جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 ساخت بالن تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت دارد این افتخار را دارد که در چندین سال گذشته اقدام به طراحی، تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی نموده است و توانسته با خدمات نوین و مطلوبی که به مشتریان گرامی ارائه می دهد توانسته با بسیاری از برندهای معتبر و معروف افتخار همکاری و فعالیت مستمر داشته باشد.

از این رو شما سروران برای ساخت بالن تبلیغاتی خود به صورت اختصاصی و با طرح و ایده ای که مدنظرتان می باشد می توانید با مشاورین و کادر مجرب شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و هر نوع طرح و یا لوگویی که مد نظرتان می باشد را به منظور طراحی و چاپ به تیم تخصصی بالن تبلیغاتی شرکت دیبا انتقال داده تا بر اساس آن چیزی که شما سلیقه تان می باشد فرآیند ساخت بالن تبلیغاتی صورت پذیرد.

روند طراحی و ساخت بالن تبلیغاتی:

در نظر داشته باشید که شرکت دیبا قبل از اقدام به هرگونه چاپ و تولید بالن تبلیغاتی ابتدا یک ماکت و یک طراحی از کار نهایی شده برای شما سروران از طریق راه های ارتباطی و شبکه های مجازی ارسال می نماید تا شما عزیزان بتوانید به راحتی نمونه کار نهایی را ملاحظه نموده و پس از تایید شما سروران فرایند ساخت و تولید بالن تبلیغاتی صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است که عملیات ساخت بالن تبلیغاتی در کارگاه شرکت دیبا که در تهران می باشد انجام می شود و سپس بعد از اتمام کار، بالن تحویل نصابان بالن تبلیغاتی شرکت دیبا می شود تا ایشان بر اساس محلی که شما سروران در هنگام ثبت سفارش اعلام نموده اید و در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که قرار دارید حضور به هم رسانند و فرایند نصب و تحویل بالن تبلیغاتی تقدیم حضورتان خواهد شد تا بتوانید از بازخورد و بازدهی بسیار ایده‌آل بالن تبلیغاتی در کوتاه مدت و دراز مدت بهره مند شده و تاثیرات شگرف آن را در کسب و کار خویش به صورت کاملا مطلوب احساس نمائید.

همچنین بخوانید: بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

ساخت بالن تبلیغاتی

مواد اولیه برای تولید بالن تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که شرکت های مختلف در تولید بالن تبلیغاتی از مواد و متریال متنوع به منظور تولید بالن تبلیغاتی استفاده می نمایند.

اما این نکته حائز اهمیت می باشد که شرکت چاپ دیبا از بهترین کیفیت مواد اولیه و پارچه و تمامی متریالی که برای تولید بالن از صفر تا صد تولید که باید به کار رود استفاده نموده تا بتواند یک بالن مطلوب و متناسب با نظر شما سروران به بهترین شکل ممکن تقدیم حضورتان نماید.

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا از پارچه برنی که بهترین کیفیت پارچه برای تولید بالن می باشد استفاده نموده و این پارچه توسط شرکت مارون صنعت اصفهان تولید می گردد و روانه بازار می شود و پس از ساخت و تولید بالن تبلیغاتی با پارچه برنی فرایند چاپ روی آن صورت می گیرد.

شایان ذکر است شرکت دیبا از بهترین دستگاه های ممکن در کشور برای دوخت پارچه به منظور تولید بالن استفاده می نماید و پس از اینکه کار نهایی شد، یک تست مجزا در شرکت دیبا به منظور چک کردن نهایی سفارش شما عزیزان صورت می پذیرد و در آخر فرآیند چاپ روی بالن تبلیغاتی انجام می شود.

چاپ روی بالن تبلیغاتی:

باید در نظر داشته باشید که برای چاپ روی بالن تبلیغاتی از استیکر و یا همان شبرنگ که به دفعات و در طول روز بر روی شیشه های مغازه ها ملاحظه و مشاهده می‌نمایید استفاده می شود تا بتوانید یک چاپ ایده آل و چند رنگ به شما سروران تحویل نماییم.

این نکته نیز بسیار مهم می باشد که شما عزیزان می توانید چاپ روی بالن تبلیغاتی را برای ادوار مختلف تغییر داده و با توجه به اقتضای کاری خود، در فواصل زمانی مختلف فرآیند چاپ را به صورت مجزا بر روی بالن انجام دهید و یا به اصطلاح دیگر، چاپ روی آن را نیز می توانید تغییر دهید.

همچنین بخوانید: نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی

اندازه های متنوع بالن تبلیغاتی:

باید در نظر داشته باشید که بالن های تبلیغاتی در انواع و ابعاد مختلف تولید و روانه بازار می شود که دارای استانداردهای خاص خود می باشد.

از این رو می بایست به شما سروران این نکته را بیان نماییم که تولید بالن تبلیغاتی در ابعاد زیر و در قطر ۳ متر، قطر۵/۳ و قطر ۵/۵ به صورت استاندارد و با الگوهای مشخص شده در شرکت دیبا صورت می پذیرد.

شرکت دیبا این ابعاد را به اقتضای نیازی که شما سروران دارید و یا با توجه به جا و محلی که شما عزیزان مشغول به فعالیت می باشید یک سایز مطلوب را به شما مشتریان گرامی ارائه نموده.

و با توجه به خواست و نظر شما عزیزان فرایند تولید و تحویل بالن تبلیغاتی را بر اساس ابعاد و اندازه ای که مد نظرتان می باشد و همینطور شکل و شمایل یا مدل هایی که شما عزیزان مطلوبتان است، فرآیند تولید بالن تبلیغاتی صورت پذیرفته و کار نهایی خواهد شد.

باید به این نکته اشاره نماییم که کیفیت پارچه در ابعاد و اندازه های مختلف بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا به صورت یکسان می باشد و فقط و فقط اندازه و سایز بالن با توجه به چیزی که شما سروران مدنظرتان میباشد در سایزهای فوق‌الذکر تغییر خواهد کرد.

ساخت بالن تبلیغاتی

چه سایز بالنی را انتخاب کنیم؟

حال این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که بسیاری از شما عزیزان این سوال را می پرسید که ما برای کسب و کار خود از کدام سایز بالن تبلیغاتی استفاده نماییم؟

لذا از این رو به شما عزیزان بیان می نماییم که با توجه به موقعیت جغرافیایی که شما سروران قرار دارید و همینطور میزان هزینه ای که قصد دارید به منظور تبلیغات انجام دهید، می‌توانید یک سایز مورد نظر که مطلوبتان می باشد را انتخاب نموده و سفارش دهید.

اما در نظر داشته باشید که سایز ۳ متر حداقل سایزی است که می‌توان برای تولید بالن استفاده نمود و اگر واقعاً قصد این را دارید که تبلیغاتتان به چشم بیاید و به شکل مطلوبی کسب و کارتان دیده شود باید حداقل سایز ۳ متر را سفارش دهید و به هیچ عنوان از سایز کوچکتر از ۳ متر برای تولید بالن استفاده نکنید، چون تبلیغات شما در ارتفاع اصلا دیده نخواهد شد.

نکته حائز اهمیت این است که اگر برایتان بحث مالی مطرح نمی باشد سایز ۵/۵ بهترین گزینه می باشد که می تواند به منظور تولید بالن تبلیغاتی سفارش دهید و اگر در داخل شهر قرار دارید و ساختمان های بلند در اطراف تان می باشد می توانید از سایز ۵/۳ متر که ابعاد مطلوب و ایده‌آلی دارد و همینطور فضای بسیار خوبی برای چاپ در اختیارمان قرار می‌دهد نیز استفاده نموده و بهره مند شوید که صرفه اقتصادی خوبی نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

مدت زمان تولید تا نصب بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا:

از آنجا که شرکت دیبا با بهره گیری از بهترین دستگاه های موجود در کشور، اقدام به تولید بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی می نماید و با توجه به اینکه از یک کادر مجرب و حرفه ای به منظور ارائه خدمات بسیار خاص و نوین به شما سروران بهره می برد، از این رو شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر در یک بازه زمانی بسیار کوتاه سفارش مورد نظر خود را در محل خویش تحویل بگیرید.

شایان ذکر است شرکت دیبا در یک بازه زمانی یک هفته الی ۱۰ روزه فرایند طراحی، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی شما سروران را در محل مورد نظرتان انجام خواهد داد و کار به صورت نهایی تقدیم حضورتان می گردد.

لذا پس از ثبت سفارش شما عزیزان، در همان روز، طراحی لوگو با توجه به اطلاعات و دیتا هایی که شما عزیزان به ما ارائه نموده اید انجام شده و طراحی به منظور تایید شما مشتریان گرامی خدمتتان ارسال می گردد و پس از تایید نهایی فرایند تولید صورت خواهد پذیرفت و بعد از اتمام کار چاپ، بالن تبلیغاتی به منظور نصب به محل مورد نظر شما ارسال میگردد.

به همین جهت شما عزیزان هیچگونه دغدغه ای برای نصب بالن تبلیغاتی خود در محلی که قرار دارید نخواهید داشت و نیاز به هیچ گونه اقدامات اولیه نیز برای نصب بالن نخواهد بود و تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا تمامی کارهای لازم را در محل شما سروران انجام می دهد. با توجه به جا نمایی که برای بالن با مشورت شما مشتریان گرامی در محلتان صورت می پذیرد، بهترین جا برای نصب انتخاب شده و سپس فرایند نصب صورت می پذیرد و بالن تبلیغاتی حضورتان می شود.

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی ارزان

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

ساخت بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *