💕 جلوگیری از کم باد شدن بادکنک

جلوگیری از کم باد شدن بادکنک

فهرست مطالب

عوامل مهم و تاثیر گذار در بادکنک آرایی :

بادکنک آرایی یکی از بهترین مشاغلی در سطح جهان محسوب می شود که بسیار جذاب و در عین حال نشاط آور می باشد و باعث افزایش روحیه مضاعف در بین تمامی افرادی که مشغول به این کار می باشند و یا در حال مشاهده انجام شدن بادکنک آرایی هستند، می گردد.

1-تیم متخصص برای بادکنک آرایی

برای اینکه بتوانیم یک بادکنک آرایی بسیار شیک و در خور توجه ایجاد نموده باید به یکی سری از عوامل تاثیر گذار توجه ویژه داشته باشیم.

شایان ذکر است در ابتدا باید به این نکته توجه کرد که برای انجام هر کاری باید اصطلاحا آن کار را به متخصصین و کارشناسان آن واگذار نمود تا به بهترین شکل ممکن فرآیند انجام آن کار صورت پذیرد. از این رو شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا بهترین متخصصین و مشاوران بادکنک آرایی را در سطح کشور در اختیار دارد که به زیباترین شکل ممکن می توانند سفارشات بادکنک آرایی شما سروران را در کوتاهترین زمان انجام داده و تحویل شما عزیزان نمایند تا بتوانید با خیالی آسوده مابقی مایحتاج مراسمات و جشن های خویش را فراهم نمائید.

2-جنس بادکنک با کیفیت رد بادکنک آرایی

از دیگر عوال تاثیرگذار، استفاده از جنس بادکنک مطلوب در بادکنک آرایی می باشد که می تواند تا میزان زیادی بر زیبایی کار دخالت مستقیم داشته باشد. در نظر داشته باشید که حتما از جنس بادکنک های مالزی و تایلندی برای فرآیند بادکنک آرایی استفاده شود.

که علاوه بر اینکه رنگ بندی های بسیار جذاب و خاصی دارند، از سایز مناسبی نیز برخودار بوده که می توان تا میزان بسیار مناسبی آنها را باد نمود و مورد استفاده قرار داد و همچنین در مدل های گرد، قلب، ماری و… و همچنین در جنس های لاتکسی، کروم و فویلی در دسترس می باشند. لذا استفاده از انواع متنوع بادکنک می تواند تا میزان بسیار بالایی جذاب بوده و نگاه تمامی میهمانان را به دیزاین و بادکنک آرایی مراسم شما عزیزان معطوف نماید.

نکته بسیار مهم و تاثیرگذار در استفاده از بادکنک با کیفیت این است که ماندگاری باد تا میزان بسیار چشمگیری در بادکنک های مالزی و تایلندی نسبت به بادکنک های چینی افزایش داشته و مدت زمان طولانی باد یا همان هوا داخل این نوع از بادکنک ها خواهد ماند.

همچنین بخوانید: خرید بادکنک هلیومی

جلوگیری از کم باد شدن بادکنک

علت خالی شدن باد بادکنک:

بعضا بسیاری از مشتریان از مشاوران ما در شرکت دیبا این پرسش را می نمایند که از فروشگاه های متنوع بادکنک تهیه کرده ایم و مورد استفاده قرار داده ایم و زمانی که بادکنک ها را باد کردیم، طولی نکشیده همه باد داخل بادکنک به صورت خودکار خالی شده و یا بادکنک کم باد شده است.

لذا شایان ذکر است که خدمت شما سروران عرض کنیم که بادکنک ها در فرم معمولی از مواد اولیه ای به نام لاتکس تولید می شوند که از صمغ درخت کائوچو بدست می آید. لذا هر چقدر کیفیت لاتکس در تولید بادکنک افزایش یابد به همان اندازه بادکنک بهتر و مطلوب تری در اختیار خواهیم داشت. از این رو کیفیت بالای لاتکس سبب می گردد که منافذ بادکنک تا میزان زیادی بسته شود و موجب می گردد که ماندگاری باد داخل بادکنک به مراتب افزایش یابد.

ماندگاری باد بادکنک در بادکنک های مختلف

لازم به ذکر است که بدانید ماندگاری باد داخل بادکنک های چینی در حدود یک الی دو روز می باشد اما در صورتی که باد یا هوا در حدود دو هفته داخل بادکنک مالزی و تایلندی ماندگاری دارد البته در صورتی که با عوامل خارجی و تیز اثابت نکند که سبب ترکیدن بادکنک گردد.

این ماندگاری باد داخل بادکنک های با کیفیت سبب می گردد که شما عزیزان بتوانید برای تمامی مراسمات خود برنامه ریزی درست انجام دهید و با خیالی آسوده و بدون هیچ مشکلی فرآیند بادکنک آرایی و دیزاین مراسم خویش را از چند روز قبل انجام دهید و نگرانی بابت خالی شدن باد بادکنک نداشته باشید و دیزان جشن خود را به همان روز موکول نخواهید کرد و با استرس و اضطراب فرآیند بادکنک آرایی را انجام دهید.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

جلوگیری از کم باد شدن بادکنک

روش جلوگیری از کم باد شدن بادکنک

شایان ذکر است در برخی موارد شما عزیزان می خواهید برای واحد تجاری و محل کسب و کار خویش بادکنک آرایی انجام دهید و واحد صنفی خود را به اشکال متنوع دیزاین نمائید.

مثلا قصد دارید از بادکنک تبلیغاتی به عنوان یک آرک و یا یک طاق بادکنک آرایی در ورودی محل کسب و کار خود استفاده نمائید که این آرک و یا طاق به طور معمول جلوی درب و خارج از واحد صنفی قرار می گیرد تا نگاه همگان را به خود معطوف نماید.

لذا برای اینکه بتوانیم مدت زمان خیلی زیادی این طاق بادکنک آرایی را در اختیار داشته باشیم و برای جلوگیری از کم باد شدن بادکنک، متخصصان بادکنک آرایی از نوعی چسب مایع که به آن چسب بادکنک نیز گفته می شود استفاده نموده و قبل از باد شدن چند قطره از این چسب را داخل بادکنک ریخته و با دست ماساژ میدهند تا تمامی سطح داخلی بادکنک آغشته به این چسب شده و بعد اقدام به باد کردن بادکنک نموده و برای بادکنک آرایی و دیزاین در طاق و آرک و یا هر جای دیگری که مد نظر می باشد استفاده می نمایند.

این امر سبب میشود که تمامی منافذ بادکنک از داخل بسته شود و باد داخل بادکنک به میزان بسیار چشمگیری داخل بادکنک باقی مانده و خارج نشود.
نکته دیگر این است که برای بادکنک هایی که قرار است داخل آن از گاز هلیوم استفاده شود نیز از همین چسب مایع برای ماندگاری بیشتر گاز هلیوم داخل بادکنک استفاده می شود که بازدهی بسیار بالایی را در بر دارد. زیرا گاز هلیوم نسب به هوا بسیار سبکتر می باشد و برای نگه داشتن آن و جلوگیری از خارج شدن از داخل بادکنک حتما می بایست از این نوع چسب بادکنک استفاده شود.

شما می توانید برای انجام بادکنک آرایی مراسمات خود اعم از تولد، افتتاحیه، جشن و… و یا اجرای چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی با کارشناسان شرکت دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ اقدام نمایید.

همچنین بخوانید: حداقل تیراژ چاپ بادکنک چقدر است؟

جلوگیری از کم باد شدن بادکنک

3 پاسخ

  1. من بادکنک کرومی برای مشتریم خریدم باد کردم اما بعد از یکی دو ساعت رنگ کرومیش کدر و مات شد.چی کار باید کنم که رنگش تغییر نکنه؟یه دونه رو دو تا بادکنک تو هم کرده بودم روییه ترکید ولی از اون موقع رنگ اون یه دونه تغییر نکرده و کرومی و براق مونده

    1. سلام روزتون بخیر.. بستگی به کیفیت بادکنکی داره که تهیه کردین.. اما اسپری های براق کننده بادکنک توی بازار وجود داره که می تونید روی بادکنک هاتون استفاده کنید

  2. سلام خسته نباشید من بوبو بالن درست میکنم میخواستم بدونم علت کم شدن باد بادکنک بوبو چی میتونه باشه؟ من بوبو رو با کش لاتکس ته بادکنک گره میزنم ولی بازم بعد چند ساعت بادش خالی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *