💕 انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی

برای تبلیغات چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

فهرست مطالب

در ایران چه نوع چاپ بادکنکی انجام می شود؟

چاپ بادکنک تبلیغاتی در ایران توسط شرکت های مختلفی انجام می شود که هر یک از این شرکت ها سبک و مدل کاری خود را در چاپ بادکنک دارا می باشند و از یک مدل خاص پیروی می کنند.
لازم به توضیح است که چاپ بادکنک در ایران به دو صورت دستی و اتوماتیک در حال حاضر برای سفارشات مشتریان صورت می گیرد. شایان ذکر است که چاپ بادکنک تبلیغاتی که به صورت دستی در کشور انجام می شود از حدود 20 سال پیش و از کشورهای اروپایی و آسایی شرقی تقلید و اقتباس گردیده و وارد کشور شده است و از زمان ورود به ایران با استقبال چشمگیری از طرف فعالان اقتصادی و مدیران کسب و کار رو به رو گردیده است.

چاپ بادکنک به صورت دستی

باید به این نکته اذعان نمائیم که که چاپ بادکنک به صورت دستی مشقت ها و دشواری های خاص خود را دارد. از این جهت که هر یک عدد از بادکنک ها باید توسط یک اپراتور باد شوند تا قابلیت این را داشته باشد که چاپ لوگو روی بادکنک انجام شود. سپس بادکنک ها توسط اپراتور دیگر به زیر شابلون که به یک گیره متحرک متصل است رفته و فرآیند چاپ لوگو روی بادکنک تبلیغاتی صورت می گیرد. لذا راندمان چاپ در این روش بسیار پائین بوده و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار نمی باشد.

چاپ بادکنک به صورت اتوماتیک

در صورتی که در چاپ بادکنک تبلیغاتی به صورت دستگاه های اتوماتیک فقط کافی است که هر شابلونی که قرار است روی بادکنک چاپ شود را به دستگاه متصل نموده و تمامی مراحل اعم از باد نمودن، چاپ شدن لوگو روی بادکنک، خشک شدن چاپ و بسته بندی توسط دستگاه صورت می گیرد و این قابلیت وجود دارد که در روز تعداد حداقل پانزده هزار بادکنک را به کمک هر دستگاه اتوماتیک چاپ نمود.

نکته قابل تامل دیگر که بسیاری از مشتریان از شرکت چاپ دیبا سوال می نمایند این است که آیا چاپ دو رنگ هم در ایران انجام می شود؟

باید به شما مشتریان گرامی اذعان نمائیم که چاپ بادکنک به صورت دو رنگ فقط به صورت دستی در ایران انجام می شود که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نمی باشد و به صورت اتوماتیک و دستگاهی فرآیند چاپ دو رنگ در ایران صورت نمی گیرد و دستگاه این نوع از چاپ در داخل کشور موجود نمی باشد.

همچنین بخوانید: سازه های بادی تبلیغاتی

انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی

انواع روش چاپ بادکنک های تبلیغاتی:

چاپ بادکنک تبلیغاتی را می توان با اهدافی که مدیران مشاغل و صاحبان کسب و کارها در نظر دارند انجام داد تا بهره وری و بازخورد بهتری را برای کسب و کار ایشان در بر داشته باشد.

لازم به توضیح است که که شما مشتریان گرامی می توانید برای سفارشات چاپ بادکنک خود هر گونه لوگو، متن، تصویر و یا عکسی را استفاده نمائید.
این نکته مهم است که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی بهتر است از کلمات، اعداد و تصاویر کمتری استفاده نمود تا تبلیغات بازخورد بهتری داشته باشد. در نظر بگیرید، شما به عنوان یک مخاطب زمانی که با یک تبلیغات با حجم زیاد و اصطلاحا روزنامه ای مواجه می شوید به صورت ناخود آگاه زیاد تمایلی به توجه کردن و خواندن این دسته از تبلیغات را ندارید. در صورتی که تبلیغات در حجم کم اما با در نظر گرفتن نکات کلیدی به مراتب بازخورد و بازدهی بیشتری را به همراه دارد و مخاطب را بیشتر به خود جذب می نماید.

لذا با توجه به زمانی که در آن داریم زندگی می کنیم و حجم بیشماری از تبلیغات که در جاهای مختلف از سطح شهر گرفته تا رسانه ها و فضای مجازی و… وجود دارد و ذهن انسان ها را به خود درگیر می نماید، لذا باید تا حدودی هوشمندانه رفتار نموده و با کمترین کلمات و حروف و اعداد و یا حتی لوگو منظور تبلیغاتی خود را به مخاطب رسانده و مشتری بالقوه را به مشتری هدف و بالفعل تبدیل نمائیم.

مزایای چاپ بادکنک نسبت به سایر تبلیغات:

حال با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله این نکته در ذهن مشتریان به وجود می آید که چه نوع تبلیغاتی تاثیرات بیشتری را روی نظر مخاطب می گذارد.
لذا باید اعلام نمائیم تعدادی از تبلیغات مانند تبلیغات رسانه ای، بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و معابر، تبلیغات در فضای مجازی از آن دسته از تبلیغات هستند که بازخورد نسبتا خوبی را در بر دارد. اما در کنار این تبلیغات، چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز یکی از موثرترین انواع تبلیغات می باشد که طیف وسیعی از مشتریان را در بر می گیرد و از خردسالان تا بزرگسالان را به خود جذب می نماید.

لذا می بایست از این ظرفیت بسیار مناسب و بستر ایده آل بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی که در اختیار مدیران و صاحبان مشاغل می گذارد به نحو احسن استفاده نموده و تبلیغاتی کارآمد با بازدهی بالا در کوتاهترین زمان ممکن را برای پیشبرد اهداف تجاری و تبلیغاتی خود انجام دهند.

نکته حائز اهمیت در مورد چاپ بادکنک تبلیغاتی نسبت به سایر انواع تبلیغات این است که بادکنک تبلیغاتی از هزینه بسیار مناسبی برخوردار می باشد و تمامی گروه های سنی را نیز در بر می گیرد و از این رو برای تمامی مشاغل مختلف در هر گروه شغلی که هستند بسیار مناسب می باشد.

همچنین بخوانید: قیمت طاق بادکنک

انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *