جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 چاپ بادکنک برای تم تولد

چاپ بادکنک برای تم تولد

فهرست مطالب

چاپ بادکنک از آن دسته از تبلیغات است که امروزه برای تمامی اهداف تبلیغاتی و همچنین اهداف تجاری و نیز به جهت برگزاری اعیاد مختلف ملی و مذهبی ومراسمات شادی و سرورعموم مردم مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجا که بادکنک یک وسیله بسیار مفرح و شادی آفرین برای عموم مردم محسوب می گردد و تمامی افراد در گروه های سنی مختلف می توانند با آن ارتباط برقرار نموده و از استفاده از بادکنک لذت ببرند به همین جهت است که بادکنک می تواند تاثیر بسیار موثری برای تبلیغات روی مشتریان و مراجعین کسب و کارهای مختلف اعمال نماید.

کاربرد چاپ بادکنک در زمینه های مختلف

حال از آنجا که فقط مورد استفاده بادکنک در اهداف تجاری و تبلیغاتی نمی باشد، شما عزیزان میتوانید برای برگزاری مراسمات خصوصی و خانوادگی خویش مانند عروسی، نامزدی، جشن تولد، ولنتاین و … و نیز به جهت هر چه با شکوهتر برگزار شدن اعیاد ملی و مذهبی از بادکنک استفاده نمایید. لذا بهترین روش برای استفاده از بادکنک به این صورت می باشد که شما می توانید پس از چاپ لوگو بر روی بادکنک بهره کافی را از آن ببرید. بدین صورت که شما سروران و عزیزان می توانید هرگونه لگو و نشان تجاری و همچنین عکس و تصویر و یا هر چیزی که مورد نظرتان می باشد را به راحتی هر چه تمام تر توسط شرکت دیبا بر روی بادکنک چاپ نموده و مورد بهره برداری قرار دهید.

تاثیر بادکنک در جشن تولدها

شایان ذکر است در سال های اخیر یکی از مراسماتی که بادکنک در آن مورد استفاده قرار می گیرد جشن های تولد و سایر جشن های این چنینی و خانوادگی می باشد. لذا شما عزیزان می توانید یک تم تولد در نظر گرفته وعلاوه بر ست کردن سایر ملزومات مورد استفاده در داخل جشن و همچنین لباس حاضران و میهمانان مورد نظر خویش، میتوانید از چاپ بادکنک برای تم تولد خویش نیز استفاده نمایید.

بدین صورت که شما سروران میتوانید از قبل برنامه ریزی های مقتضی را انجام داده و یک تم با توجه جشن تولدی که برای عزیزانتان که قرار است برگزار گردد، در نظر گرفته سپس با توجه به الگوی انتخاب شده میتوانید اقدام به چاپ بادکنک برای تم تولد نمایید. بدین صورت که هرگونه شخصیت کارتونی و یا هر متن و عکس و یا تبریک تولد که مدنظرتان میباشد میتوانید بر روی بادکنک به جهت سوپرایز کردن عزیزانتان در شرکت دیبا به جهت چاپ سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت دریافت نمایید.

همچنین بخوانید: بهترین تم های تولد

چاپ بادکنک برای تم تولد

انواع مختلف بادکنک مناسب تم تولد

با شنیدن اسم تولد همه اول به فکر بادکنک های رنگی و زیبا خواهیم افتاد بدون شک تم های مختلفی وجود دارد اما سلیقه همه یکسان نیست و هر فرد با توجه به سلیقه خود تم موردنظر خود را انتخاب می کند، اول از همه تم تولد به دو دسته کلی دخترانه و پسرانه تقسیم می شود که هرکدام از آنها خود به دسته های مختلفی تقسیم می شود.

چاپ بادکنک در رنگهای متنوع

چاپ بادکنک تبلیغاتی در حدود ۱۰ الی ۱۵ سال پیش وارد کشور شد که از آن روز به بعد با توجه به دستگاه هایی که به صورت بروز و اتوماتیک وارد کشور شده اند، می‌توانیم با کیفیت بسیار عالی فرآیند چاپ بادکنک را انجام داده و تحویل مشتریان دهیم. لازم به توضیح است که چاپ بادکنک می تواند در رنگ بندی های مختلف و متنوع انجام گردد.

از آنجا که بادکنک یک کالای وارداتی می باشد و بیشتر از کشورهای آسیای شرقی وارد کشور عزیزمان ایران می گردد و در رنگ های متنوع و شاد در بازار موجود می باشند از این رو می توانیم چاپ بادکنک تبلیغاتی را به صورت رنگ جور یا الوان که ترکیبی از رنگهای مختلف می باشد به این صورت که ۸ تا ۱۰ رنگ بادکنک را با یک لوگو چاپ نموده و به صورت رنگ جور تحویل مشتریان دهیم.

از طرفی نیز می توانیم برای شرکت ها و ارگان ها و یا هر یک از مشتریان عزیز که نیاز به یک رنگ اختصاصی برای انجام تم سازمانی و یا رنگ سازمانی خویش نیاز به یک رنگ بادکنک و یا یک رنگ چاپ دارند این فرایند را انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان تحویل ایشان دهیم. به این صورت که مثلاً فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش از دو رنگ سازمانی قرمز و سفید برای چاپ بادکنک استفاده می نماید. از همین رو ما در شرکت چاپ دیبا این دو رنگ بادکنک را به سفارش فروشگاه افق کوروش در دو مدل چاپ نماید. به این ترتیب که روی بادکنک قرمز چاپ سفید خورده و روی بادکنک سفید چاپ قرمز نقش می بندد.

همچنین بخوانید: قیمت چاپ لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی

چاپ بادکنک برای تم تولد

 

سفارش بادکنک دلخواه

حال در مواردی که شما عزیزان برای مراسمات خانوادگی خویش نیاز به بادکنک با رنگ اختصاصی به جهت تمی که در نظر گرفته اید دارید. ما نیز در شرکت دیبا بر اساس رنگی که شما سروران سفارش می دهید چاپ را آغاز داده و انجام خواهیم داد.

لذا فقط کافی است شما سروران که تولد و یا عروسی و یا هر مراسم دیگری که پیش رو دارید، لوگو مورد نظر خویش را برای تیم طراحی شرکت دیبا ارسال نمایید تا در زمانی بسیار کوتاه فرایند چاپ آغاز و سفارش به محل مورد نظر شما عزیزان در هر نقطه از ایران که باشید ارسال گردد.

حال در مواردی که شما عزیزان تمی را برای کسب و کار و مراسمات خویش در نظر نگرفته اید، شرکت دیبا به شما پیشنهاد می‌دهد که از رنگهای جور به جهت چاپ روی بادکنک استفاده نمایید.

چون این امر سبب می گردد که محیط مراسم و جشن شما با رنگ بندی های شاد و مفرح دیزاین شده و همچنین هر یک از افرادی که در مراسمات و یا واحدهای کسب و کاری شما عزیزان مراجعه می نمایند و حضور دارند،  بتوانند بادکنک با رنگی که به آن علاقه دارند را از شما عزیزان دریافت نموده و این امر سبب می‌شود که میهمانان و مراجعین شما بتوانند ارتباط بهتر و بیشتری با رنگ مورد نظر خود برقرار نمایند.

مدت زمان چاپ بادکنک و تحویل سفارشات برای تولد و مشاغل

شرکت چاپ دیبا چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالن تبلیغاتی و فروش پمپ باد برقی بادکنک فعالیت می نماید. از این رو شما عزیزان که قصد چاپ روی بادکنک تبلیغاتی به منظور توسعه و تبلیغات کسب و کار خویش و همچنین برای برگزاری مراسمات خصوصی خود دارید می توانید با خیالی راحت فرآیند سفارش خود را در شرکت چاپ دیبا ثبت نموده و با هماهنگی قبلی در کوتاهترین زمان بادکنک های تبلیغاتی خود را تحویل بگیرید.

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا با بهره برداری از به روزترین دستگاه های اتوماتیک در زمینه چاپ بادکنک این نوید را می تواند به شما عزیزان بدهد که چاپ بادکنک های تبلیغاتی خویش را حتی به صورت یک روزه و فورس ماژور تحویل بگیرید.

همچنین بخوانید: تقاوت کیفیت جنس های بادکنک ذر چیست؟

چاپ بادکنک برای تم تولد

ارسال سفارشات در کوتاهترین زمان

اما به این نکته باید توجه داشته باشید که در بعضی اوقات ما در شرکت دیبا در زمان پیک کاری خود هستیم و سفارشات به مقداری میباشد که باید طبق زمان بندی جلو رفته و شاید این امکان برایمان میسر نباشد که سفارشات را به صورت یک روزه تحویل دهیم اما باید در نظر بگیرید که در شرایط نرمال شرکت چاپ دیبا سفارشات خود را در مدت زمان سه روز برای مشتریان عزیز در هر نقطه از ایران باشند ارسال نموده و تحویل ایشان می نماید.

لازم به توضیح است از زمانی که شما مشتریان گرامی ثبت سفارش خود را انجام داده و اطلاعات و داده های مورد نیاز جهت طراحی لوگو برای چاپ روی بادکنک به تیم طراحی شرکت دیبا تحویل مینمایید، استارت کار از همان لحظه خورده و ابتدا طراحی لوگو صورت گرفته به جهت تایید برای شما عزیزان از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال گردیده و سپس بعد از تایید شما فرایند ساخت شابلون و همینطور چاپ روی بادکنک صورت خواهد گرفت.

لذا پروسه فوق که برای شما مشتریان گرامی توضیح داده شده است با توجه به شرایط و میزان سفارشاتی که در شرکت دیبا وجود دارد از یک روز الی ۳ روز زمان خواهد برد و نهایتاً در روز سوم سفارشات به هر میزان که باشند از ۱۰۰۰ عدد تا هر اندازه که شما مد نظرتان باشد در مدت ۳ روز چاپ و بسته بندی صورت گرفته و به همراه گیره و در صورت سفارش شما عزیزان برایتان ارسال خواهد شد.

لذا باید توجه داشته باشید عزیزان و مشتریانی که در تهران حضور دارند در روز سوم سفارشات خویش را در محل خود دریافت نموده و همچنین مشتریانی که در شهرستان حضور دارند روز سوم سفارش ایشان تحویل باربری میگردد تا به شهر محل مورد نظر ایشان ارسال گردیده و نهایتاً در روز چهارم میتوانید سفارش خود را در هر نقطه از ایران که باشند دریافت نمایند.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *