💕 تولید کننده بالن های تبلیغاتی

نصب بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

امروزه تبلیغات یکی از ابزار بسیار کارآمد در پیشرفت و پیشبرد اهداف تجاری برندها و شرکت های مختلف در داخل کشور محسوب می‌شود که شما سروران به کمک این ابزار تبلیغاتی میتوانید رشد بسیار محسوسی در کسب و کار خود ایجاد نموده و برند و نشان تجاری خود را به عموم مردم معرفی نموده و کسب سود و درآمد مضاعف داشته باشید. با توجه به اینکه در حال حاضر در کشور عزیزمان ایران می ‌تواند جنبه ها و مدل های متنوع تبلیغات استفاده نمود و هر کدام از این ابزار تبلیغاتی تاثیر خاص خود را بر مخاطب می گذارد. اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و تحریم هایی که کشور با آن مواجه است، اینکه بتوانید با کمترین هزینه بیشترین بهره وری و بازدهی را به دست آورید، بهترین اقدام ممکن می باشد که مدیران و صاحبان کسب و کارها می توانند به آن گرایش داشته باشند.

تاثیر بالن های تبلیغاتی

شایان ذکر است بالن تبلیغاتی یکی از آن دسته از تبلیغات است که علاوه بر این که چند سالی است که داخل کشور تولید و عرضه می گردد و به صورت بسیار خاص و حرفه ای تبلیغات شما را به اهتزاز در آورده و موجب پیشرفت شغلی شما سروران خواهد شد. در نظر داشته باشید که از دیرباز تمامی انسان ها در هر گروه سنی که باشند به هر جسم و یا شی ای که در آسمان قرار دارد توجه خاص و ویژه ای داشته و موجب می گردد که عامه مردم به آن سوق پیدا نمایند. از این رو شما سروران و صاحبان مشاغل می‌توانید هر آنچه که در نظر دارید را بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نموده و در ارتفاع بسیار بالایی از سطح زمین قرار داده تا هر شخصی که از فواصل دور و نزدیک از محل کسب و کار شما و یا مکانی که در آن بالن را نصب و در ارتفاع قرار داده اید، متوجه تبلیغات شما عزیزان میگردد و با استمرار این امر شما می‌توانید نشان و برند خود را در ذهن عموم مردم هک و یا اصطلاحاً ملکه ذهن ایشان نمایید.

چاپ و نصب بالن تبلغاتی

لازم به ذکر است در چند سال اخیر شرکت چاپ دیبا به عنوان برترین تولید کننده بالن های تبلیغاتی در ایران اقدام به تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی در تمامی نقاط کشور نموده است و این امکان در شرکت دیبا وجود دارد که شما عزیزان هر آنچه که مد نظرتان می باشد برای تولید بالن تبلیغاتی، بتوانید به مرحله اجرا رسانده و با توجه به اشکال مختلفی که در ذهن شما سروران می باشد شرکت چاپ دیبا امکان تولید بالن تبلیغاتی و عرضه آن را خواهد داشت. لذا باید به این نکته اشاره نماییم که در کشور عزیزمان ایران شرکت های تولید کننده بالن های تبلیغاتی تا حدودی زیادی محدود بوده و این کار توسط تعداد کمی از شرکت های تولیدی انجام و اجرا می‌شود.
چاپ و نصب بالن تبلغاتی

تاثیر کیفیت مواد بر روی بالن ها

حال با توجه به مطالب فوق اینکه شما سروران بتوانید یک شرکت معتبر برای تولید بالن های تبلیغاتی را انتخاب نمایید و سفارش کار خود را به ایشان محول کنید، امری بسیار مهم خواهد بود که با توجه به کیفیت مواد اولیه ای که در آن برای تولید بالن استفاده می شود بسیار تاثیر بسزایی بر روی استفاده شما عزیزان از بالن های تبلیغاتی خواهد داشت. از این رو شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی، پخش پمپ باد برقی بادکنک و همچنین تولید بالن تبلیغاتی در کشور فعالیت مستمر دارد و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی همکاری نموده است این نوید را به شما سروران می‌دهد که می توانید با خیالی آسوده سفارش چاپ بادکنک و همینطور بالن تبلیغاتی خود را به شرکت دیبا محول نموده و با اطمینان خاطر در محل مورد نظر خویش تحویل بگیرید.
لازم به توضیح است شرکت چاپ دیبا تمامی سفارشات بالن تبلیغاتی خود را در صورت نیاز شما سروران به همراه تیم نصب بالن تبلیغاتی خویش به مکان مورد نظر شما عزیزان ارسال خواهد نمود تا در کمترین زمان ممکن بالن تبلیغاتی شما سروران در محل مورد نظرتان در هر نقطه از ایران عزیز که باشید نصب گردد تا شما سروران بتوانید با خیالی آسوده از تبلیغات بسیار خاص و منحصر به فرد خویش به صورت مطلوب بهره برداری نمایید.

استفاده از بهترین متریال برای تولید بالن

امروزه در کشور ما در هر زمینه کاری که فعالیت داشته باشید برای استفاده از مواد و متریال اولیه این امکان وجود دارد که شما بتوانید از مواد با کیفیت درجه یک و درجه دو و یا درجه سه استفاده نمایید که این برمی‌گردد به وجدان کاری شرکتهای تولیدی که از مواد و متریال درجه یک برای امورات کاری خود بهره برداری نمایند و یک کار با کیفیت با متریال ایده‌آل به مشتریان هدف خود تحویل نمایند. لذا از آنجا که برای تولید بالن تبلیغاتی از کیفیت جنس برنی استفاده می‌شود که پارچه برنی از لحاظ ظاهری مانند سفره می باشد که همه ما ایرانی ها در منازل خود از سفره استفاده کرده و با آن آشنایی کامل داریم.
استفاده از بهترین متریال برای تولید بالن

استفاده از پارچه برنی در تولید

شایان ذکر است که پارچه برنی برای تولید بالن تبلیغاتی با توجه به شرایط جوی با خلوص مختلف، تولید و عرضه میگردد. به همین منظور شرکت های دیبا برای تولید بالن تبلیغاتی از پارچه و جنس ۱۷ میکرون استفاده مینمایند و همچنین در زمستان باید از پارچه برنی با خلوص ۴۲ درصد استفاده شود که پارچه به صورت نرم تر می باشد و در اثر سرمای هوا، خشک نمیشود. اما از سوی دیگر در زمستان باید از پارچه برنی با خلوص ۳۸ درصد استفاده شود که پارچه تا حدود زیادی سفت تر می باشد که بر اثر تابش نور خورشید در تابستان پارچه شکل ظاهری خود را حفظ کرده و از تغییر شکل و شل شدن آن تا حدود زیادی جلوگیری می شود.
لازم به توضیح است شرکت چاپ دیبا برای تولید بالن های تبلیغاتی از کیفیت پارچه برنی که توسط شرکت مارون صنعت اصفهان تولید می گردد استفاده کرده که در حال حاضر یکی از بهترین کیفیت های موجود به جهت تولید و چاپ بالن تبلیغاتی در کشور می باشد و همچنین با توجه به مطالب فوق که به آن اشاره نمودیم شرکت دیبا تمامی نکات را برای تولید بالن رعایت نموده تا بتواند یک کیفیت ایده آل با مواد و متریال درجه یک به مشتریان گرامی عرضه نماید.

مدت زمان تولید و نصب بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است شرکت چاپ دیبا علاوه بر تولید بالن تبلیغاتی اقدام به چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز در حداقل تیراژ ۱۰۰۰ عدد برای تمام شرکت ها و برندهای بزرگ و کوچک در سراسر ایران می نماید.
اما از آنجا که کار به صورت تخصصی در شرکت دیبا انجام می گردد، لذا از اینرو تیم چاپ بادکنک تبلیغاتی با تیم طراحی، تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی به صورت مجزا می باشد و هر کدام از پرسنل شرکت دیبا مشغول به انجام کار مختص به خویش میباشد.
باید اذعان نماییم که فرایند طراحی، تولید و چاپ بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا در شرایط نرمال در ۳ روز کاری انجام شده و کار و یا همان بالن تبلیغاتی برای انجام نصب سفارش شما سروران در هر جای ایران عزیز که باشید تحویل تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا می گردد. لازم به توضیح است از آنجا که شرکت دیبا از سراسر ایران سفارش تولید و نصب بالن تبلیغاتی را پذیرا می باشد و با توجه به ظرفیت نیروهایی که داریم، امکان دارد نصب بالن تبلیغاتی شما عزیزان در مدت زمان دو الی سه روز کاری انجام شود یعنی در نظر داشته باشید که از بدو سفارش بالن تبلیغاتی، حدود یک هفته زمان نیاز است که بتوانیم طراحی، تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی شما سروران را از صفر تا ۱۰۰ انجام داده و نصب بالن را در محل مورد نظر شما انجام دهیم. این نکته نیز حائز اهمیت میباشد که بالن های تبلیغاتی که در ارتفاع قرار می‌گیرند داخلشان گاز هلیوم تزریق شده و با توجه به اینکه گاز هلیوم نسبت به هوا سبک تر می باشد موجب می گردد که بالن در ارتفاع به صورت معلق قرار بگیرد.
همچنین بخوانید: چکار کنیم بادکنک نترکد
مدت زمان تولید و نصب بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *