💕 رنگبندی بادکنک تبلیغاتی

ماندگاری بیشتر بادکنک هلیومی

فهرست مطالب

 

بادکنک تبلیغاتی یک ابزار بسیار خاص و منحصر به فرد برای انجام تبلیغات برندهای مختلف و گوناگون میباشد.

در نظر داشته باشید از آنجا که بادکنک یک وسیله مفرح و شادی آفرین برای کودکان و بزرگسالان می باشد، این پتانسیل بسیار قوی را دارد که مادامیکه تبلیغات شما عزیزان روی بادکنک تبلیغاتی چاپ گردد، برندتان را به خوبی و به بهترین شکل ممکن در معرض دید عموم مردم رسانده و باعث پیشرفت شغلی و دیده شدن برند شما مدیران و صاحبان مشاغل گردد.

رنگ های مختلف برای چاپ بادکنک تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که بادکنک های تبلیغاتی در رنگ های گوناگون برای چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. حال اگر شما عزیزان بخواهید برای واحد صنفی خود از چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده نمایید، استفاده از رنگ بادکنک جور، بهترین انتخاب می باشد.

منظور از رنگ جور بادکنک تبلیغاتی، تلفیقی از رنگ‌های مختلف نظیر رنگ قرمز، آبی، زرد، سفید، صورتی و… می باشد که با توجه به رنگ بادکنک از رنگی متضاد برای چاپ استفاده می گردد که لوگو و برند و نشان تجاری شما سروران به بهترین شکل ممکن و به صورت متضاد و روی بادکنک چاپ شده تا بتواند فرایند تبلیغاتی شما را به بهترین شکل ممکن نمایان کند.

این نکته نیز حائز اهمیت می باشد چاپ روی بادکنک تبلیغاتی در کشور ما به صورت تک رنگ انجام می شود و شرکت چاپ دیبا با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه انجام داده و خدمت شما سروران ارسال می نماید.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید شما می توانید بادکنک تبلیغاتی خود را در رنگ سازمانی و تک رنگ نیز سفارش دهید.

در نظر داشته باشید که با توجه به رنگ‌ بادکنک ها، ما از یک رنگ چاپ متضاد استفاده نموده و روی تمامی بادکنک ها از یک رنگ چاپ استفاده می گردد. بدین صورت که می‌توانیم برای رنگ بادکنک های جور از رنگ چاپ روشن و یا تیره استفاده کنیم که هرکدام از رنگ ها به نوبه خود جذابیت منحصر به فردی را ایجاد می نماید.

رنگبندی بادکنک تبلیغاتی

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بادکنک

چاپ بادکنک با رنگ اختصاصی و سازمانی:

یکی از مدل های چاپ بادکنک که در شرکت دیبا انجام می‌شود، چاپ بادکنک با رنگ اختصاصی می باشد. بدین معنی که اگر شما عزیزان برای نام و نشان تجاری خود یک تم و یک رنگ اختصاصی و سازمانی را انتخاب نموده اید، ما می توانیم بر اساس همان رنگ سازمانی شما، بادکنک های تبلیغاتی را برای چاپ مورد استفاده قرار دهیم و شما عزیزان مطابق با همان رنگ سازمانی که دارید می توانید دیزاین و بادکنک آرایی خود را در محلی که مد نظرتان می باشد مورد استفاده قرار دهید.

لازم به توضیح است که باید این نکته را بیان نمایم که اگر شما عزیزان قصد دارید بادکنک های تبلیغاتی را در واحد صنفی خود به عموم مردم ارائه دهید بهتر است که از رنگ های شاد و رنگ های جور استفاده نموده تا بتواند چشم مخاطب را به واحد صنفی خویش و کسب و کار خود معطوف نمایید.

اما اگر برای یک همایش، یک سمینار و یا برای نمایشگاه ها نیاز به این می باشد که بادکنک ها با رنگ سازمانی و تم کاری شما عزیزان همخوانی داشته باشد، بهترین راه استفاده از بادکنک با رنگ اختصاصی می باشد.

در این صورت شرکت چاپ دیبا با توجه به رنگ بادکنکی که شما عزیزان قصد استفاده از آن را دارید و همینطور رنگ چاپی که به سبک کاری شما نزدیک می باشد می تواند سفارشات شما عزیزان را چاپ و در موعد مقرر به محلی که مورد نظرتان می باشد ارسال نماید.

بهترین کیفیت بادکنک برای چاپ:

لازم به توضیح است که بادکنک های تبلیغاتی در کیفیت ها و در سایزهای متنوع و گوناگون توسط شرکت های مختلف چاپ و عرضه می گردد.

بادکنک تبلیغاتی در کیفیت های نظیر چینی، ترک، مالزی در ایران عرضه می شود که بهترین نوع و کیفیت بادکنک، جنس مالزی می باشد.

از این رو شرکت چاپ دیبا فقط و فقط برای تمامی سفارشات خود از کیفیت بادکنک مالزی برای چاپ استفاده می نماید.

بادکنک های مالزی در سایز ۱۲ اینچ استاندارد یا ۳۰ سانت می باشند که این قابلیت را دارد که با توجه به کیفیت مناسب تا ۳۲ و ۳۴ سانت بادکنک های مذکور را باد نمود و به هیچ عنوان سوراخ شدگی و ترکیدگی در این بادکنک ها وجود نخواهد داشت.

شما زمانی که هزار عدد بادکنک تبلیغاتی از شرکت دیبا تهیه می نمایید، به همان تعداد این قابلیت برایتان میسر می نماید که بتوانید تبلیغات خود را به مشتریان هدف خویش تحویل نمایید.

لازم به توضیح است که برخی از صاحبان مشاغل برای اینکه بخواهند یک مقدار ناچیز کمتر هزینه نمایند روی به استفاده از بادکنک های چینی می آورد که اصلاً به هیچ عنوان این کار منطقی و اقتصادی نمی باشد.

یعنی اگر شما عزیزان ۱۰۰۰ عدد بادکنک چینی را تهیه نمایید نهایتاً یک صرفه اقتصادی ۵۰ الی ۱۰۰ هزار تومانی برای شما در بر خواهد داشت. اما از طرف دیگر چون بادکنک های چینی سایز ۱۲ اینچ استاندارد نمی باشد جنبه تبلیغاتی کار از بین می رود و از طرف دیگر این دسته از بادکنک ها سوراخ شدگی و ترکیدگی در آنها بسیار زیاد می باشد. لذا به نوعی شما سروران سرمایه خویش را به هدر خواهید داد که اصلا توجیح اقتصادی به همراه ندارد.

رنگبندی بادکنک تبلیغاتی

همچنین بخوانید: تفاوت کیفیت جنس های بادکنک در چیست؟

طول عمر مفید بادکنک تبلیغاتی:

از آنجا که شرکت چاپ دیبا از بهترین جنس بادکنک برای چاپ استفاده می نماید و همینطور از رنگ چاپ با متریال بسیار عالی به منظور چاپ روی بادکنک استفاده می شود، این نوید را به شما عزیزان می‌دهیم که در صورتی که بادکنک های تبلیغاتی را در جای خشک و دور از تابش نور خورشید نگهداری نمایید تا ۲ سال می توانید بادکنک ها را مورد استفاده قرار دهید و به مشتریان خود به عنوان یک هدیه تبلیغاتی یا گیفت تبلیغاتی تحویل نمایید.

از آنجا که برخی از شرکت‌هایی که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت می‌نمایند به منظور چاپ روی بادکنک از رنگ هایی استفاده می کنند که این رنگ ها با موادی مثل ریتاردر آمیخته می شود، لذا باید بیان کنیم که این مواد سمی بوده و در دراز مدت برای انسان مضر می باشد.

اما شرکت چاپ دیبا از بهترین کیفیت رنگ چاپ استفاده می نماید که حلال آن آب می باشد که علاوه بر این که استقامت و ماندگاری بسیار بالایی دارد، این امکان میسر می کند که چاپ به بهترین شکل ممکن انجام شود و از طرف دیگر به هیچ عنوان چاپ روی بادکنک نمی شکند و نمی ریزد.

لذا شرکت دیبا تا دو سال برای تمای چاپ بادکنک تبلیغاتی خویش به شما سروران ضمانت و گارانتی کیفیت می دهد تا با خیالی آسوده بتوانید نیاز تبلیغاتی خویش را مرتفع نمایید.

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

رنگبندی بادکنک تبلیغاتی

یک پاسخ

  1. مقالاتی که در مورد رشد کسب و کارقرار میدید بسیار برام جذاب هستن سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *