💕 بازه زمانی استفاده از بادکنک تبلیغاتی

روش چاپ روی بادکنک

فهرست مطالب

چرا از بادکنک تبلیغاتی استفاده کنیم:

بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که بسیار مورد توجه عامه مردم و گروه های سنی مختلف قرار گرفته است، لذا در نظر داشته باشید که شما می‌توانید از بادکنک تبلیغاتی علاوه بر دیزاین و بادکنک آرایی، که به بهترین شکل ممکن را به واحد صنفی و کسب و کاری شما خواهد داد و یک تم شاد و مفرح را برای مشتریان و مراجعین شما بوجود خواهد آورد، در حالت دیگر همچنین شما می‌توانید از چاپ بادکنک تبلیغاتی به عنوان یک هدیه و گیفت تبلیغاتی برای ارائه به مشتریان خود استفاده نمایید.

حال در نظر داشته باشید در میان انبوهی از مدل‌های مختلف تبلیغات که در عصر حاضر وجود دارد و قابل استفاده و بهره برداری می باشد که شما بتوانید در میان این همه مدل تبلیغاتی بهترین نوع تبلیغات را برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و همچنین توسعه کسب و کار و برندینگ کردن شغل و محصولات خویش یک تبلیغات هدفمند را در بازه زمانی کوتاه مدت و همچنین بلندمدت استفاده نمایید مطمئناً تاثیرات چشمگیری در میزان فروش و سودآوری کسب و کار شما ایجاد خواهد نمود.

حال این سوال پیش می آید که چرا از چاپ بادکنک به جهت رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنیم. لذا به همین دلیل در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفید و همچنین علت های کاربردی استفاده از بادکنک تبلیغاتی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک بزرگ

بازه زمانی استفاده از بادکنک تبلیغاتی

تبلیغات با کمترین هزینه و بهترین روش:

یکی از مهمترین نکاتی که در شرایط نابسامان اقتصادی فعلی برای صاحبان مشاغل بسیار حائز اهمیت است این است که بتوانند با کمترین هزینه و علاوه بر این که بهترین تبلیغات را مورد استفاده قرار می دهند بتوانند بازخورد مطلوبی نیز دریافت نمایند.

لذا بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی برای شما عزیزان در بر خواهد داشت حجم بسیار مطلوبی نیز از تبلیغات در اختیار شما قرار می دهد. که شما مدیران و صاحبان مشاغل می‌توانید در حجم گسترده نوع شغل محصول نشان تجاری و اهداف تبلیغاتی خود را بر روی بادکنک چاپ نموده و به مشتریان هدف و بالقوه خود تحویل نمایید که این امر سبب می شود علاوه بر اینکه یک ذهنیت مثبت برای مشتری ایجاد نموده و همچنین نام و نشان خود را در ذهن ایشان حک نمایید تا این مشتریان بالقوه به عنوان طرفداران و هواداران کالا و محصول شما شوند.

یکی دیگر از نکات کلیدی که چاپ بادکنک تبلیغاتی را نسبت به سایر انواع تبلیغات متمایز می نماید حس شادی و نشاطی است بادکنک تبلیغاتی به عامه مردم القا می‌نماید و از سوی دیگر این بادکنک های تبلیغاتی زمانی که در دست مشتریان قرار می گیرد مانند یک تابلو و یا یک بیلبورد تبلیغاتی که به صورت روان در سطح شهر در حال حرکت است و تبلیغات برند شما را به بهترین شکل ممکن انجام می نماید.

مدل ها و کیفیت های مختلف بادکنک تبلیغاتی:

حال با توجه به موارد فوق که در مورد علت استفاده از بادکنک تبلیغاتی به شما عزیزان ارائه گردید قصد داریم مدل ها و کیفیت های متنوع بادکنک تبلیغاتی را نیز به شما عزیزان معرفی نماییم.

لازم به ذکر است بادکنک تبلیغاتی در مدلهای گرد، قلب، مدل های پرفروش و پر مصرف در امر چاپ بادکنک می باشند، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

البته این نکته نیز حائز اهمیت است شرکت چاپ دیبا در سال های گذشته از دو مدل گرد و قلب برای چاپ استفاده می نمود اما با گذشت زمان با توجه به اینکه بادکنک مدل قلب به خاطر شکل ظاهری و فرمی که دارد که در هنگام چاپ بادکنک و همچنین در هنگام استفاده مشتریان عزیز از بادکنک تبلیغاتی و در زمان باد کردن و تحویل آن به مراجعین خود این دسته از بادکنک ها می ترکید و عملاً غیر قابل استفاده بودند. لذا ما را بر آن داشت که از بادکنک های مدل قلبی دیگر در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده نکنیم و این مدل بادکنک را از چرخه چاپ بادکنکهای خویش خارج نماییم.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تیراژ پایین

بازه زمانی استفاده از بادکنک تبلیغاتی

کاربرد مدل بالن گرد(گلابی):

از سوی دیگر شایان ذکر است باکدنک مدل گرد یا همان گلابی برخلاف بادکنک های مدل قلب بسیار پرکاربرد بوده و هیچگونه پرتی و هدررفتگی نه در زمان چاپ و نه در زمان ارائه به مشتریان گرامی توسط شما صاحبان مشاغل وجود نخواهد داشت و شما با یک اطمینان خاطر می توانید تبلیغات کاربردی خود را به مشتریانتان ارائه نمایید.

از سوی دیگر باید اذعان نماییم که بادکنک در کیفیتهای مختلف و در سایزهای متنوع در بازار موجود میباشد.

لذا بادکنک در کیفیتهای جنسهای تایلندی، مالزی، ترک، مکزیکی و چینی به جهت چاپ استفاده میشود که این بادکنکها در سایزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ اینچ موجود میباشد که شما سروران باید در نظر داشته باشید که سایز استاندارد بادکنک برای چاپ سایز ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانتیمتر میباشد.

لذا شرکت چاپ دیبا از کیفیت بادکنک مالزی که بهترین نوع بادکنک موجود در ایران میباشد استفاده مینماید که لگوی مورد نظر شما عزیزان را با بهترین رنگ در کشور چاپ مینماید که تا دو سال گارانتی ماندگاری رنگ را به شما مشتریان گرامی ارائه مینماییم.

بازه زمانی استفاده از بادکنک تبلیغاتی:

بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات زود بازده محسوب می‌شود و در یک بازه زمانی کوتاه تاثیر بسزایی که باید به مشتری و کسب و کار شما صاحبان مشاغل و برندهای مختلف بگذارد را گذاشته و شما می توانید از بازخورد بسیار مطلوبی که برایتان در بر خواهد داشت به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید از بادکنک تبلیغاتی با توجه به چاپ بسیار مطلوبی که روی آن قرار می‌گیرد و با توجه به کیفیت بسیار ایده آل رنگ چاپ که در شرکت چاپ دیبا استفاده می شود تا دو سال این بادکنک ها را در جای خشک و در دمای مطلوب و دور از نور خورشید نگهداری نموده و به مشتریان خود در بازه زمانی مختلف تحویل نمایید.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تبلیغاتی برای انتخابات

مواد اولیه جهت تولید بادکنک:

این نکته نیز حائز اهمیت است که بادکنک از مواد اولیه ای به اسم لاتکس تولید شده که از صمغ درخت کائچو می باشد که جهت مصارف متعددی مانند تولید دستکش های جراحی نیز دارند از این رو با توجه به منافذ بازی که روی بادکنک و یا همان جنس لاتکس وجود دارد و با توجه به اینکه بادکنک ها در کیفیت های مختلف از متریال درجه یک یا درجه دو و سه استفاده می‌شود مدت ماندگاری باد داخل بادکنک متغیر میباشد.

شایان ذکر است که برای تولید بادکنک مالزی که از مواد اولیه درجه یک استفاده می شود، لذا در حدود ۲۰ روز در شرایط آب و هوای نرمال باد را در داخل خود نگهداری می نماید و همچنین بادکنک های دیگر مانند بادکنک چینی و بادکنک های ترک که از کیفیت پایین تری برخوردار می باشند به مراتب باد یا همان هوا را در بازه زمانی خیلی کوتاهی در درون خود نگه میدارند.

از این رو بازه زمانی استفاده از بادکنک تبلیغاتی در بادکنک های مالزی بسیار مطلوب و ایده آل بوده و اگر بادکنک با جسم تیز و یا تحت فشار زیاد قرار نگیرد حدود سه هفته فرم اولیه خود را حفظ کرده و تبلیغات شما عزیزان را به درستی  نمایش خواهد داد.

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

بازه زمانی استفاده از بادکنک تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *