جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 عمر مفید استفاده از بادکنک تبلیغاتی

عمر مفید استفاده از بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی در کنار بسیاری از مدل های تبلیغاتی خودنمایی کرده و می‌تواند به خوبی نام و نشان تجاری شما عزیزان را به مخاطب القا نموده و یک بازخورد و بازدهی بسیار مطلوب در کسب و کارتان در کوتاهترین زمان ممکن به وجود آورد و شما عزیزان بتوانید به راحتی از تبلیغاتی که انجام می‌دهید و همینطور هزینه‌ای که صرف می‌کنید سودآوری مطلوب نیز به دست آورید.

عمر مفید تبلیغات با بادکنک:

در نظر داشته باشید که از دیرباز بسیاری از مدل ها و انواع مختلف تبلیغات در دسترس بوده و به مرور زمان کارایی و بازدهی خود را از دست داده اند.

اما چاپ بادکنک تبلیغاتی که در حدود ۲۰ سال است در کشور انجام می‌شود و شما عزیزان می توانید از آن بهره مند شوید به هیچ عنوان بازخورد خود را حتی به مقدار بسیار کم از دست نداده و مانند روز اول که وارد کشور شده است می توانید تاثیرات شگرف آن را به چشم ملاحظه و مشاهده نمایید، این هم نشانگر عمر مفید بسیار بالای چاپ بادکنک تبلیغاتی در کشور عزیزمان ایران می باشد.

ضمانت طول عمر چاپ بادکنک دیبا:

در کنار سابقه بسیار طولانی انجام چاپ بادکنک تبلیغاتی در کشور می توانیم به این نکته نیز اشاره نماییم که بادکنک های تبلیغاتی دارای عمر مفیدی به لحاظ بهره مندی و استفاده شما سروران می باشند.

به عبارت دیگر بدون شک شما عزیزان از زمانی که ثبت سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی را در شرکت دیبا انجام می دهید و سپس سفارش نهایی شده به محل مورد نظر شما عزیزان ارسال می گردد، این امکان برای شما میسر می باشد که در یک بازه زمانی دو ساله بدون هیچ گونه مشکلی برای بادکنک و چاپ آن می توانید از بادکنک های تبلیغاتی خود بهره مند شده و به مرور زمان و در فواصل مختلف به مشتریان خود گیفت تبلیغاتی و هدیه تبلیغاتی خود را ارائه نمایید.

علت این امر آن است که شرکت دیبا از بهترین کیفیت بادکنک تبلیغاتی بهره‌مند می باشد و استفاده می‌نماید که شما عزیزان می توانید بادکنک مورد نظر خود را با همان کیفیت روز اول و بدون هیچ تغییر رنگ و کاسته شدن کیفیت در اختیار داشته باشید.

همچنین بخوانید: قیمت چاپ لوگو بر روی بادکنک تبیلغاتی

عمر مفید استفاده از بادکنک تبلیغاتی

مدت زمان ماندگاری چاپ روی بادکنک:

لازم به ذکر است چاپ روی بادکنک امری است که مادامی که شرکتی می خواهد فرآیند چاپ روی بادکنک را انجام دهد باید از تخصص کافی برخوردار باشد و بتواند این کار را میسر نماید.

در نظر داشته باشید که از دیرباز چاپ روی بادکنک به صورت دستی انجام میشده و با گذشت زمان در سال های گذشته دستگاه‌های مختلف چاپ روی بادکنک وارد کشور شده است، از این رو شرکت چاپ دیبا یکی از بهترین دستگاه های موجود در حال حاضر در کشور را در اختیار دارد و می‌تواند با سرعت بسیار بالا و کیفیت بسیار مطلوب فرایند چاپ روی بادکنک را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و سفارش شما عزیزان را در یک بازه زمانی کوتاه در اختیارتان قرار دهد.

در نظر داشته باشید که شرکت چاپ دیبا از بهترین رنگ موجود در کشور که از پایه آب می باشد و به عبارت دیگرحلال آن آب می باشد و هیچ گونه ضرری برای اپراتور و افراد استفاده کننده نخواهد داشت، استفاده می نماید و به بهترین شکل ممکن لوگوی شما عزیزان را با همان شکلی که طراحی می شود، انجام داده و به مرحله چاپ می رساند.

لازم به توضیح است که شما سروران می توانید هر گونه لوگویی که مد نظرتان هست را به تیم طراحی شرکت دیبا سپرده تا پس از طراحی با همان کیفیت روی بادکنک تبلیغاتی با اعمال نمودن کوچکترین ریزه‌ کاری‌ها چاپ نموده و کار تقدیم حضورتان می گردد.

لازم به توضیح است که شرکت دیبا با استفاده از بهترین نوع کیفیت رنگ برای چاپ روی بادکنک، در کوتاهترین زمان بادکنک های چاپ شده را به شما سروران می‌دهد و تا ۲ سال این ضمانت می دهد که نه چاپ روی بادکنک بشکند و نه بریزد و حتی هیچ گونه تغییر رنگ برای چاپ به وجود نیاید و چاپ به هیچ عنوان کدر و تیره نخواهد شد.

استفاده از چاپ بادکنک تبلیغاتی برای بادکنک آرایی:

لازم به توضیح است که شما عزیزان می توانید از چاپ بادکنک تبلیغاتی برای موارد گوناگون استفاده نمایید، بدین منظور که می‌توانید بادکنک های تبلیغاتی را به گیره و نی بادکنک متصل نموده و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان و مراجعان خود تحویل دهید و یا اینکه داخل بادکنک های تبلیغاتی را از گاز هلیوم پر نموده و با استفاده از یک نخ و یا یک ربان دهانه ورودی بادکنک را بسته و سپس این بادکنک ها را به مشتریان ارائه نمایید.

حالت دیگر این است که شما عزیزان می توانید از بادکنک های تبلیغاتی برای دیزاین و بادکنک آرایی برای محل واحد صنفی خود استفاده نموده و با استفاده از تخصص افراد بادکنک آرا یک جلوه بصری بسیار شکیل را ایجاد کرده تا چشم هر بیننده ای را به آن معطوف گردد.

بدین شکل که شما عزیزان می توانید بادکنک های تبلیغاتی را به استند های بادکنک آرایی متصل نموده و در جای جای محل واحد صنفی خود قرار دهید و یا با کمک افراد بادکنک آرا یک طاق بادکنکی در جلوی درب ورودی محل واحد صنفی خود قرار داده تا علاوه بر ایجاد جلوه بصری بتوانید نگاه هر بیننده را جذب و معطوف خود نمایند.

با توجه به اینکه شرکت دیبا از کیفیت بادکنک مالزی برای تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود استفاده می نماید این نوید را به شما سروران می‌دهیم که در صورتی که شما عزیزان از بادکنک های تبلیغاتی خود برای بادکنک آرایی استفاده و بهره‌برداری نمایید، می توانید برای مدت زمان بسیار طولانی و چند هفته‌ای از آنها استفاده و بهره برده و به هیچ عنوان این بادکنک ها در اثر سرد و گرم شدن و فشار هوا دچار ترکیدگی نمی شود و همانند روز اول در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا فرایند تبلیغ شما سروران به درستی انجام شود.

عمر مفید استفاده از بادکنک تبلیغاتی

بهترین لوگو برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی:

شایان ذکر است که شما عزیزان برای چاپ بادکنک تبلیغاتی می توانید از هر لوگو، متن و یا اشکالی که مد نظرتان می باشد بهره برده تا بتوانید یک جلوه بصری زیبا را ایجاد نموده که مرتبط به کار شما سروران باشد تا در نهایت بتوانید از تبلیغات خود سودآوری به دست آورده و بازخورد و بازدهی مطلوبی را نیز کسب نمائیم.

حال این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که برای طراحی لوگو بهتر است اطلاعات کلیدی و مهم کسب و کار خود را در بزرگ ترین حالت ممکن بر روی بادکنک چاپ نمایید تا چشم بیننده علاوه بر اینکه اذیت نشود و مقدار و حجم اطلاعات چاپ شده روی بادکنک زیاد نباشد که از حوصله مشتریان و مراجعین شما خارج نشود و ایشان بتوانند در اولین نگاه منظور تبلیغاتی ما را درک نمایند.

لازم به توضیح است به همین منظور به شما عزیزان این پیشنهاد را می دهیم که برای طراحی لوگو بهتر است که نام و نشان تجاری و خود را بر روی بادکنک درج نمایید و همینطور اطلاعات تماس، آدرس صفحات مجازی و یا اگر سایت اختصاصی دارید آدرس سایت خود را اعلام نمایید و در انتها اگر یک شعار تبلیغاتی دارید و یا یک تخفیفات ویژه برای کسب و کار خود در نظر گرفته اید که می تواند شما را نسبت به سایر رقبا متمایز نماید، مهم است که آن را درج نموده تا بتوانید بر میزان بازدهی خود بیفزایید.

حال به همین دلیل به شما از سروران این نکته را اذعان می نماییم که به هیچ عنوان از کلمات و اعداد و ترام های زیاد به منظور طراحی در لوگو استفاده نکنید تا چشم مخاطب اذیت نشود و خواندن مطالب از حوصله ایشان خارج نگردد تا کیفیت تبلیغات شما تاثیر چشمگیری در کسب و کارتان و همچنین پیشبرد اهداف تجاریتان اعمال نماید.

همچنین بخوانید: طول عمر پارچه بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

عمر مفید استفاده از بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *