💕 چاپ سربرگ اداری و مدیریتی+قیمت چاپ سربرگ فوری و ارزان

چاپ سربرگ در تهران

فهرست مطالب

ملزومات اداری و مورد مصرف در یک شرکت، به دسته های مختلفی تقسیم می شود که سربرگ اداری، یکی از مهم ترین آن هاست. سربرگ های اداری همان کاغذهای A4 یا A5 می باشد که برای نوشتن نامه های اداری یا فاکتور و پیش فاکتور از آن استفاده می شود و برای نوشتن نامه یا صدور فاکتور و هر چیز دیگر، استفاده می شود.

چاپ فوری و ارزان سربرگ، برای بسیاری از کسب و کارها، اهمیت زیادی دارد. کسب و کارهای امروزی، کمتر پیش می آید که در ارتباطات خود از کاغذ استفاده کنند. اکثر مکاتبات از طریق ایمیل و امکانات دیگر انجام می شود اما شرکت های معتبر و کسب و کارهای بزرگ، ترجیح می دهند که در دفتر مدیریت و سیستم اداری خود، از سربرگ های چاپ شده استفاده کنند و با چاپ افست نیز درگیر باشند.

قیمت چاپ سربرگ فوری و ارزان در تهران، تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد که در اینجا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. بر همین اساس، چند پرسش کلیدی و مهم مطرح کرده ایم و در ادامه به پاسخ آنها خواهیم پرداخت:

  1. قیمت چاپ سربرگ فوری و ارزان در تهران، چقدر است؟
  2. لیست قیمت چاپ سربرگ فوری و ارزان، شامل چه رنج قیمت هایی است؟
  3. اهمیت چاپ سربرگ و کارت ویزیت چیست؟
  4. چاپ سربرگ اداری، چه مزایایی دارد؟
  5. چه دلایلی برای استفاده از سربرگ اداری در کسب و کارها و شرکت ها وجود دارد؟

قابل ذکر است که این محتوا صرفا آموزشی است

لیست قیمت چاپ سربرگ فوری و ارزان در تهران

چاپ سربرگ اداری در موسسات و شرکت های چاپ کارت ویزیت و سربرگ، صورت می گیرد. معمولا سربرگ های اداری در چاپخانه ها به تعداد مشخصی تولید می شوند. بهتر است سربرگ اداری دارای یک لوگو و نام شرکت باشد. اگر به گونه ای طراحی شود که خیلی خلاصه وار بتوان از دیدن سربرگ، به نوع شرکت و محصولات و خدمات آن پی برد، بسیار عالی است. همچنین نام برند و راه های ارتباطی باید در سربرگ اداری، مشخص و واضح باشد.

اگر برای تهیه سربرگ اداری به چاپخانه مراجعه کنید، با لیست قیمت چاپ سربرگ فوری مواجه می شوید. چاپ فوری سربرگ، به خاطر فوری بودن ممکن است کمی گران تر باشد .اما در برخی از چاپخانه ها نیز ممکن است برای ایجاد محیط رقابتی با سایر شرکت های چاپ، ارزان تر باشد.

به هر حال شما با لیست قیمتی متفاوتی مواجه هستید که با توجه به نوع چاپ و رنگ سازمانی دلخواه تان و همچنین با توجه به بودجه شرکت، می توانید مناسب ترین و ارزان ترین را انتخاب کنید.

  یکی از نکات مهم در طراحی این سربرگ ها این است که باید از رنگ سازمانی یا رنگی که در ارتباط با فعالیت شرکت باشد استفاده کرد. همچنین در پایین این سربرگ ها باید آدرس و تلفن و آدرس پستی و ایمیل و لینک شبکه های اجتماعی و سایر راه های ارتباطی با شیوه ای هنرمندانه طراحی و نوشته شود. این کار می تواند شما را در حفظ مشتریان قبلی و به خصوص ایجاد پل ارتباطی میان شما و مشتریان جدید، یاری رسان باشد.

قیمت چاپ سربرگ اداری

چاپ سربرگ و کارت ویزیت

این روزها اکثر کسب و کارهای خرد و کلان به جای استفاده از تبلیغات بصری و محیطی گران قیمت، سعی در حذف هزینه های خود دارند و به همین دلیل به استفاده از تبلیغات ارزان و فوری روی آورده اند. مثلا استفاده ار شبکه های اجتماعی یکی از این تبلیغات ارزان است. اما گاهی وقت ها نمی توان مکاتبات یک شرکت را با شبکه های اجتماعی انجام داد. در واقع، پرستیژ کاری یک شرکت معتبر، چنین اجازه ای را نمی دهد و این یک اقدام غیر حرفه ای به شمار می آید. برای همین باید از سربرگ اداری استفاده کرد. سربرگ علاوه بر راه انداختن کار مکاتبات و نامه نگاری ها، می تواند یک جنبه ی تبلیغاتی از شرکت داشته باشد.

دومین اقدامی که می توان در زمره راه های تبلیغاتی ارزان، به شمار آورد، چاپ کارت ویزیت است. چاپ کارت ویزیت همانند چاپ سربرگ فوری و ارزان، دارای اهمیت بالایی است و می تواند از آن در جهت معرفی کسب و کار، استفاده کرد.

مزایای چاپ سربرگ اداری چیست؟

  • سربرگ تجارت و کسب و کار شما را به سمت حرفه ای شدن پیش می برد. مخاطبان شما با دیدن سربرگ شرکت شما، به دید حرفه ای تری به شما نگاه خواهند کرد.
  • سربرگ های اداری صرفه جویی در وقت و هزینه های گزاف تبلیغات و بازاریابی را برای شما به همراه خواهند داشت. یک سربرگ زیبا و منحصر به  فرد می تواند
  • عملا نقش یک تبلیغ کارت ویزیت یا یک پست و استوری اینستاگرامی و… را به خوبی برای شما ایفا کند.
  • کاهش سوء استفاده از نامه های اداری و رسمی به جهت داشتن نکات ریز سربرگ ها که مربوط به نشانه های خاصی می باشد مثل لوگو یا علامت های دیگر

دلایل استفاده از سربرگ اداری فوری و ارزان در تهران

استفاده از سربرگ اداری و اهمیت چاپ سربرگ فوری برای ادارات و کسب و کارها، نباید نادیده گرفته شود. برخی از صاحبان کسب و کار، این اقدام را نوعی ریخت و پاش و هزینه ی اضافی قلمداد می کنند. باید گفت که این تفکر، کاملا اشتباه است و نه تنها هزینه اضافی نیست، بلکه نوعی صرفه جویی در تبلیغات است.

نام برند و لوگوی کسب و کار شما در سربرگ اداری، نوعی تبلیغ بصری است که در ذهن مشتریان فعلی و جدید شما، هر از گاهی تداعی می شود. همین کار باعث می شود تا در صورت لزوم، مشتریان با شما ارتباط بگیرند و اگر از خدمات یا محصولات شما راضی باشند، از طریق تبلیغ کلامی و دهان به دهان، شما را به دیگران معرفی کنند.

اگر کسب و کار و شرکت شما دارای سابقه چند ساله است، لزوم استفاده از سربرگ برای شما، کاملا واضح و روشن است و باید جزئی از ست اداری شما باشد. اگر هم دارای یک استارتاپ نوپا هستید، باید برای ایجاد جلوه های بصری و تبلیغات ارزان، حتما از سربرگ اداری استفاده کنید.

یکی از دلایل مهم استفاده از سربرگ اداری در تمام کسب و کارها، بازاریابی به روش خاموش است. در این روش، شما با استفاده از سربرگ کاری در یادداشت های روزانه و یا نامه های اداری خود، علاوه بر حفظ پرستیژ کاری، در ذهن مشتریان، باقی خواهید ماند.

 و کلام آخر

 چاپ فوری سربرگ ارزان در تهران، در تمامی چاپخانه ها امکان پذیر است و شما می توانید برای سفارش ست اداری خود شامل کارت ویزیت و سربرگ، به این چاپخانه ها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *