پمپ باد بادکنک چیست؟

پمپ باد برای بادکنک، تلمبه برقی بادکنک و دستگاه بادکنک بادکن، نام هایی است که به عنوان پمپ باد برقی بادکنک شناخته شده اند. شرکت دیبا در این زمینه به ارائه با کیفیت ترین انواع پمپ باد می پردازد که شامل گارانتی یکساله خواهد بود. در ادامه به بررسی بیشتر در خصوص این محصول می پردازیم.

امروزه بسیاری از لوازم با کاربردهای متفاوت جهت استفاده و خدمت رسانی آسانتر به انسان، تولید و روانه بازار گردیده است تا ما بتوانیم تا میزان خیلی زیادی راحت تر و با کیفیت بهتری به زندگی خود ادامه دهیم.
یکی از این وسایل که کار را برای ما بسیار آسان نموده است و می توانیم در مراسمات یا اعیاد و همچنین افتاحیه ها و بسیاری موارد از این دست جشن ها برای سرعت بخشیدن به امر باد کردن بادکنک از آن بهره ببریم، پمپ باد بادکنک می باشد.

لازم به توضیح است پمپ باد در دو نوع پمپ بادکنک دستی و همچنین پمپ باد برقی بادکنک تولید و در بازار عرضه می گردد. شما با کمک این پمپ بادها دیگر با خیالی آسوده و بدون دغدغه می توانید هر تعداد بادکنک خام یا بادکنک تبلیغاتی را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن باد نموده و اقدام به بادکنک آرایی و یا ارائه آن به عنوان هدیه به مشتریان و مراجعین خویش نمائید.

همچنین بخوانید: خدمات چاپ بادکنک

پمپ باد بادکنک

تفاوت پمپ باد بادکنک برقی با پمپ باد دستی بادکنک

لازم به توضیح است از چندین سال قبل پمپ باد دستی بادکنک تولید شد و در بازار عرضه گردید تا سرعت عمل در باد نمودن بادکنک را چندین برابر نماید زیرا تا پیش از این، باد نمودن بادکنک فقط و فقط با دمیدن از طریق دهان به داخل بادکنک صورت می گرفت.

اما از آن جهت که باد کردن بادکنک با پمپ باد دستی نیز کاری خسته کننده و نیز مشکل بود و همچنین تا حدی باد کردن بادکنک، کند صورت می گرفت سبب گردید تا پمپ باد برقی بادکنک پا به عرصه ظهور بگذارد.

از زمان ورود پمپ باد برقی در بازار ایران، بسیار مورد توجه افراد بادکنک آرا که هر روز و همیشه با توجه به اقتضای کارشان باید بادکنک های زیادی را باد نموده و دیزاین نمایند قرار گرفت و همچنین عامه مردم که برای برگزاری جشن ها و مراسمات خود برای باد نمودن بادکنک دچار مشکل می شدند از پمپ باد برقی بسیار استقبال کردند که این امر سبب گردید تا مدل های متنوع و با قدرت های مختلف تولید و عرضه گردد.

حال با توجه به مطلب فوق متوجه خواهیم شد که در پمپ بادهای دستی فقط با فشار دادن اهرم پمپ باد که مانند تلمبه می باشد می توانیم بادکنک ها را باد نمائیم. در صورتی که با پمپ بادهای برقی بادکنک، فقط کافی است که سیم و دوشاخه آن را به برق متصل نموده و با فشردن یک دکمه و یا یک نازل به راحتی و کمتر از چند ثانیه بادکنک ها را باد نمائیم.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از پمپ باد بادکنک

مزیت استفاده از پمپ باد برقی بادکنک

برای اجرای تم موردنظر برای مراسم های از جمله عروسی، نامزدی، تولد….به زمان کافی نیاز داریم تا طرح دلخواه رو در کوتاهترین زمان پیاده سازی کنیم، بخاطر همین باید زمان رو هم در نظر داشته باشیم باد کردن یک به یک بادکنک ها و سپس چینش آن قطعا زمان بر خواهد بود، و ممکن است در اجرایی کردن طرح دلخواه به مشکل بربخوریم در این شرایط استفاده از پمپ باد برقی بادکنک بهترین گزینه بوده و می توان به راحتی هرتعداد بادکنک را باد کرد.

-صرفه جویی در زمان

قطعا باد کردن تک به تک بادکنک ها زمان زیادی لازم دارد، ممکن است مراسم شما بزرگ باشد و قطعا برای رسیدگی به همه کارها نیاز به وقت کافی داریم در این میان باد کردن بادکنک ها نیز نیاز به وقت زیادی لازم دارد و بخاطر زیبایی و ظاهر جذابی که به مراسم می دهد نمی شود از آن صرفه نظر کرد. پس استفاده از پمپ باد برقی بادکنک می تواند در صرفه جویی زمان بسیار به شما کمک کند و می توانید وقت خود را روی بقیه کارهای مراسم تقسیم کنید.

-جلوگیری از بادکردن بادکنک با دهان

همه از معایب بادکردن بادکنک با دهان شنیده ایم و خبرداریم، به دلیل ترکیب های در ساختن بادکنک ها استفاده می شود محققان استفاده از پمپ باد برقی بادکنک را توصیه می کنند و تا حد امکان از بادکردن بادکنک ها با دهان جلوگیری کنید.

-باد کردن در اندازه های مختلف

شما با استفاده از پمپ باد برقی بادکنک می توانید بدون دردسر و در اندازه های دلخواه بادکنک ها را باد کنید. می توانید نسبت به تم موردنظر خود بادکنک ها را هماهنگ و یا در سایز های مختلف بادکنید و ترکیب زیبایی را به وجود بیاورید.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

فروش پمپ باد برقی بادکنک

 

مدل های مختلف پمپ باد بادکنک برقی

با گذشت زمان مدل های متفاوتی از پمپ باد برقی نسبت به مدل اولیه که تولید شده بود به بازار ورود پیدا کرد. امروزه پمپ بادهای برقی مخصوص بادکنک در مدل های تک سوپاپه و یا دو سوپاپه با قدرت های متفاوت عرضه می گردند.

شایان ذکر است شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا به شما سروران پیشنهاد می دهد که اگر قصد تهیه و خرید پمپ باد برقی بادکنک ارزان را دارید حتما و حتما پمپ باد های برقی دو سوپاپه را خریداری نمائید. علت این امر این است که علاوه بر اینکه این نوع پمپ بادها از قدرت موتور بالاتری برخوردار می باشند، شما عزیزان می توانید همزمان دو عدد بادکنک را باد نموده و به کار خود سرعت بیشتری ببخشید.

لازم به توضیح است شرکت چاپ دیبا پمپ بادهای برقی دوسوپاپه را در دو مدل 600 وات و همچنین 700 وات که هر دو این پمپ بادها با گارانتی تعویض به مشتریان عرضه می گردد. شایان ذکر است پمپ باد برقی دو سوپاپه با قدرت 700 وات بیشتر برای همکاران و افراد بادکنک آرا مورد استفاده قرار می گیرد چون با توجه به قدرت و وات بیشتر، سریعتر بادکنک را باد نموده و سرعت عمل کار را بالاتر می برد در صورتی که پمپ باد برقی دو سوپاپه با قدرت 600 وات نیز همان کارایی را دارد و برای مصرف خانگی بسیار مناسب و تا حدی مقرون به صرفه تر می باشد.

پمپ باد بادکنک ماری :

از آنجا که پمپ بادهایی که شرکت دیبا به مشتریان خود عرضه می نماید از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار می باشد و از قدرت پرتاب باد بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد شما عزیزان می توانید برای باد نمودن هر نوع بادکنک از این پمپ بادهای برقی استفاده نمائید.

یکی از بادکنک هایی که باد نمون آن به نوعی سخت می باشد، بادکنک مدل ماری است که شما عزیزان به راحتی هر چه تمام و در کمتر از چند ثانیه می توانید به کمک پمپ باد برقی بادکنک، آنها را به اندازه دلخواه خود باد نمائید. روش کار به این صورت است که می توانید برای سهولت بیشتر کار از نازل های باریک و بلندی که روی پمپ باد وجود دارد استفاده نمائید.

از آنجا که روی پمپ باد بادکنک دو عدد نازل باریک وجود دارد می توانید این نازل های فرعی و یا سرپیچ ها را روی نازل های اصلی که باد از آنها خارج می شود با پیچاندن دنده های روی آن روی یکدیگر به هم وصل نموده سپس بادکنک های ماری را بر روی این نازل های باریک و بلند قرار داده و با فشار دادن نازل به سمت پائین به راحتی بادکنک ماری خود را باد نمائید.

همچنین بخوانید: خرید عمده پمپ باد بادکنک

پمپ باد برقی بادکنک

نحوه استفاده از پمپ باد برقی بادکنک:

برای استفاده کردن و باد نمودن بادکنک ها توسط پمپ باد برقی می بایست ابتدا پمپ باد را در یک جای مسطح قرار دهید که هم در حین باد کردن بادکنک ها تکان نخورد و هم شما تسلط بیشتری در هنگام باد نمودن بادکنک ها داشته باشید.

سپس دوشاخه و سیم را به پریز برق زده و دهانه بادکنک را در قسمت خروجی هوا از نازل و یا سوپاپه پمپ باد قرار می دهید، حال می توانتید هم با دکمه خاموش و روشن بادکنک ها را باد نمائید و یا می توانید با فشردن نازل های بادکنک به سمت پائین (چون نازل ها و یا سوپاپ های پمپ باد حالت متحرک دارند و در اثر فشردن به سمت پائین برق متصل شده و پمپ باد شروع به کار و باد کردن بادکنک می نماید) یک یا دو عدد بادکنک را همزمان با دو سوپاپه بادکنک باد نمائید.

این نکته را هم مد نظر داشته باشید که زمانی که بادکنک به اندازه کافی باد شد باید فشردن نازل به سمت پائین را متوقف نمائید تا جریان برق داخل پمپ باد قطع شده و بادکنک بیشتر باد نشود و منجر به ترکیدن آن نگردد.

نحوه نگهداری و استفاده از پمپ باد برقی:

با توجه به اینکه برای حفظ و نگهداری کلیه وسایل برقی می بایست تا مقدار بسیار زیادی دقت نظر داشته باشیم و مراقبت از آنها کوشا باشیم، لذا پمپ باد برقی بادکنک نیز از این مورد مستثنی نبوده است و نیاز به حفظ و نگهداری مناسب دارد و همچنین باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد.

شایان ذکر است که تمامی پمپ های برقی بادکنک به نوعی از مهندسی معکوس موتور جارو برقی استفاده می کند و به نوعی همانند جارو برقی مکنده می باشد، مهندسین با معکوس کردن روش کار آن توانستند پمپ باد برقی بادکنک را اختراع نموده که با پرتاب باد به راحتی بتوان بادکنک را باد نمود.

لذا با توجه به اینکه پمپ بادهای برقی شرکت دیبا از قدرت و پرتاب باد بسیار زیادی برخوردار می باشند، می بایست به این نکته نیز توجه داشت که بهترین روش برای مراقبت و نگهداری از پمپ باد بادکنک این است که به ازای هر 15 الی 20 عدد بادکنکی که با پمپ باد می کنیم بهتر ایست یک توقف 3 دقیقه ای به پمپ باد دهیم تا موتور پمپ باد یک استراحت کوتاه کرده و مجددا اقدام به باد تعداد دیگری بادکنک نمائیم.

لازم به توضیح است که استفاده از پمپ باد با روش فوق سبب می شود که طول عمر پمپ باد بادکنک شما عزیزان بسیار زیاد شده و برای مدت زمان طولانی و در سال های متمادی بدون هیچ مشکلی بتوانید از این پمپ بادها استفاده نمائید.

همچنین بخوانید: چه نوع پمپ باد بادکنکی بخریم؟

پمپ باد برقی بادکنک

همچنین این موضوع را در نظر داشته باشیدکه اگر شما جزو آن دسته از عزیزانی هستید که می خواهید بادکنک های خود را با استفاده از پمپ باد بادکنک، باد نمایید و در اختیار دیگران قرار دهید، می توانید از پمپ باد برقی بادکنک نیز بهره مند شوید.

فروش پمپ باد برقی بادکنک با بهترین کیفیت:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا علاوه بر چاپ بادکنک تبلیغاتی و تولید بالن تبلیغاتی اقدام به عرضه و فروش عمده و خرده پمپ باد برقی بادکنک در کشور عزیزمان ایران می نماید.

از این رو شرکت دیبا پمپ باد های برقی بادکنک را در دو مدل پمپ باد برقی دو سوپاپه ۷۰۰ وات قدرت با رنگ آبی و پمپ باد برقی دو سوپاپه ۶۰۰ وات قدرت با رنگ صورتی عرضه میدارد.

در نظر داشته باشید که هر کدام از این پمپ باد ها این قابلیت را دارد که شما عزیزان بتوانید به صورت همزمان دو عدد بادکنک را باد نموده و این امر موجب می شود که سرعت عمل شما بالا رفته و بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد زیادی بادکنک را باد نمایید.

تفاوت پمپ باد برقی 700 وات و پمپ باد برقی 600 وات

نکته قابل تامل در بحث تفاوت پمپ باد برقی ۷۰۰ وات با پمپ باد برقی ۶۰۰ وات در این است که پمپ باد های ۷۰۰ وات در مدت زمان چهار ثانیه یک بادکنک را باد نموده و پمپ باد برقی ۶۰۰ وات در مدت زمان ۵ ثانیه این فرایند را انجام می دهد.

ارسال فوری پمپ باد بادکنک

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا پمپ های برقی بادکنک را در استان تهران در همان روز سفارش و در مدت زمان نهایتاً دو ساعت به محل مورد نظر شما عزیزان ارسال می دارد. در صورتی که شما عزیزان که در شهرستان حضور دارید پمپ باد های برقی خود را می‌توانید ۲۴ ساعت بعد از ثبت سفارش خود در هر استانی از کشور که هستید تحویل بگیرید و سفارشات شما از طریق شرکت های پستی خدمتتان ارسال می گردد.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی و پمپ بادکنک برقی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

فروش پمپ باد برقی بادکنک

 

راه های ارتباطی

شماره تماس

0912-6911610
021-36045449

ایمیل

info@chapdiba.com
sales@chapdiba.com

شبکه های اجتماعی

تلگرام چاپ دیباواتساپ چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا