💕 قیمت بادکنک هلیومی

قیمت بادکنک هلیومی

فهرست مطالب

بادکنک هلیومی و مصارف مختلف آن

امروزه بادکنک هلیومی از عناصر جدا نشدنی برای مراسمات مانند جشن تولد، جشن عروسی، اعیاد مختلف می باشد و همچنین در جنبه های گوناگون تبلیغات برای کسب و کارهای متنوع و معرفی محصولات به صورت چاپ بادکنک تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد.

باید در نظر داشت با توجه به اینکه بادکنک هلیومی از جنبه های بصری زیبایی برخوردار می باشد می تواند تمامی افراد را در هر گروه سنی که باشند به خود جذب نماید و به همین علت است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

لازم به توضیح است با توجه به اینکه گاز هلیوم جزء گازهای بسیار سبک و همچنین خنثی در جهان شناخته شده است هیچ گونه خطری برای استفاده گروه های سنی مختلف نخواهد داشت و با خیال آسوده می توانید در مدت زمان زیاد از این گاز بهره ببرید.

کاربرد بادکنک هلیومی در تبلیغات

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، بادکنک هلیومی در تبلیغات نیز تاثیرات چشمگیر خود را ایجاد نموده است. لذا شرکت چاپ دیبا برای تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود از بهترین نوع بادکنک جهت چاپ استفاده می نماید که شما عزیزان می توانید داخل بادکنک های تبلیغاتی خود را به راحتی هم گاز هلیوم تزریق نموده و استفاده نمائید و یا در حالت معمول با هوا پر نمائید.

شایان ذکر است تفاوت بادکنک های هلیومی با بادکنک های معمولی به نوع کیفیت لاتکس در تولید بادکنک بر می گردد که هرچقدر این لاتکس از کیفیت مرغوب تری برخوردار باشد منافذ روی بادکنک کمتر خواهد بود که موجب می شود بتوان داخل بادکنک را با گاز هلیوم تزریق نمود.

در صورتی که اگر کیفیت لاتکس استفاده شده در بادکنک مطلوب نباشد و منافذ بادکنک زیاد باشد به هیچ عنوان نمی توان گاز هلیوم را به بادکنک تزریق کرد زیرا در عرض کمتر از یک الی دو ساعت گاز هلیوم از داخل بادکنک خارج می شود.

همچنین بخوانید: بهترین تولید کننده بالن تبلیغاتی

قیمت بادکنک هلیومی

بادکنک آرایی با استفاده از بادکنک تبلیغاتی:

همانطور که در مقالات قبلی به شما سروران بیان نمودیم شرکت چاپ دیبا برای تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی از بادکنک های با کیفیت استفاده و بهره برداری می نماید.

این امر موجب می‌شود که شما عزیزان برای دیزاین و تزیین محل واحد تجاری و صنفی خود بتوانید به صورت انفرادی یا با به کارگیری افراد متخصص بادکنک آرایی، تزیین و دیزاین محل مورد نظر خویش را با بادکنک های تبلیغاتی انجام نموده تا علاوه بر جلوه بصری بسیار زیبایی که از جهت بادکنک آرایی در محل واحد تجاری خود انجام می دهید، بتوانید چشم مخاطب را در اولین نگاه به لوگوی چاپ شده خویش بر روی بادکنک های تبلیغاتی معطوف نموده و به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزنید.

بدین منظور که ابتدا توجه مخاطب را با بادکنک آرایی محل صنفی خویش جلب می نمایید و مادامی که ایشان به این تزئینات شما توجه می نمایند، متوجه لوگو چاپ شده شغل و کسب و کارتان بر روی بادکنک ها خواهد شد که این امکان را فراهم می نماید که یک چشم‌انداز بسیار زیبا را ایجاد نموده و برند و نام و نشان تجاری شما را در ذهن مخاطب هک نماید.

قیمت بادکنک هلیومی در بازار:

بادکنک ها امروزه در اشکال و کیفیت های متنوع تولید و روانه بازار می شوند که می توان از بادکنک های مدل گرد یا گلابی شکل، قلبی، ماری، بادکنک های فویلی عددی و … نام برد که این بادکنک ها در کیفیت های چینی، تایلندی، مالزی، ترک و… در بازار موجود می باشد و عرضه می گردد.

حال با توجه به اینکه بادکنک هلیومی یک کالای تماما وارداتی می باشد و در داخل کشور تولید نمی شوند لذا قیمت بادکنک هلیومی به عوامل گوناگونی در بازار بستگی دارد. با توجه به اینکه کشور عزیزمان دچار تحریم می باشد یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت بادکنک، نوسانات ارز می باشد که تاثیر چشمگیری در قیمت بادکنک هلیومی در بازار ایجاد می نماید.

از دیگر عوامل بحث واردات بادکنک هلیومی می باشد که یک پروسه جداگانه و منحصر به فرد خود را دارد و بعضا شاهد کمبود بادکنک در بازار می باشیم که این امر سبب می گردد قیمت بادکنک در بازار به صورت محسوسی افزایش یابد.

لازم به توضیح می باشد که انواع بادکنک با توجه به کیفیت کشور سازنده آنها دارای قیمت متفاوتی و همچنین کیفیت های متنوعی می باشند. لذا از این رو شرکت چاپ دیبا از بهترین نوع بادکنک مالزی را جهت چاپ بادکنک استفاده می نماید و با نازلترین قیمت بادکنک های تبلیغاتی را عرضه و روانه بازار می نماید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بزرگ هلیومی

قیمت بادکنک هلیومی

تفاوت قیمت استفاده از پمپ باد برقی بادکنک و استفاده از گاز هلیوم:

در نظر داشته باشید که برای باد کردن بادکنک های تبلیغاتی می توانید علاوه بر استفاده از پمپ باد بادکنک از گاز هلیوم نیز به منظور تزریق داخل بادکنک ها استفاده نمایید.
اما این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که شما برای باد کردن بادکنک ها می توانید از پمپ باد برقی بادکنک استفاده نمایید که یک هزینه ۶۵۰ هزار تومانی الی ۸۰۰ تومانی، بسته به نوع پمپ باد درخواستی خویش برای خرید پمپ باد برقی صرف می نماید و می‌توانید در سالیان متمادی استفاده نمائید.

در صورتی که برای تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک ها حداقل می بایست برای هر عدد بادکنک مبلغ ۵۰ هزار تومان هزینه صرف نمایید تا این امکان برایتان میسر باشد که داخل بادکنک ها را با گاز هلیوم پر کرده و سپس به مخاطبان و مشتریان هدف خویش تحویل نمایید.

اما لازم به توضیح است با توجه به هزینه گزاف استفاده از گاز هلیوم، بیشتر مشتریان شرکت دیبا که قصد خرید و سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی دارند به همراه سفارش خود یک عدد پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آبی با ۷۰۰ وات قدرت و یا پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی با ۶۰۰ وات قدرت در زمان ثبت سفارش به شرکت دیبا درخواست خویش را اعلام نموده تا زمان ارسال، سفارش با پمپ باد برای ایشان ارسال گردد.

از این رو شما می توانید هزینه های اضافی به جهت بادکنک آرایی به منظور استفاده از گاز هلیوم را تا میزان قابل توجهی بکاهید.

لذا اگر قصد استفاده از گاز هلیوم را نیز دارید می توانید به صورت موردی و تعداد محدود بادکنک های تبلیغاتی را با گاز هلیوم پر نموده و در فضای داخلی و محیط کسب و کار خویش استفاده و بهره برداری نمایید.

قیمت بادکنک هلیومی عددی:

بادکنک های عددی که عموما بصورت فویلی نیز می باشند و برای جشن های مختلف مانند جشن تولد و عروسی مورد استفاده قرار می گیرد که هم قابلیت این را دارد که داخل آن را با گاز هلیوم تزریق نموده و با استفاده از یک ربان این بادکنک ها را در محیط جشن بصورت معلق قرار دهید و یا در حالت دیگر داخل آنرا با هوا پر نموده و با استفاده از چسب های دو طرفه مخصوص بادکنک که به صورت بی رنگ می باشند به راحتی بر روی دیوار و سایر سطوح بچسبانید و زیبایی مراسم خود را نیز چندین برابر نمائید.

این بادکنک ها عددی در رنگ های متنوع مانند طلایی، آبی، قرمز، صورتی و… در بازار موجود می باشند که بصورت تکی یا اصطلاحا دانه ای به مصرف کنندگان عرضه می گردد که با توجه به کیفیت های متفاوت آن از قیمت های متنوعی نیز برخوردار می باشند.

بادکنک تبلیغاتی هلیومی ارزان:

شرکت چاپ دیبا علاوه بر چاپ بادکنک تبلیغاتی با لوگو اختصاصی شما سروران اقدام به فروش عمده بادکنک تبلیغاتی با قیمت مناسب و ارزان نموده است. شما سروران می توانید این بادکنک ها را در تعداد حداقل 1000 عددی در رنگ های شاد و با کیفیت بسیار مطلوب و نازلترین قیمت از شرکت چاپ دیبا تهیه نمائید. و آنها را به وسیله گاز هلیومی پر نمایید.

لازم به توضیح است که بادکنک های تبلیغاتی در بسته های صد عددی با رنگ اختصاصی مانند قرمز، سبز، آبی، مشکی و بسیاری از رنگ های خاص و متنوع دیگر و یا در بسته میکس یا اصطلاحا رنگ جور به مشتریان عزیز عرضه می گردد که شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت با پرسنل شرکت دیبا از صفحه تماس با ما در سایت و یا از طریق صفحات شرکت دیبا در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار نموده و از قیمت به روز چاپ بادکنک مطلع شوید.

لازم به توضیح است شرکت دیبا علاوه بر فروش عمده بادکنک، سایر ملزومات چاپ بادکنک تبلیغاتی مانند گیره و نی بادکنک، پمپ باد بادکنک برقی دو سوپاپه را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در بازار و به شما مشتریان گرامی عرضه می دارد.

همچنین بخوانید: سفارش چاپ اختصاصی بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

قیمت بادکنک هلیومی

[WPSM_AC id=4336]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *