💕 چاپ بادکنک بزرگ

Large balloon printing

فهرست مطالب

سایز استاندارد بادکنک تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که بادکنک در ماهیت اولیه خود یک شی یا یک کالای بسیار جالب توجه برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان در هر جنسیتی که باشند، بسیار مورد توجه ایشان قرار می گیرد. لذا این ظرفیت بالقوه بادکنک سبب گردیده که به عنوان تبلیغات از بادکنک به صورت گسترده بسیار استفاده شود و یک محصول نهایی به نام بادکنک تبلیغاتی یا چاپ بادکنک تبلیغاتی تولید و به منظور معرفی کالا و برند های مختلف به عنوان یک هدیه و یا کیفت و همچنین اشانتیون تبلیغاتی به دست مشتریان داده شود.

باید اذعان نماییم که وقتی مراجعه کنندگان و مشتریان یک برند و یا یک کسب و کار بادکنک تبلیغاتی را که با لوگو و نشان تجاری و شعار تبلیغاتی آن کسب و کار دریافت مینمایند مانند یک تابلو تبلیغاتی روان، بادکنک تبلیغاتی را در سطح شهر به حرکت در آورده و این امر سبب می شود که طیف وسیعی از عابرین پیاده و کسانی که بادکنک تبلیغاتی را میبینند با شغل و کسب و کار شما و همچنین نشان تجاری شما صاحبان مشاغل آشنایی پیدا نمایند.

معرفی نام تجاری و کسب و کار با چاپ لوگو روی بادکنک:

یک نکته بسیار مهم در امر پیشرفت و گسترش یک کسب و کار این است که عموم مردم با نام و نشان تجاری شما در جاهای مختلف و به اشکال و مدل های متنوع به صورت بصری و شنیداری آشنا شوند که این امر موجب می گردد در طولانی مدت و بر اثر استمرار و تکرار این مشاهدات نام و نشان تجاری و نوع برند و کسب و کار شما عزیزان در ذهن مشتریان هدف و بالقوه تان حک شود و به نوعی ملکه ذهن ایشان گردد. لازم به توضیح است سایز استاندارد بادکنک تبلیغاتی که برای چاپ بادکنک می بایست مورد استفاده قرار گیرد سایز ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت می باشد. لازم به ذکر است زمانی که از سایز ۱۲ اینچ برای چاپ بادکنک استفاده می شود لوگو به درستی و به اندازه ایده آل بر روی بادکنک نقش بسته و جنبه تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن ایفا می نماید.

این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که شما عزیزانی که قصد سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی را دارید باید توجه داشته باشید که حتماً از سایز ۱۲ اینچ برای چاپ استفاده شود که در غیر این صورت اگر یک شرکت تبلیغاتی از سایز کوچکتر مانند ۱۰ یا ۱۱ اینچ استفاده نماید موجب می‌شود که لوگو به درستی و به اندازه مناسب روی بادکنک چاپ نشود و به نوعی جنبه تبلیغاتی بادکنک از بین میرود و این امر موجب هدر رفت هزینه و زمان را بدون دریافت هیچ گونه بازخوردی برای شما سروران به همراه خواهد داشت.

همچنین بخوانید: خرید بادکنک بزرگ تبلیغاتی

Large balloon printing

 

چاپ بادکنک تبلیغاتی بزرگ:

لازم به توضیح است که چاپ بادکنک تبلیغاتی در اندازه و مقیاس بزرگ که در ایران دستگاه آن موجود میباشد که شرکت های تبلیغاتی می توانند با توجه به ظرفیت دستگاه خویش چاپ روی بادکنک را انجام دهند، سایز ۱۲ اینچ می‌باشد. لازم به ذکر است سایز ۱۲ اینچ یا همان سی سانت سایز استاندارد بادکنک در کل دنیا می باشد که جهت فرآیند چاپ روی بادکنک بسیار ایده آل میباشد.

از این رو درست است که با دستگاه های چاپ بادکنک علاوه بر سایز ۱۲ اینچ می توان سایز های کوچکتر را نیز چاپ نمود مانند سایز های ۱۰ یا ۱۱ و همینطور سایز های کوچک تر که برای چاپ استفاده می شوند. اما باید این نکته را بدانید که بالاتر از سایز ۱۲ اینچ فرآیند چاپ صورت به صورت دستگاهی نمی گیرد و فقط به صورت دستی عملیات چاپ روی بادکنک انجام میشود.

سایز چاپ بادکنک:

از طرفی برخی از مشتریان اذعان نمودند که تعدادی از شرکت هایی که از آنها استعلام‌ قیمت صورت گرفته است گفتند که برای چاپ بادکنک از سایز ۱۴ یا ۱۶ و همچنین ۱۸ اینچ برای چاپ استفاده می کنند که باید شما سروران این نکته را حتما در نظر داشته باشید اصلاً و به هیچ عنوان چنین سایزهایی که در بالا به آن اشاره نمودیم ماهیت خارجی ندارد و این یک تبلیغات کذب می باشد.

لذا باید به این نکته اشاره نماییم که بادکنک در سایز ۲۴ اینچ نیز در کشور وجود دارد و بعضاً به جهت چاپ استفاده می شود اما در نظر داشته باشید این دسته از بادکنک ها در حدود قطره یک متر باد می شوند و برای اینکه در فضای داخلی محل های کسب و کار نصب شوند مورد استفاده قرار می گیرد تا نگاه همگان و مراجعه کنندگانی که به یک واحد صنفی رجوع کردم را به خود جلب نماید. البته باید این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که چاپ روی بادکنک ۲۴ اینچ که بزرگترین سایز بادکنک در بازار می باشد فقط به صورت دستی انجام می گردد و هیچ دستگاهی به صورت اتوماتیک و پنوماتیک برای انجام چاپ روی این نوع از بادکنک ها در کشور موجود نمی باشد.

همچنین بخوانید: سفارش بادکنک با چاپ اختصاصی

Large balloon printing

بهترین کیفیت بادکنک برای چاپ:

لازم به توضیح است که بادکنک در کیفیت های مختلف در کشور عزیزمان ایران وجود دارد همینطور شامل مدل های متنوعی نیز می‌شود که به اقتضای مصرفی که قرار است انجام شود می توانید شما عزیزان از آنها بهره لازم را برد و مورد استفاده قرار دهید. شایان ذکر است بادکنک ها در مدل های گرد یا گلابی، قلبی، فولی، کروم، ماری، اشکال هندسی و بسیاری مدل دیگر در کشور موجود می باشد. باید اذعان نماییم که بهترین مدل برای چاپ روی بادکنک که بسیار از لحاظ ظاهری و همینطور کیفیتی و همچنین مهمترین نکته که ماندگاری باد داخل بادکنک می باشد مورد استفاده قرار می گیرد، بادکنک مدل گرد و یا گلابی می باشد که به جهت چاپ روی بادکنک بسیار ایده آل است.

از طرفی بادکنک ها در کیفیت های مختلف نیز تولید و روانه بازار می گردند و باید به این نکته اشاره نماییم که تمامی بادکنک های موجود در کشور کاملاً به صورت وارداتی بوده و در کشورمان تولید بادکنک انجام نمی گردد. لذا بادکنک ها در کیفیت های چینی، مالزی، ترک، تایلندی، آمریکایی، مکزیکی و غیره در کشور موجود می باشند.

کیفیت چاپ روی بادکنک:

شایان ذکر است که با توجه به شرایط تحریم های فعلی که کشورمان با آن دست به گریبان می باشد یکسری محدودیت هایی در بحث واردات بادکنک وجود دارد و به نوعی تنها از چند کشور خارجی بادکنک وارد ایران ایران میشود.

یکی از بهترین انواع بادکنک هایی که در بازار ایران وارد و عرضه می گردد بادکنک مالزی می باشد که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است لذا از این رو شرکت چاپ دیبا که با بسیاری از برندهای مختلف داخلی و خارجی فعالیت مستمر دارد از کیفیت مالزی به منظور چاپ روی بادکنک استفاده نموده که تمامی مشتریان که سفارش چاپ بادکنک خود را به شرکت دیبا سپرده‌اند از کیفیت بادکنک و همینطور چاپ بادکنک بسیار راضی میباشند، که هدف و پایه اصلی بنای شرکت دیبا رضایت شما سروران گرامی میباشد.

همچنین بخوانید: بهترین سایز بادکنک برای چاپ چقدر است؟

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *