💕 بهترین تم های تولد

بهترین تم های تولد

فهرست مطالب

روز تولد برای هر شخصی یک روز خاص و با اهمیت بسیار زیاد می باشد. همه ی ما به این موضوع بسیار علاقه مند می باشیم که اعضای خانواده و دوستانمان در ابتدا روز تولد ما را در خاطر داشته باشند و همچنین بتوانند ما را در روز تولدمان غافلگیر و سورپرایز نمایند. برای اینکه بتوان برای کسانی که جایگاه خاصی در زندگی ما دارند یک مراسم و جشن تولد جالب و خاص برگزار نمود باید ریزه کارهای زیادی را در نظر داشته باشید و متناسب با سن و سال و جنسیت ایشان موضوع و بهترین تم های تولد و حتی چاپ بادکنک تولد را انتخاب نموده و ملزومات جشن را نیز فراهم نمائید.

استفاده از انواع تم تولد

لازم به توضیح است که تم تولد در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال مردم عزیز قرار گرفته است زیرا شما علاوه بر اینکه می توانید تمامی ملزومات جشن تولد خود را بصورت همگن و یک شکل فراهم نمائید، موجب می شود چیزی را از قلم نیندازید و همچنین زیبایی مراسم خود را نیز چندین برابر نمایید.

از بهترین نمونه های تم تولد کودکان که بسیار رایج هم شده است می توان از باب اسفنجی، سیندرلا، مرد عنکبوتی، بتمن، بنتن، انگری بردز، پروانه، زنبور عسل، اسب تک شاخ و بسیاری دیگر از شخصیت های کارتنی نام برد. این تم های تولد با توجه به اقلام متنوع و گسترده ایی که دارند بسیار مورد توجه کودکان نیز قرار میگیرد و سبب میگردد که بتوانند با شخصیت های کارتنی مورد علاقه خود ارتباط بیشتری برقرار کنند.

بهترین تم های تولد

تنوع اقلام تم تولد

هر کدام از مدل های تم تولد دارای طیف وسیعی از ملزومات و اقلام متنوع بوده و بصورت یک پکیج کامل در بازار عرضه می شود که شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که کدام یک از این اقلام برای جشن تولد شما کارایی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.حال در زیر قصد داریم چند مورد از این اقلام را به شما معرفی نمائیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به تهیه اقلام تم تولد اقدام نمائید.
لذا این اقلام شامل کارد و چنگال، بشقاب میوه، پیش دستی برای قرار دادن کیک، ظروف مخصوص ریختن پفک و چیپس و پاپ کرن، لیوان، کلاه برای کودکان، نقاب و ماسک صورت، تاپر برای تزئین غذاها و خوراکی ها، استند شخصیت کارتنی تم تولد، ریسه های کاغذی تولدت مبارک، برچسب تم تولد برای بطری آب و شکلات و …، فلش راهنمای ورود میهمانان، استیکرهای کاغذی و جذاب رد پا و بسیاری از وسایل و ملزومات دیگر که شما عزیزان می توانید بسته به نیاز مراسم خود آنها را تهیه نمائید.

جدید ترین و بهترین تم های تولد

با توجه به اینکه هر ساله مدل های متنوع و جدیدی از تم های تولد به وجود می آید که خیلی خلاقانه و زیبا نیز می باشد از این رو اکثر افراد می خواهند مراسمی را که برگزار می نمایند از جدید ترین تم تولد و چاپ بادکنک برای جشن خویش بهره ببرند.

لذا از به روز ترین و جدیدترین تم ها می توان به تم تولد مدل موزیک، مدل کاخ و قلعه، مدل لیتل استار یا همان ستاره کوچک، مدل بلک لایت، مدل پیک نیک و یا سرخ پوستی و بسیاری از انواع دیگر که هر کدام از این مدل ها جذابیت مختص به خود را دارد و با توجه به روحیات و سلیقه شما می تواند مورد استفاده قرار بگیرد نام برد.

 

بهترین تم تولد دخترانه

دختران در هر سنی که باشند از کوچک گرفته تا نوجوان و بزرگسال، دارای روحیات حساس و لطیفی می باشند لذا از این رو برای گرفتن جشن تولد دختران باید ریزه کاری های زیادی را رعایت کنید تا چیزی از قلم نیافتد.

لازم به ذکر است در چند ساله گذشته بسیاری از تم های متنوع و جذاب دخترانه روانه بازار شده است که تحت قالب یک پکیج کامل و بسته به نیازتان به شما عزیزان عرضه می گردد.

یکی از بهترین مدل های تم تولد دخترانه که بسیار مورد توجه دختران نیز می باشد و از زیبایی فراوانی نیز برخوردار است، تم تولد مدل تاج میباشد که دختران را به دنیای رویایی و مجلل و با شکوه پرسنس ها میبرد.

شایان ذکر است اگر قصد دارید از این تم تولد را برای دختر خود استفاده نمائید لازم است که حتما از افراد متخصص

و کارشناسان تم تولد مشاوره بگیرید و بهره ببرید.

بهترین تم های تولد

بهترین تم تولد پسرانه

پسران در هر گروه سنی که باشند دارای روحیات پر شور و هیجانی می باشند و بر عکس دختران به ریزه کاری ها زیاد اهمیت نمیدهند و بیشتر کلیات مراسم تولد برایشان اهمیت دارد که این امر سبب می گردد برای گرفتن جشن تولد برای آقا پسرها از تم های تولد با شخصیت هایی در قالب یک قهرمان و سوپر استار استفاده نمائید.

یکی از بهترین نمونه این تم های تولد پسرانه، تم اسپایدر من و بتمن می باشد که پسرها بسیار با این شخصیت ها همزاد پنداری می نمایند و مورد توجه ایشان قرار می گیرد.

شما عزیزان می توانید با در نظر گرفتن یک لباس از شخصیت های فوق برای پسران خود و چاپ بادکنک این تصاویر و استفاده از ماسک های این شخصیت ها برای میهمانان و دوستان فرزند خویش، زیبایی مراسم جشن تولد را چندین برابر نمائید و یک خاطره فراموش نشدنی برای پسرتان بوجود آورید.

شما می توانید برای خرید انواع بادکنک و چاپ بادکنک برای تولد و یا چاپ بادکنک تبلیغاتی با کارشناسان شرکت دیبا از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

بهترین تم های تولد

یک پاسخ

  1. فوق العاده بود . خیلی سپاسگزارم از اطلاعات مفیدتون، همیشه بهترین مطالب رو در سایت شما پیدا میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *