جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 روش نصب بالن تبلیغاتی

بادکنک آرایی برای افتتاحیه

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید و نصب بالن تبلیغاتی فعالیت می نماید و تمامی سفارشات خود را از محل تهران که کارگاه تولید و چاپ بالن تبلیغاتی و همینطور بادکنک تبلیغاتی شرکت دیبا می باشد، به تمام نقاط کشور و حتی خارج از کشور ارسال نموده و شما عزیزان می توانید از این گزینه تبلیغاتی بسیار عالی و تاثیرگذار استفاده نموده و بهره مند شده و نیاز تبلیغاتی خویش را مرتفع نمایید.

لازم به توضیح است که بعد از اینکه فرآیند طراحی، تولید و چاپ بالن تبلیغاتی توسط تیم مجرب شرکت دیبا میسر شد، سپس تیم نصب بالن تبلیغاتی دیبا با توجه به آدرس و لوکیشنی که شما عزیزان برای ما در هنگام ثبت سفارش مشخص نموده اید، فرایند نصب در محل صورت پذیرفته و کار تقدیم حضورتان می شود.

شایان ذکر است روش نصب بالن تبلیغاتی بدین صورت می باشد که تیم نصب ما بهترین جانمایی را در محل فروشگاه و یا واحد تجاری و یا هر نقطه ای که شما عزیزان قصد نصب بالن تبلیغاتی را دارید انجام داده و مشخص نموده و سپس فرآیند تزریق گاز و آماده نمودن بالن تبلیغاتی به سبب اوج دهی و به اهتزاز درآوردن بالن تبلیغاتی صورت پذیرفته و کار نهایی می شود.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی

بالن در کجا نصب خواهد شد؟

لازم به ذکر است که بالن تبلیغاتی در یک ارتفاع مشخص نسبت به موقعیت جغرافیایی و ساختمان های مجاور و محلی که شما عزیزان در آن قرار دارید نصب می شود، و چون با توجه به یک محاسبات تخصصی باید صورت پذیرد.

لذا تیم نصب شرکت دیبا تمامی این نکات را در نظر گرفته و بالن تبلیغاتی را باتوجه به نقطه‌ای که بهترین بازخورد و بازدهی را برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت نصب خواهد نمود.

لازم به ذکر است که برای نصب بالن تبلیغاتی از یک طناب قطور که کار مهار بالن تبلیغاتی را انجام می‌دهد، استفاده می شود و در انتها که بالن در نقطه مورد نظر در آسمان قرار گرفت سپس طناب بالن و یا مهار کننده بالن تبلیغاتی در محل مورد نظر فیکس شده و کار نهایی می شود.

باید به این نکته توجه داشته باشید که علت اینکه به این نکته اشاره می کنیم که باید بهترین جانمایی صورت پذیرد، این است که بتوانیم از فواصل دور و نزدیک بالن تبلیغاتی و یا لوگو شما عزیزان را به دید عموم مردم از فواصل دور و نزدیک رسانده و ایشان در اولین نگاه بتوانند منظور تبلیغاتی شما را برداشت نموده و این امر موجب می‌شود که بازخورد و بازدهی بسیار مطلوبی برای شما در بر داشته باشد.

روش نصب بالن تبلیغاتی

بهترین محل برای نصب بالن تبلیغاتی:

همانطور که از اسم بالن تبلیغاتی مشخص می‌باشد بالن باید در ارتفاع بسیار مطلوبی نصب شود تا بتواند دید بسیار خوبی را ایجاد نموده و مخاطب را مجذوب خود نماید.

از همین رو، این که بتوانیم بهترین محل را برای نصب بالن تبلیغاتی انتخاب نموده و فرآیند نصب صورت پذیرد یک نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که موجب می گردد تاثیرگذاری مطلوب تری را برای شما به همراه داشته باشد.

شایان ذکر است که بالن تبلیغاتی می بایست در محل تحت تصرف شما عزیزان، یعنی بالای پشت بام یا محلی که فروشگاه و واحد صنفی تان قرار دارد نصب شود و به این نکته نیز باید توجه داشته باشیم که برای نصب بالن تبلیغاتی به هیچ عنوان نیاز به مجوز از هیچ ارگان و نهادی نمی باشد و کار نصب به بهترین شکل ممکن برایتان صورت خواهد پذیرفت.

علت اینکه نیاز است بهترین جا برای نصب بالن تبلیغاتی در محل شما انتخاب گردد این است که بتوانیم علاوه بر اینکه بالن در جای درست قرار گیرد و معرف کار شما عزیزان گردد از طرف دیگر مخاطب بتواند به راحتی چاپ روی بالن را مشاهده نموده و هیچ گونه ضعف در دید چاپ بالن تبلیغاتی و یا مشاهده خود بالن وجود نداشته باشد.

از همین رو بالای پشت بام واحد تجاری شما عزیزان بهترین گزینه می باشد که اگر ساختمان مورد نظر که شما عزیزان در آن قرار دارید ارتفاع آن بلند باشد، متخصص اجرایی، تمامی محاسبات را انجام داده و بالن را در ارتفاع کمتری اوج دهی خواهد نمود و اگر واحد تجاری در ارتفاع نزدیک تری به سطح زمین قرار داشته باشد بالن در ارتفاع بیشتری نصب خواهد شد تا عموم مردم به راحتی آن را ملاحظه و مشاهده نمایند.

همچنین بخوانید: بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی

روش نصب بالن تبلیغاتی

ارتفاع مناسب برای نصب بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است که ارتفاعی برای نصب بالن تبلیغاتی مفید و کارآمد می باشد که نوشته و چاپ در فواصل مکانی مختلف به راحتی خوانده شده و مخاطب بتواند در اولین نگاه تبلیغات شما عزیزان را بر روی بالن مشاهده نماید.

از همین‌رو شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی دارای یک رزومه بسیار قوی و کارآمد می باشد با توجه به تجربه‌ای که در سالیان متوالی به دست آورده است بهترین ارتفاع برای نصب بالن را ارتفاع حدود ۳۰ تا ۵۰ متر از سطح زمین تشخیص داده و مفید می داند.

این تفاوت ارتفاع بستگی به محلی که شما عزیزان در آن حاضر هستید مشخص می شود.

بدین منظور که اگر ساختمان های مجاور واحد تجاری شما سروران بلند باشد، می بایست بالن در ارتفاع بیشتری نصب شود که ارتفاع مطلوب ۴۰ تا ۵۰ متری از سطح زمین می باشد و اگر ساختمان های کناری شما و محلی که در آن حضور دارید ارتفاع کمتری داشته باشد نیازی نیست که بالن در ارتفاع بالاتری نصب و اجرا گردد و ارتفاع حدود ۳۰ متری بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.

حال باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی این نکات بستگی به محل مورد نظر برای نصب بالن دارد و تمامی هماهنگی ها با شما عزیزان در زمان نصب صورت خواهد پذیرفت تا بتوانیم یک کار ایده آل و مطلوب را تقدیم حضورتان نماییم.

بهترین رنگ های پارچه برای تولید بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا برای تولید بالن تبلیغاتی از پارچه برنی استفاده می نماید که بهترین نوع پارچه برای تولید بالن می باشد و علت آن هم این است که پارچه برنی در مقابل سرما و گرما استقامت بسیار بالایی داشته و به عبارت دیگر برای تولید بالن تبلیغاتی توسط شرکت مارون صنعت تولید می گردد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ پارچه بالن در رنگ بندی های متنوع مانند سفید، زرد، قرمز، سبز تیره، سبز روشن، کرم، مشکی و بسیاری رنگبندی های دیگر تولید و عرضه می گردد.

حال شما عزیزان با توجه به تم سازمانی و رنگ شغلی خود می توانید رنگ بالن تبلیغاتی را در هنگام ثبت سفارش انتخاب نموده و همینطور فرآیند چاپ روی بالن تبلیغاتی با توجه به نظر مستقیم شما عزیزان و رنگ چاپی که انتخاب می نمایید صورت خواهد پذیرفت.

لذا باید به این نکته نیز اشاره کنیم که یکی از بهترین رنگ هایی که برای تولید بالن استفاده می شود به رنگ سفید، زرد و قرمز می باشد که می تواند دید بسیار مطلوب و درستی را برای مخاطب ایجاد نموده و در آسمان به راحتی محتوا و نکات کلیدی شغل شما عزیزان را که بر روی بالن تبلیغاتی چاپ شده است مشاهده کرده و متوجه منظور تبلیغاتی شما گردند.

همچنین بخوانید: سفارش ساخت بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

روش نصب بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *