جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 چاپ سفارشی بادکنک

بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات خاص و بسیار تاثیر گذار بر روی مشتریان می باشد که در تمامی ادوار در سال های گذشته توسط صاحبان مشاغل بزرگ و کوچک و برندهای معتبر به صورت مستمر در طول سال مورد استقبال قرار گرفته است که برای دیده شدن کالا و محصول ارائه شده توسط مدیران مشاغل، افزایش میزان فروش، کسب در آمد بیشتر و به طور کلی برای گرفتن سهم قابل توجهی از بازار مورد استفاده قرار می گیرد.

لذا از این رو کمتر کسی است که در مجتمع های تجاری، پاساژها، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، واحدهای صنفی کوچک و بزرگ و به صورت کلی در سطح شهر رفت و آمد داشته باشد و تبلیغات یک محصول واحد صنفی و تجاری را ندیده باشد و با آن مواجه نشده باشد.

اهمیت چاپ بادکنک تبلیغاتی

لذا از این رو به اهمیت چاپ بادکنک تبلیغاتی در میان این همه از انواع مختلف تبلیغات پی خواهیم برد و این نکته ما را به فکر خواهد انداخت که مطمئنا بادکنک تبلیغاتی بازخورد و امتحان خود را پس داده است که تمامی مشاغل برای معرفی هر چه بهتر کسب و کار خویش از آن به جهت تبلیغات استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است که شما مدیران و صاحبان مشاغل می توانید به جهت چاپ سفارشی بادکنک با انتخاب یک لوگو و متن و یا هر آنچه که مورد نظرتان می باشد و قرار است روی بادکنک چاپ گردد با مشاوران و همکاران ما در شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و بهترین بادکنک تبلیغاتی را برای کسب و کار خویش با چاپ اختصاصی و منحصر به فرد مختص به خود سفارش دهید و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی بسیار تاثیر گذار که مورد توجه تمامی کودکان و بزرگسالان می باشد به ایشان ارائه نمایید.

همچنین بخوانید: مزایا و تاثیرات چاپ بادکنک تبلیغاتی

چاپ سفارشی بادکنک

نکات مهم برای سفارش بادکنک تبلیغاتی:

در هر کار یک سری نکات و ریزه کاری ها وجود دارد که اگر هر کسی در زمان خرید و تهیه آن کالا و یا خدمت تا حدودی به آنها اشراف داشته باشد می تواند بهترین تصمیم گیری و انتخاب را داشته باشد.

از این رو برای سفارش بادکنک تبلیغاتی باید به چند نکته خیلی مهم و تاثیر گذار توجه خاص و ویژه ای داشته باشید که شاید هیچ یک از همکاران ما این نکات را برای شما سروران توضیح ندهند اما شرکت چاپ دیبا فقط به دلیل اصل مشتری مداری و بر حسب وظیفه تمامی تجربیات خویش را در این حوزه با شما عزیزان در میان خواهد گذاشت.

1-کیفیت چاپ بادکنک:

اولین نکته که توجه به آن ضروری است، این است که حتما از کیفیت بادکنک مطلوب برای چاپ می بایست استفاده شود که در حال حاضر کیفیت جنس مالزی و تایلندی یکی از بهترین جنس بادکنک های موجود در کشور است. لذا به هیچ عنوان از جنس بادکنک چینی برای چاپ استفاده نکنید حتی به دلیل قیمت کمتر و مناسب تری که برای شما به همراه خواهد داشت.

2-رنگ چاپ بادکنک:

دومین عامل رنگ چاپ استفاده شده برای چاپ بادکنک می باشد که نباید به هیچ عنوان بشکند و بریزد که این امر به دلیل کیفیت نا مطلوب رنگ مصرفی برای چاپ خواهد بود. شایان ذکر است که برخی از همکاران به مشتریان خود میگویند که بادکنک را با چاپ های برجسته و اصطلاحا پفکی تحویل ایشان خواهند داد که به شما عزیزان می گوئیم که به هیچ عنوان فریب این نوع مطالب را نخورید چون این همان رنگی خواهد بود که در اثر چاپ روی بادکنک تبلیغاتی می شکند و می ریزد و بادکنک جنبه تبلیغاتی خود را از دست خواهد داد.

3-کیفیت گیره و نی بادکنک

سومین عامل کیفیت گیره و نی بادکنک می باشد که باید به آن دقت نظر داشت. علت این امر این است که باید گیره و بست بر روی یکدیگر به شکل درستی قرار گیرند و بسته شوند تا بتوان از آن به شکل مناسبی استفاده نمود. در غیر این صورت قابلیت استفاده را نخواهند داشت. و از سوی دیگر باید تا حد امکان گیره و نی دارای وزن مناسب باشد که در اثر تکان دادن نشکند و یا خم نشود.

عوامل دیگری مانند زمان تحویل مناسب به شما سروران، بسته بندی درست بادکنک های تبلیغاتی و رنگ بندی بادکنک ها در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت می باشد که باید به آنها دقت نظر ویژه ای داشته باشید.

همچنین بخوانید: چاپ فوری بادکنک

چاپ سفارشی بادکنک

انتخاب بهترین رنگ بادکنک و رنگ چاپ برای تمامی سفارشات :

شرکت چاپ دیبا چندین سال است که در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت می نماید که با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی همکاری مستمر دارد.
لذا ما برای چاپ بادکنک به شما سروران این پیشنهاد همیشگی خود را می دهیم که علاوه بر اینکه بهترین لوگو را انتخاب نمائید تا بتوانید با کمترین کلمات و اعداد پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبتان برسانید، باید توجه داشته باشید که اگر برای همایش و یا جشن و سمیناری قصد چاپ روی بادکنک را دارید حتما و حتما از رنگ سازمانی خود برای سفارش چاپ بادکنک استفاده نمائید.

یعنی به این صورت که رنگ بادکنک همخوانی با رنگ سازمانی شما داشته باشد و همینطور رنگی که برای چاپ استفاده می شود. در این صورت رنگ بادکنک و رنگ چاپ فقط با خواست و سفارش شما سروران خواهد بود.

اما اگر صرفا برای ارائه یک هدیه و گیفت تبلیغاتی در واحد صنفی و تجاری خویش قصد چاپ بادکنک تبلیغاتی را دارید حتما از رنگ جور ( که تلفیقی از بادکنک با رنگ های متنوع و شاد می باشد) برای چاپ بهره ببرید که مخاطب پسند خواهد بود و با توجه به رنگ بادکنک های مورد استفاده برای چاپ، از یک رنگ به جهت چاپ استفاده خواهد شد که شما عزیزان می توانید رنگ چاپ خود را نیز انتخاب نمائید که متناسب با سفارش شما فرآیند چاپ صورت خواهد گرفت.

همچنین از دیگر مواردی که به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می دهیم، استفاده از بالن تبلیغاتی و یا همچنین بادکنک تبلیغاتی به همراه بادکنک آرایی استفاده نمایید تا توجه مخاطبین را به سوی خود جلب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی

چاپ سفارشی بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *