جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بهترین سایز بادکنک برای چاپ چقدر است؟

تبلیغات نمایشگاهی با بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی را می توان در زمره بهترین انواع و مدل تبلیغاتی تلقی نمود و این امکان برای شما عزیزان و صاحبان مشاغل وجود دارد که بتوانید برند خود را بر روی بادکنک تبلیغاتی به صورت یک رو چاپ و یا دور چاپ که به آن چاپ دوطرفه نیز گفته می شود انجام داده و می توانید ۲ لوگوی مجزا را نیز به صورت همزمان در دو طرف بادکنک و به صورت قرینه روی بادکنک چاپ نمایید.

لازم به ذکر است که بادکنک تبلیغاتی در سایزها و مدل های گوناگون در بازار عرضه می‌شود و توسط شرکت های متنوع به منظور چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در نظر داشته باشید که یکی از بهترین و با کیفیت ترین جنس های بادکنک، کیفیت مالزی می باشد که از متریال و مواد بسیار مطلوب در تولید آن بهره برده شده است و از سایز و ابعاد بسیار مطلوبی نیز برخوردار می باشد و در رنگ های متنوع و شاد در بازار و در کشور موجود می باشد و به شما عزیزان عرضه می گردد.

تنوع سایز بادکنک ها و انتخاب بهترین سایز:

لازم به توضیح است که بادکنک ها در سایز هایی نظیر سایز ۱۲، سایز ۱۱ ، سایز ۱۰ برای چاپ بادکنک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

بادکنک های 6 تا 10 اینچ:

اما باید به این نکته اشاره نماییم که بادکنک ها در سایزهای ۶ الی ۱۰ اینچ نیز در بازار موجود می باشند که برای مصارف بادکنک آرایی و به منظور دیزاین مراسمات و جشن های گوناگون توسط افراد متخصص و یا عامه مردم مورد استفاده قرار می گیرد و به هیچ عنوان به منظور چاپ روی بادکنک تبلیغاتی استفاده نمی‌شود، چون ابعاد و اندازه های کوچکی دارد و چاپ روی آن نیز کوچک می شود و جنبه تبلیغاتی کار از بین می رود.

بادکنک های 12 اینچ:

اما باید به این نکته اشاره نماییم که بهترین و مطلوب ترین سایز بادکنک که می توان برای چاپ و تبلیغات از آن استفاده نمود سایز ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت می باشد که در کیفیت بادکنک مالزی سایز بادکنک به ۳۲ و ۳۴ سانت نیز با توجه به کیفیت مطلوب متریال و مواد اولیه، بادکنک باد می شود و هیچگونه مشکلی برای بادکنک بوجود نخواهد آمد.

همچنین بخوانید: روش چاپ بادکنک به چه صورت انجام می شود؟

بهترین سایز بادکنک

اندازه شابلون یا کلیشه چاپ بادکنک چه میزان است؟

شایان ذکر است که برای انجام فرآیند چاپ روی بادکنک می بایست طرح و لوگویی که طراحان شرکت چاپ دیبا آماده نموده‌اند یک کلیشه و یا یک شابلون تهیه شود که بتوان طرح مورد نظر را با همان کیفیت و کمیت بر روی بادکنک چاپ نماییم و لوگو اصطلاحا روی بادکنک نقش ببندد.

برای تهیه شابلون یا همان کلیشه یک سری عوامل دخیل می باشند که می بایست نکات ریز آن که به صورت تخصصی و فنی می باشد را به بهترین شکل ممکن رعایت نمود تا در انجام چاپ هیچ گونه خللی ایجاد نشود و چاپ روی بادکنک به بهترین شکل ممکن و بزرگ ترین حالت ممکن میسر شود.

این نکته حائز اهمیت می باشد که شرکت چاپ دیبا کلیشه های خود را در سایز ۱۵ در۲۰ سانت تهیه می نماید و این امکان میسر می باشد که بتوانیم چاپ روی بادکنک را در بزرگترین حالت ممکن انجام دهیم.

نکته جالب توجه در شرکت دیبا برای چاپ روی بادکنک این می باشد که شما عزیزان در هنگام باد نمودن بادکنک ها می توانید در بزرگترین سایز ممکن چاپ لوگوی خود را روی بادکنک تبلیغاتی مشاهده نمایید و از آنجا که هر چقدر بادکنک باد شود، لوگوی چاپ شده نیز بزرگتر می شود، به همین جهت شما عزیزان می توانید تا جایی که امکان دارد بادکنک را باد نمایید. اما باید به این نکته دقت داشته باشید که بیش از اندازه باد نمودن بادکنک موجب ترکیدن آن خواهد شد.

باید به این نکته نیز اشاره نماییم که شرکت دیبا برای تهیه شابلون از بهترین و با کیفیت ترین توری که منافذ بسیار ریزی نیز دارد استفاده می نماید تا جزئیات چاپ با کیفیت بسیار مطلوب در اختیار شما قرار بگیرد.

شایان توجه است که شرکت دیبا تمامی شابلون ها و کلیشه های شما عزیزان را به منظور سفارش مجدد به مدت ۶ ماه در آرشیو خود نگهداری می نماید تا در صورت تمدید سفارش، کار در کمترین زمان ممکن انجام و پس از آماده شدن خدمتتان ارسال شود.

همچنین بخوانید: هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

بهترین سایز بادکنک

آیا از هر رنگی برای چاپ روی بادکنک می توان استفاده نمود؟

برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی می بایست از بهترین نوع رنگ استفاده نمود که علاوه بر اینکه چاپ انجام شده، روی بادکنک باقی بماند و یا اصطلاحا نریزد، این امکان نیز وجود داشته باشد که در دراز مدت چاپ روی بادکنک کیفیت اولیه خود را از دست ندهد و کدر نشود و همچنین چاپ نشکند و ترک نخورد.

از این رو کیفیت رنگ در امر چاپ بادکنک بسیار تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل است که شرکت دیبا از برترین نوع رنگ برای چاپ استفاده می نماید و تا دو سال گارانتی و ضمانت به شما عزیزان بابت چاپ ارائه می نماید.

لازم به توضیح است که رنگ چاپ پی وی سی و رنگ پایه آب بهترین مدل های رنگ برای چاپ روی بادکنک می باشند.

از این رو با توجه به اینکه رنگ pvc رنگی است که حلال آن ریتاردر می باشد و به نوعی مضر است به همین جهت شرکت دیبا از رنگ پایه آب که هیچ گونه ضرری نخواهد داشت بهره می برد و کیفیت چاپ بی نظیری را به شما عزیران ارائه می نماید.

به همین جهت رنگ پایه آب در چهار رنگ اصلی در دسترس می باشد که شرکت دیبا با علم و تجربه متخصصین خود، رنگ های فرعی را در بهترین و درخشنده ترین حالت ممکن برای چاپ روی بادکنک مورد استفاده قرار می دهد.

چه مدل بادکنکی برای چاپ مناسب تر است؟

بادکنک ها در مدل های گوناگون در بازار موجود می باشند که بهترین مدل برای چاپ روی بادکنک مدل گرد یا همان گلابی است که یک فضای بسیار مطلوب به جهت چاپ در اختیار ما قرار می دهد و از طرف دیگر جلوه بصری ایده آلی نیز خواهد داشت.

از این رو بادکنک مدل گرد در دو نوع متالیک و براق و مدل مات در دسترس می باشد.

باید توجه داشته باشید که مدل متالیک یا براق از رنگ هایی مانند یشمی، سورمه ای و نقره ای و یا این دست از رنگ ها تشکیل می شود.

در صورتی که بادکنک مدل مات از رنگ هایی نظیر قرمز، آبی، سبز، صورتی، نارنجی و بسیاری دیگر از رنگ های شاد تشکیل می شود که می تواند چشم هر بیننده ای را در اولین نگاه به خود جذب نماید و بیشتر مخاطب پسند خواهد بود.

به همین جهت شرکت دیبا برای تمامی سفارشات خود به شما عزیزان این نکته را بیان می نماید که می توانید از رنگ های شاد مدل مات استفاده و بهره ببرید که چشم نواز نیز می باشد و مخاطب و مراجعین شما را بهتر مجذوب تبلیغات شما می نماید.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک بزرگ

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبابهترین سایز بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *