جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 پارچه ضد آب در ساخت بالن

پارچه ضد آب در ساخت بالن

فهرست مطالب

پارچه ضد آب در ساخت بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی یک ابزار بسیار کارآمد در امر تبلیغات می باشد که شما عزیزان میتوانید به کمک این مدل تبلیغاتی هر آنچه که در ذهن دارید را به پرواز درآورده و به راحتی به عموم مردم معرفی نمایید.لازم به توضیح است بالن تبلیغاتی در اندازه و ابعاد مختلف تولید می گردد و با توجه به چیزی که شما سروران مد نظرتان می باشد، روی آن فرآیند چاپ صورت گرفته و به مرحله نصب خواهد رسید. لازم به ذکر است که شما عزیزان بهتر است برای چاپ روی بالن تبلیغاتی از کلمات کلیدی که معرفی درستی از کالا و محصول شما را در بر خواهد داشت استفاده نموده و هر چقدر کلمات کمتر اما در سایز بزرگتر بر روی بالن چاپ شود می‌تواند بازخورد بسیار مطلوب تری نیز برای شما در بر داشته باشد. و علت این امر هم آن است که چون بالن در ارتفاع حدود ۴۰ یا ۵۰ متر از سطح زمین نصب می شود، پس باید چاپ روی بالن به گونه‌ای باشد که از ارتفاع بالا به راحتی قابل دید داشته باشد و مشتری بتواند در کمترین زمان ممکن درک درستی از تبلیغات شما بر روی بالن را به دست آورد.

تولید بالن در اشکال مختلف

لازم به ذکر است که شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی فعالیت مستمر دارد و به طور کلی تمامی نقاط کشور را پوشش می دهد، لذا بر همین اساس این نوید را به شما عزیزان می‌دهیم که هر نوع بالن و هر مدلی که مد نظرتان است در شرکت دیبا فرایند تولید آن صورت خواهد گرفت و در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما نصب می گردد و به عبارت دیگر هیچ گونه محدودیتی در امر تولید بالن تبلیغاتی در اشکال مختلف و متنوع در شرکت دیبا وجود نخواهد داشت. یکی از عواملی که شرکت دیبا را با سایر شرکت ها که در زمینه تولید بالن فعالیت دارند متمایز نموده است این است که ما از پارچه ضد آب برای تولید بالن استفاده می کنیم به این منظور که چون بالن تبلیغاتی در فضای آزاد نصب می‌شود باید به گونه‌ای باشد که در برابر آفتاب، باد، باران و رعد و برق از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و به نوعی مقاومت لازم را در برابر عوامل طبیعی داشته باشد. از همین رو شرکت دیبا فقط از پارچه برنی که ساخت شرکت مارون صنعت اصفهان می باشد و مانند سفره نیز هست استفاده نموده و علت این امر آن است که این دسته از پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر آنکه تا حدود زیادی از خارج شدن گاز هلیوم در داخل بالن کاسته میشود، از نفوذ آب نیز به داخل بالن جلوگیری بعمل می آورد.

همچنین بخوانید: ضمانت دیده شدن تبلیغات با بالن تبلیغاتی

پارچه ضد آب در ساخت بالن

رنگ پارچه ها برای تولید بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است که با توجه به مقاله قبلی و اطلاعاتی که در این مقاله به شما عزیزان ارائه کردیم برای تولید بالن تبلیغاتی از پارچه  برنی استفاده می شود. شایان ذکر است که پارچه برنی در تمامی رنگ های اصلی و همینطور سایر رنگ های ترکیبی نیز موجود میباشد. به این صورت که می توانیم رنگ پارچه بیری برای تولید بالن  را از رنگهای مانند زرد، سفید، قرمز، آبی، سبز مشکی، بنفش و بسیاری رنگهای دیگر که مد نظر می باشد و با تم کسب و کار و مشاغلی که شما در آن مشغول به فعالیت می‌باشید و نیاز به همخوانی به رنگ سازمانیتان وجود دارد، به شرکت چاپ دیبا سفارش دهید. تیم تبلیغاتی شرکت دیبا در بدو سفارش شما عزیزان این مشاوره را برایتان انجام خواهد داد که بهترین رنگ بالن جهت تولید و همین طور جذاب ترین رنگ برای چاپ روی بالن که شما عزیزان مد نظرتان می باشد چه رنگ هایی خواهد بود.

دلیل پیشنهاد استفاده از رنگ های زرد و سیفد و قرمز

برای مثال شایان ذکر است که شما عزیزان جهت تولید بالن تبلیغاتی می توانید از بهترین رنگ های پارچه بالن به پیشنهاد شرکت دیبا که رنگ‌های زرد، سفید و قرمز می باشد بهره ببرید و علت این امر آن است که با توجه به اینکه این رنگ پارچه های مذکور علاوه بر ناخالصی کم تری که در تولید پارچه وجود دارد و همین طور با توجه به اینکه این رنگ پارچه ها تا میزان بسیار کمتری نور خورشید را به خود جذب مینماید می تواند طول عمر بیشتری در ارتفاع برای شما سروران داشته باشد و شما عزیزان در مدت زمان طولانی تری می توانید از بالن های تبلیغاتی خویش استفاده نموده و بهره لازم را ببرید. همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم در کنار انتخاب رنگ بالن تبلیغاتی و مدل بالنی که مد نظرتان می باشد باید به این نکته توجه داشته باشید که از چه رنگ چاپی جهت بالن تبلیغاتی سفارشی خود استفاده نمایید. لذا رنگ باید به نوعی متضاد بوده و به خوبی و درست در ارتفاع قابلیت دید و مشاهده داشته باشد. از این رو اگر بخواهیم با یک مثال این امر را ساده نماییم این است که بالن تبلیغاتی رنگ قرمز با رنگ چاپ زرد یا سفید بسیار مطلوب بوده و یا برای بالن تبلیغاتی رنگ زرد می توانید از رنگ قرمز و یا مشکی که به خوبی بر روی این رنگ پارچه بالن قابل مشاهده میباشد استفاده نمایید و همینطور جهت سفارش بالن تبلیغاتی با رنگ سفید می توانید از هر رنگی که مد نظرتان است و متضاد می باشد جهت چاپ بهره ببرید چون رنگ سفید یک رنگ خنثی بوده و با تمامی رنگ های چاپ همخوانی خواهد داشت.

همچنین بخوانید: بالن گازی تبلیغاتی

مدت ماندگاری و عمر بالن تبلیغاتی

مدت ماندگاری و عمر بالن تبلیغاتی

شایان ذکر است با توجه به اینکه بالن تبلیغاتی از پارچه برنی تهیه و تولید می گردد و همچنین این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که در داخل بالن تبلیغاتی از گاز هلیوم به جهت تزریق و اوج دهی باظون تبلیغاتی استفاده می شود به همین دلیل باید اذعان نماییم از آنجا که گاز هلیوم یک گاز سبک تر نسبت به هوا بوده و به نوعی فرار نیز می باشد و مدت زمان ماندگاری گاز هلیوم داخل بالن یک هفته تا ۳۰ روز می باشد. به عبارت دیگر از زمانی که تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا جهت نسب و اوج دهی بالن تبلیغاتی به محل مورد نظر شما سروران در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید حضور به عمل می آورند و مادامی که گاز هلیوم داخل بالن تزریق می گردد از یک هفته تا ۳۰ روز این گاز داخل بالن می ماند و علت این امر آن است که با توجه به شرایط جوی متنوع و مختلف و همینطور با اقلیم‌های متفاوتی که در ایران وجود دارد گاز هلیوم در مدت زمان های مختلفی در داخل بالن باقی می ماند. لذا بعد از موعد مقرر بالن در ارتفاع باقی می ماند اما یک مقدار شارژ گاز آن کم شده که برای اینکه به حالت اولیه برگردد و مانند روز اول پرباد باشد نیاز به این دارد که به اندازه نصف کپسول داخل بالن، گاز تزریق شود که مجدد موجب می گردد بالن پر باد باشد و رسالت تبلیغاتی خود را به درستی انجام نماید.

تزریق گاز مجدد بالن

شاید این سوال برایتان به وجود آید که تزریق گاز مجدد به چه صورت خواهد بود، لذا باید به شما سروران این توضیح را دهیم که تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا زمانی که برای نصب بالن خدمتتان برسد آموزش لازم را به شما سروران ارائه خواهد داد تا در صورت نیاز به تزریق گاز هلیوم بتوانید به راحتی و با سهولت بسیار زیاد این فرایند را انجام داده و مجدد بالن خود را به فرم اولیه در اختیار داشته باشید. و نکته دیگر در مورد عمر بالن تبلیغاتی این است که بالن های تبلیغاتی حدود ۸ الی ۱۲ ماه عمر مفید دارند و شما عزیزان به دفعات می توانید داخل آن را گاز هلیوم تزریق نموده و همینطور چندین مرتبه این امکان وجود دارد که لوگو و چاپ روی بالن تبلیغاتی را تغییر دهید و عوض نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *