و ارتفاع حدود ۱۲۰ تا۱۳۰ سانت دارند قرار داده و در جاهای مختلف محل واحد صنفی یا مجموعه خود قرار داده تا عموم مردم بتوانند به راحتی این بادکنک های تبلیغاتی را ملاحظه نموده و درک درستی از تبلیغات شما سروران به دست آورند.

مدل دیگر به این صورت است که می توانید داخل بادکنک های تبلیغاتی را با گاز هلیوم پر کرده و با استفاده از یک ربان و یا یک نخ رنگی دهانه ورودی بادکنکها را بسته و آنها را در فضای باز جلوی درب ورودی محل خویش قرار دهید و یا به صورت دیگر آنها را در فضای مسقف واحد صنفی خود بصورت معلق در هوا رها نمایید تا به سقف بچسبد و ظاهر جدابی را بوجود آورد.

مدل دیگر که بسیار جذاب و چشم نواز میباشد به این صورت است که میتوانید درب ورودی واحد صنفی خود را یا مجموعه ای که در آن فعالیت دارید را یک طاق بادکنک آرایی ایجاد نموده و با استفاده از قرار دادن بادکنک های تبلیغاتی که با رنگ های بسیار شاد و متنوع تولید و عرضه می گردد، می توانیم یک طاق بسیار جذاب و در محل ورودی عموم مردم قرار داده تا ایشان در هنگام ورود بتوانند علاوه بر مشاهده جذابیت بصری طاق بادکنکی شما قرار داده اید، این امکان میسر میباشد که در بدو ورود مشتریان به محل و مجوعه شما، تبلیغات خود را به سمع و نظر ایشان برسانید که یک تبلیغات بسیار کاربردی و ایده آل خواهد بود.

استفاده از گیره و نی بادکنک چه تاثیری بر جلوه بادکنک های تبلیغاتی دارد

گیره و نی بادکنک یکی از ملزومات بسیار اساسی و کاربردی در استفاده از بادکنک های تبلیغاتی می باشد شما عزیزان می توانید بادکنک های تبلیغاتی را بعد از باد نمودن توسط پمپ باد برقی بادکنک که در مدل دو سوپاپه و با کیفیت بسیار عالی در شرکت چاپ دیبا موجود میباشد، دهانه ورودی بادکنک ها را بسته و سپس به گیره و نی بادکنک متصل نمایید.

شایان ذکر است همانطور که از اسم گیره و نی بادکنک مشخص است، از دو قسمت مجزا تولید میشود که یک قسمت آن همان گل بادکنک می باشد که باعث می‌شود دهانه ورودی بادکنک به آن متصل شده و خروج باد درون بادکنک جلوگیری می نماید. اما قسمت دوم قسمت نی یا دسته باشد که موجب می‌شود که گل بادکنک به آن متصل شده و وقتی که شما بادکنک های تبلیغاتی را به گل و نی متصل مینمایید، میتوانید که بادکنکهای تبلیغاتی را به مشتریان وعموم مردم در هر گروه سنی که باشند تحویل نمایید و ایشان به راحتی هرچه تمام تر می توانند بادکنک های تبلیغاتی را با خود حمل نمایند.

نکته قابل تآمل در امر استفاده از گیره بادکنک این باشد که زمانی که مشتریان بادکنک های تبلیغاتی را به همراه گل و بادکنک حمل می نمایند، این بادکنک ها مانند یک تابلو روان و تبلیغاتی در سطح شهر عمل نموده و تمام افرادی که از فواصل دور و نزدیک از این بادکنک های تبلیغاتی عبور میکنند متوجه تبلیغات برند و شغل شما خواهند شد. حال لازم به توضیح است که این نکته را نیز بیان نماییم که شرکت چاپ دیبا برای تمامی سفارشات بادکنک تبلیغاتی خویش از گیره و نی های اصطلاحا گرم سنگین و بسیار مقاوم استفاده می نماید که این امر موجب می‌شود که در اثر تکان دادن و بالا و پایین کردن گیره و نی که بادکنک های تبلیغاتی به آن وصل است به هیچ عنوان گل و نی ها خم نشده و نمی شکند.

همچنین بخوانید: بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

ضمانت دیده شدن تبلیغات با بالن تبلیغاتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *