💕 بهترین طرح برای چاپ بادکنک تبلیغاتی

بهترین طرح برای چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی در کنار تولید بالن تبلیغاتی می تواند به بهترین شکل ممکن شغل و نام و نشانی تجاری شما سروران را به دید عموم مردم برساند و موجب گردد در یک بازه زمانی کوتاه مدت و یا بلند مدت بتوانید بر میزان فروش و بازدهی و بازخورد کسب و کار خود افزوده و سود دهی بیشتری را تجربه نمایید.

بادکنک تبلیغاتی یک تبلیغ به صرفه:

در نظر داشته باشید که چاپ بادکنک تبلیغاتی امروزه یک ابزار تبلیغاتی با قیمت بسیار مقرون به صرفه و با توجیه اقتصادی بالا محسوب می گردد که سبب می گردد شما عزیزان بتوانید تعداد حداقل ۱۰۰۰ عدد گیفت تبلیغاتی و یا هدیه تبلیغاتی در اختیار داشته باشید تا به هر یک از مشتریان هدف خود تحویل داده و علاوه بر سوپرایز نمودن ایشان، این امکان برای شما میسر باشد که یک تابلو روان تبلیغاتی در سطح شهر در اختیار داشته باشید تا کسب و کار خود را به عموم مردم نمایش دهید.

لازم به توضیح است که برای انجام هر یک از مدل های تبلیغاتی این که بتوانید یک طرح به خصوص و اختصاصی برای کسب و کار خود ایجاد نمایید تا بتواند علاوه بر نوآوری، از خلاقیت در آن استفاده شده باشد تا چشم هر بیننده‌ای در اولین نگاه مجذوب طرح و مدل تبلیغاتی شما گردد امری است که باید به آن دقت نظر داشته باشید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بیشتر بازخورد دارد یا بالن تبلیغاتی؟

انتخاب بهترین لوگو برای چاپ بادکنک:

این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که باید در نظر داشته باشید که برای چاپ روی کالاها و مدل های تبلیغاتی گوناگون باید از یک طرح منحصر به فرد استفاده شود که مختص به آن مدل تبلیغاتی طراحی شده باشد تا لوگوی شما سروران علاوه بر دید بهتر، بتوانند تاثیر بسزایی نیز بر روی مخاطب ایجاد نماید.

از همین رو برای چاپ بادکنک تبلیغاتی بهترین طرح و مدل و یا به عبارت دیگر لوگویی که برای شما سروران می شود از آن استفاده نمود، باید شامل فاکتورهایی از قبیل موارد زیر باشد:

  • نام و اسم واحد صنفی شما،
  • نوع کاری که انجام می دهید،
  • شماره تماس برای ارتباط بهتر مخاطب و مشتریان شما با کسب و کارتان،
  • آدرس صفحات اجتماعی و یا سایت اختصاصی در صورت لزوم
  • و آدرس محل واحد تجاری و صنفی.

ماحصل و مجموع این نکات موجب می گردد تا شما عزیزان بتوانید یک لوگوی ایده آل با مطالب به اندازه و کافی در اختیار مخاطب قرار داده تا ایشان بتواند به بهترین حالت ممکن با شما ارتباط برقرار نماید.

از این رو این نکته را نیز در نظر باید داشته باشید که به هیچ عنوان از تبلیغات زیاد و یا اصطلاحاً روزنامه‌ای برای چاپ روی بادکنک استفاده نکنید چون موجب می شود که مخاطب به آن توجه نکرده و علت آن این است که به هیچ عنوان نباید میزان و حجم تبلیغات از حوصله مخاطب خارج شود تا ایشان بتوانند در اولین نگاه ماحصل تبلیغات شما روی بادکنک را برداشت نموده و در ذهن بسپارد.

بهترین طرح برای چاپ بادکنک تبلیغاتی

سفارش بادکنک تبلیغاتی به صورت رنگ جور و یا رنگ اختصاصی:

لازم به توضیح است که بادکنک تبلیغاتی در مدل‌های گوناگون و در رنگبندی های متنوع در اختیار عموم مردم و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای متنوع قرار می گیرد.

بدین منظور که شما عزیزان می توانید برای سفارش بادکنک تبلیغاتی خویش از بادکنک مدل گرد و یا گلابی، مدل قلبی و سایر مدل های دیگر استفاده نمایید که بهترین حالت با توجه به تجربه چندین ساله ما در شرکت دیبا این می باشد که استفاده از بادکنک مدل گرد علاوه بر اینکه یک فضای ایده آل برای انجام تبلیغات شما عزیزان در اختیار ما قرار خواهد داد و همینطور با توجه به فرم ظاهری که دارد می تواند موجب گردد که مخاطب با آن ارتباط برقرار نماید.

حال در نظر داشته باشید که اگر قرار است برای انجام امورات روزمره از تبلیغات استفاده نمایید یا به عبارت دیگر در محل واحد صنفی خود یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان خویش تقدیم نمایید بهترین حالت استفاده از رنگ جور که تلفیقی از رنگ های متنوع می باشد است.

اما اگر شما عزیزان یک رنگ سازمانی و یک تم خاص با یک رنگ به خصوص در اختیار دارید و برای تمام امورات تبلیغات خویش از آن استفاده می نمایید و قرار است این تبلیغات برای یک همایش و یا برند سازی استفاده شود بهترین حالت استفاده از رنگ اختصاصی میباشد که شما عزیزان در زمان ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر خود را اعلام نموده تا بر اساس آن فرآیند چاپ و تبلیغات شما عزیزان بر روی بادکنک تبلیغاتی صورت پذیرد.

همچنی بخوانید: انتخاب رنگ بادکنک و چاپ بادکنک

چاپ بادکنک به شکل دو طرف چاپ:

لازم به ذکر است پس از اینکه به این جمع‌بندی رسیدیم که از چه لوگو و یا متنی برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی بهره ببریم و سپس بعد از اینکه طراحان شرکت دیبا فرایند طراحی لوگو شما عزیزان را انجام داده و به تایید نهایی شما سروران رسید، و بعد از انتخاب رنگ بادکنک تبلیغاتی که برای چاپ سفارش شما قرار است از آن استفاده شود، مرحله بعد این است که آیا می بایست چاپ یک طرفه بادکنک تبلیغاتی را برای شما سروران انجام دهیم یا سفارش بدین شکل می باشد که قرار است چاپ لوگو به صورت دو طرفه روی بادکنک تبلیغاتی انجام گردد.

بدین منظور که شما عزیزان می توانید در هنگام ثبت سفارش این نکته را در نظر داشته باشید که این امکان در شرکت دیبا میسر می باشد که شما عزیزان می توانید لوگوی اختصاصی خود را به صورت یک رو چاپ و یا دو طرف چاپ بر روی بادکنک تبلیغاتی انجام نمایید.

بدین منظور شما عزیزان می توانید همان لوگو تایید شده خود را بر روی دوطرف بادکنک چاپ نموده و یا نیز این امکان میسر می باشد که از دو لوگوی مجزا برای هر یک از طرف های بادکنک به منظور چاپ استفاده شود.

به عبارت دیگر یک روی بادکنک را می توانید یک لوگو چاپ نمایید و طرف دوم بادکنک که حالت قرینه دارد این امکان میسر می باشد که یک لوگوی مجزای دیگر بر روی آن چاپ شود.

لذا از این رو به شما سروران اذعان می نماییم شرکت چاپ دیبا برای چاپ طرف دوم بادکنک یک هزینه بسیار مقرون به صرفه از شما عزیزان دریافت می نماید تا کار به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد. و باید به این نکته نیز اشاره نماییم که طراحی و ساخت شابلون برای چاپ جهت طرف دوم بادکنک نیز رایگان می باشد و شما عزیزان هیچگونه هزینه‌ای بابت طراحی و ساخت شابلون در شرکت دیبا پرداخت نخواهید کرد.

همچنین بخوانید: شابلون بادکنک چیست؟

بهترین طرح برای چاپ بادکنک تبلیغاتی

مدت زمان ثبت سفارش تا تحویل:

شایان توجه می باشد که شرکت چاپ دیبا با بهره گیری از کادری مجرب و کارآزموده و همچنین دستگاه های به روز و در اختیار داشتن یک تیم حرفه‌ای این نوید را به شما سروران می دهد که شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید در کوتاهترین زمان ممکن می توانید سفارش بادکنک تبلیغاتی را به هر تعداد که مد نظرتان می باشد تحویل بگیرید.

برای این مورد به شما عزیزان این نکته را بیان می نمائیم که مدت زمان ثبت سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی از زمان ثبت سفارش تا چاپ و بسته بندی مدت ۳ روز کاری می باشد.

شما عزیزان و مشتریان گرامی در صورتی که در تهران حضور داشته باشید در روز سوم می توانید سفارش خویش را در محل خود تحویل بگیرید و کار از طریق راه های ارتباطی مانند پیک و یا اسنپ برایتان ارسال می گردد.

اما در صورتی که شما عزیزان خارج از تهران می باشید و نیاز به این می باشد که سفارشات از طریق مجاری ارتباطی مانند اتوبوسرانی، باربری و شرکت‌های هوایی سفارش به شهر مورد نظرتان ارسال گردد لذا از این رو سفارش در روز سوم آماده شده و تحویل باربری می گردد که باید به این نکته توجه داشته باشید که باربری همان روز تمامی سفارشات را به شهرهای مختلف ارسال نموده و شما عزیزان میتوانید در روز چهارم چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در شهر مورد نظر خویش تحویل بگیرید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

 

بهترین طرح برای چاپ بادکنک تبلیغاتی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *