💕 روش انجام چاپ روی بادکنک تبلیغاتی

روش چاپ روی بادکنک

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که در یک بازه زمانی بسیار کوتاه می تواند تاثیر بسزایی را بر روی مخاطب اعمال نماید. همچنین شما مدیران و صاحبان مشاغل می توانید با کمترین هزینه بهترین هدیه تبلیغاتی و گیفت تبلیغاتی را به مراجعین و مشتریان خود تحلیل داده تا این هدایای تبلیغاتی مانند یک تابلو روان در سطح شهر به حرکت درآمده و تبلیغات موثر و مفیدی را برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و برندینگ شما عزیزان اعمال نماید.

چاپ بادکنک تبلیغاتی با کمترین هزینه:

در نظر داشته باشید با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و تحریم های مضاعفی که در کشور عزیزمان ایران تحمیل شده است اینکه بتوانید با کمترین هزینه بالاترین بهره وری را به دست آورید یک کار مدیریتی و بسیار موثر انجام داده اید. لذا در نظر داشته باشید که تفاوت چاپ روی بادکنک تبلیغاتی با سایر انواع تبلیغات نیز علاوه بر تاثیر گذاری بادکنک تبلیغاتی، قیمت تمام شده آن نیز برای شما ما صاحبان مشاغل می باشد که بسیار مقرون به صرفه و ایده آل نیز هست. نکته قابل توجه در حمل چاپ روی بادکنک تبلیغاتی این است که این نوع چاپ به صورت سیلک انجام شده و با دستگاههای تمام اتوماتیک و با بهترین کیفیت فرآیند چاپ صورت گرفته و تحویل شما سروران می گردد.

چاپ با کمک شابلون :

شایان ذکر است که برای انجام چاپ سیلک نیاز به ساخت و تولید شابلون می باشد که بتوانیم لوگو مدنظر شما سروران را بر اساس یکسری از فرایندهای عکس برداری تولید کرده و پس از ساخت شابلون مورد نظر فراینده چاپ روی بادکنک را اعمال نماییم.

باید اذعان نماییم که چاپ بادکنک به روش دستگاهی از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و همینطور این امکان را به ما شرکت های تولیدی می دهد که بتوانیم در یک بازه زمانی کوتاه تعداد بسیار کثیری بادکنک تبلیغاتی را چاپ نموده و جهت استفاده شما سروران به هر نقطه کشور عزیزمان ایران که باشید ارسال نماییم. لازم به توضیح است که شابلون مانند یک صفحه می باشد لوگو بر روی یک توری طبق یک فرایند مشخص و از پیش تعیین شده روی شابلون ظاهر شده و آماده چاپ روی بادکنک می گردد.

حال باید توجه داشت شابلون که مانند صفحه می باشد بر روی دستگاه که دارای گیره هایی جهت نصب کلیشه شابلون است وصل شده سپس رنگ مورد نظر روی شابلون قرار می‌گیرد و به کمک اسکوییچی که همان قلمه چاپ روی بادکنک می باشد فرایند چاپ روی بادکنک انجام می گردد.

سپس پس بعد از انجام چاپ روی بادکنک توسط خود دستگاه چه قسمتی برای خشک کردن رنگ چاپ روی بادکنک دارد فرایند خشک شدن رنگ صورت گرفته و بادکنک به فرم اولیه خود که بدون باد می باشد بر میگردد و آماده بسته بندی و ارسال می باشد.

همچنین بخوانید: رنگ مخصوص چاپ بادکنک 

روش انجام چاپ روی بادکنک تبلیغاتی

 

بهترین نوع رنگ برای چاپ روی بادکنک:

لازم به توضیح است ست که برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی شرکت های مختلف از رنگ های گوناگون بهره می برند که با توجه به کیفیت و متریالی که جهت چاپ استفاده می شود میزان ماندگاری چاپ روی بادکنک متغیر خواهد بود و همچنین کیفیت چاپ روی بادکنک نیز بسته به رنگی که استفاده می‌شود از سطح کیفی مختلفی برخوردار می باشد.
عموماً شرکت های چاپ بادکنک تبلیغاتی در کشور و همکاران و رقبای شرکت چاپ دیبا از کیفیت رنگ پی وی سی به جهت چاپ روی بادکنک استفاده می نمایند.
شایان ذکر است رنگ پی وی سی می بایست با حلالی به نام ریتاردر مخلوط گردد.

ریتاردر چیست؟

ریتاردر باعث می شود که میزان غلظت رنگ کمتر شده و بتوان فرایند چاپ روی بادکنک را به راحتی انجام داد اما نقطه ضعف رنگ های پی وی سی که با حلال ریتارد جهت چاپ استفاده می شود این است که ۱۴ یک ماده بسیار سمی بوده و همچنین دارای بوی نامطبوعی نیز می باشد.

که در اثر استفاده بیش از اندازه توسط اپراتورهای چاپ بادکنک و همچنین مشتریانی که از بادکنک های تبلیغاتی با رنگ pvc و حلال ریتاردر استفاده می نمایند دچار مشکلات تنفسی می گردد. حال شرکت دیبا برای رفاه حال مشتریان و پرسنل خود از کیفیت رنگ بسیار مطلوبی به جهت چاپ استفاده می نماید به علاوه بر اینکه فرایند چاپ را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد، هیچگونه عارضه و یا عوارضی برای هیچ شخصی ایجاد نمی نماید.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک تولد

روش انجام چاپ روی بادکنک تبلیغاتی

رنگ مورد استفاده در چاپ بادکنک های چاپ دیبا:

شایان ذکر است رنگی که شرکت چاپ دیبا برای چاپ روی بادکنک استفاده می نماید از پایه آب تشکیل شده است. به به این صورت که حلال آن آب خواهد بود.

لذا علاوه بر اینکه لوگو را به بهترین شکل ممکن روی بادکنک چاپ می نماید ماندگاری بسیار بالایی نیز خواهد داشت و به همین منظور شرکت چاپ دیبا تا ۲ سال گارانتی و ضمانت برای چاپ روی بادکنک های خود را به مشتریان عزیز ارائه می نماید. لازم به توضیح است شرکت دیبا برای انجام کلیه امور تبلیغاتی خود اعم از چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید و چاپ بالن تبلیغاتی از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده خواهد نمود.

کیفیت بادکنک های تبلیغاتی شرکت دیبا:

شرکت چاپ دیبا از بدو تاسیس خود احترام به مشتری و استفاده از بهترین کیفیت و مواد اولیه را سرلوحه کار خود قرار داده تا بتوانند در مسیری درست پست و هدف گذاری شده بهترین اجناس را در زمینه تبلیغات به مشتریان گرامی ارائه نماید. لذا در امر چاپ روی بادکنک تبلیغاتی ما از بهترین کیفیت بادکنک استفاده نموده تا بتوانند یک هدیه تبلیغاتی بسیار با ارزش را به مراجعین و مشتریان هدف خود تحویل نمایند.

همچنین بخوانید: قیمت چاپ لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی

کیفیت بادکنک های چاپ دیبا:

شایان ذکر است زمانی که کیفیت بادکنک تبلیغاتی مطلوب باشد و از متریال خوب استفاده شده باشد سبب می گردد که پرتی و هدر رفتگی در کار وجود نداشته باشد و همچنین سوراخ شدگی در بادکنک ها دیده نشود و وقتی شما مثلاً ۱۰۰۰ عدد بادکنک را دریافت می نمایید با چاپ بتوانید همان هزار عدد را به ۱۰۰۰ نفر از مشتریان خود تحویل نمایید.

شایان ذکر است شرکت چاپ و زیبا برای چاپ تمامی بادکنک های تبلیغاتی خود فقط از کیفیت جنس مالزی که بهترین کیفیت بادکنک در داخل کشور را دارا می باشد و قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است استفاده می نماید شایان ذکر است سایز استاندارد بادکنک های مالزی سایز ۱۲ اینچی یا ۳۰ سانت می باشد که با توجه به کیفیت مطلوب بادکنک مالزی می توانید تا ۳۲ و ۳۴ ثانیه نیز این بادکنک ها را با نمایید.

شایان ذکر است که بادکنک های مالزی در رنگ بندی های بسیار متنوع و در دو مدل متالیک یا براق و و همچنین مات در بازار موجود می باشد شما عزیزان بسته به نیاز و اقتضای کاری خود می توانید از رنگ بندی های جور که تلفیقی از رنگ‌های مختلف نیز می باشد استفاده نمایید و یا می توانید به صورت تک رنگ با توجه به رنگ سازمانی خود اقدام به چاپ روی بادکنک نمایید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

روش انجام چاپ روی بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *