جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 چاپ فوری بادکنک

چاپ فوری بادکنک

فهرست مطالب

مصارف گوناگون چاپ بادکنک فوری :

با توجه به اینکه بادکنک کاربردهای متفاوتی دارد و همچنین در اشکال متنوع ای نیز تولید می شود برای اهداف گوناگونی از آن استفاده می شود، مثلا از یک جشن تولد گرفته تا اهداف تجاری و تبلیغاتی که بادکنک بهترین نقش را در مراسمات مختلف ایفا می نماید.

در دهه های اخیر از انواع بادکنک برای انجام فرآیند چاپ لوگو روی آن استفاده شده است که رفته رفته به عنوان یکی از بهترین انواع تبلیغات بین صاحبان مشاغل جای خود را باز نموده و با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

حال با توجه به اینکه امروزه استفاده بهینه در وقت و زمان در هر شغلی مهمترین عامل پیشرفت می باشد، تقاضا برای چاپ فوری بادکنک توسط مشتریان عزیز از شرکت هایی مانند شرکت دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت دارند بسیار زیاد شده است.

ما در شرکت چاپ بادکنک دیبا وظیفه خود می دانیم که به این خواسته مشتریان جامه عمل پوشانده و نیاز تبلیغاتی ایشان را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل ممکن مرتفع نمائیم.

چاپ فوری بادکنک

مدت زمان تحویل سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی در شرکت دیبا:

با توجه به اینکه هر شرکتی در هر زمینه ای که فعالیت می نماید، یک ظرفیت مشخص در امر تولید و ارائه کالا به مشتریان خود دارد، باید اذعان نمائیم که در امر تولید و چاپ بادکنک تبلیغاتی میزان تولید سفارشات به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت.

از جمله عوامل تاثیرگذار در سرعت و زمان تحویل سفارشات چاپ بادکنک می توان به مواردی نظیر اینکه از چه نوع و مدل دستگاه هایی برای چاپ روی بادکنک استفاده می شود و همچنین میزان تخصص پرسنل که تا چه حدی می باشد که می توانند به سهولت فرآیند چاپ بادکنک کمک نموده و راندمان تولید را بالا ببرند، اشاره کرد.

از این رو شرکت چاپ دیبا از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی در کشور عزیزمان استفاده می نماید که این امر سبب می گردد تا میزان بسیار بالایی ظرفیت و تیراژ تولید و چاپ بادکنک در شرکت دیبا نسبت به سایر رقبا بالا رود.

از سوی دیگر شرکت چاپ دیبا از مجرب ترین و کار آزموده ترین پرسنل تخصصی برای چاپ بادکنک تبلیغاتی بهره می برد که این امر راندمان تولید و چاپ بادکنک را بصورت چشمگیری افزایش می دهد و ما می توانیم به نیاز تبلیغاتی مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن جامه عمل بپوشانیم.

لازم به توضیح است که گروه چاپ دیبا در زمان های غیر پیک کاری این ظرفیت را دارد که حتی یک روزه سفارش بادکنک تبلیغاتی را با بهترین کیفیت برای مشتریانی که در تهران هستند در محل تحویلشان دهد.

همچنین برای مشتریان سایر استان ها از طریق باربری هوایی و زمینی برای ایشان ارسال می نماید. لذا مواقعی که در طول سال در پیک کاری هستیم و تعداد سفارشات زیاد می باشد شرکت دیبا نهایتا در مدت زمان ۳ روز کاری سفارشات را آماده و برای مشتریان تهرانی و سایر استان ها ارسال خواهد نمود.

چاپ فوری بادکنک

تفاوت قیمت چاپ‌ فوری بادکنک با چاپ عادی:

در هر شغلی زمانیکه مشتری، تقاضای دریافت کالایی را در زمان کوتاه و یا به صورت فوری می کند، مطمئنا توقع می رود که هزینه انجام سفارشات وی در اولویت با شرایط عادی تفاوت داشته باشد. اما تمامی این موارد بستگی به روند کار هر شرکت خواهد داشت.

به همین جهت تمامی شرکت هایی که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت دارند از این قاعده مستثنی نبوده و یک قیمت تعریف شده برای سفارشات بادکنک تبلیغاتی خود در شرایط نرمال دارند که این قیمت برای چاپ و تحویل فوری به درخواست مشتری افزایش پیدا خواهد.

لازم به توضیح است یکی از فاکتورهایی که شرکت چاپ دیبا را با سایر رقبا متمایز میکند این است که برای چاپ فوری بادکنک در هیچ شرایطی، هیچگونه وجه اضافه از مشتریان دریافت نخواهد کرد.

ما در شرکت چاپ دیبا بر این باور هستیم که رضایت مشتری از سفارش بادکنک تبلیغاتی که تحویل می گیرد بر همه چیز اولویت دارد و برای خدمتی که انجام می دهیم قیمتی تعریف شده و مشخص، قرار داده ایم و تنها با توجه به نوسانات بازار، قیمت ها در شرکت چاپ دیبا افزایش و یا کاهش پیدا خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران چاپ دیبا از طرق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *