💕 بالن تبلیغاتی در چه اندازه هایی تولید می شود؟

از بالن تبلیغاتی در چه مواردی میتوان استفاده کرد?

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی و همچنین چاپ بادکنک تبلیغاتی را می توان به عنوان اثربخش ترین مدل های تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد. در نظر داشته باشید بالن تبلیغاتی یک تبلیغات زود بازده محسوب شده و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تاثیر بسزایی را بر روی کسب و کار و مشاغل مختلف ایجاد می نماید.

شایان ذکر است از دیرباز تمامی انسان ها در هر جایی از این کره خاکی که باشند به اشیاء یا جسمی و یا هر آنچه که در آسمان قرار داشته باشد و یا قرار بگیرد به آن توجه مینمایند. از این رو با توجه به این حس درونی که در تمامی افراد مختلف وجود دارد می توانیم از این ظرفیت بالقوه بهترین بهره وری را نموده و برای پیشبرد و پیشرفت اهداف تبلیغاتی خود در کسب و کارهای مختلف از این ظرفیت به خوبی استفاده نماییم.

در ادامه به قطر  اندازه بالن تبلیغاتی در مدل های متلف و عوامل موثر بر قیمت بالن تبلیغاتی می پردازیم.

تولید بالن تبلیغاتی سفارشی:

حال چندین سال است که بالن تبلیغاتی به عنوان تبلیغاتی بسیار تاثیر گذار برای تمامی مشاغل و کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد و همین طور برای انجام امور فرهنگی و اجتماعی نیز بسیار مورد توجه نهادهای دولتی و خصوصی قرار گرفته است. لازم به ذکر است بالن های تبلیغاتی را در انواع مختلف و مدل های گوناگون و به هر شکل و رنگی که مد نظر شما سروران می باشد در شرکت چاپ دیبا تولید و آماده عرضه می نماییم. در نظر داشته باشید که بالن های تبلیغاتی به صورت سفارشی و بنا به خواست شما سروران در هر ابعادی که مد نظرتان باشد تولید و ساخته می شود.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی دست دوم

بالن تبلیغاتی در چه اندازه هایی تولید میشود:

قطر و اندازه بالن تبلیغاتی:

لازم به ذکر است شرکت چاپ دیبا بالن های تبلیغاتی را از قطر ۳ الی ۵/۵ تولید و عرضه می نماید. باید اذعان کنیم که بالن های تبلیغاتی در قطر ۳ و سه و نیم با توجه به، به صرفه اقتصادی که برای مشتریان گرامی دارد یکی از پرفروش ترین اندازه بالن تبلیغاتی از شرکت چاپ دیبا می باشد و همینطور با توجه به شعاع چاپ مطلوب و شعاع دید خوبی که دارد بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته و یکی از پرفروش ترین قطرهای سفارشی در شرکت دیبا می باشد. این نکته قابل اهمیت است که بالن های قطر سه و سه و نیم در ارتفاع حدود پنجاه متر از سطح زمین و یا جایی که نصب می شود قرار گرفته و فرآیند اوج دهی آن صورت می گیرد و از فاصله حدود ۸۰۰ الی ۹۰۰ متر نیز قابل مشاهده و دید می باشد.

میزان جلب توجه بالن تبلیغاتی:

از این رو باید توجه داشت که بالن تبلیغاتی مثل یک تیزر تلویزیونی در محل و شهر شما عزیزان عمل نموده و تمامی افرادی که از فواصل دور و نزدیک از محل کسب و کار و یا آنجایی که بالن تبلیغاتی را به هر مقصودی که نصب نموده اید، بدون شک بالن را ملاحظه کرده و توجه ایشان را جلب می نماید و این تمام آن چیزی است که ما از یک تبلیغات منطقی در یک مسیر درست توقع خواهیم داشت.

همچنین بخوانید:از بالن تبلیغاتی در چه مواردی می توان استفاده کرد

اندازه بالن تبلیغاتی

نحوه قیمت گذاری بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است که بالن تبلیغاتی نیز مانند سایر انواع خدمات تبلیغاتی که در کشور انجام میگیرد و صورت می پذیرد، با توجه به قیمت متریال و مواد اولیه به اقتضای زمانی که در آن هستیم مورد محاسبه قرار می گیرد. لذا با توجه به شرایط بد اقتصادی فعلی و نابسامانی قیمت هایی که در سال‌های اخیر با آن مواجه بوده ایم، نمی‌توانیم یک قیمت ثابت برای یک مدت طولانی یا نهایتاً یک سال در نظر داشته باشیم و به همین دلیل باید قیمت‌گذاری محصولات را به اقتضای زمانی که در آن سفارش صورت می‌گیرد محاسبه و مشتریان گرامی اعلام نماییم.

عوامل تاثیر گذار بر تولید بالن تبلیغاتی:

این نکته نیز حائز اهمیت است که در ساخت و تولید بالن تبلیغاتی عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشند که در این مقاله قصد داریم به چند نمونه از آنها اشاره نماییم. یکی از این عوامل قیمت پارچه برنی برای تولید بالن می باشد که در درجه های مختلف تولید و روانه بازار می شود که شرکت چاپ دیبا درهمه مراحل تولید  فقط و فقط از کیفیت درجه یک پارچه برنی که برای شرکت مارون صنعت اصفهان می باشد استفاده نموده و بالن های تبلیغاتی خود را با توجه به پارچه مذکور تولید و عرضه می نماید که می بایست قیمت آن را در زمان تولید و با توجه به خریدی که صورت گرفته در شرکت دیبا محاسبه نمود.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

اندازه بالن تبلیغاتی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بالن تبلیغاتی:

از طرفی نمونه دیگر از مواد اولیه برای تولید بالن استفاده می‌شود که در قیمت بالن تبلیغاتی تا حدودی تاثیرگذار می باشد که می توان از چسب، پرچ، طناب جهت اوج دهی و مهمتر از همه از گاز هلیوم نام برد. گاز هلیوم که توسط شرکتهای دولتی تولید و عرضه می گردد به صورت کپسول با ظرفیت های مختلف به مشتریان عرضه می شود که با توجه به شرایط زمانی و در دوره های مختلف در طول سال قیمت های متفاوتی نیز خواهد شد داشت. از این رو باید توجه داشته باشیم قیمت گاز هلیوم تاثیر مستقیمی در قیمت تمام شده بالن تبلیغاتی خواهد داشت و یکی از مهمترین آیتم ها در جهت تولید و نصب بالن تبلیغاتی محسوب می گردد.

لذا با توجه به اینکه شرکت چاپ دیبا یکی از قدیمی ترین و همچنین بهترین شرکت های تولید کننده بالن تبلیغاتی در ایران می باشد تمام سعی خود را بر آن دارد که بتواند یک بالن تبلیغاتی بسیار باکیفیت را به شما سروران ارائه نماید که از لحاظ قیمت‌گذاری نیز نسبت به سایر رقبا بتوانید با کمترین قیمت ممکن در ایران، یک تبلیغات بسیار موثر را در اختیار داشته باشید.

چاپ روی بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است که بالن های تبلیغاتی در سایزهای مختلف، شعاع چاپ متنوعی را نیز در اختیار شما سروران قرار می دهند.مثلاً برای قطر ۳ متر در یک خط که دورتادور بالن را در بر میگیرد یا به عبارت دیگر قطر بالن را به جهت چاپ شامل میشود، شعاع چاپ ۷ متر برای یک خط را در اختیار ما قرار میدهد.مثلاً برای قطر سه و نیم متر شایعه چاپ ۸ متر برای یک خط میتواند به جهت چاپ مورد استفاده قرار گیرد.لازم به ذکر است که نحوه چاپ روی بالن تبلیغاتی به این صورت می باشد که متن چاپ روی بالن از قبل با دستگاههای تمام اتوماتیک بنا به خواست و نظر مشتریان گرامی چه از نظر ابعاد چه از نظر فونت طراحی و برش خورده و سپس به صورت استیکر یا همان شب رنگ بر روی بالن های تبلیغاتی چاپ می گردد.

سفارش رنگ استیکر دلخواه مشتری:

شایان ذکر است که رنگ استیکر یا همان شب رنگی که برای چاپ روی بالن از آن استفاده می‌شود، می‌تواند در هر رنگی که شما عزیزان مد نظرتان می باشد مورد استفاده قرار گیرد.باید اذعان نمایید که اندازه بالن تبلیغاتی بزرگ این قابلیت و یا این فضا را دارد که بتوانیم از دو یا سه خط برای چاپ روی آن استفاده نماییم و این امکان نیز وجود دارد که هر خط را با یک رنگ چاپ نموده و یا استیکر آن را روی بالن قرار دهیم.

یکی از بهترین مزایای بالن تبلیغاتی نسبت به سایر تبلیغات این است که شما سروران میتوانید در ادوار مختلف و دوره های متنوع چاپ روی بالن را نیز تغییر دهید به این صورت که استیکر و یا چاپی که روی بالن هست را از روی بالن برداریم و یک چاپ جدید با طرح جدید و نوشته جدید با توجه به آن چیزی که شما سروران مد نظرتان می باشد روی بالن چاپ نماییم و مجدد بالن تبلیغاتی را آماده استفاده و اوج دهی نماییم.

همچنین بخوانید: بهترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

اندازه بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *