جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بادکنک آرایی ساده و شیک

بادکنک آرایی ساده و شیک

فهرست مطالب

یکی از زیباترین و مهیج ترین قسمت های آماده کردن فضای یک مراسم و جشن تولد بادکنک آرایی محیط مراسم می باشد. برای انجام بادکنک آرایی نیازی نیست که بخواهید زیاد به خود سخت بگیرید و می توانید در عین سادگی یک دیزاین جذاب و شیک را ایجاد نمائید و برای انجام آن فقط کافی است تعدادی بادکنک رنگی در اختیار داشته باشید.

علاوه بر بادکنک آرایی جشن های گوناگون و مراسمات متنوع، از بادکنک برای دیزاین نمودن محیط های مختلف کسب و کار نیز استفاده می شود. همچنین برخی از افراد برای جشن های خود از چاپ بادکنک با لوگوی مد نظر خویش نیز بهره می برند که این امر زیبایی بادکنک ها و دیزان نمودن محیط را با بادکنک های چاپ شده چندین برابر نموده و نگاه همگان را به خود جلب می نماید.

شایان ذکر است بسیاری از مدیران کسب و کار نیز از چاپ بادکنک تبلیغاتی برای افتتاحیه ها و مراسمات گوناگون کاری خود بهره برده و علاوه بر بادکنک آرایی محیط شغلی خویش، تبلیغاتی تاثیرگذار و بسیار خاص را با بادکنک های تبلیغاتی انجام می دهند.

حال شما عزیزان برای بادکنک آرایی فقط کافی است که بادکنک ها را با هوا یا گاز هلیوم پر نموده و هر مدلی که مد نظرتان می باشد بصورت ساده دیزاین نمائید، چون در هر صورتی بادکنک نگاه ها را به سمت خود جلب نموده و شیک به نظر می آید. همچنین شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا به شما سروران توصیه می نماید برای انجام بادکنک آرایی حتما و حتما با چند نفر از دوستان و آشنایان این کار را انجام دهید تا برایتان بسیار مفرح تر و خاطره انگیزتر باشد.

همچنین بخوانید: هزینه بادکنک آرایی

بادکنک آرایی ساده و شیک

بادکنک آرایی ساده و شیک روی دیوار

یکی از مدل های دیزان کردن بادکنک، قرار دادن آن روی دیوار می باشد. شما عزیزان برای انجام این کار می توانید چندین نوع بادکنک آرایی در نظر بگیرید و به مرحله عمل رسانید.

مدل اول بادکنک آرایی روی دیوار به این صورت است که چندین عدد بادکنک را باد نموده و سپس به کمک یک عدد نخ ضخیم که به راحتی پاره نمی شود بادکنک ها را دانه به دانه و با فاصله خیلی کم مانند ریسه به نخ وصل نموده و سپس ریسه ی زیبا و جذاب ساخته شده را میتوانید بر روی دیوار نصب نموده و محیط مراسم خود را دیزاین نمائید و حتی میتوانید چند عدد ریسه کوتاه و بلند تهیه نموده و با آن حروف انگلیسی و لاتین مانند اسم شخصی که برایش تولد گرفته می شود و یا happy birthday درست کرده و زیبایی مراسم خویش را چندین برابر نمائید.

مدل بادکنک آرایی به شکل گل

مدل دیگر بادکنک آرایی روی دیوار به این صورت است که می توانید با چند عدد بادکنک یک گل درسته نموده و روی دیوار بچسبانید. برای انجام این کار فقط کافی است چهارعدد بادکنک هم رنگ را به همراه یک عدد بادکنک با رنگ متفاوت در اختیار داشته باشید.

سپس چهار عدد بادکنکی که یک رنگ دارند را تا حدی که کامل باد شود، باد نموده و ابتدا به صورت دو تا دو تا و با کمک نخ به هم وصل نموده و در آخر چهار عدد بادکنک را به صورت ضربدری به یکدیگر متصل می نمائید که مانند گلبرگ یک گل شوند و سپس یک عدد بادکنکی را که رنگش متفاوت بوده را یک مقدار خیلی کم باد نموده و روی چهار عدد بادکنک قرار می دهید که مانند قسمت میانی گل گردد و با نخ آن را بسته و حالا می توانید گل های درست شده را به زیبایی هرچه تمام تر روی دیوار بچسبانید.

همچنین بخوانید: چند ایده برای تولد

بادکنک آرایی ساده و شیک

مشاهده گالری تصاویر بادکنک آرایی و گالری ویدیو آموزش بادکنک آرایی

بادکنک آرایی ساده و شیک سقف

همانطور که در مقاله های قبلی خدمت شما عزیزان توضیح داده ایم شما برای اینکه بتوانید سقف محل برگزاری مراسم خویش را تزئین نمائید، بهترین راه حل آن استفاده از گاز هلیوم و یا چسب دو طرفه بادکنک می باشد.

-استفاده از بادکنک هلیومی همراه با نخ

در روش اول شما عزیزان می بایست تعداد زیادی بادکنک را با گاز هلیوم باد نموده و سر بادکنک را گره زده تا گاز هلیوم خارج نشود و سپس یک عدد ربان رنگی به آن وصل می نمائید (که این امر به صورت سلیقه ای می باشد و شما می توانید ربان ها را بلند در نظر بگیرید که دست به آن برسد و یا نه ربان ها کوتاه باشند که تا آخر مراسم زیبایی خود در محلی که شما قرار دادید حفظ نماید) و سپس فقط کافی هست که بادکنک ها را در فضای بسته رها کنید تا به سقف بچسبند.

-استفاده از چسب دوطرفه

اما در مدل دوم استفاده از چسب های دو طرفه بادکنک می باشد. لازم به توضیح است که با توجه به اینکه تزریق گاز هلیوم مقرون به صرفه نمی باشد شما عزیزان می توانید بادکنک ها را با هوا و به وسیله پمپ باد برقی بادکنک که مختص به همین کار می باشد در مدت زمان کوتاهی باد نموده و سپس سر بادکنک را گره زده و ربان ها را به بادکنک وصل نمائید.

در این مرحله شما خیلی راحت می توانید یک طرف چسب بادکنک را به قسمت انتهایی بادکنک چسبانده و فقط کافی است از قسمت انتهایی، بادکنک را مقداری به سقف فشار داده تا طرف دوم چسب بادکنک به سقف بچسبد و بادکنک ثابت بماند. لازم به توضیح است این کار بسیار مقرون به صرفه بوده و تا حدود بسیار زیادی چسب دو طرفه بادکنک، کار همان گاز هلیوم را برای شما انجام خواهد داد.

همچنین بخوانید: وسایل تزیینی تولد برای مراسمات

بادکنک آرایی ساده و شیک

آموزش بادکنک آرایی تولد کودک

برای بادکنک آرایی تولد کودکان شما باید از اشکال بادکنک های فانتزی استفاده نموده تا کودکان عزیز را هیجان زده نمائید. یکی از روش هایی که برای بادکنک آرایی کودکان بسیار چشمگیر می باشد این است که شما می توانید بادکنک های رنگی را باد نموده و سپس با کمک یک عدد ماژیک رنگ مخالف بادکنک و همچنین کاغذهای رنگی، شکل ها و تصاویر کارتنی را رسم و ایجاد نموده و روی بادکنک قرار دهید و سپس این بادکنک ها را با گاز هلیوم پر نموده و یک ربان بلند به بادکنک وصل نمائید و به هر کودک در زمان برگزاری جشن یک عدد از این بادکنک ها را دهید. مطمئن باشید که کودکان از این کار شما بسیار لذت خواهند برد.

البته می توانید از چاپ بادکنک به صورت عکس های مختلف و یا عکس کودکتان نیز بر روی بادکنک تولد استفاده نمایید که این کار نیز زیبایی خاصی به بادکنک ها می بخشد.

همچنین یک روش دیگر برای بادکنک آرایی تولد کودکان که بسیار ساده و چشم نواز نیز می باشد این است که با استفاده از کاغذهای رنگی مستطیلی یک قیف دست کرده و سپس بادکنک های رنگ مخالف کاغذ را باد نموده و بر روی سر قیف بچسبانید که مانند بستنی قیفی می شود و شما می توانید چند عدد از این بستنی های قیفی را به صورت ریسه درست کرده و برای دیزاین نمودن محیط تولد کودک خود استفاده نمائید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع بادکنک و سفارش چاپ بادکنک می توانید با کارشناسان ما از طریق چت واتساپ و یا صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید ادوات تزیین بادکنک مثل گل و نی بادکنک و یا پمپ باد برقی بادکنک را نیز از تیم دیبا درخواست نمایید.

همچنین بخوانید: دکوراسیون تولد با بادکنک

بادکنک آرایی ساده و شیک

سوالات رایج در خصوص بادکنک آرایی

1-تزیین بادکنک آرایی تولد را چگونه انجام دهیم؟

تزیین و بادکنک آرایی مراسمات مانند افتتاحیه و تولد را بهتر است توسط افراد باتجربه و تیم ها خلاق انجام دهید تا نتیجه مطلوبی را دریافت کنید. اما در این میان می توانید از ویدیو آموزش بادکنک آرایی نیز استفاده کنید و با تمرین، مراسمات خود را بادکنک آرایی کنید. از ابزار بادکنک آرایی می تواند به پایه و استند بادکنک، پمپ باد بادکنک، گیره و نی بادکنک و… اشاره داشت که می توانید از فروشگاه های معتبر همچون چاپ دیبا خریداری نمایید.

2-تزیین بادکنک آرایی ساده روی دیوار چگونه است؟

بادکنک آرایی های ساده بر روی دیوار را می توانید با استفاده از بادکنک هلیومی و یا با چسب دو طرفه مخصوص بادکنک انجام دهید. در صورتی که می خواهید از چس دو طرفه استفاده کنید نیازی به استفاده از بادکنک هلیومی نیست و می توانید به راحتی با استفاده از پمپ باد برقی بادکنک، آنها را باد نمایید  و تزیین کنید.

3-از کجا می توانم آموزش تصویری بادکنک آرایی را ببینم؟

تیم متخصص چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی فعالیت دارد، در ادامه روند فعالیت خود به بادکنک آرایی و آموزش ان نیز می پردازد که برخی از ویدیو های آموزش بادکنک آرایی را می توانید در صفحه مربوطه در سایت و یا در شبکه های اجتماعی آپارات، نماشا و تماشا، مشاهده نمایید.

4-بهترین تیم بادکنک آرایی تهران کدام است؟

بهترنی تیم بادکنک آرایی، تیمی است که از بادکنک های با کیفیت و با استفاده از تجربه و خلاقیت خود بهترین ها را متناسب با سلیقه مشتریان ارائه نماید. در این میان تیم متخصص و با تجربه دیبا می توانند بهترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاورند و بادکنک آرایی مراسمات شما را به زیبایی هر چه تمام انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

3 پاسخ

  1. ممنونم از مطالب خوبی که همیشه توی سایتتون قرار میدید. شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *