💕 خرید بادکنک غول پیکر

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی را می‌توانید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و یا یک گیفت تبلیغاتی به مشتریان ارائه نمایید.

در نظر داشته باشید از آنجا که بادکنک تبلیغاتی یک فضای شاد و هیجان انگیز برای مخاطب ایجاد می نماید، لذا این بسته تبلیغاتی می تواند بهترین بهره برداری و بازدهی را برای شما صاحبان مشاغل و برندهای گوناگون به وجود آورد تا بتوانید نام و نشان تجاری خود را به درستی و در بهترین جای ممکن به دید عموم مردم برسانید.

لازم به ذکر است از آنجا که بادکنک می‌تواند برای مراسمات مختلف نظیر افتتاحیه ها، مراسمات خانوادگی، سمینارها و همایش ها و بسیاری مراسم ها و مناسبت های مذهبی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد، از این رو می‌توانید برند و نام و نشان تجاری خود را بر روی بادکنک چاپ نموده تا یک تبلیغات اختصاصی و یا یک چاپ منحصر به فرد برای شما عزیزان توسط شرکت دیبا صورت گرفته و در اسرع وقت با بهترین کیفیت تقدیمتان گردد.

لازم به توضیح است که بادکنک های تبلیغاتی همان سایز و ابعادی را دارند که در فروشگاه ها و یا در پارک ها، بادکنک به وسیله گیره و نی به کودکان و یا بزرگسالان ارائه می گردد.

بالن تبلیغاتی، یک بادکنک غول پیکر

اما اگر شما عزیزان و سروران قصد دارید که یک بادکنک غول پیکر و بزرگ که این قابلیت را داشته باشد که در ارتفاع و در آسمان بتواند برند و شغل شما را به دید عموم مردم برساند، تهیه نمایید و از آن استفاده و بهره برداری کنید بهترین گزینه استفاده از بالن تبلیغاتی و سفارشی می باشد.

با استفاده از بالن تبلیغاتی این امکان برای تمام مشاغلی وجود دارد که بتوانید برند خود را از فواصل دور و نزدیک به بهترین شکل ممکن به دید عموم مردم رسانده و از قابلیت و بازدهی بسیار بالای بالن تبلیغاتی بهره مند شوید.

این در صورتی است که بادکنک تبلیغاتی، برای بادکنک آرایی و یا صرفاً به جهت ارائه به مشتریان در واحد صنفی شما مورد استفاده قرار می گیرد. که این امر موجب می شود مانند یک تابلو تبلیغاتی در سطح شهر بادکنک های تبلیغاتی به حرکت درآمده و تبلیغات شما را به دید عموم مردم برساند.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

خرید بادکنک غول پیکر

چاپ بادکنک با طرح اختصاصی:

در سال‌های گذشته یکی از تبلیغات بسیار مطلوب و هیجان انگیزی که پا به عرصه ظهور گذاشته است و موجب گردیده که بسیاری از صاحبان مشاغل و برندهای معتبر بتوانند از بازخورد بسیار بالای آن بهره مند شوند، چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد که در رنگ ها و در اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند نگاه هر بیننده ای را به خود معطوف نماید.

لازم به توضیح است که شما عزیزان برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی می توانید هرگونه طرح، لوگو و یا نوشته و متنی که مد نظرتان می‌باشد را مورد استفاده قرار دهید.

اولین نیاز این است که اطلاعات و داده‌های خود را که مربوط به شغل و صنف شما عزیزان می باشد به ما ارائه داده تا ما بر اساس کلمات کلیدی و یا نکات مفید و منحصر به فرد که می تواند بر روی شغل و کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد یک طراحی معقول و حرفه‌ای انجام داده می شود.

پس از به تایید رسیدن شما سروران و در صورت نیاز اضافه کردن یا کم کردن بعضی از کلمات و ترامها بتوانیم یک طراحی ایده آل را به دست آورده تا برای چاپ روی بادکنک مورد استفاده قرار دهیم.

بادکنک تبلیغاتی اختصاصی، به عنوان گیفت تبلیغاتی

این امر موجب می‌شود که لوگوی اختصاصی شما بر روی حداقل هزار عدد بادکنک چاپ بخورد و شما می توانید از تمامی بادکنک ها به عنوان یک گزینه و گیفت تبلیغاتی جهت ارائه به مشتریان خود استفاده نموده و اگر هر یک از این مشتریان بادکنک های خود را در سطح شهر به همراه داشته باشند موجب می گردد که تعداد کثیری از همشهریان شما عزیزان در هر جایی که باشید تبلیغات و برند شما را ملاحظه نموده و به سمت کسب و کار شما گرایش پیدا نماید.

لازم به توضیح است که رسالت هر یک از تبلیغات این است که بتواند بر روی کسب و کار شما تاثیر مثبت و مفیدی داشته باشد و یکی از بهترین گزینه ها به جهت تبلیغات چاپ بادکنک تبلیغاتی با لوگوی اختصاصی شما عزیزان می باشد که علاوه بر اینکه بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت از هزینه بسیار مطلوب و مقرون به صرفه نیز برخوردار می باشد.

همچنین بخوانید: بهترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

خرید بادکنک غول پیکر

ابعاد بادکنک تبلیغاتی:

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا در سال های گذشته از دو مدل بادکنک گرد و یا گلابی و همچنین مدل بادکنک قلب به جهت چاپ استفاده و بهره برداری می نمود.

اما از آنجا که بادکنک مدل قلب به خاطر فرم ظاهری که دارد باعث می‌شد که بادکنک در هنگام چاپ و یا در هنگام باز شدن توسط شما عزیزان دچار ترکیدگی شود.

به همین دلیل ما بر آن شدیم که فقط و فقط از بادکنک مدل گرد و یا گلابی استفاده نموده و بادکنک مدل قلب را به دلیل مسائلی که در بالا به آن اشاره شد از چرخه تولید خارج نماییم.

شایان توجه است که بادکنک گرد یک فضای بسیار ایده آل و مطلوب به جهت تبلیغات در اختیار ما قرار می‌دهد تا بتوانیم لوگوی شما را در ابعاد و اندازه های بسیار مناسب بر روی یک طرف و یا همچنین دو طرف بادکنک چاپ نماییم تا شما عزیزان بتوانید بازخورد مطلوبی را از تبلیغات خود به دست آورید.

باید به این نکته اشاره نماییم که شرکت چاپ دیبا فقط و فقط برای چاپ بادکنک تبلیغاتی خود از کیفیت جنس بادکنک مالزی که بهترین کیفیتی هست که در حال حاضر در کشور موجود می باشد استفاده نموده، که این بادکنک ها در سایز و ابعاد ۱۲ اینچ استاندارد و یا ۳۰ سانت می باشند.

اما از آنجا که متریال و مواد اولیه ای که برای تولید بادکنک مالزی مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مرغوب و با کیفیت بوده است، به همین دلیل شما عزیزان می توانید بادکنک های تبلیغاتی خویش را تا ۳۴ سانت نیز باد نمایید.

شایان ذکر است که لوگوی اختصاصی شما سروران در ابعاد ۱۵ در ۱۵ بر روی بادکنک چاپ می شود و با توجه به اینکه هر چقدر بادکنک بیشتر باد شود این لوگو نیز بزرگتر شده و بهتر به دید عموم مردم می‌رسد.

لذا یکی از دلایلی که شرکت دیبا از بادکنک مالزی به جهت چاپ استفاده می‌کنند همین نکته می باشد که موجب می شود شما عزیزان بتوانید از تبلیغات خویش بهتر و بیشتر بازدهی به دست آورید.

پیشنهاد ویژه برای تبلیغات در اندازه بسیار بزرگ:

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا علاوه بر چاپ بادکنک تبلیغاتی در زمینه تولید بالن تبلیغاتی نیز فعالیت مستمر دارد و سفارشات شما عزیزان را در هر نقطه کشور که باشید در اسرع وقت در محل شما عزیزان نصب نموده و تقدیم حضورتان می نماید.

حال این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که برخی از شما عزیزان و مشتریان گرامی قصد این را دارید که تبلیغات خود را در سایز و اندازه های بسیار بزرگ و در آسمان قرار دهید تا عموم مردم و مشتریان بتوانند از فواصل دور و نزدیک با برند و نام و نشان تجاری شما و یا کالا و خدماتی که ارائه می نمایید آشنایی پیدا نموده و به سمت کسب و کار شما جذب شوند.

لذا شرکت دیبا یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی که تولید بالن تبلیغاتی می باشد را به شما عزیزان پیشنهاد داده که می توانید متن و لوگوی اختصاصی خود را بر روی بالن تبلیغاتی در دو طرف آن چاپ نموده و سپس تیم نصب بالن شرکت دیبا در فضای بالای واحد صنفی و تجاری شما عزیزان فرآیند نصب بالن تبلیغاتی را انجام داده تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.

پیشنهاد ویژه شرکت دیبا در ایام نزدیک به سال جدید و همچنین عید نوروز این است که با استفاده از بالن تبلیغاتی بتوانید میزان فروش و سود دهی کسب و کار خود را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهید.

لذا با توجه به حجم بسیار بالای سفارشات از شما عزیزان این درخواست را داریم که هرچه زودتر سفارش خود را ثبت نموده تا در بازه زمانی بسیار مطلوبی بتوانیم فرآیند تولید و نصب بالن را برای شما عزیزان در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران انجام داده و بالن تبلیغاتی اختصاصی شما عزیزان را نصب و تحویلتان نمائیم.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی در چه اندازه هایی تولید می شود؟

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

خرید بادکنک غول پیکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *