💕 قیمت بالن تبلیغاتی گازی

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

فهرست مطالب

قیمت بالن تبلیغاتی گازی متاثر از عوامل گوناگوی می باشد که شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان، بهترین قیمت و مناسب ترین بالن تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی مواردی که در قیمت بالن ها تاثیرگذار هستند، اشاره می نماییم.

بالن تبلیغاتی یکی از بهترین و شگفت انگیزترین انواع تبلیغات می باشد که در حال حاضر در کشور مورد استفاده قرار می گیرد و چشم تمامی مخاطبان را در اولین نگاه به خود معطوف نموده و باعث می شود برند و نام و نشان تجاری شما عزیزان یا سروران به درستی در معرض دید قرار بگیرد.

توجه داشته باشید که بالن های تبلیغاتی که توسط شرکت دیبا تولید و عرضه می‌شود در ابعاد و سایزهای متنوع خدمت شما سروران ارائه می گردد که بنا به خواست و علاقه شما عزیزان تولید و به مرحله نصب می رسد.

انواع بالن تبلیغاتی

این نکته حائز اهمیت می باشد که بالن ها در دو مدل گازی و بادی عرضه می شوند.

که بالن گازی این قابلیت را دارد که برند و نام و نشان تجاری شما که بر روی بالن چاپ شده است در ارتفاع قرار گرفته و از فواصل دور و نزدیک بتواند فرایند تبلیغاتی کار را به بهترین شکل به دید عموم برساند.

حال یکی دیگر از انواع بالن های تبلیغاتی، بالن های بادی و یا سازه های بادی می باشد که بیشتر برای نمایشگاه ها و یا جلوی واحدهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

بدین شکل از آن یک کانتر و یا یک محلی که بتوان خدمات و کالاها را عرضه نمود تولید شده و موجب می شود که شما بتوانید علاوه بر اینکه ارائه محصول و خدمات خود را انجام می دهید، با توجه به فضای چاپ موجود روی بالن و سازه های بادی بتوانید تبلیغاتی محیطی خود را نیز به معرض دید و نمایش بگذارید.

اما این نکته حائز اهمیت می باشد که بسیاری از مشتریان برای سفارشات و بالن تبلیغاتی خود از بالن تبلیغاتی گازی استفاده نموده و این نکته برایشان بسیار با اهمیت می باشد که بتوانند برند خود را به پرواز در آورده و در ارتفاع بسیار مناسبی این امکان برای شما میسر می باشد که مخاطبین را به کسب و کار خود جذب نمایند.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی گازی و بادی

 

برای تزریق گاز داخل بالن از چه گازی استفاده می شود؟

همانطور که از نام بالن گازی مشخص می باشد می بایست داخل بالن تزریق گاز صورت بگیرد تا بتوانیم با توجه به قابلیت گاز نسبت به هوا بهره برده و چون وزن گاز نسبت به اکسیژن و هوا پایین تر می باشد این امکان میسر می شود که بالن به راحتی به ارتفاع صعود نماید.

لازم به توضیح است که برای تزریق گاز داخل بالن می توانیم از گاز هیدروژن و هلیوم استفاده نماییم و هر دو گاز مذکور که به آن اشاره نمودیم بالن تبلیغاتی را به راحتی به ارتفاع می‌برد و می‌توانیم بالن را مهار نموده تا فرایند تبلیغات به درستی انجام پذیرد.

اما این نکته حائز اهمیت می باشد که از آنجا که گاز هلیوم گاز بسیار گرانی می باشد، صرفه اقتصادی به هیچ عنوان به همراه نداشته و اگر بخواهیم داخل یک بالن با قطر ۳ متر را گاز هلیوم تزریق نماییم حداقل هزینه ای در حدود ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان برای ما هزینه در بر خواهد داشت که به هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارد.

اما از طرف دیگر با توجه به اینکه گاز هیدروژن همان قابلیت گاز هلیوم را دارد اما به راحتی در دسترس بوده و با یک هزینه بسیار مطلوب و ایده آل با توجیه اقتصادی این امکان را برای ما میسر می نماید که بتوانیم گاز هیدروژن را داخل بالن تزریق نموده و بازدهی بسیار مطلوب و ایده آلی از آن به دست آوریم.

قیمت بالن تبلیغاتی گازی

صادرات بالن تبلیغاتی دیبا

لازم به ذکر است از آنجا که شرکت چاپ دیبا فرایند صادرات بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی را به کشورهای گوناگون انجام می دهد باید توجه داشته باشیم که بالن های تبلیغاتی بر اساس طراحی، تولید و چاپ در کشورمان ایران و در شرکت دیبا انجام شده و سپس فرایند وکیوم آن صورت می پذیرد و ارسال آن به کشورهای اروپایی و آسیایی انجام خواهد گرفت.

و با توجه به فیلم آموزشی که خدمت شما مشتریان گرامی که در ایران حضور ندارید و قرار است فرایند نصب را خودتان انجام دهید، ارسال گردیده.

و با توجه به فیلم آموزشی مذکور و تهیه گاز برای تزریق داخل بالن تبلیغاتی به راحتی می توانید اوج دهی و به اهتزاز درآوردن بالن تبلیغاتی را شما مشتریان گرامی انجام داده و از بالن تبلیغاتی و اختصاصی خویش بهره مند شوید و از تاثیرات شگرف آن سود ببرید.

همچنین بخوانید: سفارش ساخت بالن تبلیغاتی

 

بهترین مدل بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است که بالن تبلیغاتی در مدل های متنوع و گوناگون در شرکت دیبا تولید و عرضه می گردد.

که بهترین مدل برای سفارش بالن تبلیغاتی مدل گرد و یا کروی می‌باشد که می‌تواند یک فضای چاپ بسیار ایده آل و مطلوب در اختیار ما قرار دهد.

همین طور با توجه به اینکه فشار هوا و میزان سرعت وزش باد در ارتفاع نسبت به سطح زمین متفاوت می باشد لذا بالن مدل گرد و کروی به راحتی باد را از خود عبور داده و در اثر وزش باد دچار تکان های شدید و ناگهانی نمی‌شود.

بهترین رنگ پارچه برای تولید بالن گازی

لازم به توضیح است که بسیاری از مشتریان این سوال را در هنگام ثبت سفارش از پرسنل شرکت دیبا می پرسند که بهترین رنگ برای تولید بالن و همینطور چاپ روی بالن تبلیغاتی چه رنگ هایی می باشد.

لذا باید به این نکته اشاره نماییم که بهترین رنگ پارچه برای تولید بالن، رنگ های سفید و زرد و قرمز می باشند.

علت آن این است که رنگ های مذکور از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و پارچه با کیفیت بالاتری نسبت به سایر رنگ ها تولید و عرضه می شود.

و همین طور با توجه به اینکه رنگ های مذکور دید بسیار مطلوب و ایده آلی را برای مخاطب به وجود آورده و سبب می گردد که چشم مخاطب در اولین نگاه معطوف به بالن تبلیغاتی گردد.

شایان ذکر است که پارچه مخصوص برای تولید بالن پارچه برنی می باشد که مانند سفره بوده و این قابلیت را دارد که گاز هیدروژن را به راحتی در خود نگهداری نماید.

لازم به توضیح است که چاپ روی بالن تبلیغاتی توسط استیکر و یا همان شبرنگ انجام شده و هر لوگو و یا نوشته ای که شما سروران مدنظر داشته باشید را می توانیم با هر رنگ چاپ که مورد توجه تان می باشد انجام داده و روی بالن تبلیغاتی چاپ نماییم.

نکته بسیار مهم در امر چاپ روی بالن تبلیغاتی این است که این قابلیت وجود دارد که بتوانیم چاپ بالن را در ادوار و دوره‌های گوناگون تعویض نموده و از لوگوهای متفاوت و محتواهای گوناگون بر روی بالن استفاده کرده و چاپ نمائیم.

با توجه به موارد بالا می توان بیان داشت که قیمت بالن گازی تبلیغاتی به مواقیمت بالن تبلیغاتی گازیردی چون جنس بالن، ابعاد و اندازه بالن و مدل بالن بستگی خواهد داشت. شما می توانید با انتخاب با شرکت چاپ دیبا، بهترین کیفیت را همراه با مناسب ترین قیمت در اختیار داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت بالن ها در ابعاد مختلف، با کارشناسان دیبا در تماس باشید.

قیمت بالن تبلیغاتی گازی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

همچنین بخوانید: نحوه ثبت سفارش بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *