جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 خرید بادکنک هلیومی

خرید آنلاین تم تولد

فهرست مطالب

بادکنک های هلیومی در سال های اخیر جایگاه ویژه‌ای در مراسمات و جشن های شادی مانند تولد، نامزدی، عروسی، افتتاحیه ها و …پیدا کرده است.

این جایگاه بدین خاطر است که بادکنک های هلیومی چهره ای زیبا و به یاد ماندنی از مراسمات ما در خاطر دوستانمان به یادگار می گذارد.

شما می توانید با تزریق گاز هلیوم به بادکنک و گذاشتن آن در محل های مختلف مراسم خویش زیبایی جشنتان را چندین برابر نمایید.

بادکنک های هلیومی در انواع مختلف و مدل های گوناگون در بازار جهت خرید موجود می باشند که می‌توان از‌ مدلهای گرد و قلب لاتکس، مدل کروم و فویلی نام برد.

روش تزریق گاز هلیوم در بادکنک های لاتکس :

با توجه به اینکه بادکنک های لاتکس دارای منافذ زیادی می باشند که این منافذ سبب میگردد، گاز در زمان کوتاهی از بادکنک خارج شده و بادکنک به شکل اولیه خود بازگردد. به همین دلیل برای جلوگیری از خارج شدن گاز هلیوم میتوان از چسب مخصوص hi-float استفاده نمود که این چسب به صورت مایع و در بسته بندیهای کوچک و بزرگ با نام چسپ گاز هلیوم در بازار موجود میباشد .

این چسب موجب می گردد منافذ بادکنک لاتکس گرفته شده و مانع خروج گاز هلیوم از بادکنک می شود.

لذا از این رو شما قبل از این که گاز هلیوم را داخل بادکنک تزریق نمایید باید مقداری از این چسب را داخل بادکنک خالی و خشک و عاری از باد ریخته و مقداری ماساژ دهید تا تمامی قسمتهای داخلی بادکنک آغشته به چسب گردد. بعد از این مرحله میتوانید گاز هلیوم را با خیالی راحت داخل بادکنک تزریق نمایید.

این کار باعث می شود که گاز هلیوم موجود در بادکنک مدت زمان بیشتری داخل بادکنک باقی بماند و بادکنک های هلیومی فرم اولیه خود را از دست نداده و معلق در هوا باقی بماند .

خرید بادکنک هلیومی

شرایط نگهداری بادکنک هلیومی :

۱ – زمانی که گاز هلیوم را داخل بادکنک تزریق کردیم حتما باید در محل هایی دور از تابش نور خورشید قرار دهید. علت این است که تابش مستقیم نور خورشید سبب میشود که حالت انبساط به بادکنک دست بدهد و منافظ بادکنک باز شده و در این حالت یا بادکنک میترکد یا اینکه گاز هلیوم از بادکنک خارج میشود .

 ۲ – بادکنک هلیومی را در فضای آزاد و در سرما نباید نگهداری نمود. چون هوای سرد نیز سبب میگردد که گاز هلیوم که با یک دمای نرمال داخل بادکنک تزریق شده است به بادکنک که در هوای سرد قرار گرفته است از داخل فشار وارد نماید و به همین دلیل سبب میگردد بادکنک در زمان کوتاهی بترکد .

۳- بادکنکهای پر شده با گاز هلیوم را تا حد امکان در فضاهای بسته و در محلهایی که در دمای آسایش ( که نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است ) است نگهداری نمایید که این امر موجب میشود بادکنکهای هلیومی مدت زمان زیادی فرم اولیه خود را حفظ نماید .

۴ – بادکنک های پر شده با گاز هلیوم را دور از دسترس کودکان قرار دهید. زیرا بچه ها به دلیل کنجکاوی و اینکه بادکنکهای معلق در هوا برایشان جذابیت دارند سعی میکنند که آنها را در بدست آوردند و زمانی که این امر میسر شود در کمتر از چند دقیقه بادکنک با توجه به فشار زیادی که به آن وارد شده یا جسم تیزی که داخلش فرو رفته است میترکد .

خرید بادکنک هلیومی

شرکت چاپ بادکنک دیبا از چه نوع بادکنک هایی برای چاپ استفاده میکند :

شرکت دیبا تنها از بادکنک های لاتکس با کیفیت بسیار بالا برای چاپ استفاده می نماید. علت این امر این است که بادکنک با جنس مطلوب را هم میتوان به صورت معمول با هوا پر کرد و هم می توان به بادکنک ها گاز هلیوم تزریق نمود. باید در نظر داشت زمانی که از بادکنک بی کیفیت برای چاپ استفاده شود شما فقط و فقط میتوانید داخل بادکنک را با هوا پر کنید که همین امر نیز شما را با مشکلات فراوانی روبرو مینماید که به چند مورد آن اشاره میکنیم:

بادکنک های لاتکس بی کیفیت علاوه بر اینکه سوراخ داخلشان زیاد است و غیر قابل استفاده میباشند، زمانی که هوا داخلشان پر میشود در مدت زمان کوتاهی به دلیل منافد باز بیش از حد، باد از بادکنک خارج میشود و همچنین نکته قابل توجه دیگر این است که بادکنک های لاتکس بی کیفیت قابلیت این را ندارند که گاز هلیوم را داخلشان تزریق نمود .
لذا با توجه به موارد فوق الذکر شرکت چاپ بادکنک دیبا بادکنک های لاتکس را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در انواع مختلف و در رنگبندی های متنوع در سراسر ایران عرضه مینماید .

انتخاب یک عرضه کننده معتبر برای خرید بادکنک هلیومی از اهمیتی برخوردار است که می تواند در کیفیت و طول عمر بادکنک هلیومی شما نقش به سزایی داشته باشد. از این رو ما می توانید با خیالی آسوده بهترین بادکنک هلیومی را از شرکت دیبا درخواست نمایید.

شما می توانید برای خرید بادکنک هلیومی و چاپ بادکنک مورد نظر خود با ویژگی ها و اشکال مورد سلیقه تان، بهترین محصولات و خدمات را از شرکت چاپ بادکنک دیبا دریافت نمایید. از این رو می توانید از طریق صفحه تماس با ما با مشاورین ما در ارتباط باشید.

خرید بادکنک هلیومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *