💕 برای تبلیغات چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

برای تبلیغات چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

فهرست مطالب

با توجه به اینکه تبلیغات امروزه در انواع مختلف و مدل های متنوع در دسترس صاحبان مشاغل و برندهای کوچک و بزرگ می باشد اینکه بتوانیم بهترین نوع تبلیغات را مورد استفاده قرار دهیم و از آن به عنوان ابزاری برای گسترش کسب و کار خود بهره‌ برداری نماییم بسیار حائز اهمیت می باشد .

باید توجه داشته باشیم که برای انجام تبلیغات در نظر گرفتن اینکه چه میزان می توانیم بازدهی و بازخورد بدست آوریم بسیار اهمیت دارد. و همچنین اینکه در انجام تبلیغات چه مقدار قرار است هزینه برای ما در برداشته باشد، نکته ای است که نباید از آن غافل شویم.

از این رو شما مدیران و صاحبان مشاغل میتوانید با یک استراتژی درست و هدفمند نیاز تبلیغاتی برند خود را مرتفع نمایید.

یکی از بهترین انواع تبلیغات که در چند سال گذشته بسیار مورد توجه برندهای بزرگ و کوچک و تمامی اصناف که در داخل کشور فعالیت می نمایند قرار گرفته است چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد.

مزیت چاپ بادکنک تبلیغاتی نسبت به سایر انواع تبلیغات این است که شما با کمترین هزینه ممکن در امر تبلیغات می توانید تعداد حداقل ۱۰۰۰ عدد بادکنک را دریافت نموده و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و یا گیفت تبلیغاتی به مشتریان خود تحویل نمایید.

باید در نظر داشته باشید که برای امر تبلیغات ، تعداد تبلیغاتی که قرار است به مشتریان تحویل داده شود و یا در نظر مشتری قرار گیرد بسیار مهم است تا بتواند طیف وسیعی از مشتریان بالقوه را به عنوان مشتری های هدف در بر گیرد .

پس با توجه به توضیحاتی که در بالا اذعان نمودیم تعداد تبلیغات رابطه تنگاتنگی با بازخورد بیشتر و بهتر در امر تبلیغات دارد. به عبارت دیگر هرچقدر تعداد تبلیغات افزایش یابد ، تاثیرات بیشتری بر روی مخاطب خواهد گذاشت و مشتریان بیشتری را از هدف تبلیغاتی خود آگاه خواهید ساخت.

لذا بادکنک تبلیغاتی همان گزینه ی ایده آل برای اهداف تبلیعاتی شما خواهد بود و شما می توانید حداقل در تعداد ۱۰۰۰ عدد و حداکثر تا هر تعدادی که مدنظرتان می باشد به شرکت چاپ دیبا سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بادکنک

برای تبلیغات چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

بهترین لوگو برای چاپ بادکنک به چه صورت است؟

ما در مقالات قبلی که توسط شرکت چاپ دیبا برای شما عزیزان تولید و بارگذاری شده است به این نکته اشاره نمودیم بهترین لوگو و طراحی برای چاپ روی بادکنک به چه صورت خواهد بود. اما مجددا به شما مشتریان گرامی عرض می‌کنیم که برای این که بتوانید بهترین بازخورد را از بادکنک تبلیغاتی خود به دست آورید باید یک طراحی هدفمند و جالب توجه و آمیخته با خلاقیت در نظر داشته باشید که با کمترین استفاده از کلمات و اعداد و اشکال مختلف بتوانید مفهوم و هدف تبلیغاتی خود را به مخاطب القا نماید.

این امر میسر نمی شود تا زمانی که شما خود را جای مخاطب قرار ندهید و آن لوگو و تبلیغات را به عنوان مشتری نگاه نکنید. پس به این نتیجه می رسیم بهتر است یک لوگوی ساده و اما خلاقانه که مخاطب پسند باشد روی بادکنک چاپ شود تا مشتریان کسب و کار شما در نگاه اول تمامی اهداف تبلیغاتی شما را درک نمایند .

در نقطه مقابل اگر تبلیغات در حجم زیاد تولید و در نظر مشتری قرار گیرد علاوه بر اینکه به آن تبلیغات به صورت کامل توجه نخواهد کرد و تاثیری روی ایشان نخواهد گذاشت ، شما نیز بهره و بازخوردی از تبلیغات خود به دست نخواهید آورد .

 

همچنین بخوانید: انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی

برای تبلیغات چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

چه ملزوماتی برای بادکنک تبلیغاتی مورد نیاز است؟

لازم به ذکر است که بادکنک تبلیغاتی را نمیتوانید به تنهایی به مشتریان خود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تحویل دهید و میتوانید بادکنکهای تبلیغاتی را به دو شکل به ایشان تحویل دهید .

اولین راه این است که بادکنک های تبلیغاتی را به وسیله پمپ باد برقی بادکنک باد نموده و به نی و بست بادکنک یا همان گل و نی بادکنک متصل نموده و به مشتریان خویش تحویل نمایید.

نوع دوم به این صورت است که با توجه به اینکه بادکنک هایی که شرکت دیبا برای چاپ بادکنک استفاده می نماید تماما قابلیت این را دارد گاز هلیوم را داخل بادکنک ها تزریق نمایید ، شما عزیزان می توانید ابتدا داخل بادکنک را با گاز هلیوم پر نموده و سپس به وسیله یک ربان تقریبا یک متری دهانه بادکنک را بسته و بادکنک ها را به این شکل به مشتریان خود تحویل نمایید.

اما این نکته حائز اهمیت است با توجه به اینکه قیمت گاز هلیوم بسیار بالا می باشد تا حدی مقرون به صرفه نیست که بخواهید داخل بادکنک ها را با گاز هلیوم پر نمایید ، در صورتی که با یک بار خرید پمپ باد برقی بادکنک که از مهمترین ملزومات برای باد کردن بادکنک می باشد، با کمترین هزینه بادکنک های تبلیغاتی را باد کرده و ب اتصال به گیره و نی بادکنک مانند یک تابلوی تبلیغاتی متحرک، به مشتریان خود این هدایای تبلیغاتی را تحویل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *