💕 جایگزین گاز هلیوم برای بادکنک

جایگزین گاز هلیوم برای بادکنک

فهرست مطالب

یکی از ابزار بسیار کارآمد در دیزاین و تزیین محل مراسمات جشنهای خانوادگی، افتتاحیه کسب و کار های مختلف و بسیاری مراسم های متنوع از این دست که قرار است برگزار گردد بادکنک و بالن تبلیغاتی میباشد که بسیار کاربرد داشته و موجب می گردد با استفاده از بادکنک بتوانید محل برگزاری مراسمات خویش را به بهترین شکل ممکن تزیین و بادکنک آرایی نموده و حاضرین و مخاطبین و همچنین مهمانان مراسم و جشن های خویش را به میزان قابل توجهی شگفت زده و سوپرایز نمایید. لازم به توضیح است که این امکان وجود دارد که بتوانید بادکنک را به طرق مختلف باد نموده و از آن بهره برداری نماید که در ادامه مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

راه های باد کردن بادکنک

شایان ذکر است اولین راه باد نمودن بادکنک این است که می توان داخل آن را با هوا پر کنید که این هم به وسیله پمپ باد دستی و یا پمپ باد برقی بادکنک به راحت ترین شکل ممکن امکان پذیر خواهد بود. مدل دوم است که می توانیم داخل بادکنک را با گاز هلیوم پر نموده و بادکنک هایی که داخل آن گاز هلیوم تزریق شده است را می توانید به صورت معلق در فضای خارجی و یا فضای داخل مراسم خویش استفاده نموده که این هم موجب می‌شود تمامی میهمانان توجهشان به این بادکنک ها جلب گردد. شایان ذکر است بعد از این که بادکنکها را به کمک پمپ باد بادکنک باد نمودید می توانیم با استفاده از چسب دو طرفه آنها را به دیوار یا سقف محل برگزاری مراسمات خویش نصب نموده که این امر موجب می شود علاوه بر اینکه هزینه ی استفاده از بادکنک را تا حدودی زیادی کم میکند و موجب می‌شود که بادکنک در محل سقف مراسمات شما سروران بچسبد.

همچنین بخوانید: برای بالا نگه داشتن بادکنک چکار کنیم؟

قرار دادن بادکنک بر روی استند

 

چگونه بادکنک را ایستاده نگه داریم بدون گاز هلیوم

نکته دیگر این است که می‌توانیم بادکنک های باد شده  را معلق نگه داریم می توان بر روی استند  بادکنک برای آرایی قرارداده و به صورت ایستاده و یا رومیزی از این استندها استفاده نمایید که این جلوه بسیار خاصی در بادکنک آرایی و دیزاین مراسمات شما سروران بوجود خواهد برد. لازم به توضیح است اما گاز هلیوم یکی از بهترین ابزار برای تزریق داخل بادکنک می‌باشند که به هر شکلی که شما بخواهید از بادکنک استفاده نمایید این امکان میسر خواهد بود بعد از تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک چه به صورت معلق چه به صورت این که بخواهید در جایی آن را قرار دهید قابل بهره برداری می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که تزریق گاز هلیوم تا حدودی هزینه بر بوده و همیشه در تمامی ادوار این سوال در ذهن تمامی افراد بوجود می‌آید که جایگزین گاز هلیوم برای بادکنک چه گازی خواهد بود. شایان ذکر است بعضا این سوال از ما پرسیده می شود که آیا می‌تواند گاز سی ان جی یا همان گاز شهری که ما در منازل خویش استفاده می‌کنیم برای باد نبودن بادکنک استفاده شود؟ لذا جواب این سوال این است که گاز سی ان جی یک گاز خطرناک می باشد که قابل اشتعال بوده و این امکان وجود دارد که در هنگام استفاده و مصرف برای شما سروران مشکلات تنفسی نیز ایجاد نماید، در صورتی که گاز هلیوم هیچگونه خطری برای انسان به همراه ندارد.

جایگزین گاز هلیوم برای بادکنک

اما بهترین جایگزین گاز هلیوم برای بادکنک این است که داخل بادکنک را باد نموده و با استفاده از از چسب بادکنک آن را به محل مورد نظر خود بر روی دیوار یا سقف محل برگزاری مراسمات خود چسبانده و همان کاری که گاز هلیوم در بادکنک میکند و موجب معلق بودن بادکنک میشود را میتوانید با چسب بادکنک انجام دهید و فقط با این تفاوت که باید حتماً بادکنک را به یکجایی مانند دیوار و سقف بچسبد که این بهترین راه جایگزین گاز هلیوم در بادکنک خواهد.

آیا می توان گاز هلیوم را داخل بادکنک های چاپ شده تزریق کرد

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل و عموم مردم قرار می گیرد و در یک مسیر درست و به صورت هدفمند می‌تواند تبلیغات برند و نشان تجاری شما مدیران و صاحبان کسب و کارها را به درستی انجام داده و موجب گردد که سودآوری و پیشرفت محسوسی در زمینه کسب و کار خود در کوتاه مدت و یا بلند مدت داشته باشد. شما سروران میتوانید سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالون تبلیغاتی خود را به شرکت چاپ دیبا محول نموده و در کوتاهترین زمان ممکن با بهترین کیفیت بادکنک و همینطور مرغوبترین رنگ چاپ، سفارشات خود را در محل خود در هر نقطه از ایران که باشید تحویل نمایید.

آیا میتوان گاز هلیوم را داخل بادکنکهای چاپ شده تزریق کرد؟

لذا جواب این سوال این است که بله صد در صد می توانیم این کار را انجام دهیم. زیرا شرکت چاپ دیبا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی های خود از کیفیت جنس مالزی بهره می برد که این قابلیت وجود دارد که شما سروران بتوانید علاوه بر پر نمودن هوا داخل بادکنک، در صورت نیاز گاز هلیوم نیز داخل بادکنک تزریق نمایید.
همچنین شما می توانید پس از تزریق گاز داخل بادکنک، دهانه ورودی بادکنک را با یک روبان بسته و بادکنک های تبلیغاتی خود را به همراه ربان به مشتریان خود تحویل نمایید که جلوه و بصری بسیار زیبایی را ایجاد می نماید.

همچنین بخوانید: چکارکنیم بادکنک نترکد؟

ارسال گیره و نی بادکنک به همرا به همراه سفارشات مشتریان

 

ارسال گیره و نی بادکنک به همرا به همراه سفارشات مشتریان

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا اکثر سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را به همراه گیره و نی بادکنک یا همان گل و نی بادکنک برای مشتریان عزیز خود ارسال می نماید. باید توجه داشته باشید که شما سروران میتوانید بادکنک های چاپ شده با لوگوی اختصاصی خود را بع وسیله پمپ باد برقی بادکنک باد نموده و بعد از باد کردن به گیره و نی بادکنک وصل نموده و به مشتریان خود ارائه نماید.
شایان ذکر است وقتی که شما سروران بادکنک های چاپ شده را به گیره و نی وصل می نمایید، مشتریان شما می توانند به راحتی و با سهولت بادکنک های تبلیغاتی خویش را حمل نموده و به همین دلیل بادکنک های چاپ شده مانند یک تابلو روان در سطح شهر برای شما عمل می نماید و تبلیغات شما را به صورت گسترده و بسیار خاص انجام خواهد داد.

راز ماندگاری بیشتر گاز هلیوم داخل بادکنک

لازم به ذکر است داخل تمامی بادکنک هایی که به کشور وارد می شود اعم از چینی، ترک و سایر کیفیت جنس های دیگر را می توان با گاز هلیوم تزریق نمود. اما این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که هر یک از کیفیت جنسهای مختلف بادکنک تا چه میزان گاز هلیوم را داخل خود نگهداری می‌نماید. لذا باید اذعان نماییم بادکنک های بی کیفیت چینی با توجه به متریال بسیار نامرغوبی که در تولید آن استفاده می‌شود منافذ باز بسیار زیادی دارند و هوا و باد و همچنین گاز هلیوم را از خود عبور می دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فرم اولیه خود باز می گردند به همین دلیل به هیچ عنوان تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک چینی و ترک به شما عزیزان توصیه نمی شود که این کار را انجام دهید چون علاوه بر اتلاف وقت، هزینه و سرمایه خود را از دست می دهید.

استفاده از گاز هلیوم در بادکنک با جنس مالزی

اما از طرفی گاز هلیوم را می توانیم داخل بادکنک های با کیفیت جنس مالزی، تایلندی و مکزیکی به راحتی و با سهولت خاطر تزریق نموده و از آن به خوبی استفاده نمایید.
شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا برای چاپ تمام بادکنک های خود از کیفیت جنس مالزی بهره می برد که از بهترین متریال و مواد اولیه لاتکس، تولید و وارد کشور شده است.
لذا شما سروران به راحتی می توانید گاز هلیوم را داخل بادکنک تزریق نموده و از آن بهره برداری نمایید. نکته قابل توجه این است که شرکت چاپ دیبا به شما سروران پیشنهاد می دهد برای اینکه بتوانید مدت زمان بیشتری گاز هلیوم را داخل بادکنک نگهداری نمایید بهترین روش این است که قبل از تزریق گاز هلیوم چند قطره چسب مایع مخصوص گاز هلیوم را داخل هر بادکنک ریخته و جداره داخلی بادکنک را به صورت کامل آغشته به چسب مایع نمایید که این امر موجب می‌شود که منافذ بادکنک کلا گرفته شود و به میزان قابل توجهی گاز هلیوم داخل بادکنک باقی بماند و این امر راز ماندگاری گاز هلیوم داخل بادکنک در مدت زمان بسیار طولانی می باشد.

همچنین بخوانید: چرا بادکنک کم باد می شود؟

راز ماندگاری بیشتر گاز هلیوم داخل بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *