💕 نحوه استفاده از پمپ باد بادکنک

ارسال پمپ بادکنک به تمامی شهرها

فهرست مطالب

اگر قصد این را دارید که برای مراسمات و جشن های خانوادگی و خصوصی و همینطور جشن هایی که برای کسب و کارها و به صورت تجاری انجام می گردد، از بادکنک در اشکال و مدل های متنوع استفاده کنید و یک دیزاین بسیار خارق العاده و هیجان انگیز برای مخاطبان و مراجعین خود به وجود آورید و بادکنک های رنگی رنگی را در جای جای محل مورد نظر خویش به صورت باد شده قرار دهید، باید در نظر داشته باشید که پمپ باد برقی بادکنک می تواند یک ابزار بسیار ایده آل و مطلوب به جهت باد کردن بادکنک های تبلیغاتی و یا بادکنک های ساده برای مراسمات شما سروران محسوب می گردد.

در نظر داشته باشید که شما سروران می توانید در یک بازه زمانی کوتاه و به سهولت تعداد کثیری بادکنک را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

طریقه استفاده از پمپ باد بادکنک:

شایان ذکر است که در این مقاله قصد داریم که نحوه استفاده و طریقه مصرف از پمپ باد برقی بادکنک به شما سروران را توضیح دهیم تا اطلاعات مفیدی در خدمتتان قرار داده تا به راحتی شما عزیزان بتوانید بادکنک های خود را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.

لازم به توضیح است که ابتدا می بایست پمپ باد برقی خود را در یک جای مسطح و صاف قرار دهید که در نزدیکی آن پریز برق وجود داشته باشد، سپس باید دوشاخه برق پمپ باد را به پریز متصل نموده و حالا پمپ باد برقی بادکنک آماده شروع به کار میباشد.

لذا از آنجا که پمپ باد های برقی شرکت دیبا تماماً دو سوپاپه (نازل) می باشد، شما سروران می توانید همزمان دو عدد بادکنک را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید، از این رو بادکنک های خود را بر روی نازل ها و یا سوپاپ ها قرار داده و سپس نازل را فشار دهید تا به سمت پایین رفته و پمپ باد شروع به کار نماید.

مدل دیگر به این صورت می باشد که شما می توانید دو عدد بادکنک را بر روی نازل ها قرار داده و به کمک یک فرد دیگر با استفاده از دکمه خاموش و روشن بادکنک های خود را باد نمایید.

شایان ذکر است بعد از آنکه بادکنک ها به میزان مورد نظر شما باد شدند در این هنگام می بایست بادکنک ها را از نازل ها جدا نموده و سپس می توانید به گیره و نی بادکنک متصل نموده و یا فرِآیند بادکنک آرایی خویش را آغاز نمایید.

باید توجه داشته باشید که استفاده از پمپ باد برقی بادکنک کاریست بسیار ساده و راحت که هر شخصی به راحتی می‌توانند در منزل و یا محیط کار خود از پمپ باد به راحتی بهره برده و استفاده نماید.

نحوه استفاده از پمپ باد بادکنک

چرا باید پمپ باد برقی دو سوپاپه بخریم؟

لازم به ذکر است که پمپ باد های برقی بادکنک در مدل ها و انواع گوناگون در بازار در دسترس عموم مردم می باشد و شما عزیزان که قصد خرید پمپ باد برقی بادکنک را دارید می توانید با یک بررسی اجمالی و کلی یکی از مدل های متنوع پمپ باد را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

برخی از مدل های پمپ باد برقی بادکنک نظیر پمپ باد تک سوپاپه، پمپ باد دو سوپاپ و پمپ باد تایمر دار و مدل های گوناگون دیگر می باشد که در قدرت های متنوع توسط افراد و یا شرکت های گوناگون عرضه می گردد.

از این رو شرکت چاپ دیبا به شما سروران این نکته را اذعان می نماید که بهترین گزینه برای خرید پمپ باد، پمپ باد برقی دو سوپاپه بادکنک می باشد.

علت این امر این است که پمپ باد های برقی دو سوپاپه دارای قدرت بسیار بالا بوده و از دو موتور مجزا در ساخت آن استفاده شده است.

لذا نتیجه می گیریم مادامیکه یک وسیله دو موتور مجزا دارد، علاوه بر اینکه قدرت بسیار مطلوب در اختیار ما قرار خواهد داد و پرتاب باد بی نظیری را به همراه خواهد داشت و از طرف دیگر فشار به موتور پمپ باد وارد نمی شود و در دراز مدت شما سروران می توانید با همان کیفیت اولیه از پمپ باد خود بهره مند شوید.

به همین جهت شرکت چاپ دیبا دو مدل پمپ باد برقی نظیر پمپ باد برقی ۲ سوپاپه رنگ آبی با ۷۰۰ وات قدرت و همچنین پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی که ۶۰۰ وات قدرت دارد را به شما سروران پیشنهاد می‌دهد که می توانید برای مصارف خانگی و همینطور مصارف تجاری خود بدون هیچگونه استرسی فعالیت‌های بادکنک آرایی خود را انجام داده و در کوتاهترین زمان ممکن بادکنک های خود را باد نمایید.

همچنین بخوانید: فروش پمپ باد برقی بادکنک

نحوه خرید آنلاین پمپ باد برقی بادکنک:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا در زمینه تولید بالن تبلیغاتی، چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور پخش عمده و خرده پمپ باد بادکنک برقی به تهران و شهرستان فعالیت مستمر دارد.

از این رو شرکت دیبا تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری به مشتریان خود عرضه می دارد و شما سروران می توانید پمپ باد برقی خود را در مدلی که مد نظرتان می باشد و پسندیده‌اید به شرکت دیبا سفارش داده تا در کوتاهترین زمان ممکن توسط پیک در تهران و توسط تیپاکس در شهرستان به محل مورد نظر شما عزیزان ارسال گردد.

شایان ذکر است که شرکت دیبا به تمامی استان های کشور پمپ باد های برقی خود را ارسال می دارد و شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید ظرف مدت یک الی دو روز سفارش پمپ باد خود را در محل مورد نظر خویش در شهرستان تحویل خواهید گرفت و همچنین عزیزانی که در تهران و شهرستان های استان تهران قرار دارند ظرف مدت ۲ الی ۳ ساعت کاری در همان روز محصول مورد نظر ایشان به درب محل مورد ثبت شده ایشان ارسال خواهد شد.

از این رو به شما عزیزان این نکته را بیان می نمائیم که شرکت دیبا با افتخار در سالیان متمادی اقدام به عرضه و فروش پمپ باد برقی به صورت آنلاین نموده است و شما عزیزان با اطمینان خاطر از طریق سایت و یا شبکه های مجازی و همچنین مجاری ارتباطی می توانید با کارشناسان شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

از این رو پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه توسط شما عزیزان، محصول مورد نظر بسته بندی شده و به محل اعلامیتان ارسال خواهد شد.

نحوه استفاده از پمپ باد بادکنک

عمر مفید پمپ باد برقی شرکت دیبا:

از آنجا که شرکت دیبا صرفاً فروشنده محصولات نبوده و با توجه به تخصصی که دارد و در حوزه چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت مستمر دارد و به صورت تخصصی فعالیت می نماید، از همین رو شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر پمپ باد برقی بادکنک خود را از شرکت دیبا تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

لازم به ذکر است از آنجا که سایر افراد و اشخاصی که پمپ باد برقی بادکنک و عرضه می دارند فقط منحصراً فروشنده محصول می باشند و هیچ علم و تخصصی در این زمینه ندارند و به همین دلیل شما نیز نمی‌توانید اتکای چندانی به محصولی که تهیه می‌نمایید، داشته باشید در صورتی که شرکت دیبا به صورت اختصاصی چاپ بادکنک را انجام میدهد و به همین دلیل بهترین نوع پمپ باد را به جهت باد نمودن بادکنک ها عرضه می دارد و علم و تخصص این کار را نیز دارد.

از این رو به شما سروران این نوید را می‌دهیم که در صورتی که از محصول مورد نظر خود یا همان پمپ باد برقی خویش درست استفاده نمایید به این شرط که بعد از باز نمودن ۵۰ عدد بادکنک یک وقفه و یک استراحت ۳ الی ۵ دقیقه‌ای به پمپ باد داده و مجدد تعدادی ۵۰ عدد بادکنک را باد نمایید.

در این صورت پمپ باد خود را می‌توانید برای یک بازه زمانی حداقل ۱۰ ساله در اختیار داشته باشید و با همان کیفیت اولیه مورد استفاده قرار دهید.

این روش بهترین روش برای استفاده و بهره گیری از پمپ باد برقی بادکنک می باشد که طول عمر آن را بسیار افزایش داده و در اختیار شما سروران برای انجام کارهای روزمره و مراسمات خویش قرار خواهد داد.

همچنین بخوانید: خرید پمپ باد بادکنک باکیفیت و ارزان

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *