💕 آیا باران باعث ترکیدن بالن تبلیغاتی می شود؟

آیا باران باعث ترکیدن بالن تبلیغاتی می شود؟

فهرست مطالب

استفاده از بالن تبلیغاتی رابطه مستقیمی با وضعیت آب و هوایی دارد. به این مفهوم که بعد از ایجاد این بالن و در زمان نصب و راه اندازی آن، تیم نصب این نوع بالن ها، وضعیت آب و هوایی را توسط شبکه ها و سایت های موثق چک می کنند. تا وضعیت مناسب را جهت راه اندازی بالن در انتخاب کنند.
این مسئله هم حائز اهمیت است که باران معمولا مشکلی در بکارگیری بالن تبلیغاتی ایجاد نمی کند. بلکه تنها طوفان خیلی شدید می تواند به گونه ای در بکارگیری بالن مشکل ایجاد کند. تنها لازم است شما عزیزان در زمان طوفان بالن را از ارتفاعات بالا به ارتفاعات پایین بیاورید و پس از آن دوباره به راحتی بالن را در ارتفاع مناسب برپا کنید. وگرنه باران و هیچ وضعیت آب و هوایی نمی تواند روی این بالن ها اثر بگذارد.

وضعیت اوج دهی بالن تبلیغاتی

جهت اوج دهی بالن تبلیغاتی بایستی بعضی امور انجام گیرن، تا بتوانید یک بالن را برای بازه زمانی مناسبی در ارتفاعات در اختیار داشته باشید:

وضعیت جوی

یکی از مواردی که جهت اوج دهی بالن تبلیغاتی خیلی حائز اهمیت است وضعیت آب و هوایی می باشد.
در برخی از ماه های سال به ویژه فصل پاییز و زمستان میزان بارندگی بیشتر است. همچنین در این فصول احتمال سردی هوا به همراه وزش باد شدید وجود دارد. بنابراین توصیه می شود در این ایام نسبت به نصب و راه اندازی انواع بالن تبلیغاتی خودداری کنید. در واقع می توان گفت چنانچه پروسه اوج دهی بالن انجام گیرد احتمال سقوط آن به دلایل نامبرده وجود دارد.
در چنین مواقعی تیم و نصاب بالن های تبلیغاتی همواره و در همه حال به کاربران عزیز این مسئله را شرح می دهند که جهت نصب این بالن ها بایستی وضعیت آب و هوا را در نظر بگیرند. در این صورت هم بالن به صورت صحیحی در ارتفاعات قرار می گیرد و هم این مسئله باعث می شود بالن مورد نظر در مدت زمان بیشتر در آسمان باقی بماند.

مکان واقع گیری

از دیگر شرایطی که بایستی پیش از چاپ و نصب بالن تبلیغاتی و یا در زمان اوج دهی به آن ملاحظه نمود این است که بالن نباید در پیرامون ساختمان های بلند واقع شود. چرا که در این صورت دید مناسب و کافی نخواهد داشت و هیچ کس آن را در ارتفاع نمی تواند مشاهده نماید. زیرا بالن در نقطه کور قرار دارد. دیگر اینکه امکان دارد با ملاحظه به معلق بودن این بالن و به علت وزش شدید باد، بالن به یک شی تیز و برنده بزند و سبب صدمه دیدن آن شود.
مورد دیگری که باید به آن توجه نمود این است که بالن ها اکثر با قطر ۱ الی ۴ متر تولید می شوند که تعیین سایز بالن به عواملی مانند نظر کارفرما، مکان استقرار و… وابسته است. به عنوان مثال در کنار درب رستوران ها نمی توان این بالن های خیلی بزرگ را بکار برد. ولی در نمایشگاه ها که محوطه باز است می توان از بالن هایی با قطره ۵ متر هم استفاده کرد.

طول عمر و ماندگاری بالن تبلیغاتی

این مسئله حائز اهمیت است که طول عمر و ماندگاری بالن تبلیغاتی در ارتفاعات، تقریبا یک سال به شکل مستمر می باشد. این ماندگاری باعث می شود، همه اشخاص و کسانی که در پیرامون شما تردد یا زندگی می کنند، تبلیغات شما را مشاهده نمایند. همچنین اثربخشی چشمگیر آن در یک مدت زمان اندک روی کسب و کار شما ایجاد گردد.
بهتر است بدانید این بالن از پارچه ای به اسم برنی دوخته می شود. این پارچه همانند سفره های غذاخوری می باشد که قطعا با ملاحظه به اینکه دارای منفذ های بسته ای است که گاز را درون خود به بهترین حالت ممکن نگه می دارد و سبب می شود که بالن در ارتفاعات باقی بماند.
توجه داشته باشید که با ملاحظه به این مسئله که بالن موردنظر در ارتفاع و در هوای باز واقع می شود و در مقابل گرمای خورشید، باران، برف و هوای سرد و گرم می باشد از ماندگاری خیلی مناسبی برخوردار می باشد. در این صورت با ملاحظه به عمر مفید پارچه بالن تبلیغاتی و مقدار هزینه اقتصادی که برای شما به همراه دارد دارای بازدهی چشمگیری هم می باشد.

وضعیت اوج دهی بالن تبلیغاتی

نکات کلیدی و مهم در خصوص سفارش بالن تبلیغاتی

می توانید جهت سفارش ساخت بالن تبلیغاتی به نکات کلیدی زیر توجه نمایید:

تفاوت در ظاهر این بالن ها

مدل های متنوعی از بالن تبلیغاتی اعم از گرد، مکعبی، بیضی و… در بازار وجود دارند که رایج ترین آن مدل گرد است. هر یک از مشتریان آن می توانند بر اساس سلیقه، نیاز و نوع کسب و کار خود می توانند یکی از مدل های آن را سفارش دهند. این مسئله سبب می شود مخاطب بتواند فرق شما را با سایر مارک های متنوع به راحتی احساس کند.

رنگ سازمانی بالن مورد نظر

دومین مسئله کلیدی این است که می توانید رنگ این بالن را براساس با رنگ سازمانی خود تعیین کنید. حتی جهت چاپ روی بالن هم رنگ نوشته ها را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

لامپ LED درون بالن

یکی از تکنیک های جدیدی که موسسات معتبر در زمان سفارش ساخت بالن تبلیغاتی به کاربران پیشنهاد می دهند، بکارگیری لامپ های ال ای دی درون بالن موردنظر می باشد. این لامپ ها جلوه خیلی جذابی در زمان شب به بالن می دهند و سبب می شوند که بالن در هوای تاریک هم به صورت کامل دیده شده و به گونه ای بدرخشد.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تبلیغاتی

آیا نصب بالن تبلیغاتی احتیاج به مجوز دارد؟

امکان نصب بالن تبلیغاتی در ارتفاعات ۳۰ تا ۶۰ متر هم وجود دارد. نصابان و تیم حرفه ای موسسات معتبر مطابق تجربه، مهارت و محاسباتی که انجام می دهند و هم با ملاحظه به تقاضای کاربران عزیز مقدار اوج گیری بالن را معلوم می کنند، تا بتوان در زمان قابل توجهی، بالن را در ارتفاعات نگه داشت.
از طرف دیگر شما کاربران در زمان سفارش حتما بایستی به این موضوع توجه نمایید، مکانی که قرار است بالن در آن نصب شود، در محدوده پایگاه های نظامی، فرودگاه، نواحی خاص و…می باشد یا خیر؟
چرا که چنانچه محل نصب بالن در محدوده این مکان ها باشد یا نمی توان اصلا ان را نصب کرد، یا اینکه بایستی از نهاد های مربوطه چون اماکن و سازمان های وابسته جهت گرفتن مجوز نصب بالن اقدام کنید.
چنانچه مکان قرارگیری بالن در محدوده مکان های نامبرده نباشد، هیچ نوع مجوزی نیاز نخواهید داشت. شما کاربران گرامی می توانید با خیالی آسوده اقدام به سفارش بالن نمایید. همچنین از این تبلیغات خیلی اثرگذار که هزینه به صرفه ای هم دارند در مکان کسب و کار و تجارت خود استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *