💕 قیمت بالن تبلیغاتی

قیمت بالن تبیلغاتی

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات می باشد که با توجه به شکل و شمایل خاصی که دارد نگاه همگان را به خود جذب می نماید و جلوه بسیار زیبایی را ایجاد می کند. با توجه به اینکه بالن های تبلیغاتی در محل کسب و کار شما عزیزان و در ارتفاع حداقل ۳۰ الی ۴۰ متری از سطح زمین نصب می شود، از این رو شعاع دید بسیار وسیعی در شهر ایجاد می نماید و عموم مردم را متوجه تبلیغات شما خواهد نمود و بازخورد خوبی برای هدف تبلیغاتی شما فراهم می نماید.

از طرفی برای تمامی مدیران، زمانی که قرار است یک نوع تبلیغات را برای کسب و کار خود انتخاب نمایند یکی از مهمترین عوامل، قیمت می باشد. از این رو باید اذعان کنیم که قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ با توجه به مدت زمانی که باید در محل شما سروران نصب باشد قیمت منطقی خواهد داشت و از طرف دیگر شرکت چاپ دیبا اعلام می نماید که بالن تبلیغاتی نسبت به سایر تبلیغات محیطی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار می باشد و تاثیرات بیشتری روی مشتریان شما نیز ایجاد می نماید.

شما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان دیبا بهره مند شوید و سفارشات بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی خود را به راحتی از طریق واتساپ ثبت نمایید.

همچنین می توانید تمامی نمونه کار بالن تبلیغاتی ، نمونه کارهای چاپ بادکنک و پمپ باد بادکنک دیبا را در سایت و یا از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید. همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

شماره تماس: 09126911610

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیباواتساپ چاپ دیبا

قیمت بالن تبلیغاتی

بادکنک بزرگ تبلیغاتی:

یکی از بهترین انواع تبلیغات در حال حاضر چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد که برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد و علاوه بر ایجاد شور و هیجان برای کودکان، یک حس خاطره انگیز و نوستالژی را برای بزرگسالان نیز ایجاد می نماید.

لازم به ذکر است بادکنک تبلیغاتی در سایزهای متنوع و برای مصارف مختلف چاپ و عرضه می گردد که در این مقاله به آن می پردازیم.

بادکنک تبلیغاتی استاندارد دارای سایز ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانتی متر می باشد که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به همراه گیره و نی بادکنک به مشتریان و مراجعین در محل های کسب و کار و یا هر جایی که نیاز به تبلیغات دارد تحویل داده می شود که در این صورت چاپ بادکنک تبلیغاتی صورت گرفته کار یک تابلوی متحرک را در سطح شهر برای تبلیغات مورد نظر شما انجام می دهد.

در موارد دیگر چاپ روی بادکنک های بزرگ که اصطلاحا به عنوان بالن تبلیغاتی شناخته می شود، انجام می شود.

منظور از بادکنک بزرگ، همان بالن تبلیغاتی می باشد که این نوع بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی را در فضای باز در بالای محل صنفی شما و یا محل برگزاری نمایشگاه ها قرار می دهند، تا عموم مردم بتوانند این نوع تبلیغات را ملاحظه نمایند.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبیلغاتی

محل نصب بالن تبلیغاتی:

در نظر بگیرید بالن تبلیغاتی برای مکان هایی مانند فروشگاه ها، سالن های همایش، نمایشگاه ها و فضاهایی از این دست نصب می شود تا نگاه همگان را به خود جلب نماید.

نکته دیگر در مورد بادکنک تبلیغاتی بزرگ یا بالن تبلیغاتی این است که این بالن ها از گاز ترکیبی مخصوص بالن پر می شود و سپس در محلی مناسب با طناب در ارتفاع حدود 30 الی 40 متری از سطح زمین نصب و مهار گردد تا تاثیر خود را بر روی مشتری اعمال نماید.

اندازه و سایز بالن تبلیغاتی:

بالن های تبلیغاتی در سایزهای محتلف با توجه به نیاز مشتریان و محل نصب، تولید و عرضه می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید بالن تبلیغاتی خود را در سه سایز 3متر،  3.5متر و 5.5متر سفارش دهید.

رنگبندی بالن تبلیغاتی:

بالن های تبلیغاتی از جنس پارچه برنی که بسیار مقاوم هستند استفاده می شود. این پارچه ها با رنگبندی متنوع و کاربردی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. حتی لازم به ذکر است که می توانید از رنگ های اختصاصی متناسب با تم سازمانی خود نیز برای سفارش انتخاب نمایید. برخی از این رنگبندی ها عبارتند از: قزمر، سفید، زرد، صورتی، سبز، کرم، بنفش، آبی و… .

لازم به توضیح است که می توانید از بالن های دو رنگ و دو طرفه نیز بهره مند شوید، که در این صورت، در هر سمت از بالن تبلیغاتی از یک رنگ با چاپ اختصاصی شما استفاده می شود.

همچنین بخوانید: روش نصب بالن تبلیغاتی

قیمت بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی ارزان:

بالن های تبلیغاتی با توجه به اندازه و ابعادی که شما عزیزان سفارش می دهید و همچنین محل مورد نظر برای نصب بالن تبلیغاتی، دارای قیمت های متنوعی می باشند.

البته لازم به ذکر است بالن های تبلیغاتی علاوه بر مدلی که به شکل گلابی بوده و همگان این مدل را مشاهده نموده و با آن آشنا هستند و یا در مدل های متنوع دیگر مانند هواپیما، مکعب مربع، مکعب مستطیل، استوانه ای، کروی و قارچی تولید و نصب می گردد.

بالن ها به طور کلی در دو مدل بالن تبیلغاتی گازی و بالن بادی موجود می باشند که بالن تبلیغاتی بادی بر روی سطح زمین قرار می گیرد اما بالن تبلیغاتی گازی در حدود ۴۰ متری سطح زمین و در ارتفاع به کمک طناب قطور نصب می گردد.

لیست قیمت بالن تبلیغاتی:

با توجه به اینکه بالن های تبلیغاتی شکل های متفاوتی دارند و برای مصارف متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند از این رو دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند.

در نظر بگیرید شما یک بالن تبلیغاتی برای محیط داخلی و برای فضای بسته نیاز دارید و یا یک بالن تبلیغاتی برای فضای باز و در ارتفاع بالا از سطح زمین نیاز دارید که اینها سبب می گردد قیمت های بالن تبلیغاتی متفاوت باشد و البته نکته دیگر مدت زمانی است که شما نیاز دارید این بالن های تبلیغاتی در محل شما نصب باشد که خود این امر مستلزم به تامین و نگهداری این امر از طرف شما عزیزان می باشد.

البته انواع و اشکال متنوعی نیز از بالن نیز هستند که به شکل اختصاصی و به سفارش مشتریان گرامی تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

از این رو قیمت اعلامی برای بالن تبلیغاتی با فرم اختصاصی و سفارشی شما عزیزان دارای اندک هزینه ی جداگانه می باشد که در زمان ثبت سفارش خدمت شما قیمت گذاری می گردد.

البته این نکته نیز بسیار مهم است که مواد مصرفی برای تولید بالن و همچنین گازهایی که به بالن تزریق می شود با توجه به شرایط اقتصادی موجود دارای نوسانات فراوان نیز می باشد که این امر خود سبب افزایش و یا کاهش قیمت می شود.

از این رو شرکت چاپ بادکنک دیبا به شما عزیزان یک پیشنهاد ویژه ارائه می دهد و آن این است که شما می توانید با حداقل قیمت، سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور سفارش تولید بالن تبلیغاتی در مدل گرد را ثبت نموده و به مشتریان خود ارائه نمایید و از تاثیرات بسیار چشمگیری که بادکنک تبلیغاتی برای هدف تبلیغاتی خود ایجاد می نماید بهره مند شوید.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی ارزان و باکیفیت

شما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان دیبا بهره مند شوید و سفارشات بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی خود را به راحتی از طریق واتساپ ثبت نمایید.

همچنین می توانید تمامی نمونه کار بالن تبلیغاتی ، نمونه کارهای چاپ بادکنک و پمپ باد بادکنک دیبا را در سایت و یا از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید. همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

شماره تماس: 09126911610

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیباواتساپ چاپ دیبا

قیمت بالن تبلیغاتی

[WPSM_AC id=4143]

13 پاسخ

    1. سلام روزتون بخیر. برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت سفارش با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ با شماره 09126911610 در ارتباط باشید تا راهنماییتون کنند

    2. 0912-6911610
      021-36045449 سلام دوست عزیز، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنند

  1. سلام دوست عزیز خسته نباشید
    ما چطور باید بالن تبلیغات سفارش بدیم
    لطفاً راهنمایی کنید
    ممنون

    1. سلام وقت بخیر، جهت راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید
      0912-6911610

    2. سلام عارفی هستم از کارخانه کرمان موتور یک بالن تبلیغاتی می خواهیم خریدش چنده اجاره چنده09133448710ممنون از لطف شما

  2. سلام یک بالن تبلیغاتی برای فروشگاه زنجیره ای میخوان حداقل یک ماه ماندگاری داشته باشه ودر شعای ۲۰۰۰ متر نوشته هاش با چشم خونده بشه ارتفاع هم حداقل ۹۰ متر
    ممکنه؟

    1. سلام روزتون بخیر برای راهنمایی بهتر و مشاوره رایگان میتونین با کارشناسان دیبا از طریق شماره 09126911610 در تماس باشید

    2. سلام یک بالن تبلیغاتی می خواهیم بخریم برای یک مغازه در مرکز شهر بزرگ باشه چشم گیر باشه اجاره چنده خرید چنده

  3. سلام نیاز به یک بالن بزرگ تبلیغات برای فروشگاه بزرگ مادر میخوام. در اراک
    شماره تماس ۰۹۱۸****۳۲۳فراهانی

    1. سلام روزتون بخیر برای راهنمایی بهتر و مشاوره رایگان میتونین با کارشناسان دیبا از طریق شماره 09126911610 در تماس باشید

  4. سلام و خسته نباشید من بالن میخام برای گالری پرده
    با شماره های تماسی که گذاشتید تماس گرفتم و پیام دادم اما پاسخی دریافت نکردم
    ممنون میشم با من تماس بگیرید

    1. سلام و عرض ادب کارشناسان ما حتما با شما تماس خواهند گرفت فقط لطفا شماره تلفن خود را به ما بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *