💕 نحوه باد کردن بادکنک فویلی

قیمت پمپ باد بادکنک

فهرست مطالب

امروزه بادکنک علاوه بر کارایی های مرسوم که برای دیزاین و تزئین محل های مختلف استفاده میشود، در مدل های متنوع جهت استفاده در مراسمات گوناگون مورد بهره برداری قرار می گیرد.
لازم به توضیح از یکی از مدل های بسیار کارآمد که در سال های اخیر مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و تمامی افراد که در مراسمات و جشن های خصوصی و خانوادگی و همینجور مراسمات تجاری مانند افتتاحیه واحدهای کسب و کار شرکت نموده اند با این دسته از بادکنک ها آشنا شده و انواع مختلف آن را مشاهده نموده اند، بادکنک های فولی می باشد.
شایان ذکر است بادکنکهای فویلی در انواع متنوع مانند قلب، تصاویر و شخصیت های کارتونی، مدل اعداد، مدل گرد و مدل های مختلف مانند هواپیما و بسیاری مدل دیگر در دسترس میباشد که هر یک از این بادکنک های فویلی در یک جای خاص و یک جشن منحصر به فرد مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر زیبایی بصری که دارد، دیزاین و تزئینات شما عزیزان را بسیار چشم نواز و شکیل خواهد نمود.

عمر مفید بادکنک ها

یکی از سوالاتی که بیشتر مشتریان ما از پرسنل شرکت دیبا می پرسند این است که نحوه باد کردن بادکنک های فویلی به چه صورت میباشد و تا چه میزان عمر مفید این بادکنک ها خواهد بود.
لذا باید به شما سروران اذعان نماییم که هر یک از بادکنک های فویلی که در هر رنگ و مدل متنوعی که باشند دارای یک دهانه ورودی بوده که مانند یک سوپاپ می باشد. لذا شما عزیزان ابتدا می بایست دهانه ورودی بادکنک های فویلی را باز نموده و سپس پس به وسیله یک پمپ باد برقی بادکنک یا توسط پمپ باد های دستی بادکنک که در تمام فروشگاه ها در سطح شهر موجود می باشند، هوا و باد را داخل بادکنک فویلی تزریق نموده و بعد از اینکه به مقدار مورد نظر شما عزیزان باد داخل بادکنک تزریق شد، فرایند باد نمودن را قطع کرده و سپس با دو انگشت خود دهانه ورودی را محکم فشار دهید تا بسته شود.
علت این امر این است که شرکت های تولیدی بادکنک های فویلی برای اینکه شما عزیزان در امر باد نمودن بادکنکهای فویلی دچار مشکل نشوید یک سوپاپ اطمینان بر روی دهانه ورودی قرار داده اند که با فشار دادن دو انگشت لبه های بالا و پایین به هم چسبیده و مانع خروج باد می شوند و علاوه بر این که باد داخل بادکنک خارج نمی شود، نیاز به یک نخ یا روبان وجود ندارد که شما بخواهید دهانه بادکنک های فویلی را بسته و از آن استفاده نمایید.
عمر مفید بادکنک ها

خارج نمودن باد بادکنک های فویلی

شایان ذکر است بعد از اتمام کار در هر زمانی که مورد نظرتان می باشد می توانید دهانه های ورودی را از هم جدا نموده و به راحتی با فشار دادن قسمت هایی از بادکنک های فویلی که باد داخل آن است هوای داخل بادکنک را خارج نموده و به فرم اولیه بادکنک باز گردانید. نکته قابل توجه این است که اگر بادکنک فویلی با جسم تیز برخورد نکند شما عزیزان می توانید به دفعات از آن استفاده نموده و در مراسمات و جشن های مختلف خویش مجدد از این بادکنک ها با همان کیفیت اولیه بهره برداری نمایید. لازم به توضیح است که بادکنکهای فویلی که همانطور که از اسمشان مشخص از متریال اولیه مانند فویل و زر ورق صنعتی و بسیار نازک تهیه شده است که بسیار مقاوم نیز می باشد. و این امر به شما عزیزان کمک می کند که با یک بار خرید بادکنک های فویلی در مدل های متنوع در مدت زمان طولانی برایتان امکان استفاده از آن وجود داشته باشد، و به نوعی صرفه اقتصادی نیز برایتان به همراه دارد. شایان توجه میباشد که بادکنک های فویلی در رنگ بندی های بسیار خاص و منحصر به فرد تولید و در بازار عرضه می گردد.

مدل های مختلف و گوناگون بادکنک

شایان ذکر است امروزه بادکنک ها علاوه بر مدل های مرسوم که در سالهای گذشته تمامی شما عزیزان از آن استفاده می نمودید و آن مدل بادکنک های لاتکسی گرد بودند، لذا مدل های بسیار مختلف و گوناگونی از بادکنک روانه بازار شده که در دسترس شما سروران می باشد. این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که تمامی بادکنک هایی که در بازار ایران وجود دارند وارداتی بوده و از کشورهای مختلف که عموماً آسیای شرقی می باشند روانه بازار ایران می گردد. علاوه بر بادکنک های فویلی که در بالا به آن اشاره نمودیم می‌توانیم از بادکنک های لاتکسی، پاستیلی، کروم و بسیاری مدل متنوع دیگر نام ببریم. که هر یک از این بادکنک ها کارایی منحصر به فرد خود را دارند و در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. لذا توجه باید داشته باشیم که رسالت استفاده از بادکنک با هر رنگ و هر شکل و هر مدلی که باشد این است که برای دیزاین و تزئینات محل های متنوع و همچنین برای بازی نمودن کودکان و خردسالان مورد استفاده قرار می گیرد.
مدلهای مختلف و گوناگون بادکنک

اشکال مختلف بادکنک ها

اما در سال‌های گذشته بسیاری از افراد متخصص در امر بادکنک آرایی که در استفاده از بادکنک حرفه ایی می باشند، با بادکنک ها و مدل های گوناگون آن اشکال مختلف را خلق نموده و بیش از پیش هیجان ما را در استفاده از بادکنک بالا ببرند و این خود یک هنر بسیار منحصر به فرد می باشد که می توانند بر زیبایی محل مراسمات ما به صورت بسیار محسوس بیفزایند. باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که بادکنکها در هر مدل و شکلی که باشند در سایزها و اندازه های مختلف در بازار موجود می باشند. برای مثال باید بیان نماییم که بادکنک های لاتکسی که در مدلهای گرد و قلب عموما مورد استفاده قرار می گیرد در سایز ها و ابعاد ۱۰، ۱۱ و ۱۲ اینچ در دسترس میباشند.
و از آنجا که هر اینچ که واحد اندازه گیری کشورهای خارجی می باشد را وقتی به سانتیمتر تبدیل نماییم، میشود دو و نیم سانت. به عبارت دیگر وقتی می گوییم بادکنک ۱۲ اینچ یعنی سایز آن ۳۰ سانت می باشد.  پس می بایست شما عزیزان به این نکته توجه نمایید که برای بادکنک آرایی محل های مراسمات خویش، اگر نیاز به بادکنک های کوچک و بزرگ دارید این بادکنک ها را در سایزهای مختلف تهیه نموده تا به راحتی بتوانید از آن استفاده و بهره برداری نمایید. و این هم برای شما عزیزان صرفه جویی در هزینه را در بر خواهد داشت.

بهترین نوع بادکنک جهت چاپ

در سال های اخیر یکی از مهمترین ابزار تبلیغاتی که مورد استفاده عموم مردم و صاحبان مشاغل قرار گرفته است چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد. شما عزیزان که قصد تبلیغات کسب و کار خود را دارید می توانید هر لوگو و یا هر متن و هر آنچه که در ذهن تان می باشد را بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و به عموم مردم و مشتریان خود به جهت تبلیغات ارائه نمایید. لذا از آنجا که بادکنک یک ابزار بسیار شاد و مفرح برای کودکان می باشد و همچنین یک حس نوستالژی و بازگشت به خاطرات گذشته را برای افراد بزرگسال به همراه دارد. از همین رو شما میتوانید از این بستر بالقوه بادکنک به خوبی استفاده نمایید و تبلیغات برند و کسب و کار خود را بر روی بادکنک چاپ نموده و به افراد مختلف در سنین گوناگون تحویل نمایید تا این بادکنک های تبلیغاتی مانند یک تابلوی روان برای شما عمل نموده و تبلیغات شغلی شما عزیزان را در سطح شهر به خوبی انجام نماید.
بهترین نوع بادکنک جهت چاپ

استفاده از بادکنک ها در انواع مراسمات

نکته دیگر در امر چاپ بادکنک این است که شرکت دیبا برای بسیاری از مراسمات خصوصی و جشن های خانوادگی نیز فرآیند چاپ بادکنک را انجام داده تا شما عزیزان نیز بتوانید در مراسمات خود از آن بهره برداری نمایید. برای مثال اگر قصد دارید در یک جشن تولد شرکت نمایید و عزیزان خود را سوپرایز کنید، می‌توانید از یک لوگو خاص به جهت تبریک تولد ایشان استفاده نموده و و با دادن این بادکنک ها که با چاپ اختصاصی شما سروران انجام شده است به افراد حاضر در مراسم و یا دیزاین نمودن بادکنک ها در مراسم میتوانید شخص مورد نظر خویش را بسیار سوپرایز نموده و یک خاطره بسیار جالب و فراموش نشدنی برای ایشان فراهم آورید.
لذا شرکت چاپ دیبا که در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی فعالیت می نماید این نوید را به شما عزیزان میدهد که می توانید هر لوگوی که مد نظرتان می باشد را نیز به جهت چاپ روی بادکنک به پرسنل مجرب شرکت دیبا تحویل نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن فرآیند چاپ و ارسال سفارش شما عزیزان به محل مورد نظرتان انجام پذیرد و در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را دریافت نمایید.

بهترین نوع بادکنک برای چاپ

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که بهترین نوع بادکنک برای چاپ، بادکنک لاتکسی مدل گرد می باشد که بسیار مقاومت خوبی در امر چاپ داشته و فضای بسیار ایده آلی برای چاپ لوگوی مورد نظر شما عزیزان در اختیارتان قرار می دهند تا بتوانید هر آنچه که مد نظرتان می‌باشد را بر روی بادکنک چاپ نمایید و از آنجا که بادکنک های مدل گرد در دو نوع متالیک (براق) و همچنین مدل مات موجود می باشد، لذا در رنگ بندی های بسیار شکیل و شاد و متنوع در دسترس نیز هستند و شما عزیزان می توانید از رنگ های بسیار جذاب بادکنک گرد لاتکسی استفاده و بهره برداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *