💕 روش چاپ بادکنک به چه صورت انجام می شود؟

روش چاپ بادکنک

فهرست مطالب

باید توجه داشت که هر نوع چاپی، یک سری مراحل مختص به خود را دارد تا فرآیند آن بصورت کامل به انجام برسد تا یک محصول و یک نوع از چاپ صورت گیرد. لذا لازم به توضیح است که چاپ بادکنک فرآیند زیاد پیچیده ای را شامل نمی شود اما از ظرافت های خاصی در امر چاپ برخوردار می باشد.

شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا در این مقاله قصد دارد اطلاعات مفیدی در خصوص روش چاپ بادکنک به شما عزیزان ارائه نماید و تا میزان زیادی شما را با این فرآیند آشنا نماید، پس با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: خدمات چاپ بادکنک

مراحل انجام روش چاپ بادکنک در شرکت دیبا

-مرحله ایده پردازی برای طراحی لوگو

اولین مرحله برای استارت یک سفارش بادکنک تبلیغاتی این است که باید بدانیم چه ایده ای را می خواهیم روی بادکنک چاپ نمائیم تا بتوانیم روی آن ایده و یا لوگو کار نموده و بهترین طراحی را آماده نمائیم.

برای انجام این امر باید مشتریان گرامی با طراحان ما در ارتباط بوده و اطلاعات پایه و اولیه را برای چاپ بادکنک برای طراحان شرکت دیبا ارسال نموده تا ایشان با توجه به تجربه کافی در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی بتوانند بهترین لوگو را برای هر مشتری خلق نموده تا بازخورد و تاثیر بیشتری داشته باشد و سپس طرح مورد نظر را به رویت مشتریان گرامی رسانده و در صورت تغییرات مجدد از سوی شما عزیزان این تغیرات اعمال شده و در آخر طراحی با تائید شما سروران نهایی می شود.

روش چاپ بادکنک

-مرحله ساخت شابلون برای طرح اختصاصی

بعد از انجام مرحله طراحی، لوگو به مرحله ساخت شابلون رفته تا کلیشه اختصاصی برای هر لوگو بدون هیچ گونه تغییرات و کم و کاستی ساخته شود. از همین رو از لوگو مورد نظر روی کاغذهای مخصوص پرینت گرفته می شود و سپس به مرحله عکاسی رفته تا تصویر و یا متن مورد نظر را روی کلیشه ظاهر نموده و بتوان برای چاپ روی بادکنک از آن استفاده نمود.

لازم به توضیح است تقریبا اندازه فضایی شابلون که ما میتوانیم لوگوی مورد نظر را روی آن عکاسی و ظاهر نمائیم، 20*15 سانتی متر می باشد. لازم به ذکر است که یکی از سخت ترین و حساس ترین مراحل چاپ بادکنک، همین مرحله ساخت شابلون می باشد که در صورت کوچکترین ایراد و مشکلی، تصویر لوگو به درستی روی توری کلیشه ظاهر نمی شود و نمی توان از آن برای چاپ بادکنک استفاده نمود. لذا باید برای ساخت شابلون به کوچکترین ریزه کاری ها توجه داشته باشیم و با ظرافت کامل این مرحله را انجام دهیم.

-مرحله چاپ لوگو بر روی بادکنک

حال زمان آن فرا رسیده که شابلون ساخته شده از لوگوی مورد نظر را به دستگاه متصل نموده و بر روی بادکنک ها چاپ نمائیم. شایان ذکر است که شرکت دیبا از بهترین نوع رنگ برای چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده نموده و رنگ ها به کمک یک قلم مخصوص که بر روی دستگاه متصل می باشد و به آن اسکوئیچی گفته می شود طرح روی شابلون را بر روی بادکنک چاپ می نماید.

سپس در آخرین مرحله بادکنک های تبلیغاتی پس از چاپ بسته بندی و وکیوم شده و آماده ارسال به محل مشتریان گرامی می باشد.

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بادکنک

روش چاپ بادکنک

چاپ عکس روی بادکنک :

لازم به ذکر است برای انجام چاپ بادکنک تبلیغاتی، شرکت دیبا می تواند هرگونه متن، لوگو و یا هر نوع عکسی را روی بادکنک چاپ نموده و با بهترین کیفیت خدمت مشتریان گرامی ارسال نماید.

برای چاپ عکس روی بادکنک همانطور که در مقالات گذشته به آن اشاره نموده ایم ابتدا باید عکس مورد نظر به صورت سیاه قلم نقاشی و طراحی شود تا بتوان از روی طرح مورد نظر شابلون را تهیه نمود و بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ کرد.

از این رو چاپ عکس روی بادکنک یکی از سخت ترین و پیچیده ترین انواع چاپ بادکنک می باشد که از ظرافت های بخصوصی برخوردار می باشد. علت این امر این است که باید تصویر مورد نظر بدون هیچ گونه کم و کاستی و به همان شکل اولیه خود بر روی بادکنک چاپ شود تا تاثیر خود را بر مخاطب بگذارد.

شرکت چاپ دیبا اعلام می دارد که تصاویر و عکس های ارسالی توسط شما عزیزان را با بهترین کیفیت بر روی بادکنک چاپ نموده و در کوتاهترین زمان ممکن خدمتتان ارسال خواهد نمود. شما سروران می توانید نمونه کارهای قبلی که شرکت دیبا در خصوص چاپ عکس روی بادکنک انجام داده است را در قسمت گالری تصاویر سایت دیبا و یا از شبکه های اجتماعی شرکت دیبا ملاحظه نمائید تا با ماهیت کار بیشتر آشنا شوید.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک

دستگاه چاپ روی بادکنک :

لازم به توضیح است که فرآیند چاپ بادکنک، هم به صورت دستی و هم به صورت چاپ با دستگاه انجام می گیرد. در نمونه چاپ دستی چون کار تماما با دخالت دست صورت می گیرد و ابزار بسیار پیش پا افتاده و اولیه ای برای این کار استفاده می شود، از همین رو چاپ روی بادکنک هم با کیفیت بسیار پائین انجام می شود که عموما رضایت مشتری نیز برآورده نخواهد شد.

اما از طرف دیگر چاپ بادکنک با دستگاه علاوه بر این که سرعت کار را به میزان قابل توجهی بالا می برد، از طرف دیگر بر روی کیفیت کار نیز تاثیر چشمگیری خواهد گذاشت.

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی از بهترین و به روز ترین نوع دستگاه چاپ بهره می برد و علاوه بر کیفیت چاپ بسیار بالا، راندمان چاپ نیز در نهایت سرعت انجام می گیرد و ما به کمک دستگاه های موجود، نوید این امر را به شما عزیزان می دهیم که با کیفیت ترین نوع چاپ را در کوتاهترین بازه زمانی انجام می دهیم.

لازم به ذکر است دستگاه های چاپ بادکنک دیبا بصورت کاملا دیجیتال و اتوماتیک عمل کرده که هیچ گونه دخالت دستی در کارکرد چاپ دستگاه وجود نخواهد داشت و از نقطه باد شدن اتوماتیک بادکنک ها تا چاپ روی بادکنک و همچنین بسته بندی بادکنک ها بر عهده دستگاه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در چاپ بادکنک دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تولد

روش چاپ بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *