جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

 

کیفیت جنس گیره و نی بادکنک :

گیره و نی بادکنک را در بازار به نام گل و نی بادکنک، نی و بست بادکنک، نی و کاپ بادکنک نیز می نامند که مصرف کنندگان این محصول با توجه به نام های متعددی که عرضه کنندگان این کالا به آنها معرفی می کنند اقدام به خرید گیره و نی بادکنک می نمایند.

کیفیت جنس گیره و نی بادکنک از پلاستیک فشرده می باشد که از مواد نو و دسته اول تهیه می شود. برای تولید گل و نی بادکنک ابتدا قطعات کوچک و فشرده پلاستیک را با حرارت بالا ذوب نموده و سپس با اضافه کردن رنگ مد نظر و یک دست نمودن مواد با هم اقدام به تزریق پلاستیک داخل قالب های چدنی می نمایند.

لازم به توضیح است که اندازه طول نی بادکنک در شرایط نرمال 37 سانت می باشد که به صورت تک رنگ مانند زرد، سفید، آبی، قرمز و… تولید می شود و یا بصورت رنگ جور که از چند رنگ همزمان برای ریخته گری و تولید نی بادکنک استفاده می شود.

در انتهای کار یک نی با ترکیب همزمان چهار یا پنج رنگ تولید می شود که رنگ ها بصورت خطی و موازی از بالا به پائین روی نی نقش می بندند که زیبایی محصول را چندین برابر می نماید و بسیار چشم نواز خواهد بود.

اما در طرف دیگر گل، گیره و یا کاپ بادکنک فقط به صورت تک رنگ تولید می شود که در رنگ های سبز، سفید، آبی و… که در بسته های تک رنگ و یا بسته های چند رنگ که تلفیقی از رنگ های متفاوت می باشد به مشتریان عرضه می گردد.

همچنین بخوانید: فروش بادکنک

فروش گل و نی بادکنک

مشخصات گل و نی مطلوب:

در بازار ایران گل و نی های متفاوتی تولید و عرضه می گردد که دارای کیفیت های متفاوت و گوناگون می باشند. اما شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا قصد دارد که اطلاعات مفید و کاملی را برای خرید گل و نی بادکنک در اختیارتان قرار دهد پس با ما همراه باشید.

لذا باید در نظر داشته باشید که برای اینکه بتوانید از گل و نی ها به آسانی استفاده نموده و بادکنک های خام یا بادکنک تبلیغاتی را به مشتریان خود تحویل دهید باید در وهله اول این گل و نی ها با یکدیگر به آسانی وصل شده و در اصلاح چفت شوند و در مرحله دوم می بایست گل بادکنک بدون هیچ گونه پیلیسه ای باشد، چون پیلیسه ها سبب می گردند در هنگام متصل کردن بادکنک به گل، بادکنک ها بر اثر اثبات و سایش به این پیلیسه ها بترکد و به هدر رود.

حال باید در هنگام خرید در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان گل و نی ها بی کیفیت نباشد و فاقد پیلیسه باشند. لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا بهترین نوع گل و نی بادکنک را در ایران عرضه می دارد و شایان ذکر است این گیره و نی های بادکنک، با ضمانت کیفیت محصول در بسته های صد عددی و در تیراژ حداقل 1000 عدد به مصرف کنندگان و همکاران محترم عرضه می نماید.

همچنین بخوانید: فروش پمپ باد برقی

فروش گل و نی بادکنک

آموزش و ‌نحوه نصب بادکنک به گیره و نی:

برای نصب کردن بادکنک به گیره و نی سه مرحله بسیار ساده و راحت را باید انجام دهید. در مرحله اول می بایست بادکنک ها را باد نمائید که حالا هم می توانید با پمپ دستی بادکنک و یا پمپ برقی بادکنک، تمامی بادکنک های خود را باد کرده و پس از باد نمودن باید بادکنک را از قسمت دهانه آن که هوا وارد و یا خارج می شود چند دور بچرخانید و یا بپیچانید که مانع خروج هوا شوید اما توجه داشته باشید که برای وصل نمودن به گل و نی بادکنک نیازی به گره زدن دهانه بادکنک نیست.

در مرحله دوم می بایست دهانه بادکنک را از یکی از شیارهای گل بادکنک به صورتی که دهانه بادکنک به سمت بیرون گیره بیاید و قسمت اصلی و باد شده بادکنک داخل قسمت داخلی گل قرار بگیرد و بعد از انجام این کار باید قسمت دهانه بادکنک را تقریبا یک نیم دایره به دور گل بچرخانید و از شیار دیگر گل بادکنک به داخل گیره بادکنک وارد نمائید.

و اما در مرحله آخر و برای اتمام کار باید گیره و نی بادکنک را به یکدیگر وصل نموده به این صورت که نی بادکنک را داخل قسمت انتهایی گیره کرده و حالا به راحتی می توانید از آن استفاده نمائید.
برای دریافت مشاوره و یا خرید انواع گیره و نی بادکنک، پمپ باد برقی بادکنک، چاپ بادکنک در مدل های چاپ بادکنک تبلیغاتی و یا برای تزیینات مراسمات با کارشناسان ما در چاپ دیبا از طریق چت واتساپ و یا صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: هزینه بادکنک آرایی

فروش گل و نی بادکنک

راه های ارتباطی

شماره تماس

0912-6911610
021-36045449

ایمیل

info@chapdiba.com
sales@chapdiba.com

شبکه های اجتماعی

تلگرام چاپ دیباواتساپ چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا