💕 بادکنک را با چه گازی پر میکنند

بادکنک را با چه گازی پر میکنند

فهرست مطالب

بادکنک، این رفیق دوست‌داشتنی و رنگارنگ، از دیرباز مهمان لحظات شاد و خاطره‌انگیز ما بوده است. از کودکی تا بزرگسالی، هیچ کس نمی‌تواند در برابر جذابیت و شادی بادکنک‌ها مقاومت کند. تاریخچه بادکنک‌ها به قرن‌ها پیش باز می‌گردد و در طول این سال‌ها، این وسیله ساده، مسیر پرفرازونشیبی را طی کرده است.

بادکنک‌ها، نمادی از شادی و سرزندگی هستند. رنگ‌ها و اشکال متنوع آنها، فضایی شاد و مفرح را به وجود می‌آورند. کودکان با بادکنک‌ها دنیای خود را می‌سازند و با آنها به بازی و سرگرمی می‌پردازند. برای بزرگسالان نیز، بادکنک‌ها یادآور خاطرات شیرین کودکی و لحظات شاد هستند.

بادکنک‌ها، هدیه‌ای ساده و در عین حال دوست‌داشتنی هستند که می‌توانند شادی و سرزندگی را به زندگی ما هدیه دهند. آنها نمادی از امید و آرزو هستند و با دیدن آنها، به یاد روزهای خوب و خاطرات شیرین می‌افتیم.

کاربرد بادکنک‌ها فقط به بازی و سرگرمی محدود نمی‌شود. امروزه از بادکنک‌ها در جشن‌ها و مراسم‌های مختلف نیز استفاده می‌شود. تزیین سالن‌های جشن، تولد، عروسی، و سایر مراسم‌ها با بادکنک‌ها، فضایی شاد و باشکوه را ایجاد می‌کند و به زیبایی و جذابیت مراسم می‌افزاید.

روش های مختلف باد کردن بادکنک

لازم به توضیح است که بادکنک را می توان به روش های مختلف باد نمود و سپس برای دیزاین و تزئین از آنها بهره برد. لذا روش اول به این صورت می باشد که شما می توانید با کمک پمپ باد برقی و یا دستی بادکنک ها را با هوا پر نموده و سپس دهانه آنها را بسته و سپس مورد استفاده قرار دهید و باید توجه داشته باشید که پمپ باد دستی از تقریباً ۱۰ سال پیش برای باد کردن بادکنک ها استفاده می شدند که یک مقدار زمان بر بوده و استفاده از آن ها تا حدودی سخت خواهد بود. اما با استفاده از پمپ باد های برقی می‌توانیم در کمتر از چند دقیقه تعداد زیادی بادکنک را باد نمایید.
بدین صورت که میتوانید پمپ باد برقی دو سوپاپه را که در دو مدل ۷۰۰ وات رنگ آبی و ۶۰۰ وات رنگ صورتی از شرکت چاپ دیبا تهیه نموده و برای بادکنک های خود استفاده نمایید.
 .روش دوم به این صورت می باشد که شما سروران میتوانید از گاز هلیوم برای تزریق نمودن داخل بادکنک استفاده نمود، این نوع گاز باعث شناور شدن بادکنک میشود
روش های مختلف باد کردن بادکنک

ماندگاری گاز هلیوم داخل بادکنک

حال باید توجه داشت که برای اینکه بتوان ماندگاری گاز هلیوم داخل بادکنک گازی را افزایش دهید می توانید از چسب مایع بادکنک استفاده نموده و ابتدا چند قطره چسب را داخل بادکنک ریخته و سپس کل جداره بادکنک را از داخل به چسب آغشته نمایید و بعد گاز هلیوم را داخل بادکنک تزریق کنیم، این امرسبب می شود که تایم طولانی تری گاز هلیوم داخل بادکنک باقی بماند و از داخل بادکنک خارج نشود.
شایان ذکر است بادکنک را می توان با گازهای مختلف پر نمود مثل گاز هلیوم و یا گاز سی ان جی که همان گاز شهری میباشد. اما این نکته حائز اهمیت میباشد که گاز سی ان جی برای تزریق داخل بادکنک بسیار خطرناک بوده و امکان آتش سوزی بالایی دارد پس بهترین راه استفاده از گاز هلیوم برای تزریق داخل بادکنک می باشد که هیچ خطر جانی برای شما سروران در بر نخواهد داشت و به هیچ عنوان برای انسان مضر نمیباشد.

تاثیر بادکنک آرایی در مشاغل مختلف

بادکنک آرایی از آن دسته از اقدامات میباشد که بسیار مورد توجه عموم مردم و حاضران در مراسمات و جشن های خصوصی و همچنین در محل کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است.
امروزه بادکنک آرایی یک تخصص ویژه و یک کار بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد که توسط افراد باد‌کنک آرا صورت خواهد گرفت.
باید در نظر داشت اشخاصی که به صورت حرفه‌ای در امر بادکنک آرایی فعالیت دارند مطمئناً دوره های بسیار ویژه و کامل کار بادکنک آرایی را در ادوار و سالهای متمادی دیده اند و حال به درجه ای از تخصص رسیده اند که می‌توانند این کار را به هر نوع و صورتی که شما سروران در ذهن داشته باشید در محل کسب و کار شما و یا در مهمانی های خصوصی تان انجام داده و تحویلتان نمایند.

بادکنک را با چه گازی پر میکنندجذب نگاه افراد

در نظر داشته باشید که تاثیر بادکنک آرایی در مراسمات شما سروران به این صورت خواهد بود که عموم مردم و اشخاص و میهمانانی که در مراسم دارید در نگاه اول مجذوب دیزان و تزیینات بسیار خاص شما خواهند شد و شما می توانید عکسبرداری و فیلمبرداری منحصر به فردی را از محل مورد نظر خود انجام می دهید و یا میهمانانی که در مراسم شما اقدام به عکس گرفتن با دیزاین خاصتان مینمایند و زمانی که این تصاویر ثبت شده را بازنشر می کنند خود به نوعی برای شما تبلیغ محسوب می گردد. به این صورت که اگر این تصاویر در میهمانی های شخصی و خصوصی ثبت شده باشد باعث تجدید خاطره برای مهمانان می‌گردد و همیشه این نوع بادکنک آرایی و جذابیت منحصر به فرده محل برگزاری مراسم شما در ذهن ایشان ثبت خواهد شد و ملکه ذهن ایشان می گردد و همیشه به نیکی از مراسمات شما یاد می شود. و اما اگر بادکنک آرایی در محل کسب و کار و شغل شما سروران انجام شده باشد و زمانی که عموم مردم و مشتریان شما با دیزاین خواص محل کسب و کارتان، تصاویر و عکسهایی را ثبت نمایند و برای دوستان و آشنایان خود این تصاویر را ارسال نمایند به نوعی تبلیغات دهان به دهان برای شما سروران آن انجام شده و باعث پیشرفت شغلی شما و سود دهی بالا و بازدهی بسیار مطلوب برایتان در بر خواهد داشت.

بادکنک آرایی و تاثیر آن روی مخاطب

حال این نکته برای شما صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارها بسیار حائز اهمیت می باشد که اگر قصد بادکنک‌ارایی در محل کسب و کارتان را دارید می توانید از بادکنک های چاپ شده که به آن چاپ بادکنک و یا چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز گفته می شود برای دیزاین و تزئینات خود استفاده نمایید که تاثیر دوچندانی را نیز بر روی مخاطب خواهد گذاشت و به نوعی لوگو و نام و نشان تجاری شما را که روی بادکنک تبلیغاتی چاپ شده است در ذهن ایشان ثبت می نماید.
تبریک تولد با بالن تولد

نقش چاپ بادکنک تبلیغاتی در کسب و کارها

شایان ذکر است که تبلیغات برای تمامی مشاغل در هر گروه صنفی و شغلی که باشند یک امر بسیار ضروری محسوب می گردد، به این صورت که میبایست در تمامی ادوار و دوره‌های مختلف مورد توجه باشد و به هیچ عنوان تبلیغات برای یک برند و نشان تجاری هزینه محسوب نمی شود و بر عکس تبلیغات به نوعی سرمایه گذاری برای آینده شغلی شما سروران میباشد.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه در سال های اخیر کشور عزیزمان ایران تحت تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است و به نوعی دچار مشکلات اقتصادی شده است و این مشکلات تمامی کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار داده و به دلیل اینکه شما سروران بتوانید از یک تبلیغات بسیار مطلوب در مسیر درست و هدفمند با یک هزینه بسیار منطقی استفاده نمایید، امری است که موجب پیشرفت کاری شما عزیزان شده و سبب می گردد که  صرفه جویی مطلوبی نیز در بحث اقتصادی انجام دهید.

استفاده از تبلیغات تاثیر گذار

لذا بدین صورت شما مدیران مشاغل می‌توانید از چاپ بادکنک تبلیغاتی به عنوان یک تبلیغات بسیار تاثیرگذار بر روی مشتریان و مخاطبین خود استفاده نموده و با درج و چاپ متن و لوگو و نشان تجاری خود روی بادکنک تبلیغاتی، اهداف تجاری خود را به مشتریان خویش انتقال داده و در کوتاه مدت و بلند مدت بازدهی بسیار مطلوبی را برای کسب و کار خود به وجود آورید.
لذا در نظر داشته باشید که با توجه به ظرفیت بالقوه بادکنک تبلیغاتی که یک حس شادی و نشاط و همینطور یک احساس نوستالژی برای بزرگسالان به همراه خواهد داشت شما می توانید از این ظرفیت به درستی و هدفمند استفاده نموده و از تاثیرات بسیار زیاد بادکنک تبلیغاتی بهره مند شوید.
لذا علاوه بر تبلیغات برند خود بر روی بادکنک تبلیغاتی که حداقل در تیراژ ۱۰۰۰ عدد تولید و چاپ میگردد، یک هزینه بسیار ناچیز برای ارائه هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود صرف نموده و این بادکنک های تبلیغاتی را به همراه گیره و نی به مشتریان خویش تحویل داده و این بادکنک ها مانند یک تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر تبلیغات برند شما عزیزان را انجام خواهد داد و باعث پیشبرد اهداف تبلیغات شما میگردد.
نقش چاپ بادکنک تبلیغاتی در کسب و کارها
همچنین بخوانید: کاربرد چاپ بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

2 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      بله، گاز شهری یا همان گاز مایع شده نفت گاز (LPG) است .این گازها سبک‌تر از هوای معمول هستند و به همین دلیل، بادکنک پر شده با گاز شهری بالا می‌رود.
      البته، بادکنک پر شده با گاز شهری به اندازه بادکنک پر شده با گاز هلیوم بالا نمی‌رود. گاز هلیوم سبک‌تر از گاز شهری است و به همین دلیل، بادکنک پر شده با گاز هلیوم سریع‌تر و بالاتر می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *