💕 برای بالا نگه داشتن بادکنک چکار کنیم

بادکنک معلق

فهرست مطالب

بادکنک یکی از ملزوماتی است که برای دیزاین و زیبا سازی بسیاری از مراسمات خانوادگی و خصوصی و همچنین مراسمات اجتماعی و فرهنگی و همچنین برای افتتاحیه ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد که می توانید به بهترین شکل ممکن بادکنک های رنگارنگ را که در رنگ های شاد و چشم‌نواز تولید شده اند را دیزاین نموده و در محل مراسم خود قرار دهید. حال یکی از اتفاقات بسیار مهمی که در چند سال اخیر رخ داده این است که افراد متخصصی که میتوانند با بادکنک های مختلف که در اشکال متنوع تولید شده اند دیزاین های بسیار چشم نواز تولید و عرضه نموده تا شما عزیزان بتوانید مخاطب بسیار بیشتری را نسبت به کسب و کار خود جذب نمایید.

استند بادکنک آرایی

لذا این افراد که آموزش‌های لازم را برای استفاده از بادکنک های متنوع دیده اند،  اصطلاحاً بادکنک آرا گفته می‌شود و کاری که ایشان انجام می‌دهند را بادکنک آرایی می نامند. در سال های اخیر برای بادکنک آرایی یکی از ابزار بسیار کارآمد که روانه بازار شده است و توسط شرکت‌های مختلف تولید و عرضه میشود، استند بادکنک آرایی میباشد که در دو نوع استند رومیزی و یا استند ایستاده قابل دسترس می باشد. لذا شما سروران می توانید بر روی استندهای رومیزی که هفت شاخه دارد، هفت عدد بادکنک رنگارنگ را قرار داده همچنین بر روی استند های ایستاده که ارتفاعی در حدود ۱۳۰ الی ۱۵۰ سانت ارتفاع دارند و به صورت ۱۳ شاخه می باشد میتوان ۱۳ عدد بادکنک را قرار دهید و در جای ‌جای محل مراسمات خانوادگی و یا کاری خود قرار دهید که شکل بسیار جذابی به دیزاین مراسم شما خواهد داد.

بادکنک های معلق

حال یکی از کارهای بسیار جذابی که می توان با بادکنک انجام داد این است که بادکنک ها را به صورت معلق در هوا نگاه داشت که این نیز جلوه بسیار زیبایی را ایجاد خواهد نمود. لذا برای بالا نگه داشتن بادکنک دو راه حل وجود دارد که می‌توانید از هر کدام از راه حل ها برای انجام مورد فوق استفاده نمود. اولین حالت این است که میتوان داخل بادکنک را با گاز هلیوم پر نموده و سپس دهانه ورودی آن را با یک ربان و یا یک نخ بسته و به صورت معلق ق در فضای بسته و یا باز از آن استفاده نمایید.
لازم به توضیح است بادکنک هایی که با گاز هلیوم تزریق می‌شوند را اگر در فضای بسته نگهداری کنید می توانید بادکنک ها را بعد از تزریق گاز هلیوم رها نموده تا آنها به صورت معلق و در سقف محل مراسمات شما قرار بگیرند، و یا اگر میخواهید بادکنک های تزریق شده با گاز هلیوم را در فضای باز استفاده نمایید میتوانیم یک دسته از این بادکنک ها را به هم گره زده و در یک محلی فیکس نموده و به صورت معلق در محل مورد نظر شما قرار بگیرند و این امکان وجود نخواهد داشت که آنها رها شده و به آسمان برود و شما از قبل این پیش‌بینی را نموده و در محل مورد نظر خود آنها را بسته و فیکس نمایید. لذا این دو مورد همه ی مواردی می باشند که شما عزیزان میتوانید بادکنک را بالا نگه داشته و از جلوه بصری آن به خوبی استفاده نمایید.
همچنین بخوانید: چیکار کنیم بادکنک نترکد
بادکنک معلق

طریقه تزریق گاز هلیوم به بادکنک

برای تزریق گاز هلیوم به داخل بادکنک و بالا نگه داشتن بادکنک اولین راه حل این است که بتوانید از کپسول های صنعتی که در مقیاس زیاد گاز هلیوم را در خود نگه دارند استفاده نمایید و یا اگر قصد این را دارید که بخواهید مصرف خانگی از گاز هلیوم داشته باشید، می‌توانید کپسولهای کوچک که در بازار موجود می باشند و عرضه می گردد را تهیه نموده و به میزان مورد نظر خود گاز هلیوم داخل بادکنک ها تزریق نمایید.
در نظر داشته باشید شما سروران که قصد تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک را دارید باید به این نکته توجه کنید که این امکان وجود خواهد داشت که شما بتوانید گاز هلیوم را به صورت خالص داخل بادکنک تزریق نمایید، اما با توجه به اینکه بادکنک‌ها منافذ بازی دارند و این علت به خاطر متریال استفاده شده در تولید بادکنک میباشد که از عهده من و شما خارج نیز بوده، لذا باید تا حد امکان از خارج شدن گاز هلیوم داخل بادکنک جلوگیری شود که در ادامه میخواهیم طریقه جلوگیری از خارج شدن گاز هلیوم از بادکنک را به شما سروران آموزش دهیم.
اولین قدم این است که در هنگام تهیه گاز هلیوم، چسب مایع گاز هلیوم را نیز تهیه نمایید.

جلوگیری از هدر رفتن گاز هلیوم

باید اذعان نماییم که چسب مایع، منافذ باز جداره داخلی بادکنک را تا حدود بسیار زیادی می بندد و این امر موجب جلوگیری از هدر رفتن گاز هلیوم از داخل بادکنک میشود. باید توجه داشته باشید داخل هر یک از بادکنک ها را یک قطره چسب مایع ریخته و با دو انگشت خود چسب داخل بادکنک را به تمام جداره داخلی بادکنک آغشته نمایید و سپس گاز هلیوم مورد نظر خود را به میزان لازم که مد نظرتان می باشد داخل بادکنک تزریق نموده و در آخر دهانه ورودی بادکنک را گره بزنید و یا با یک ربان و یا یک نخ دهانه بادکنک را ببندید. استفاده از چسب بادکنک موجب میشود که اگر قرار است گاز هلیوم تزریق شده داخل بادکنک ماندگاری یک روزه داشته باشد، با استفاده از چسب بادکنک می‌توانید ماندگاری گاز داخل بادکنک را میزان بسیار قابل توجهی افزایش دهید.
البته این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که میزان ماندگاری گاز هلیوم در داخل بادکنک به کیفیت بادکنکی که نیز تهیه می نماید نیز ارتباط مستقیمی داشته و اگر از بادکنک های بسیار بی کیفیت برای تزریق گاز هلیونم استفاده شود حتی در صورت استفاده از چسب مایع نیز در مدت زمان بسیار کوتاهی گاز هلیوم از داخل بادکنک خارج خواهد شد. پس بهترین حالت این است که شما عزیزان در هنگام خرید بادکنک از فروشگاهی که آن را تهیه مینمایید به فروشنده اعلام نمایید که بادکنک با کیفیت جنس مرغوب میخواهید که بتوانید گاز هلیوم را داخل آن تزریق نمایید.
جلوگیری از هدر رفتن گاز هلیوم

کیفیت بادکنک های شرکت دیبا برای چاپ

شرکت چاپ دیبا سال های متمادی در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همچنین تولید بالون تبلیغاتی فعالیت مستمر دارد و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی در سطح کل کشور فعالیت نموده است و برای چاپ بادکنک و همچنین تولید بالن تبلیغاتی از بهترین متریال و مواد اولیه موجود در کشور استفاده می نماید که بتواند یک محصول بسیار ایده آل و مطلوب تحویل شما سروران نماید تا شما عزیزان با رضایت خاطر بتوانید از سفارشات خود در شرکت چاپ دیبا استفاده نمایید.
شایان ذکر است که شرکت دیبا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی فقط از کیفیت بادکنک مالزی در رنگ های متنوع و مختلف در دو مدل متالیک یا براق و مات استفاده می نماید.
لازم به توضیح است که کیفیت جنس بادکنک مالزی از بهترین متریال و مواد اولیه تولید شده و به صورت کاملا وارداتی می باشد و علاوه بر اینکه از سایز استاندارد ۱۲ اینچ و یا ۳۰ سانت برخوردار میباشد، یک گزینه بسیار مطلوب برای تزریق گاز هلیوم نیز محسوب می‌شود.
لذا شما مشتریان گرامی میتوانید علاوه بر اینکه لگو و نشان تجاری خود را بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده این امکان نیز میسر می باشد که بتوانید با تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک های تبلیغاتی از آنها برای دیزاین محل کار و شغل و برند خود استفاده نماید. لذا با این کار اصطلاحا با یک تیر، دو نشان را هدف گرفته اید. اول اینکه بادکنک تبلیغاتی با چاپ برند خود را در اختیار خواهید داشت و دوم اینکه میتوانید از آنها برای دیزاین و تزئین محل کسب و کار خود استفاده نمایید.

کیفیت جنس مالزی

حال این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که چرا شرکت دیبا از کیفیت بادکنک مالزی برای چاپ سفارشات خود استفاده می نماید. شایان ذکر است که در حال حاضر در کشور بادکنک با کیفیت های متنوع مانند چینی، ترک، ویتنام، مالزی و کیفیت های متنوع دیگر موجود می باشد. اما از آنجا که کیفیت جنس بادکنک باید از مرغوبیت خاصی برای چاپ بادکنک برخوردار باشد تا در هنگام چاپ مشکلی پیش نیاید و بادکنک نترکد، لذا این مهمترین عامل برای استفاده از کیفیت مالزی در شرکت دیبا می باشد و همچنین از آنجا که بسیاری از مشتریان از بادکنک های تبلیغاتی خود برای تزریق گاز هلیوم نیز استفاده می نمایند، یک گزینه بسیار ایده آل برای چاپ، کیفیت جنس مالزی میباشد که شرکت دیبا از بدو شروع به کار خود از آن بهره برده و خواهد برد.
همچنین بخوانید: چرا بادکنک کم باد می شود
؟شرکت چاپ دیبا از چه کیفیتی استفاده می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *