💕 رنگبندی بالن تبلیغاتی

بهترین طرح برای چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

برای تولید بالن تبلیغاتی که یک ابزار بسیار کارآمد و استثنایی در امر تبلیغات می باشد، باید به نکات بسیار ظریف و کوچک دقت نمود تا بتوانیم از ماحصل کار که یک تبلیغات چشم نواز می باشد، بهترین بهره وری را بدست آوریم.

انتخاب رنگ بالن تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که مهمترین قسمت برای سفارش بالن تبلیغاتی انتخاب رنگ بالن می باشد که باید تا حدودی به نوع کار و رنگ سازمانی و تم کاری که دارید همخوانی داشته باشد تا در ایجاد جلوه ی بصری کار نیز کمک شایانی در دید و نگاه مشتری ایجاد نماید.

موضوع مهمتر نیز این است که می بایست از رنگی برای تولید بالن تبلیغاتی استفاده نماییم که در آسمان نیز به خوبی خود را نشان داده و چاپ روی بالن در کوتاهترین زمان ممکن ملکه ذهن مخاطب گردد.

شایان ذکر است که از آنجا که شرکت چاپ دیبا از پارچه برنی برای تولید بالن بهره می برد که بهترین کیفیت تولید شده در ایران را شرکت مارون صنعت عرضه می دارد، باید به این نکته توجه داشته باشید که اصولا اکثر رنگ های پارچه توسط شرکت مذکور تولید و عرضه می شود.

لذا می توانیم از رنگ های پارچه برنی نظیر سفید، سبز، زرد، قرمز، آبی، صورتی، کرم، نارنجی، بنفش و سایر رنگ ها نام برد.

انتخاب رنگ متناسب با نیاز شما:

اما باید دقت نظر داشته باشید که از بالن تبلیغاتی برای چه کاری و در چه مناسبت هایی می خواهید استفاده نمایید که این امر موجب می شود بتوانید تصمیم بهتری در انتخاب رنگ نمایید و مخاطب به راحتی و به بهترین شکل ممکن بتواند با بالن تبلیغاتی ارتباط برقرار نماید.

از این رو شرکت دیبا برای تقریبا ۷۰ درصد از مشتریان خود از رنگ های بالن اعم از سفید، زرد و قرمز برای تولید استفاده می نماید که در آسمان چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می دارد و می تواند رسالت تبلیغاتی شما عزیزان را به درستی انجام دهد و بازخورد ایده آلی برایتان به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید: رنگبندی بادکنک تبلیغاتی

رنگبندی بالن تبلیغاتی

چه نوع رنگ چاپی باید برای رنگ بالن استفاده نمود؟

در نظر داشته باشید برای انجام هر نوع چاپ و تبلیغاتی اعم از چاپ بادکنک و یا تولید بالن تبلیغاتی می بایست رنگ پس زمینه که همان رنگ بادکنک و بالن می باشد با رنگ لوگو و چاپ با هم در تضاد باشند.

علت این امر این است که موجب می شود لوگو به راحتی و با وضوح بالا در معرض دید مخاطب برسد و مخاطب می تواند در کمترین زمان ممکن لوگو یا طرح چاپ شده روی بادکنک تبلیغاتی و یا بالن تبلیغاتی را مشاهده و ملاحظه نماید.

البته این نکته نیز مهم است که باید تضاد رنگ بالن و رنگ چاپ با هم همخوانی نیز داشته باشد تا چشم مخاطب اذیت نشده و لوگو به بهترین شکل نمایش داده شود.

برای مثال رنگ بالن قرمز، رنگ بسیار ایده آل و مطلوبی می باشد و اگر لوگوی مورد نظر خود را با رنگ سفید و یا زرد روی بالن قرمز چاپ نماییم بسیار جذاب خواهد شد و در ارتفاع راحت می تواند لوگو را مشاهده نماید.

اما اگر روی بالن قرمز با رنگ مشکی فرآیند چاپ انجام شود تا حدودی قدرت دید را پایین آورده و مخاطب در خواندن و ملاحظه کردن لوگو دچار مشکل خواهد شد که این امر تا حدودی منطقی به نظر نمی آید.

پس بهترین راه حل قبل از ثبت سفارش گرفتن مشاوره از تیم طراحی بالن تبلیغاتی شرکت دیبا خواهد بود.

لوگوی مناسب برای چاپ روی بالن تبلیغاتی:

در نظر داشته باشید که فرآیند چاپ روی بالن تبلیغاتی با چاپ بادکنک تبلیغاتی تا حدود زیادی متفاوت می باشد.

از این رو شما نمی توانید هر نوع لوگو و آرم و نشان تجاری، آدرس صفحات مجازی، شماره تماس و یا بسیاری نکات دیگر که بر روی بادکنک تبلیغاتی را که چاپ می نمایید، برای چاپ روی بالن تبلیغاتی استفاده نمایید.

علت این امر آن است که شما چاپ روی بادکنک تبلیغاتی را از فاصله نزدیک و روی سطح زمین مشاهده می نمایید. در صورتی که بالن تبلیغاتی در ارتفاع حدود ۴۰ متری از سطح زمین و به صورت معلق در آسمان می باشد.

به همین جهت به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم که حتما از کلمات کلیدی برای چاپ روی بالن تبلیغاتی، آن هم در چند کلمه استفاده نمایید تا بتوانیم سایز چاپ کلمات را در بزرگترین حالت ممکن انجام داده و مخاطب به راحتی بتواند منظور تبلیغاتی شما عزیزان را در کوتاهترین زمان ممکن متوجه شود.

همچنین بخوانید: روش نصب بالن تبلیغاتی

رنگبندی بالن تبلیغاتی

جدیدترین و خاض ترین طرح بالن تبلیغاتی:

شرکت چاپ دیبا بر آن است تا بر اساس متد روز دنیا بتواند محصولات بسیار جذاب و چشمگیری تبلیغاتی را در ایران انجام داده تا شما عزیزان بتوان بهره وری و بازدهی هر چه بیشتر و بهتری را از انجام تبلیغات خود بدست آورید.

از این رو تیم طراحی شرکت دیبا بر آن شد تا پس از انجام ابتدایی و آزمایشی برای تولید بالن تبلیغاتی به شکل خود بالن و نه گرد، این کار را به مرحله اجرا رسانده تا شما عزیزان بتوانید جلوه بصری جذابتری را نیز برای کسب و کار خود ایجاد نمایید.

لذا باید به این نکته اشاره کنیم که شکل جدید بالن تبلیغاتی که در چرخه تولید شرکت دیبا قرار گرفته است به شکل قارچ بوده که میتواند نگاه هر بیننده ای را به خود معطوف نماید.
لازم به توضیح است که شما عزیزان می توانید این بالن را در هر رنگی که مد نظرتان می باشد به شرکت دیبا سفارش داده تا در کمترین زمان بتوانیم سفارش رو در محل شما عزیزان نصب نماییم.

باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت دیبا برای اولین بار این مدل بالن را برای محصولات غذایی قریشی به مرحله تولید رسانده و نصب نموده که بسیار جلوه جذابی ایجاد نموده است.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

بالن تبلیغاتی قریشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *