جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 انواع چاپ روی بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی بزرگ

فهرست مطالب

استفاده از بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی چندین سال است که به صورت مستمر یکی از بهترین انواع تبلیغات در کشور محسوب می شود که شما سروران میتوانید با استفاده از مدلهای تبلیغاتی علاوه بر اینکه برند و نشان تجاری خود را در معرض دید مشتریان و همینطور عموم مردم قرار دهید و می توانید بازخورد بسیار مطلوبی نیز در کسب و کار خود به دست آورید.
لازم به توضیح است باید در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه بسیاری از انواع مختلف تبلیغات در عصر حاضر منسوخ شده و دیگر کارایی و بازخورد مطلوبی ندارد، لذا می بایست از مدل های متفاوت تبلیغات استفاده نمود تا بتواند در پیشبرد اهداف تبلیغاتی و همین طور در میزان فروش و سود دهی شغلتان تاثیر مستقیم ایجاد نماید. لذا بالن تبلیغاتی به همراه چاپ روی بادکنک تبلیغاتی یکی از بهترین انواع تبلیغات محسوب می شود که می‌تواند شما را در رسیدن به اهداف تجاری تان یاری رساند و کمک شایانی در میزان سودآوری برای شما سروران به همراه داشته باشد.
لازم به توضیح است که یکی از بهترین انواع چاپ روی بالن تبلیغاتی این است که شما بتوانید نام و نشان تجاری خود و لوگو و یا کلمات کلیدی که تاثیر مستقیم بر روی مخاطب در نگاه اول ایجاد نماید را روی بالون چاپ نمایید.

کمترین کلمات بهترین بازخورد

از این رو تیم بالن تبلیغاتی شرکت دیبا به شما مشتریان و سروران گرامی همیشه این نکته را به عنوان مشاوره بیان می نماید که با کمترین کلمات، بهترین بازخورد را از چاپ بادکنک و همینطور بالن تبلیغاتی خود به دست آورید. لذا با توجه به اینکه بالن تبلیغاتی در ارتفاع حدوداً ۵۰ متری از سطح زمین قرار می‌گیرد باید چاپ روی آن به گونه‌ای باشد که کلمات کم اما در سایز بزرگ چاپ شده باشند که بتوانند از فواصل دور و نزدیک در اولین نگاه مشتریان و عامه ی مردم را به خود جذب نموده و اهداف تبلیغاتی شما را در کمترین زمان ممکن به مشتری القا نماید.
حال با توجه به اینکه در شرکت دیبا این امکان وجود دارد که شما از هر رنگ پارچه ای که مد نظرتان میباشد برای تولید بالن استفاده نمایید و یا همینطور می توانید هر نوع رنگی برای چاپ روی بالن نیز بهره برداری نمایید، که در این مطلب می خواهیم بهترین نوع رنگ چاپ روی بالون تبلیغاتی را به شما سروران توضیح دهیم. همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم بهترین روش چاپ روی بالن تبلیغاتی این است که از کلمات کم اما در سایز بزرگ استفاده نمایید.

چه رنگهایی برای چاپ مناسب هستند

حال این سوال پیش می آید که از چه رنگ چاپی برای چاپ روی بالون تبلیغاتی استفاده نماییم که شما عزیزان باید توجه داشته باشید که با توجه به رنگ انتخابی برای تولید پارچه بالون می بایست از یک رنگ متضاد برای چاپ روی بالن بهره ببرید به این صورت که میتوانید برای چاپ روی بالون سفید از رنگ قرمز، مشکی، سبز، زرد و یا هر رنگ دیگری استفاده نمایید چون رنگ بالن سفید یک رنگ خنثی می باشد که می تواند هر نوع رنگ چاپ روی آن استفاده شود. اما برای سایر رنگهای پارچه جهت تولید بالون می بایست از رنگ های چاپی استفاده شود که علاوه بر همخوانی رنگ پارچه برای چاپ، تضاد محسوسی را نیز برای چاپ روی بالون ایجاد نمایید. مثلا برای چاپ روی بالن زرد می توانید از رنگ قرمز و یا مشکی بهره ببرید و برای چاپ روی بالون قرمز می توانید از رنگ سفید یا زرد استفاده نمایید. حال یکی از از نکات ویژه در شرکت چاپ دیبا این است که شما سروران میتوانید از چند رنگ جهت چاپ روی بالون تبلیغاتی استفاده نمایید. به این منظور که مثلاً میتوانید روی بالون سفید یک نوشته را به چند رنگ استفاده و بهره برداری کنید به این صورت که یک کلمه رنگ مشکی باشد و یک کلمه رنگ سبز و کلمه دیگر به رنگ قرمز، که این امر علاوه بر زیبایی بصری میتواند با توجه به رنگهایی که روی بالون استفاده شده است نگاه مشتری را نیز بیشتر به خود جلب نماید و برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت. نکته قابل توجه  در شرکت دیبا، چاپ چند رنگ روی بالن تبلیغاتی این است که هیچ گونه هزینه ای اضافه ای برای چاپ چند رنگ از شما سروران دریافت نخواهد شد.
همچنین بخوانید: تم تولد
بالن های تبلیغاتی

نحوه نصب بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است که بعد از تولید بالن تبلیغاتی در سایز و اندازه که شما سروران مدنظرتان میباشد و همینطور طراحی و چاپ لوگو با توجه به رنگ انتخابی که در بالا به آن اشاره نمودیم و بر روی بالون صورت گرفت، آخرین مرحله نصب بالون تبلیغاتی در محل شما عزیزان خواهد بود. شایان ذکر است است که برای نصب بالن تبلیغاتی در ارتفاع می بایست از گاز هلیوم استفاده شود که علاوه بر این که یک گاز سبک نسبت به هوا می باشد و باعث می گردد که بالن به صورت معلق در ارتفاع قرار بگیرد، نکته قابل تامل در امر استفاده از گاز هلیوم این است که این گاز را به راحتی و با هزینه بسیار مطلوب می توانیم خریداری و تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهیم. بعد از آن این سوال از ما در شرکت دیبا پرسیده میشود که چرا برای تزریق گاز داخل بالن تبلیغاتی از گاز هلیوم استفاده نمی شود. لذا باید اذعان نمایید گاز هلیوم  یک گاز سبک تر نسبت به هوا می باشد و علاوه بر این که همان کارایی را دارد اما با هزینه بسیار گزاف تر باید تهیه شود به این منظور که شما عزیزان برای تزریق گاز هلیوم داخل یک بالن با قطر ۳ متر باید حداقل حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه نمایید که اصلاً مقرون به صرفه نمی باشد. در صورتی که گاز هلیوم همان کارایی را برای ما خواهد داشت و با هزینه بسیار مطلوب و بسیار پایین در دسترس خواهد بود و هیچ گونه کاستی کیفیت نسبت به گاز هلیوم را نخواهد داشت.
لذا تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا پس از تولید بالون تبلیغاتی با هماهنگی قبلی جهت نصب در محل شما سروران در هر نقطه ای از کشور عزیزمان ایران که باشید، حاضر خواهد شد و نصب بالن تبلیغاتی را برایتان به همراه آموزش لازم خدمت شما سروارن انجام خواهد داد. به این صورت که با توجه به سیلندرهای مورد نیاز جهت تزریق گاز به بالن تبلیغاتی فرآیند تزریق صورت خواهد گرفت و با توجه به طنابی که مهارکننده بالون تبلیغاتی در ارتفاع خواهد بود اوج دهی آن صورت خواهد گرفت. لذا پس از اوج دهی به میزان مورد نیاز شما سروران که در نهایت ۵۰ متر از سطح زمین خواهد بود طناب مهار کننده را در محل مناسبی قرار داده میشود و بسته خواهد شد و سپس بالن تبلیغاتی را تحویل شما عزیزان خواهیم داد.

مدت زمان استفاده از بالن تبلیغاتی

شایان ذکر است بالن های تبلیغاتی در مدل های مختلف نظیر بالن های گازی که داخل آنها گازهلیوم تزریق می شود و در ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین نصب می گردد و همینطور بالون های بادی که به صورت ثابت در یک جای مشخص قرار می گیرد در شرکت دیبا تولید می گردد. باید اذعان نماییم که بالنهای بادی در دو مدل ثابت و گردان تولید و عرضه میشوند. به این صورت که زیر این دسته از بالنها دستگاه دمنده قرار می‌گیرد که به صورت مداوم وظیفه پرتاب باد داخل بالن را انجام می نمایند. از آنجا که بالن های گازی که با گاز هلیوم پر میشوند و به صورت معلق در هوا می باشند، با توجه به شرایط جوی متنوع عکس‌العمل‌های متفاوت دارند، از این رو نمی‌توان یک بازه زمانی مشخص برای معلق بودن آن اعلام نمود. به همین دلیل این دسته از بالن ها در مدت زمان ۳ الی ۳۰ روز در ارتفاع قرار می گیرند که بعد از بازه زمانی معین شده نیاز به شارژ مجدد گاز دارند و تزریق گاز هلیوم در داخل آن باید صورت بگیرد.
این امر موجب می گردد که مقدار گازی که از داخل بالن خارج شده است مجدد داخل بالون تزریق شده و بالن مانند روز اول و پر گاز در آسمان معلق بماند.
شایان ذکر است که چه بالون های گازی و چه بالون های بادی قابلیت این را دارد که چاپ آن را به صورت مجدد تعویض نمایید و همچنین عمر تقریباً یک ساله برای آنها در نظر داشته باشیم.
اما باید به این نکته اشاره نماییم که بالن تبلیغاتی یک تبلیغات زود باز می باشد و در یک بازه بسیار کوتاه تاثیر بسیار شگرفی را در کسب و کار شما سروران ایجاد خواهد نمود و شما می توانید تاثیرات استفاده از بالن تبلیغاتی را به صورت کاملا هدفمند و خاص در کسب و کار احساس نمایید.
باید به این نکته نیز اشاره نماییم که شما سروران میتوانید بالن های گازی و بادی خود را در شرایط جوی مختلف مانند زمستان و تابستان مورد استفاده قرار دهید و بدون هیچگونه مشکلی از آن بهره‌برداری نمایید.
همچنین بخوانید: پمپ بادبرقی بادکنک
انواع چاپ روی بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *