جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 تفاوت کیفیت جنس های بادکنک در چیست

تفاوت کیفیت جنس های بادکنک

فهرست مطالب

بادکنک یکی از ابزارهایی است که امروزه بسیار کاربرد خواهد داشت و شما عزیزان و مشتریان گرامی میتوانید برای تمامی مراسمات خانوادگی و همینطور برای مراسمات شغلی و کسب و کار های خود از بادکنک به عنوان یک وسیله پرکاربرد به جهت دیزاین و تزیین جشنهای خویش استفاده نمایید‌. لازم به توضیح است بادکنک ها در مدل ها و در کیفیت های متنوع در بازار موجود می باشند که توسط کشورهای سازنده متعدد به ایران وارد شده در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرند.

لازم به ذکراست که بادکنک ها از نظر کیفیت و کشوری که در آن ساخته شده است با یکدیگر تفاوت های  تبلیغاتی مخصوصی دارند که این امر موجب می شود که میزان مرغوبیت و همینطور بازدهی بادکنک ها با یکدیگر متفاوت باشند، به همین جهت شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و تولید بالن تبلیغاتی فعالیت می نماید بر آن شده که با استفاده از تجربه خود در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی، اطلاعاتی مفید در امر بادکنک را به شما عزیزان ارائه نماید.

تفاوت جنس های بادکنک

شایان ذکر است در بازار ایران، بادکنک های با  کیفیت جنس  متنوع موجود می باشد که می توان به برخی از بهترین مارک، اعم از بادکنک مالزی، تایلندی، مکزیکی، چینی، ترک اشاره نمود. البته این نکته را نیز باید به آن اذعان نماییم که در سالهای نه چندان دور بادکنک امریکایی با برند کوالاتکس در ایران نیز موجود بوده است که با توجه به تحریم های ظالمانه دیگر وارد کشور نمی‌شود.

حال نکته مهم که در ذهن شما سروران به وجود می آید این است که تفاوت بادکنک های مذکور که در بالا به آن اشاره نمودیم در چیست؟ شایان ذکر است بادکنک ها از متریال ها و مواد اولیه گوناگون تولید و عرضه می شوند که می توان از بهترین کیفیت های موجود در بازار ایران که بادکنک های مالزی و تایلندی می باشند نام برد. منظور از تفاوت مواد اولیه این است که بادکنک ها از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند و فقط شاید این موضوع به چشم بیاید که بادکنک ها با کیفیت های متفاوت از نظر سایز و اندازه در یک مدل خاص با یکدیگر تفاوت داشته و این امر به کشور سازنده بادکنک بستگی دارد.

معرفی بادکنک کروم و کریستالی

بادکنک کروم و کریستالی دو نوع بادکنک با سطحی براق و درخشان هستند که به دلیل ظاهر جذاب و چشم‌نواز خود، برای تزیینات جشن‌ها و مراسم‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. بادکنک کروم از جنس لاتکس است و با یک لایه نازک از رنگ کروم پوشانده شده است. بادکنک کریستالی نیز از جنس لاتکس است، اما از دو لایه بادکنک تشکیل شده است. لایه داخلی بادکنک از جنس کروم است و لایه خارجی بادکنک از جنس لاتکس رنگی است.

بادکنک کرومی

بادکنک کروم نوعی بادکنک با سطحی براق و درخشان است که برای تزیینات جشن‌ها و مراسم‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بادکنک‌ها از جنس لاتکس و رنگ کروم ساخته شده‌اند و در رنگ‌های متنوعی موجود هستند.

بادکنک کریستالی

بادکنک کریستالی نوعی بادکنک با سطحی براق و درخشان است که ظاهری شبیه به آینه دارد. این بادکنک‌ها از دو لایه بادکنک تشکیل شده‌اند و در رنگ‌های متنوعی موجود هستند.

فرق بادکنک کروم و کریستالی

بادکنک کروم و کریستالی از نظر جنس و کیفیت تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. بادکنک کروم از جنس لاتکس است و با یک لایه نازک از رنگ کروم پوشانده شده است. این بادکنک‌ها دارای سطحی براق و درخشان هستند که به آن‌ها ظاهری لوکس و جذاب می‌بخشد. بادکنک کریستالی نیز از جنس لاتکس است، اما از دو لایه بادکنک تشکیل شده است. لایه داخلی بادکنک از جنس کروم است و لایه خارجی بادکنک از جنس لاتکس رنگی است. این بادکنک‌ها دارای سطحی براق و درخشان هستند که به آن‌ها ظاهری شبیه به آینه می‌بخشد.

همچنین بخوانید: تولید بالن تبلیغاتی به همراه دید درشب

تفاوت کیفیت جنس های بادکنک

بادکنک های چینی چگونه است؟

در نظر داشته باشید که بادکنک های چینی با توجه به اینکه از متریال و مواد اولیه نامرغوب در تولید آن استفاده می شود و همینطور به این علت که با قیمت پایین تر به دست مشتری برسد، از سایز و اندازه آن نیز تا حد محسوسی کاسته می شود که این امر موجب می شود از مواد اولیه کمتری در تولید بادکنک استفاده شود و به همین دلایل قیمت این نوع از بادکنک ها به مراتب پایین تر از سایر بادکنک ها با کیفیت مطلوب می باشد.

در نظر داشته باشید که بادکنک های چینی و ترک به دلیل همان مواد اولیه نامرغوب، تعداد زیادی از آنها در یک بسته بادکنک ۱۰۰ تایی سوراخ بوده و یک تعداد هم زمانی که باد می کنیم دچار ترکیدگی میشود و نکته مهم تر این است که اندازه استاندارد این بادکنک ها در مدل گرد یا همان گلابی، دارای سایز ۱۲ اینچ استاندارد نبوده و نهایتا از سایز ۱۰ یا ۱۱ اینچ برخوردار میباشد.در صورتی که بادکنک های مالزی و تایلندی که شرکت چاپ دیبا به جهت چاپ روی بادکنک تبلیغاتی از آنها بهره می برد علاوه بر اینکه به هیچ عنوان دچار سوراخ شدگی نبوده و در هنگام باد کردن تا میزان مطلوب نمی تر کرد، این نکته نیز حائز اهمیت است که سایز آن ۱۲ اینچ استاندارد یا ۳۰ سانت می باشد که با توجه به کیفیت و متریال مرغوب در زمان تولید تا ۳۴ سانت نیز قابلیت باد شدن خواهد داشت.

حال به شما عزیزان و سروران و مشتریان گرامی که نیاز به چاپ بادکنک تبلیغاتی برای کسب و کار خود دارید این نکته را بیان می نماییم که به هیچ عنوان از بادکنک چینی برای سفارشات خود استفاده نکنید، و بهترین راه حل برای حفظ سرمایه و ارزش پولی که به جهت تبلیغات صرف می نمایید استفاده از بادکنک مرغوب با بهترین کیفیت در امر چاپ بادکنک می باشد که می تواند بازخورد و بازدهی بسیار مطلوبی در امر تبلیغات برای برندینگ کردن شغل و حرفه شما عزیزان و همین طور نشان تجاری تان ایفا نماید.

فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی

نکته قابل تامل در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی این است که بادکنکی که به جهت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد باید از لحاظ کیفیت به قدری مطلوب باشد که در زمان چاپ نترکد و علت این هم این است که فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی بدین شکل انجام می شود که ابتدا بادکنک باید باد شود و سپس تحت فشار شابلون و دستگاه فرایند چاپ روی آن صورت می گیرد و این موضوع با اهمیت می باشد که در هنگام چاپ بادکنک کیفیت مطلوبی داشته باشد که دچار ترکیدگی نشود. سایز بادکنک تبلیغاتی برای بازخورد تبلیغات روی بادکنک بسیار با اهمیت می باشد، به این دلیل که هر چقدر بادکنک بیشتر باد شود چاپ روی بادکنک نیز به همان اندازه بزرگ شده و جنبه تبلیغاتی کار بیشتر نمایان خواهد شد و مشتری تا حد زیادی می‌تواند از تبلیغات شما عزیزان درک درستی داشته باشد.

نکته دیگر در امر استفاده از بادکنک مطلوب به جهت چاپ بادکنک این است که میزان نگهداری باد داخل بادکنک از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. لذا در نظر بگیرید که بادکنکهای بی‌کیفیت چینی و ترک به این دلیل که منافذ روی بادکنک باز می باشد و از کیفیت نامرغوب در تولید آن استفاده شده است ماندگاری باد داخل آنها بسیار پایین بوده به حدی که شما عزیزان در یک بازه زمانی خیلی کوتاه متوجه خواهید شد که باد بادکنک به صورت خودکار از داخل بادکنک خارج می‌شود و بادکنک فرم خود را از دست خواهد داد در صورتی که به هیچ عنوان در امر استفاده از بادکنک مالزی با این مشکل مواجه نخواهید شد و حداقل در یک بازه زمانی دو هفته الی سه هفته بادکنک باد درون خود را به شکل اول نگاه خواهد داشت و جداره خارجی بادکنک مانع از خروج باد از درون بادکنک خواهد شد که این امر در بحث استفاده از چاپ بادکنک تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین بخوانید: استفاده از بادکنک در جشن تعیین جنسیت

تفاوت کیفیت جنس های بادکنک

مدت زمان ماندگاری چاپ بر روی بادکنک

چاپ بادکنک تبلیغاتی که از حدود ۱۵ سال پیش وارد کشور عزیزمان ایران شده است و از کشورهای آسیای شرقی به ایران ورود پیدا کرده است و در یک بازه زمانی کوتاه توانست در بین صاحبان مشاغل و برندهای مختلف جایگاه مختص به خود را پیدا کرده و ایشان را به جهت استفاده از بادکنک تبلیغاتی برای تبلیغات ترغیب نموده است.

شایان ذکر است شما عزیزان می توانید هر آنچه از تبلیغات در ذهن دارید را بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و این بادکنک های تبلیغاتی را با هزینه بسیار ناچیز به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و یا یک اشانتیون تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه نمایید. لازم به توضیح است بادکنکهای تبلیغاتی این ظرفیت را دارد که شما از دو لوگو و یا دو طرح مجزا به جهت چاپ روی بادکنک استفاده نمایید. بدین صورت که یک لوگو بر روی یک طرف بادکنک چاپ بخورد و لوگوی دیگر در طرف دوم که به صورت قرینه چاپ اول می باشد، چاپ گردد.

در گذشته چاپ روی بادکنک تبلیغاتی چگونه بود؟

شایان ذکر است در سال‌های گذشته چاپ روی بادکنک تبلیغاتی به صورت دستی توسط افراد مختلف صورت می‌گرفت که با پیشرفت محسوس در امر چاپ بادکنک و با استقبالی که توسط شما مشتریان عزیز از بادکنک تبلیغاتی صورت گرفت، دستگاه‌های چاپ روی بادکنک تبلیغاتی کم کم پا به عرصه ظهور گذاشتند، ولی این قابلیت به وجود آمد که شرکت های تولیدی چاپ بادکنک بتوانند به میزان بسیار مطلوب و تعداد حداقل  ۱۰۰۰ عدد بادکنک تبلیغاتی را در یک بازه زمانی کوتاه به مشتریان خود ارائه نمایند.

لازم به توضیح است که برخی از مشتریان شرکت دیبا که در ادوار گذشته از چاپ روی بادکنک تبلیغاتی استفاده نموده اند، این سوال را از ما می‌پرسند که چرا چاپ روی بادکنکی که قبلاً تهیه کرده ایم از روی بادکنک بلند میشد و یا میریخت؟ لذا باید به شما سروران اذعان نماییم شرکت های مختلف از کیفیت رنگ های متنوع جهت چاپ روی بادکنک استفاده می نمایند و این دلیل که چاپ روی بادکنک می ریزد این است که برخی از افراد که فرایند چاپ بادکنک را انجام می‌دهند از رنگ چاپ نامطلوب و نامرغوب استفاده می نمایند که این امر دلیلی ندارد جز سود بیشتر که ایشان می خواهند به دست آورند.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بیشتر بازخورد دارد یا بالن تبلیغاتی

تفاوت کیفیت جنس های بادکنک

تضمین کیفیت رنگ بادکنک های شرکت دیبا

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا از بهترین رنگ به جهت چاپ روی بادکنک بهره برده و این تضمین را به شما سروران می دهد که در مدت زمان حداقل ۲ سال اگر بادکنک های تبلیغاتی خود را نگهداری نمایید به هیچ عنوان نه رنگ می ریزد و یا می شکند. به همین جهت شما سروران با اطمینان خاطر می توانید بادکنک های تبلیغاتی خود را در فواصل و ادوار زمانی مختلف بدون کوچکترین دغدغه‌ای به مشتریان خود ارائه نمایید و بادکنک های چاپ شده در شرکت دیبا را به همان کیفیت روز اول در بازه زمانی طولانی مدت می توانید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده نمایید.

حال نکته قابل تامل در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و استفاده از رنگ چاپ برای بادکنک های تبلیغاتی در شرکت دیبا این است که ما از بهترین فرمول رنگ به جهت چاپ روی بادکنک بهره می بریم که با آزمون و خطا های متنوع در سال‌های گذشته به آن دست پیدا نموده ایم و شما سروران با اطمینان خاطر می توانید بادکنک های تبلیغاتی خود را در اختیار داشته باشید. و مهمترین نکته در امر چاپ روی بادکنک در شرکت دیبا این است که به هیچ عنوان این رنگ ها برای شما سروران گرامی حساسیت و آلرژی در بر نخواهد داشت.

روش های استفاده از بادکنک تبلیغاتی

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که در هر جا و هر مکانی می تواند نگاه همگان را به خود معطوف کند. در نظر داشته باشید که همه کودکان و بزرگسالان می توانند با رنگ های بسیار شاد و مفرح بادکنک ارتباط برقرار نبوده و اگر از این ظرفیت بالقوه جهت چاپ نیز استفاده شود می‌تواند تاثیر دو چندان داشته و مخاطب را در نگاه اول به بادکنک تبلیغاتی جذب نموده و یک بازخورد بسیار مطلوب برای واحد های تجاری و صنفی که فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی را انجام داده‌اند به همراه داشته باشد.

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا تمامی سفارشات بادکنک تبلیغاتی خود را به همراه گل و نی یا همان گیره و دسته به شما صاحبان مشاغل تحویل خواهد داد که شما عزیزان می توانید بادکنک های تبلیغاتی را به کمک پمپ باد برقی بادکنک باد نموده و پس از متصل نمودن به گیره و نی بادکنک، آنها را به مشتریان خود به عنوان هدیه تبلیغاتی تحویل نمایید و از آنجا که این بادکنک های تبلیغاتی در دست کودکان و بزرگسالان قرار می‌گیرد و در کوچه و خیابان در معرض دید عموم مردم نیز می باشد مانند یک تابلو روان عمل نموده و می تواند نگاه همگان را به خود جذب نماید.

همچنین بخوانید: چرا بهتر است رنگ بالن ها روشن باشد؟

تفاوت کیفیت جنس های بادکنک

گیره و نی دراستفاده از بادکنک های تبلیغاتی

حال برخی از مشتریان گرامی در زمان سفارش این تقاضا را دارند که نیاز به گیره و نی نخواهند داشت و سفارش خود را بدون گل و نی دریافت خواهند نمود. لازم به توضیح است ایشان میخواهند بادکنک های تبلیغاتی را از شرکت دیبا با کیفیت مالزی تحویل گرفته اند با گاز هلیوم پر و یا تزریق نموده و سپس به کمک یک ربان، این بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه نمایند. لذا نکته قابل توجه این است که بادکنک های تبلیغاتی ارائه شده توسط شرکت دیبا با توجه به کیفیت مطلوب و بسیار بالایی که دارد این قابلیت را خواهد داشت که شما عزیزان بتوانید گاز هلیوم را داخل آن تزریق نموده و برای دیزاین و تزیین محل واحدهای صنفی و تجاری خود و همینطور ارائه به مشتریان گرامی خویش بهرد بهره‌برداری و مورد استفاده قرار دهید.

نکته دیگر در امر استفاده از بادکنک های تبلیغاتی این است که برخی از مدیران و صاحبان مشاغل، بادکنک های تبلیغاتی را به جهت بادکنک آرایی در محل واحد صنفی خویش مورد استفاده قرار می‌دهند که با این بادکنک های تبلیغاتی می‌توانند حلقه های بادکنک یا طاق بادکنکی ایجاد نموده و در محل ورودی کسب و کار خود قرار دهند که جلوه بسیار زیبایی دارد و یا با استفاده از استندهای بادکنک آرایی می توانند بادکنک های تبلیغاتی را به استند ها وصل نموده و در جاهای مختلف کسب و کار خود قرار دهند و از جلوه بسیار خاص آن بهره مند شوند.

مدل دیگر در امر بادکنک آرایی و استفاده از بادکنک تبلیغاتی این است که میتوانید با استفاده از افراد بادکنک آرا که تخصص ویژه و منحصر به فردی در حال استفاده از بادکنک ها دارند ارتباط برقرار نموده و این بادکنک های تبلیغاتی را به اشکال بسیار زیبا و خاص تبدیل نموده و از ظرفیت آن در واحد صنفی خود بهره‌مند شوید تا بتوانید نگاه مشتریان را با این آثار هنری جذب نمایید. همینطور این قابلیت وجود دارد که داخل بادکنک های تبلیغاتی را با گاز هلیوم پر نموده و این بادکنک های تبلیغاتی را به صورت معلق در فضای داخلی و همین طور سقف کسب و کارهای مختلف قرار دهید که بسیار چشم نواز و زیبا خواهد بود.

همچنین بخوانید: قیمت چاپ لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *