💕 تزئین بادکنک با تور

فروش بادکنک

فهرست مطالب

بادکنک آرایی با تور

برای اینکه بخواهید یک بادکنک آرایی زیبا و چشم نواز انجام دهید نیازی نیست که هزینه گزافی صرف کنید و کار خیلی عجیبی با بادکنک ها انجام دهید. شما می توانید با کمک گرفتن از خلاقیت و فکر خود و به سادگی هر چه تمام تر بادکنک ها را به شکل های بسیار زیبا و جذاب تزئین نموده و مراسمات و جشن های خود را به کمک بادکنک آرایی چشم نواز تر نمایید.

حال ما قصد داریم در این مطلب چند روش ساده، اما در عین حال زیبا و خاص از بادکنک آرایی در منزل را به شما عزیزان آموزش دهیم، پس با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

یکی از روش های بادکنک آرایی که خیلی راحت نیز هست استفاده از تور برای بادکنک آرایی می باشد. در این روش شما می توانید تعدادی بادکنک رنگی را با تورهای نازک با رنگ های متنوع به همراه ربان و گیره برای بستن سر تورها در مدل های مختلف تهیه نمایید.

تزئین بادکنک را به این شکل می توان انجام داد که باید بادکنک ها را با گاز هلیوم پر نمود. اول اینکه ابتدا داخل بادکنک گاز هلیوم تزریق می شود و سپس تورهای خریداری شده را به شکلی که کامل روی بادکنک را بگیرد و در قسمت پایین و انتهایی بادکنک نیز دنباله با تور داشته باشیم اندازه و برش می زنیم. سپس یک ربان به اندازه دنباله توری شکل نیز برش داده و به قسمت انتهایی بادکنک گره می زنیم و برای اینکه گره های انتهایی بادکنک توی چشم نباشد و دیده نشود با یک گیره جذاب مثلا به شکل ریسه گل، انتهای بادکنک را با تور و ربان را در دستمان جمع نموده و گره میزنیم.

حال موقع آن است که محیط جشن و مراسم خود را با این بادکنک های تزئین شده با تور و ربان، زیبا و چشم نواز کنیم.

همچنین بخوانید: وسایل تزیینی تولد

تزئین بادکنک با تور

تزئین خانه برای جشن تولد

همانطور که در مطالب و مقالات قبلی خدمت شما عزیزان اعلام نمودیم، می توانیم خیلی ساده و اما جذاب تزیین خانه را برای مراسمات و جشن تولدها، خودمان به کمک چند تن از دوستان و آشنایان بر عهده گرفته و به زیبایی هر چه تمام تر این کار را انجام دهیم.

خانه را می توانید با کمک ریسه های رنگی، کاغذهای کشی، بادکنک های فویلی، ربان، استندهای بادکنک آرایی و چاپ بادکنک و… تزئین نمود.

برای تزئین خانه جهت مراسمات متنوع فقط کافی است مقداری صبر و حوصله به خرج دهید و با توجه به نوع مراسمی که دارید تزئینات خود را انجام دهید. چون نوع تزئین منزل برای جشن تولد بزرگسالان با کودکان، مراسم نامزدی و سالگرد عروسی و حتی ولنتاین و… متفاوت می باشد.

مهم این است که بتوانید با توجه به نوع مراسمی که قرار است برگزار شود بهترین نوع تزئین و دیزاین مراسم را انجام دهید. فراموش نکنید برای تزئین منزل حتما از بادکنک آرایی به همراه گل آرایی و شمع آرایی نیز استفاده کنید که بسیار تاثیرگذار و خاص خواهد بود.

همچنین بخوانید: هزینه بادکنک آرایی

تزئین بادکنک با تور

بادکنک آرایی سقف

بهترین روشی که می توان محیط جشن را تزیین نمود استفاده از بادکنک و بادکنک آرایی می باشد. همچنین می توانید برای خاص بودن بادکنک آرایی خود از متن یا لوگو برای چاپ بادکنک و یا چاپ عکس روی بادکنک نیز بهره ببرید که شرکت چاپ بادکنک دیبا، بهترین نوع چاپ بادکنک را برای مراسمات و جشن های شما سروران در طرح ها و مدل های متنوع با عکس و لوگوی اختصاصی شما انجام می دهد و حال نوبت بادکنک آرایی بادکنک ها می باشد.

می توانید داخل بادکنک ها را گاز هلیوم تزریق نمایید یا با هوا پر کرده و به کمک چسب دو طرفه مخصوص بادکنک، بادکنک ها را در اشکال متنوع و زیبا به سقف بچسبانید و حتی پایین بادکنک را یک ربان گره بزنید تا جذابیت بادکنک ها را چندین برابر نماید.

 

بادکنک آرایی در طرح گل

پروش دیگر ساخت گل با استفاده از بادکنک ها رنگی می باشد. برای این کار شما به پنج عدد بادکنک نیاز دارید که چهار عدد بادکنک با یک رنگ مثلا صورتی باید باشد و یک عدد به یک رنگ دیگر مثلا سبز باشد.

حال چهار عدد بادکنک یک رنگ خود را تا جایی که می توانید باد نمایید اما آنقدر باد نکنید که بادکنک بترکد، سپس بادکنک ها را دو تا، دو تا به هم گره زده و در انتها چهار تا بادکنک را به شکلی که مثل گلبرگ های گل شود روبروی هم گره میزنید و در آخر بادکنکی را که رنگش متفات بوده را خیلی کم و اندازه یک توپ کوچک باد نموده و در وسط این چهار عدد گلبرگ گره میزنیم.

حال می توانید تعداد زیادی از این گل ها را درست نموده و به دیوار یا سقف و یا هر در جایی که مد نظرتان هست در محل جشن بچسبانید.

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک هلیومی

تزئین بادکنک با تور

تزیین بادکنک تولد بزرگسال

برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان با کودکان بسیار متنوع می باشد. همان قدری که برای جشن تولد کودکان باید از ابزار و ادوات شاد با شخصیت های کارتونی بهره برد برای تدارک دیدن وسایل جشن تولد بزرگسالان باید به سن و سال، جنسیت و علایق ایشان اهمیت دهیم تا بتوانیم یک جشن فراموش نشدنی را برای عزیزانمان برگزار نمائیم.

حال بهترین راه این است که از یک تم تولد برای بزرگسالان استفاده کنیم و با توجه به رنگی که انتخاب می نمائیم بتوانیم تزئینات خود را شروع کنیم. در نظر داشته باشید که رنگ تم تولد شما باید سنگین باشد مثلا برای خانم ها از رنگ قرمز و صورتی و برای آقایان از رنگ مشکی و سفید بهره ببرید و به شکلی که از میهمانان خود بخواهید که لباس مناسب با رنگ تم تولد شما را بر تن کنند.

استفاده از چاپ بادکنک در رنگ های فوق نیز بسیار محل برگزاری جشن را نیز زیبا خواهد نمود. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که از موزیک مناسب برگزاری جشن تولد بزرگسالان استفاده کنید.

این نکته نیز خیلی اهمیت دارد که پذیرایی از میهمانان و البته سرو شام برای افراد بزرگسال بسیار حائز اهمیت می باشد. لذا باید نکات فوق را رعایت کنید تا به یاد ماندنی ترین نوع تولد را برای عزیزانمان برگزار نمائیم.

شرکت چاپ دیبا برای تمامی مراسماتی که برگزار می نمایید اوقات شاد و مفرحی را برای شما سروران آرزومند است.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک

تزئین بادکنک با تور

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *