💕 مراحل طراحی چاپ بادکنک تبلیغاتی

مراحل طراحی چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

موارد استفاده از بادکنک تبلیغاتی و فواید آن:

چاپ بادکنک تبلیغاتی یکی از بهترین انواع تبلیغات می باشد که در سال های گذشته بسیار مورد توجه عموم مردم و صاحبان مشاغل و برندهای معتبر کوچک و بزرگ قرار گرفته است.

شایان ذکر است که چاپ روی بادکنک تبلیغاتی به صورت کاملا اختصاصی و فقط و فقط مختص به شغل و سفارش شما عزیزان تولید و چاپ می گردد.
لازم به توضیح است در چند سال گذشته علاوه بر بحث تجاری بادکنک تبلیغاتی که برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها صورت می گرفته است، امروزه از چاپ روی بادکنک برای برگزاری بسیار از مراسمات نیز استفاده می شود که به چند نمونه از آن اشاره می نمائیم.

این مراسمات شامل همایشات، سمینارها، جشن های بزرگ ملی و مذهبی، شب یلدا، عید نوروز، کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی به عموم مردم، جشن های عروسی، تولد و ولنتاین و همچنین بسیاری از مواردی از این دست می توان از بستر بسیار مناسب و تاثیر گذار چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده نمود.

سفارش بادکنک تبلیغاتی

لازم به ذکر است شما عزیزان برای ثبت سفارش بادکنک تبلیغاتی ابتدا می بایست با کارشناسان و مشاوران ما در امر چاپ بادکنک مشورت نموده تا به یک جمع بندی درست برای نحوه چاپ بادکنک برسید و بتوانید بهترین تصمیم گیری را نمائید. سپس لوگوی مد نظر خویش را برای شرکت چاپ دیبا از طریق شبکه های اجتماعی و یا ایمیل به جهت طراحی لوگو ارسال می نمایید و کار از این مرحله به صورت جدی آغاز می گردد.

ما قصد داریم در این مقاله اطلاعات کلی و مفیدی را به جهت انجام کلی چاپ بادکنک به صورت اختصاصی و مرحله به مرحله به شما عزیزان به صورت کامل توضیح دهیم، پس لطفا با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: سازه های بادی تبلیغاتی

مراحل طراحی چاپ بادکنک تبلیغاتی

مراحل انجام طراحی چاپ بادکنک تبلیغاتی:

ارسال لوگو اختصاصی

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم اولین مرحله برای انجام چاپ بادکنک تبلیغاتی طراحی لوگو به صورت اختصاصی برای شما عزیزان می باشد.
ابتدا می بایست شما سروران یک اطلاعات اولیه و پایه از آن چیزی که برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی مد نظرتان می باشد برای ما ارسال نموده و نحوه جایگذاری اطلاعات را برای طراحان ما شرح دهید تا طبق سلیقه شما بتوانند کار را آغاز نمایند.

عموما ما برای طراحی لوگو به مشتریان گرامی این مطلب را بازگو می نمائیم که هر چقدر از کلمات، اعداد و اشکال کمتری برای طراحی استفاده کنید و به طور کلی بیشتر نکات کلیدی و آن چیزهایی که تاثیر بیشتری در کار شما دارند را در طراحی مورد استفاده قرار دهید، مطمئنا بازخورد بهتری را دریافت می کنید تا اینکه بخواهید از تبلیغات زیاد و اصطلاحا روزنامه ای استفاده کنید که هیچ گونه تاثیری برای شما در بر نخواهد داشت.

برای مثال در نظر بگیرید خود شما به عنوان یک مخاطب وقتی با یک تبلیغات زیاد و با تعداد خطوط فراوان و اشکال زیاد مواجه می شوید آیا حوصله و وقت این را دارید که تمامی مطلب و محتوای موجود در آن تبلیغ را بخوانید و مورد توجه قرار دهید. مطمئنا پاسخ شما منفی خواهد بود. به همین جهت سایر افراد هم مانند شما عمل خواهند کرد.

پس بهترین گزینه برای تبلیغات و طراحی به جهت چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده از نکات کلیدی و پر اهمیت می باشد.

انتخاب از میان دو مدل طراحی

لذا بعد از ارسال اطلاعات از طرف شما، تیم طراحی ما دو مدل طراحی به شکل متفاوت برای شما ارسال خواهد کرد که شما بتوانید بهترین طراحی و گزینه را انتخاب نموده و در صورتی که نیاز به تغییرات داشته باشد در کوتاهترین زمان ممکن برایتان اعمال خواهد شد تا کار طراحی به تائید شما عزیزان برسد و برای انجام مراحل بعدی اقدام گردد.

همچنین بخوانید: تزیین بادکنک برای تولد بزرگسالان

مراحل طراحی چاپ بادکنک تبلیغاتی

فرآیند چاپ بادکنک از آغاز تا پایان:

تهیه شابلون از لوگوی اختصاصی

لازم به ذکر است که در شرکت چاپ دیبا بعد از انجام مرحله طراحی و به تائیدیه رسیدن لوگو از سمت مشتریان گرامی، گام بعدی تهیه شابلون از لوگوی مورد نظر است. که این مرحله به صورت عکاسی و تحت شرایط کاملا خاص و ویژه باید انجام گیرد تا بتوانیم بهترین شابلون را از لوگوی مورد نظر بسازیم که هیچ گونه گرفتگی نداشته باشد تا لوگو به صورت کامل و درست بر روی بادکنک نقش ببندد.

چاپ لوگو و طرح بر روی بادکنک

بعد از ساخت شابلون و یا همان کلیشه، سفارش در نوبت چاپ قرار خواهد گرفت و با توجه به نوع رنگ انتخابی بادکنک و همچنین رنگ چاپ از سمت مشتریان گرامی، چاپ انجام خواهد گرفت.

در این مرحله تعداد بادکنک مورد نظر مشتری که حداقل سفارش در شرکت چاپ دیبا 1000 عدد می باشد به واسطه دستگاه های تمام اتوماتیکی که شرکت دیبا در اختیار دارد به زیر چاپ رفته و فرآیند چاپ انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که دستگاه های شرکت دیبا از زمان باد شدن بادکنک تا انجام چاپ و خشک شدن رنگ چاپ روی بادکنک و همچنین بسته بندی و وکیوم بادکنک ها را در بسته های 100 عددی به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت دست انجام خواهند داد.

ارسال سفارشات در کوتاهترین زمان

نکته مهم و وجه تمایز شرکت دیبا با سایر رقبا در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی این است که ما سفارشات را به واسطه ی دستگاه های به روز و اتوماتیک خود در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت چاپ نموده و در مدت زمان حداکثر سه روز کاری در هر جای ایران عزیز که باشید از طریق شرکت های باربری برای مشتریان گرامی ارسال خواهیم نمود.

لذا شما عزیزان می توانید بخشی از نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت دیبا را در قسمت گالری تصاویر در همین سایت و یا از طریق صفحات مجازی شرکت دیبا مانند اینستاگرام ملاحظه نمائید تا متوجه رزومه بسیار قوی شرکت دیبا در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی شوید.

در صورتی که قصد ثبت سفارش انواع بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا را دارید با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه یاری رسانند. همچنین لازم به ذکر است که می توانید از تیم بادکنک آرایی دیبا نیز برای مراسمات خود درخواست ثبت سفارش نمایید. برای مشاهده ویدیوها و تصاویر به گالری مربوطه در منوی سایت مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید: بهترین تولید کننده بالن تبلیغاتی

مراحل طراحی چاپ بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *