💕 چکار کنیم بادکنک نترکد

استفاده از بادکنک یا بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

بادکنک یکی از آن دسته از ملزومات و وسایل است که برای مراسمات مختلف نظیر عروسی مراسمات ملی و مذهبی، جشن های تولد و برای تبلیغات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. لذا از آنجا که از بادکنک می توان به عنوان وسایل تزیینی نیز استفاده نمود و کاربردهای متنوعی در امر دیزاین مراسمات مختلف دارد، اینکه بدانیم چه کارهایی انجام دهیم که بادکنک نترکد و یا به نوعی از ترکیدن بادکنک جلوگیری نماییم امری ضروری می باشد.

برای جلوگیری از ترکیدن بادکنک چکار کنیم؟

لازم به توضیح است که بادکنک در سایزها و اندازه های متنوع در بازار موجود می باشند و در اشکال و مدل های گوناگون در دسترس عموم مردم نیز هستند. اما بادکنکهای لاتکسی از آن دسته از بادکنک ها است که امروزه مصارف بسیار بالایی دارد و همچنین بیشترین کاربرد را در دیزاین و تزئین مراسمات مختلف ایفا می‌نماید.

  • برای جلوگیری از ترکیدن بادکنک اولین کاری که می بایست کرد این که یک بادکنک با کیفیت خوب تهیه نمود که از متریال و مواد اولیه مرغوب و منطقی در آن استفاده شده باشد که این امر تا حدود بسیار زیادی از ترکیدن بادکنک در اثر باد نمودن چه به وسیله پمپ باد برقی بادکنک و چه به وسیله پمپ باد دستی بادکنک تا حدود زیادی می کاهد.
  • دومین نکته این است با توجه به اینکه بادکنک یک سایز و اندازه ای دارد و تا حدی می توان آن را باد نمود، پس باد نمودن بادکنک در مقدار بیشتر از ظرفیت آن مطمئنا موجب ترکیدگی بادکنک خواهد شد.پس بهترین راه برای جلوگیری از ترکیدن بادکنک این است که یک مقداری حتی کمتر از ظرفیت آن بادکنک را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.
  • نکته دیگر برای اینکه بادکنک نترکد این است که به هیچ عنوان فشار زیاد بر روی آن وارد نکرده که موجب ترکیدن بادکنک شود و همینطور از قرار دادن بادکنک در سرما و گرمای شدید نیز جلوگیری نمایید. به این منظور که بادکنک را تا حد امکان از قرار دادن زیر تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری نموده و همچنین در سرمای شدید و در فضای باز نیز نباید قرار داده شود که این امر موجب ترکیدن بادکنک در کمترین زمان ممکن می شود که علت آن این است است که بادی که داخل بادکنک تزریق شده است یک دمای مثلاً ۱۸ درجه بالای صفر دارد در صورتی که بادکنک تا در فضای بیرونی در سرما قرار دهید و دمای هوا ۱۰ درجه بالای صفر باشد این امر موجب می گردد که این تداخل دمای داخلی بادکنک و خارجی بادکنک سبب ترکیدگی آن گردد.
  • یکی دیگر از مهمترین عوامل نترکیدن بادکنک این است که به هیچ عنوان هیچ کدام از مدلهای بادکنک که در بالا به آنها اشاره شد نباید با جسم تیز و یا یک شی خارجی اثابت داشته باشد چون در کوچک ترین زمان ممکن باعث ترکیدگی بادکنک می گردد و این امر یکی از مهمترین عوامل ترکیدن بادکنک می باشد.

همچنین بخوانید: چرا بادکنک کم باد میشود

برای جلوگیری از ترکیدن بادکنک چکار کنیم؟

سایز استاندارد بادکنک با کیفیت های مختلف

شایان ذکر است که بادکنک ها در مدل های گوناگونی مانند مدل گرد یا گلابی، قلب، فولی، کروم، ماری و بسیاری مدل متنوع دیگر در بازار و در کشور موجود می باشد. اما در این مقاله روی صحبت ما بادکنک مدل گرد یا همان گلابی می باشد که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز بسیار کاربرد دارد و به نوعی تنها گزینه ای در شرکت دیبا می باشد که جهت چاپ روی بادکنک مورد استفاده قرار می گیرد و علت آن این است که در اثر عوامل فوق که در بالا راجب آن توضیح دادیم بسیار مقاوم می باشد و به نوعی طول عمر مناسبی نیز دارد. شرکت چاپ دیبا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی مورد نیاز مشتریان خود از بادکنک گرد مالزی بهره می برد که در حال حاضر در کشور مرغوبترین نوع بادکنک بوده و علاوه بر رنگ بندی های شاد و متنوع از متریال اولیه بسیار مرغوبی نیز در تولید آن استفاده شده است.

سایز بادکنک ها در مدل های مختلف

لازم به توضیح است که بادکنک های گرد یا همان گلابی در سایزها و اندازه های متنوع در بازار موجود می باشند که در مدل های چینی سایز بادکنک مدل گرد ۱۰ یا ۱۱ اینچ می‌باشد و در مدل‌های مالزی سایز استاندارد بادکنک ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت خواهد بود. باید اذعان نماییم وقتی سایز بادکنک ۱۲ اینچ استاندارد باشد لوگویی که روی بادکنک تبلیغاتی نیز نقش می بندد در اثر باد شدن بادکنک به مراتب بهتر دیده خواهد شد و جنبه تبلیغاتی کار تا حد ممکن حفظ می شود در صورتی که در بادکنک های چینی که سایز آن ها ۱۰ یا ۱۱ اینچ می باشد موجب می گردد که سایز چاپ روی بادکنک کوچک شود و جنبه تبلیغاتی کار از بین برود. حال مهم ترین نکته در مورد استفاده از بادکنک های مالزی ۱۲ اینچ این است که این بادکنک ها از انعطاف بسیار بالایی برخوردار بوده و ۳۲ الی ۳۴ سانت نیز قابلیت باد شدن آن وجود دارد، بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای بادکنک به وجود آید و یا بترکد.

همچنین بخوانید: بادکنک را با چه گازی پر میکنند

چکار کنیم بادکنک نترکد

روش تزریق گاز هلیوم به بادکنک

یکی از عوامل رایج باد نمودن بادکنک ساده و یا باد کردن بادکنک تبلیغاتی این است که علاوه بر باد نمودن با پمپ باد برقی بادکنک که به صورت دو سوپاپه و یا تک سوپاپه در شرکت دیبا موجود می باشد، یک روش دیگر آن تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک نیز می باشد که می توان بادکنک ها را باد نمود. از آنجا که بادکنک ها از متریال اولیه ایی به نام لاتکس تولید می شوند و دارای منافذ بازی بر روی بادکنک میباشد به همین جهت شما قبل از تزریق گاز هلیوم می بایست تا حد امکان جداره داخلی بادکنک را عایق بندی نموده تا بتوانید گاز هلیوم را به راحتی و با خیال آسوده در داخل بادکنک تزریق نمایید. لذا قبل از اقدام به تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک می‌بایست از چسب مایع بادکنک برای عایق بندی جداره داخلی استفاده نمایید. به این صورت که داخل هر بادکنک را یک قطره چسب مایع بادکنک ریخته و با دو انگشت خود جداره خارجی بادکنک را به یکدیگر بمالید تا جداره داخلی بادکنک آغشته به چسب شود و سپس میتوانید گاز هلیوم را به میزان مورد نظر خویش داخل بادکنک تزریق نمایید. توضیح اینکه چسب مایع بادکنک موجب می شود که منافذ باز داخل بادکنک تا حدود بسیار زیادی بسته شود و گاز هلیوم به مدت زمان بسیار بالاتری در داخل بادکنک باقی بماند و شما بتوانید به راحتی کارهای دیزاین و تبلیغات و تزئینات خویش را انجام دهید.

بهترین روش استفاده از چاپ بادکنک تبلیغاتی

همانطور که در بالای این مقاله به آن اشاره نمودیم شما می توانید از چاپ بادکنک تبلیغاتی به روش های مختلف و گوناگون بهره برداری و استفاده نمایید.اما یکی از بهترین روش های استفاده از چاپ بادکنک تبلیغاتی این است که بادکنک های تبلیغاتی را به وسیله پمپ باد برقی بادکنک در کمترین زمان ممکن و به راحت ترین حالت باد نموده و پس هر یک از این بادکنک ها را بر روی گیره و نی بادکنک قرار دهید و یا ببندید و سپس به مشتریان خود تحویل نمایید. لازم به ذکر است گیره و نی بادکنک و یا همان گیره و دسته بادکنک یک ابزار بسیار کارآمد در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد که شما عزیزان و مشتریان گرامی می توانید بادکنک های تبلیغاتی خود را که با لوگوی اختصاصی شما بر روی بادکنک چاپ شده است راه با یک عدد گیره و نی بادکنک به مشتریان هدف خود تحویل نمایید این امر موجب می شود علاوه بر اینکه افراد در سنین مختلف و یا کودکان بتوانند بادکنک های تبلیغاتی شما را به راحتی حمل نمایند، موجب می شود که بادکنک های تبلیغاتی مانند یک تابلوی روان و متحرک در سطح شهر حرکت نموده و عموم مردم و کلیه افرادی که در کوچه و خیابان حضور دارند بتوانند تبلیغات شما سروران را ملاحظه نموده و این خود یک برند سازی و تبلیغات منحصر به فرد برای شما مدیران کسب و کار ها محسوب می گردد.

چکار کنیم بادکنک نترکد

همچنین بخوانید: اجاره پمپ باد بادکنک

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش انواع تم تولد ،چاپ بادکنک یا همچنین  پمپ باد برقی بادکنک با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید تا مناسب ترین مشاوره را در خصوص اجرای بالن های تبلیغاتی خود دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *