💕 چاپ بادکنک و بادکنک آرایی شب یلدا

چاپ بادکنک و بادکنک آرایی شب یلدا

فهرست مطالب

چاپ بادکنک برای تمامی اعیاد ملی و مذهبی :

اعیاد ملی و مذهبی از آن دسته از مراسمات در طول سال می باشد که برای تمامی ایرانیان بسیار حائز اهمیت می باشد. به طوری که تمامی مردم در کل کشور به جشن و پایکوبی و برگزاری مراسمات خاص و ویژه برای برگزار کردن هر چه بهتر این مراسمات مشغول می باشند.

لذا ترویج دادن این سنت های بسیار جذاب، ریشه در اعتقادات ملی و مذهبی ما ایرانیان دارد. از این رو عامه ی مردم برای اینکه بتوانند هرچه با شکوه تر این مراسمات را برگزار نمایند از تمامی ظرفیت های تبلیغاتی برای این امر استفاده می نمایند.

یکی از بهترین کارهایی که در سال های اخیر برای زیبا سازی محل های برگزاری جشن های ملی و مذهبی و ترویج این مراسمات مرسوم شده است چاپ بادکنک تبلیغاتی میباشد.

از این رو نهادهای دولتی و مردمی برای بسیاری از اعیاد مانند عید سعید غدیر خم، جشن بیست و دو بهمن و دهه فجر، نیمه شعبان، شب یلدا و تمامی جشن های این چنینی اقدام به چاپ بادکنک می نمایند.

لازم به ذکر است که ایشان بادکنک های تبلیغاتی را به دو صورت به دید مردم می رسانند. به این صورت که یا از این بادکنک های تبلیغاتی به جهت دیزاین و بادکنک آرایی در محل برگزاری مراسم استفاده نموده و به کمک متخصصان بادکنک آرایی جلوه ای خاص و بسیار جذاب را در محل خویش ایجاد می نمایند و یا در صورت دوم این بادکنکهای تبلیغاتی را با پمپ باد برقی بادکنک در ایستگاه های صلواتی و محیط های جشن، باد نموده و به کمک گیره و نی بادکنک به صورت یک هدیه تبلیغاتی به دست مردم می رسانند.

همچنین بخوانید: بادکنک پایه دار برای تبلیغات و مراسمات

چاپ بادکنک و بادکنک آرایی شب یلدا

بادکنک آرایی شب یلدا:

لازم به ذکر است که یکی از بهترین روزهایی که صاحبان کسب و کار و برندهای معتبر اقدام به چاپ بادکنک تبلیغاتی با لوگو و نشان تجاری خویش می نمایند، شب یلدا می باشد که همه ساله در آخرین روز از فصل پائیز و به هنگام ورود به فصل زمستان برگزار می شود و بلندترین شب در طول سال بوده و از نیاکان ما تا به امروز، شب یلدا یک مراسم بسیار خاص و ویژه برای ما ایرانیان بوده است و سبب میشده تمامی افراد خانواده و فامیل به صورت دسته جمعی دور هم جمع شوند و از این شب در کنار هم لذت ببرند.

حال صاحبان مشاغل نیز به جهت اهداف تبلیغاتی و معرفی هر چه بیشتر کالا و محصول خود از بادکنک تبلیغاتی بهره برده و یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود در شب یلدا می دهند که بسیار تاثیر گذار خواهد بود و بازده زیادی در دراز مدت برای ایشان بوجود خواهد آورد.

حال برندهای معتبر برای اینکه بتوانند محیط کسب و کار خویش را نیز در شب یلدا جذاب تر نمایند و به شکلی هماهنگ با این شب در بیاورند از بادکنک آرایی ویژه شب یلدا غافل نشده و به کمک کارشناسان بادکنک آرایی شرکت دیبا که در این امر تخصص بسیار دارند اقدام به بادکنک آرایی فروشگاه ها و همچنین واحدهای کسب و کار خویش می نمایند که این امر سبب می گردد ناخود آگاه نگاه بسیاری از مشتریان و عامه ی مردم به این بادکنک آرایی و دیزاین جلب شود.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک دو طرفه و دو رو

 

رنگ های پر مصرف بادکنک برای شب یلدا :

شایان ذکر است که هر یک از اعیاد تم رنگی مختص به خود را دارد. مثلا برای عید سعید غدیر خم فقط از رنگ سبز برای چاپ بادکنک استفاده می شود و یا برای بزرگداشت بیست و دو بهمن از رنگ پرچم ایران که سبز و سفید و قرمز می باشد برای چاپ بادکنک می توان بهره برد.

اما تم رنگ شب یلدا قرمز و سبز می باشد که در این شب بسیار پر مصرف بوده و به نوعی رنگ و تم مختص به شب یلدا می باشد که می توان بر روی بادکنک تبلیغاتی از رنگ چاپ سبز یا مشکی استفاده کرد که بسیار خاص و زیبا به نظر خواهد آمد.

شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا که سالیان داراز در این امر فعالیت دارد همیشه به مشتریان این نکته را اذعان می نماید که برای چاپ روی بادکنک ویژه شب یلدا، به همراه لوگو و نشان تجاری که قرار است روی بادکنک چاپ شود حتما از یکی از نمادهای این شب خاص، مانند انار و هندوانه می بایست استفاده کرد و به نوعی تم خود را با شب یلدا هماهنگ کنند تا بر جذابیت تبلیغات ایشان افزوده شود.

لذا کارشناسان ما در شرکت دیبا با توجه به تجربیات خود در امر چاپ بادکنک در سال های گذشته می توانند بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما صاحبان مشاغل در خصوص چاپ بادکنک ویژه شب یلدا ارائه دهند تا شما عزیزان بتوانید بیشترین بازخورد را از تبلیغات خود بدست آورید.

برای این امر میتوانید به صفحه تماس با ما در همین سایت مراجعه نموده و قبل از تصمیم گیری برای انجام هر اقدامی با کارشناسان ما در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی مشورت نموده تا بتوانید بهترین انتخاب را نمائید. همچنین می توانید از طریق چت واتساپ با مشاوران و کارشناسان دیبا در ارتباط باشید.

چاپ بادکنک و بادکنک آرایی شب یلدا

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی و تزیین بادکنک مراسمات

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *